• TechBBS:n politiikka- ja yhteiskunta-alue (LUE ENSIN!)

    Politiikka- ja yhteiskunta-alue on TechBBS-keskustelufoorumilla ala-osio, joka on tarkoitettu poliittisten ja yhteiskunnallisten aiheiden sekä niiden ilmiöiden ja haasteiden käsittelyyn.

    Ohjeistus, säännöt ja rangaistukset koskevat vain tätä aluetta, muilla alueilla on käytössä TechBBS-foorumin tavalliset säännöt.

    Ylläpito valvoo, ohjeistaa ja moderoi keskustelua, mutta ensisijaisesti alueen keskustelijoiden pitäisi pyrkiä aktiivisesti ylläpitämään asiallista keskustelua ja myös selvittämään mahdollisesti syntyviä erimielisyyksiä ilman ylläpidon puuttumista keskusteluun.

USAn presidentinvaalit 2024

Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 571
Ei kai Trump tuota järjestänyt vaan osallistui siihen.
Se joku vanha dementiikko on yhdysvaltain presidentti, jos olet sattunut unohtamaan.
Et voi suoraan tietää että se tilanne meni niin kuin työntekijä sanoi. Totta kai hän selostaa itselleen edullisen version siitä.
Ootko nyt ihan tosissas? Kuten Truman sanoi "The buck stops here". Trump on vastuussa omista tekemisistään ja rikkoi todennäköisesti lakia ja käyttäytyi kuin idiootti. Miksi tätä pitää selitellä paremmaksi? Jos kannatat Trumpia niin kannata Trumpia ylpeästi ja ole valmis myöntämään hölmöilyt, muuten vaikutat selittelijältä jonka mielestä johtajat ei ole vastuussa tekemistään.

Se että kutsuttiinko työntekijää mielisairaaksi ei oikeastaan liity tähän mitenkään. Hän meni sanomaan että tää ei oo sallittua mutta silti homma jatkui. Mikä tässä on nyt niin epäselvää? Mitä tässä lukenut, niin tää on vahvistettu jo useammalta taholta
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389

Republikaani house speaker Mike Johnson oli mukana järjestämässä koko tapahtumaa. Ja US army on antanut julkilausuman joka tukee työntekijää ja on kyllä 1000 kertaa luotettavampi lähde kuin Trumpin kampanjaväki. Trump oli paikalla vain siksi että hänelle järjestettiin photo op. Ei Trump vapaa-aikanaan kuljeksi hautuumailla.

Se että US army työntekijää kutsutaan mielisairaaksi on osa koko ajan jatkuvaa armeijan halveksuntaa joka välillä kohdistuu kenraaleihin tai sotilaisiin tai veteraaneihin tai kaatuneisiin.

Ja samaa sarjaa halveksuntaa myös kaikkiin ketkä on mitenkään eri mieltä Trumpin kanssa. Kaikki jotka ovat eri mieltä on jotenkin halveksuttavia ihmisiä.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 598
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
Äiti oli mukana suunnitelmissa järjestää tämä photo op. Ei ollenkaan yllättäisi jos tämä äiti olisi hardcore-maga.

Ei varmaan kukaan vakavasti ehdota että armeijan lausunto olisi vähemmän luotettava kuin kenenkään muun tässä tapauksessa.

Se ei ole minkään armeijan pr tyypin lausunto vaan armeijan virallinen kanta.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 610
Katsoitko edes tuota videota, laitoin kohdankin valmiiksi. Usko sinä mieluummin jotain armeijan pr tyyppiä kuin Golden Star äitiä.
Miksi he itse levittivät sitä valokuvaa äidin luvatta, jos siellä ei kerta saanut kuvata?
'He itse'?


Utah’s Republican Governor Spencer Cox shared one image from the event on X, writing Monday that there’s no “greater sacrifice than giving one’s life in defense of our country.”
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 793
Katsoitko edes tuota videota, laitoin kohdankin valmiiksi. Usko sinä mieluummin jotain armeijan pr tyyppiä kuin Golden Star äitiä.
Miksi he itse levittivät sitä valokuvaa äidin luvatta, jos siellä ei kerta saanut kuvata?
Sillä kaatuneen sotilaan äidillä ei ole mitään oikeutta antaa käyttää kyseistä hautausmaata poliittiseen kampanjointiin. Siellä makaa mullissa muitakin kuin kyseisen äidin poika.

