Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tää koko kommentti kuulostaa itseasiassa aika hiton sakealta. Kaiffari kaahaa fillarilla ympäri pitäjiä ja kaatuilee sillä, kanniskelee katanaa ja taistelee "jumalan nimissä" ties mitä narkkeja vastaan, koska kunniaa ei saa menettää? Toivottavasti löytyy vielä se klassinen lähes maata laahaava nahkarotsi, niin homma olis silkkaa täydellisyyttä.Itseä on Jumala jeesannut suurinpiirtein aina. Itseasiassa pelottavaa ajatella missä olisin jos Jumala ei olisi selkäni takana aina.
Jossain kaupungissa on minun kimppuun hyökännyt humalaisia ja ties mitä jengejä. Mutta minä olen aina kävellyt voittajana joka taistelusta, koska minun liittolaiseni on vahvimmista vahvin.
En itseasiassa pelkää enää yhtään mitään. Jumala käskee olla ottamatta taka-askelia. Mustelmat paranevat, mutta kunniaa ei saa menettää.
Syksyllä telttailin karhu- ja susialueella viikon, ilman kummempaa aseistusta. Oli minulla tanto. Joskus kannan katanaa mukanani. Mutta oli leppoisaa nukkua metsän sylissä. En pelännyt että susilauma tulee kurkkuihin yöllä.
Viimeiseen 20v en ole päivääkään ollut kipeä. Ei edes kuumetta. En ole luita katkonut ikinä, vaikka olen fillarilla kaatunut 50km/h+ vauhdeista monia kertoja. Joka kerta maassa maatessani olen ollut varma että nyt ovat luut poikki. Kypäriä on mennyt ainakin 4 paskaksi. Mutta ei. Pieni jomotus ja ylös.
Parasta tossa on että ei tarvii tehdä mitään! Annat palaa vaa, jos jäät henkiin niin se on jumalan tahto ja jos kuolet se on jumalan tahto. Win-win tilanne.Mä haluan myös tuollaisen god moden päälle! Miten se onnistuu, pitääkö rukoilla tietyillä avainsanoilla? Rippikoulu on käyty.
Jälkimmäisessä jos riittävästi uskoo, niin kohtalona voi olla ikkuinen elämä, jos usko toteutuu.Parasta tossa on että ei tarvii tehdä mitään! Annat palaa vaa, jos jäät henkiin niin se on jumalan tahto ja jos kuolet se on jumalan tahto. Win-win tilanne.
Ei siitä tarvii välittää sen kummemmin kun vaan muistaa riittävän usein katua syntejä niin se on vapaalippu taivaaseen.Jälkimmäisessä jos riittävästi uskoo, niin kohtalona voi olla ikkuinen elämä, jos usko toteutuu.
Heräsi kysymys, että miksi sitten kannat sitä mukanasi jos kerta liitttolaisesi on vahvimmista vahvin? Pelkkä rukoilu ei sitte riitä kuitenkaan, vaan tarvitaan kättä pidempää?Mutta minä olen aina kävellyt voittajana joka taistelusta, koska minun liittolaiseni on vahvimmista vahvin....
...Joskus kannan katanaa mukanani.
Kokeile komentoa IDDQD (ja varmuuden vuoksi vielä IDKFA). Niillä pärjää.Mä haluan myös tuollaisen god moden päälle! Miten se onnistuu, pitääkö rukoilla tietyillä avainsanoilla? Rippikoulu on käyty.
Heräsi kysymys, että miksi sitten kannat sitä mukanasi jos kerta liitttolaisesi on vahvimmista vahvin? Pelkkä rukoilu ei sitte riitä kuitenkaan, vaan tarvitaan kättä pidempää?
Ts. jumalasi ei olekkaan vahvista vahvin?Varmaan samasta syystä kuin käytän kypärää pyöräillessä.
Jos sairastun saanko valita vain rukouksen tai lääkärin välillä?
Valitsen tietysti sekä rukouksen että lääkärin.
Tietysti katana, tantot, wakizashit ja muut ovat minun harrastus. Aamulla viimeksi treenasin katanalla. Ruutiaseiden ja katanoiden välillä valitsen aina katanan.