Se on siksi kiellettyä, että viimeaikoina maan puolesta kuolleiden hautapaikkoja ei aleta käyttämään poliittisten kampanjoiden lavasteina ja paikka on pyhitetty sureville omaisille ja läheisille.

Trump ei tietenkään tästä välitä, koska sinne haudatut ovat "suckers and losers".
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 598
'He itse'?

Tunnustatko edes että katsoit videon?
Samalla lailla artikkelissa kerrotaan The Lincoln Projectin jakaneen kuvaa.
Kai sitä moni jakaa jos Arlingtonin työntekijät jakoi kuvaa eteenpäin luvatta.

Sillä kaatuneen sotilaan äidillä ei ole mitään oikeutta antaa käyttää kyseistä hautausmaata poliittiseen kampanjointiin.
Itse hän videossa sanoo että kuva oli tarkoitettu vain perheelle, ja että Arlingtonin työntekijä levitti sitä luvatta.
En näe siinä poliittista kampanjointia jos kuva on tarkoitettu vain perheelle.
 
Liittynyt
22.02.2018
Viestejä
3 793
Tunnustatko edes että katsoit videon?
Samalla lailla artikkelissa kerrotaan The Lincoln Projectin jakaneen kuvaa.
Kai sitä moni jakaa jos Arlingtonin työntekijät jakoi kuvaa eteenpäin luvatta.


Itse hän videossa sanoo että kuva oli tarkoitettu vain perheelle, ja että Arlingtonin työntekijä levitti sitä luvatta.
En näe siinä poliittista kampanjointia jos kuva on tarkoitettu vain perheelle.
Trump jakoi kampanjavideon TikTokissa, jossa oli kuvattua materiaalia kyseiseltä hautausmaalta;


"The statement comes a day after Trump shared a TikTok video including footage from Arlington National Cemetery that likely violates a federal law against using military cemeteries for campaigning purposes."

Ja Trump halveksuu kaatuneita ja loukkaantuneita sotilaita, niin tottakai vierailulla ei ollut mitään muuta tekemistä kuin poliittinen kampanjointi. Jos Trump ei mädättäisi kaikkien lähellä oleviensa moraalin, niin varmaan jollakin olisi syttynyt lamppu päässä mitä se patriotismi oikeastaan edes on.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 610
Tunnustatko edes että katsoit videon?
Samalla lailla artikkelissa kerrotaan The Lincoln Projectin jakaneen kuvaa.
Kai sitä moni jakaa jos Arlingtonin työntekijät jakoi kuvaa eteenpäin luvatta.


Itse hän videossa sanoo että kuva oli tarkoitettu vain perheelle, ja että Arlingtonin työntekijä levitti sitä luvatta.
En näe siinä poliittista kampanjointia jos kuva on tarkoitettu vain perheelle.



Kuvassa ollut kuvernööri jakoi kuvan. Luulisi kampanjatilaisuudessa olleena tietävän saako sitä jakaa?

Lincoln projekti tosiaan jakoi kuvan toiselta haudalta, missä Trump näytti myös peukkua, nähdäkseni eri henkilöiden kanssa, monenko haudan luo se äiti Trumpin siis vei peukuttamaan?

 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
Trumpin kampanjan valokuvaaja saa nostaa syytteen jos haluaa koska tämä trumpin kampanja on se joka omistaa copyrightin tähän kuvaan. Se kenelle se on tarkoitettu ei merkitse mitään. Eikö ole aika 99% todennäköistä että se mitä äiti luulee kuvan tarkoituksesta on ihan erilainen kuin mitä Trumpin kampanja joka omistaa kuvan on asiasta mieltä.

Mistä sinä luulet että nämä lincoln projektit tämän kuvan saivat? Siihen on kait kaksi vaihtoehtoa. Joko äidiltä tai Trumpin kampanjalta. Veikkaan että Trumpin kampanja jakeli sitä kaikille jotka halusi. Mitä sinä veikkaat?

Nämä keksityt puolustelut menee täysin kaiken järjen yli.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 598
Suoraan kyseisen äidin perheestä otettua kuvaa on äidin mukaan levittänyt Arlingtonin työntekijä (video hänen sanomisesta siitä edellisellä sivulla).
Siitä ketkä muut perheet on otattaneet tai Trump pakottanut ottamaan samankaltaisen peukkukuvan, minulla ei ole tietoa.
Ei myöskään tietoa siitä kuka näitä sivulta otettuja kuvia tilanteesta on napsinut.

edit. Kuitenkin perheet näissä hymyilee, se lienee tärkeämpi tieto kuin joku armeijan politisoituneen johdon vänkäys.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.12.2016
Viestejä
2 571
Itse hän videossa sanoo että kuva oli tarkoitettu vain perheelle, ja että Arlingtonin työntekijä levitti sitä luvatta.
En näe siinä poliittista kampanjointia jos kuva on tarkoitettu vain perheelle.
Mitä väliä tällä on? About maailman suurin julkkis menee jonnekin hautausmaalle ja ongelma on että hänestä levitetään kuvia? Jokaisella toki on oikeus yksityisyyteen mutta tässä on vähän sama efekti kuin että nainen lähtee paljastavissa vaatteissa yöllä Johannesburgin laitakaupungilla lenkille ja sitten itkee kun hänet ryöstettiin ja raiskattiin.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
Trump kun menee ihan minne tahansa peukuttamaan oman valokuvaajansa linssin eteen niin tämä on poliittista kampanjointia menipä loppu miten tahansa ja vaikka kamera menisi epäkuntoon ja mitään kuvaa ei syntyisikään.

Myös se että Trump esiintyy jollekin perheelle peukut pystyssä on poliittista kampanjointia myös ilman ketään valokuvaajaa. Suurin osa poliittista kampanjointia on juuri tällaista jossa ei ole edes tämä ehdokas itse vaan joku ovelta ovelle kiertävä työntekijä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 610
Suoraan kyseisen äidin perheestä otettua kuvaa on äidin mukaan levittänyt Arlingtonin työntekijä (video hänen sanomisesta siitä edellisellä sivulla).
Jossain lienee sitten olemassa tämä 'levitetty kuva' ennen paikalla olleen rep-kuvernöörin julkaisemaa versiota?

e. Snopesin mukaan molemmat alunperin Coxin julkaisemia: Real Photos of Trump Smiling and Giving Thumbs-Up Over Soldiers' Graves?

e2.
God Star äidin mukaan Trump oli menossa pois, niin hän ehdotti valokuvaa. Ja Arlingtonin työntekijä levitti sitä vaikka se oli tarkoitettu vain äidille.
Katsoitko edes tuota videota, laitoin kohdankin valmiiksi. Usko sinä mieluummin jotain armeijan pr tyyppiä kuin Golden Star äitiä.
Miksi he itse levittivät sitä valokuvaa äidin luvatta, jos siellä ei kerta saanut kuvata?
Samalla lailla artikkelissa kerrotaan The Lincoln Projectin jakaneen kuvaa.
Kai sitä moni jakaa jos Arlingtonin työntekijät jakoi kuvaa eteenpäin luvatta.
Itse hän videossa sanoo että kuva oli tarkoitettu vain perheelle, ja että Arlingtonin työntekijä levitti sitä luvatta.
En näe siinä poliittista kampanjointia jos kuva on tarkoitettu vain perheelle.
Suoraan kyseisen äidin perheestä otettua kuvaa on äidin mukaan levittänyt Arlingtonin työntekijä (video hänen sanomisesta siitä edellisellä sivulla).
edit. Kuitenkin perheet näissä hymyilee, se lienee tärkeämpi tieto kuin joku armeijan politisoituneen johdon vänkäys.