On se hurja. Ottaen huomioon paljonko susien ja karjuhen hyökkäyksiä suomessa on. Kokeileppa joskus mennä ja olla pariyötä vaikka jossain Brasilian favelassa tai jenkkien Skid Rowlla. Katotaan kuinka jumala sitten suojelee.
Mites kun jumala on käskenyt ottamaan taka-askelia mutta kuinkas toimit silloin kun joku vaikkapa narkkari hyökkää sinua kohti ja jumala käskee tappamaan sen. Mites toimit?
Ts. jumalasi ei olekkaan vahvista vahvin?
Usaatko sanoa miksi uskovaiset ei erotu muista kun katsotas sairauksien tai onnettomuuksien tilastoja? Tietysti jos sinä olet maailman ainoa Jumalan tosi ystävä ja kaikki muut uskovaiset vain uskovat väärin niin eihän silloin tilastoissa näy.Itseä on Jumala jeesannut suurinpiirtein aina. Itseasiassa pelottavaa ajatella missä olisin jos Jumala ei olisi selkäni takana aina.
Jossain kaupungissa on minun kimppuun hyökännyt humalaisia ja ties mitä jengejä. Mutta minä olen aina kävellyt voittajana joka taistelusta, koska minun liittolaiseni on vahvimmista vahvin.
En itseasiassa pelkää enää yhtään mitään. Jumala käskee olla ottamatta taka-askelia. Mustelmat paranevat, mutta kunniaa ei saa menettää.
Syksyllä telttailin karhu- ja susialueella viikon, ilman kummempaa aseistusta. Oli minulla tanto. Joskus kannan katanaa mukanani. Mutta oli leppoisaa nukkua metsän sylissä. En pelännyt että susilauma tulee kurkkuihin yöllä.
Viimeiseen 20v en ole päivääkään ollut kipeä. Ei edes kuumetta. En ole luita katkonut ikinä, vaikka olen fillarilla kaatunut 50km/h+ vauhdeista monia kertoja. Joka kerta maassa maatessani olen ollut varma että nyt ovat luut poikki. Kypäriä on mennyt ainakin 4 paskaksi. Mutta ei. Pieni jomotus ja ylös.
Usaatko sanoa miksi uskovaiset ei erotu muista kun katsotas sairauksien tai onnettomuuksien tilastoja? Tietysti jos sinä olet maailman ainoa Jumalan tosi ystävä ja kaikki muut uskovaiset vain uskovat väärin niin eihän silloin tilastoissa näy.
Mutta mielipiteeni on että: Jumala valitsee ihmisen. Ihminen ei valitse Jumalaa.
Mutta mielipiteeni on, että olet valinnut jumalasi ja et kykene objektiivisen ajatteluun. Olet mielestäsi oikeassa, koska olet oikeassa.
Mutta mielipiteeni on että olet väärässä.
Jos jumala valitsee ihmisen eikä ihminen jumalaa, niin miksi jotkut uskoo muuhun jumalaan kuin sinä. Onko jumalia useita?
Miksi Jeesus antoi lähetyskäskyn jos kerta Jumala voi itsekin valita itselleen ihmisen?
Vierastan ajatusta jostain Jumalan valinnasta. Tänään uskon Allahiin. Huomenna Buddhaan. Ylihuomenna Jeesukseen. Jne.
Mitä helvettiä. Vähän aiemmin kerroit että Jumala valitsee eikä ihminen.
En pyytänyt sinua puhumaan muiden puolesta. Miksi uskonto, joka suojelee mielestäsi vaikka ja miltä, ei näy tilastoissa? Vai pelaako Jumalasi nollasummmapeliä, jos jotain uskovaista autetaan pitää vastaavasti jotain toista uskovaisista koulia? Ajattele hetken edes niillä tieteellesillä aivoilla jotka sinulla pitäisi olla.En voi puhua muiden puolesta. Mutta mielipiteeni on että: Jumala valitsee ihmisen. Ihminen ei valitse Jumalaa.
_Mielipiteeni_
Kristinuskoahan haukutaan heikkojen uskonnoksi. Ihminen on perseillyt ja on paljon syntejä niskassa. Valitaan Jeesus antamaan ne anteeksi. Sitten unohdetaan Jeesus ja taas voi jatkaa perseilyään. Ad infinatum. Ei se näin mene.
bla bla bla. Cool story bro. Sinä et edes osaa lukea niin mene kouluun opettelemaan.Jännä tarina, mutta ei kyllä liittynyt yhtään siihen, kun ihmettelin valitseeko se jumala ihmisen vai ihminen jumalan.