e3. Tämä jatkaa antamistaan, Trump vastaa kysymykseen, että olisiko noi pitänyt jättää jakamatta:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 935
Sori. Kerrataanko mielikseni.
- Trump menee hautuumaalle ammattikuvaajien ja possen kanssa, paikalla on myös vainajan/-ien omaisia
- Trump ja omaiset poseeraavat peukalo pystyssä haudalla, kuten länsimaisessa kulttuurissa on tapana
- Arlingtonin kuvaaja ottaa pyynnöstä kuvan 1, ilmeisesti ammattikameralla eikä äidin puhelimella ja vuotaa tämän
- Kuvernööri julkaisee kuvan 2
- Lincoln Project julkaisee kuvan 3

kaikki, paitsi äiti, tiesivät että hautuumaalla vaalityö on laitonta. Mitä jäi pois?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 610
Sori. Kerrataanko mielikseni.
- Trump menee hautuumaalle ammattikuvaajien ja possen kanssa, paikalla on myös vainajan/-ien omaisia
- Trump ja omaiset poseeraavat peukalo pystyssä haudalla, kuten länsimaisessa kulttuurissa on tapana
- Arlingtonin kuvaaja ottaa pyynnöstä kuvan 1, ilmeisesti ammattikameralla eikä äidin puhelimella ja vuotaa tämän
- Kuvernööri julkaisee kuvan 2
- Lincoln Project julkaisee kuvan 3

kaikki, paitsi äiti, tiesivät että hautuumaalla vaalityö on laitonta. Mitä jäi pois?
Oliko niitä kuvia kolme?

 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 935
Oliko niitä kuvia kolme?
Eikös niitä pidä olla jos arlington on vuotanut? Vai onko vuotanut kuvernöörille tai Lincoln projektille?

toinen vaihtoehto on niin mauton että laitan spoilereihin

Voisiko olla mahdollista että äiti joka näyttää peukkua poikansa haudalla valehtelee?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
Selvästi siis Trumpin oman selityksen mukaan tämä on Antifan syytä tai kuka se olikin joka kutsui Trumpin arlingtoniin. Tässä järjestäjäporukassa oli kuitenkin mukana republikaani Mike Johnson.

Trump joka tietää kaikista asioista enemmän kuin kukaan muu ei tiennyt että politikointi on kielletty ja siis Trumpin ei olisi pitänyt olla lainkaan arlingtonissa tässä kielletyssä osassa hautuumaata eikä kukaan hänen seurueestaan tajunnut edes sen jälkeen kun asia heille selitettiin arlingtonin työntekijän toimesta.

Nämä kuvat olipa niitä kuinka monta tahansa on lillukanvarsia.
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 935
Nämä kuvat olipa niitä kuinka monta tahansa on lillukanvarsia.
Eikai kukaan oikeasti luule että Trump kunnioittaisi sääntöjä? Hän mainostutti tyttärensä vaatteita ja Goyan papuja suoraan ovaalista. Ja juniori myi audiensseja. Ja Pence laitettiin nukkumaan Trumpin hotelleissa valtion rahoilla
 
  • Tykkää
Reactions: AIF
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
1 598
Jossain lienee sitten olemassa tämä 'levitetty kuva' ennen paikalla olleen rep-kuvernöörin julkaisemaa versiota?

e. Snopesin mukaan molemmat alunperin Coxin julkaisemia: Real Photos of Trump Smiling and Giving Thumbs-Up Over Soldiers' Graves?

e2.
e3. Tämä jatkaa antamistaan, Trump vastaa kysymykseen, että olisiko noi pitänyt jättää jakamatta:
Kieltämättä minä en tiedä onko eniten suoraan otettu näistä kuvista se virallinen jota työntekijät olisi levittäneet, vai erehtyikö äiti luulemaan että työntekijät levittivät heille annettua kuvaa vaikka olisi vain levitetty sivusta otettuja kuvia.

Varmaan tuli seliteltyä väärin noista kuvista kun niitä onkin otettu eri kulmista ja eri perheiden kanssa.

Kuitenkin alkuperäinen vihjauksesi johon vastasin oli että peukut ylös on vähintään yhtä paha kuin Joen kellon vilkuilu.
Näyttää kuitenkin että kuva oli äidin itsensä ehdottama. En tiedä kenen idea oli peukut ylös, mutta ei näyttänyt perhettä kiusaavan läheskään yhtä paljon kuin Joen kiire pois.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
On paljon mahdollista että perhettä ei häiritse hangon keksinä peukut pystyssä oleva kaveri. Minusta tämä kertoo tästä perheestä jotakin.