Olen vastannut jo ainakin 3 kertaa tähän kysymykseen.En pyytänyt sinua puhumaan muiden puolesta. Miksi uskonto, joka suojelee mielestäsi vaikka ja miltä, ei näy tilastoissa? Vai pelaako Jumalasi nollasummmapeliä, jos jotain uskovaista autetaan pitää vastaavasti jotain toista uskovaisista koulia? Ajattele hetken edes niillä tieteellesillä aivoilla jotka sinulla pitäisi olla.
bla bla bla. Cool story bro. Sinä et edes osaa lukea niin mene kouluun opettelemaan.
Kyllä mää osaan lukea ja osaan jopa keskustella ilman että heittäydyn käyttämään lapsellisia fraaseja.
Sanallakaan et ole ottanut kantaa miksi tilastoissa uskonnon väittämäsi edut ei näy. Tieteellisessä maailmassa kysymyksen ohi vastauksia ei lasketa, itse asiassa ne vievät henkilön uskottavuutta. Yritä kerrankin vasta kysymkseen eikä ohi.Olen vastannut jo ainakin 3 kertaa tähän kysymykseen.
En tiedä mistä puppugeneraattorista nuo hölynpölysi oikein vedät. Mutta luetunymmärtäminen ontuu sinulla.
Sanallakaan et ole ottanut kantaa miksi tilastoissa uskonnon väittämäsi edut ei näy. Tieteellisessä maailmassa kysymyksen ohi vastauksia ei lasketa, itse asiassa ne vievät henkilön uskottavuutta. Yritä kerrankin vasta kysymkseen eikä ohi.
Mikä puppugeneraattorin hölynpöly?
Mistä tietää, että jumala on valinnut ihmisen eikä ihminen jumalan. Tämä varsinkin kun jumalia on niin monia ihmiskunnan historiassa ja nykyisyydessä.
Tässähän kehut kuinka Jumalasi pelastaa susilta, rosvoilta ja taudeilta. Ilmeisesti Jumalasi ei ole muistiasi saanut kuntoon.Itseä on Jumala jeesannut suurinpiirtein aina. Itseasiassa pelottavaa ajatella missä olisin jos Jumala ei olisi selkäni takana aina.
Joko muistisi on palannut ja voit kommentoida? Miksi tilastoissa ei näy että Jumalasi terveyttä parantava vaikutus?Sinun tekstisi ovat hölynpölyä, koska en ole väittänyt mitään näistä. Joten en voi kommentoida sinun olkinukkeihin.
Näin sivusta seuraajana mietin, että miten tilastossa voi näkyä joku mitä ei voi mitata? Tai siis voiko uskossa olemista mitata? Kirkollisveron maksu ei mielestäni riitä vielä, että on 'oikeasti' uskovainen.Joko muistisi on palannut ja voit kommentoida? Miksi tilastoissa ei näy että Jumalasi terveyttä parantava vaikutus?
Hänhän väitti että Jumalansa suojelee taudeilta. Selitätkö miksi tätä ei voi mitata?Näin sivusta seuraajana mietin, että miten tilastossa voi näkyä joku mitä ei voi mitata? Tai siis voiko uskossa olemista mitata? Kirkollisveron maksu ei mielestäni riitä vielä, että on 'oikeasti' uskovainen.
Tänne ei pitäisi kyllä kirjoittaa mitään mutta menköön.
Siis viittasin oikeastaan tähän sinun kommenttiisi.Hänhän väitti että Jumalansa suojelee taudeilta. Selitätkö miksi tätä ei voi mitata?
Onko niissä tilastoissa siis näkyvissä myös uskovaiset? Mikä on uskovainen? Miten se mitataan?Usaatko sanoa miksi uskovaiset ei erotu muista kun katsotas sairauksien tai onnettomuuksien tilastoja?
Mikä on uskovainen? Miten se mitataan?
Uskovaisuus mitataan kysymällä henkilöltä. Luulisi olevan uskovaisten etu näyttää kuinka paljon vähemmän heillä on syöpiä, flunssia, katkenneita luita ym. kun he uskovat valitsemaansa Jumalaan. Tästähän tulisi hyvä kisa Jumalten välillä kuka on paras.Siis viittasin oikeastaan tähän sinun kommenttiisi.
Onko niissä tilastoissa siis näkyvissä myös uskovaiset? Mikä on uskovainen? Miten se mitataan?
Näin sivusta seuraajana mietin, että miten tilastossa voi näkyä joku mitä ei voi mitata? Tai siis voiko uskossa olemista mitata? Kirkollisveron maksu ei mielestäni riitä vielä, että on 'oikeasti' uskovainen.
Tänne ei pitäisi kyllä kirjoittaa mitään mutta menköön.
Mutta ihminen ei voi valita Jumalaa. Hylätä kylläkin. Koska vapaa tahto.
Miksi on sitten useita jumalia joihin ihmiset uskovat. Kaikki olemassa?
Enkö maininnut että on olemassa vain yksi Jumala. Esim. Jeesus Kristus ei ole jokin toinen tai alempi Jumala. Nämä muut "jumalat" Zeus/Thor/Ukko ylijumala/... ovat väärinkäsityksiä tai jopa satanistisia luonteeltaan.
Epäilen, että tätä dataa ei löydy onnettomuus- tai sairaustilastoista.Uskoo johonkin jumalaan = uskovainen
Siinä kävis kuitenkin vaan niin, että ne tosiuskovaiset vaan sanois, että Jumala vaan koettelee ja olis paljon pahempi tauti tms. jos en uskoisi Jumalaan jne.Uskovaisuus mitataan kysymällä henkilöltä. Luulisi olevan uskovaisten etu näyttää kuinka paljon vähemmän heillä on syöpiä, flunssia, katkenneita luita ym. kun he uskovat valitsemaansa Jumalaan. Tästähän tulisi hyvä kisa Jumalten välillä kuka on paras.
Oikeasti kun mitään tieteellisen tarkastuksen kestäävää dataa Jumalten olemassaolon puolesta ei ole, kerrotaan yksittäisen henkilön kokemuksia. Näillä on sama painoarvo kuin tarinalla naapurista joka eli 100 vuotiaaksi vaikka poltti koko elämänsä.
Tämän kommentin veikkasinkin tulevan. Tässä on todella vaikea keskustella ilman, että joku leimaa jollekin puolelle kuuluvaksi. Vähän sama homma nykyään kaikessa muussakin. Milloin ollaan natseja, suvakkeja, tyhmiä, fiksuja, rikkaita tai köyhiä kun sanot jonkun, omasta mielestä neutraalin, kommentin.Nämä "sivusta seuraajat", "asioita neutraalisti katsovat" ja "puolueettomat" ihmeellisesti kyseenalaistavat aina uskontoja kritisoivia kirjoituksia.
Eli nämä väärät ja jopa satanistiset jumalat ovat valinneet ihmisiä?
Ei näytä pitävän.Ihmiset ovat valinneet ja keksineet nämä muut "jumalat". Toki jos siitä kokee jotain hyötyvänsä. Niin hieno juttu.
Jotkut uskovat enkeleihin. Mutta raamattu ei kerro koska "enkelit" luotiin. Vai luotiinko ollenkaan. Joten en näe että on olemassa jotain alempia "jumalia".
Kyseessä on Taivaallinen Isä. Ja Isä pitää huolta lapsistaan. Näin sen näen.
Ihmiset ovat valinneet ja keksineet nämä muut "jumalat". Toki jos siitä kokee jotain hyötyvänsä. Niin hieno juttu.
Jotkut uskovat enkeleihin. Mutta raamattu ei kerro koska "enkelit" luotiin. Vai luotiinko ollenkaan. Joten en näe että on olemassa jotain alempia "jumalia".
Kyseessä on Taivaallinen Isä. Ja Isä pitää huolta lapsistaan. Näin sen näen.
Tämän kommentin veikkasinkin tulevan. Tässä on todella vaikea keskustella ilman, että joku leimaa jollekin puolelle kuuluvaksi. Vähän sama homma nykyään kaikessa muussakin. Milloin ollaan natseja, suvakkeja, tyhmiä, fiksuja, rikkaita tai köyhiä kun sanot jonkun, omasta mielestä neutraalin, kommentin.