Kuka muuten ei ole vilkuillut kelloa hautajaisissa? Tai tuijottanut kengänkärkiä? Minä olen. Ei kuitenkaan tulisi mieleenkään nostaa peukkuja ylöspäin. Näitten vertailu mitenkään on täysin absurdia ja joku yritys keksiä jotakin skandaalia täysin tyhjästä. Samaa sarjaa kuin tämä skandaali että Walz oli koirapuistossa silittänyt naapurin koiraa.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Täällä suurin keskustelun aihe on Trumpin vierailu hautausmaalla. Eikö kukaan katsonut "historiallista" Kamalan nauhoitettua haastattelua CNN:llä? Mitä mietteitä, tuolla esiintymiselläkö voitetaan vaalit?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 521
Täällä suurin keskustelun aihe on Trumpin vierailu hautausmaalla. Eikö kukaan katsonut "historiallista" Kamalan nauhoitettua haastattelua CNN:llä? Mitä mietteitä, tuolla esiintymiselläkö voitetaan vaalit?
Odotetaan nyt ensimmäistä väittelyä 10.9 ABC:llä. Vaalit voitetaan vasta äänestämällä mutta Harris on saanut nyt huomattavasti lisää kannatusta naisilta ja latinoilta.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Odotetaan nyt ensimmäistä väittelyä 10.9 ABC:llä. Vaalit voitetaan vasta äänestämällä mutta Harris on saanut nyt huomattavasti lisää kannatusta naisilta ja latinoilta.
Tämä tulee olemaan kieltämättä mielenkiintoinen. Harrisin kampanja olisi halunnut muuttaa sääntöjä siten että istutaan, olisi saanut käyttää muistiinpanoja sekä mikit olisivat koko ajan auki(!?). Näihin ei kuitenkaan edes ABC suostunut kun oli jo toista sovittu.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
2 066
Täällä suurin keskustelun aihe on Trumpin vierailu hautausmaalla. Eikö kukaan katsonut "historiallista" Kamalan nauhoitettua haastattelua CNN:llä? Mitä mietteitä, tuolla esiintymiselläkö voitetaan vaalit?
Aika perustylsä haastattelu, jossa ei yritetty suututtaa ketään, ei oikeastaan edes trumppia.
Tai donaldin sanoin: Tylsää!
Screenshot_20240830_212742_Chrome.jpg

Mutta monelle amerikkalaiselle varmasti kelpaisi tylsä presidentti trumpin sijaan.
Ei tarvitsisi pelätä jokaista ilmoitusta presidentin uuden sekoilun pelossa.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Aika perustylsä haastattelu, jossa ei yritetty suututtaa ketään, ei oikeastaan edes trumppia.
Tai donaldin sanoin: Tylsää!

Mutta monelle amerikkalaiselle varmasti kelpaisi tylsä presidentti trumpin sijaan.
Ei tarvitsisi pelätä jokaista ilmoitusta presidentin uuden sekoilun pelossa.
Totta. Amerikkalaiset varmasti ovat tyytyväisiä Bidenin ja Harrisin neljästä vuodesta, toista se oli Trumpin aikana...

edit. Talous, siirtolaiskriisi, maailman tilanne... Katsoo vain tilastoja ja uutisia niin..
 
Liittynyt
08.02.2021
Viestejä
315
Mulle aika sama kuka nuo vaalit vie, mutta kun lukenut tätä lankaa niin kyllä toi trumppivastasuus menee aika naurettaviin sfääreihin. Ihan samanlaista settiä kun jollain salaliittohörhöillä, mutta se on varmaan ok koska ollaan ns parempien puolella :D ei mulla muuta, jatkakaa!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 521
Mulle aika sama kuka nuo vaalit vie, mutta kun lukenut tätä lankaa niin kyllä toi trumppivastasuus menee aika naurettaviin sfääreihin. Ihan samanlaista settiä kun jollain salaliittohörhöillä, mutta se on varmaan ok koska ollaan ns parempien puolella :D ei mulla muuta, jatkakaa!
En allekirjoita "trumppivastaisuutta". Sen sijaan Trumpin käyttäytymisestä , suorasanaista tyhmyydestä ja tietämättömyyttä yleisistä asioista täällä keskustellaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 166
Totta. Amerikkalaiset varmasti ovat tyytyväisiä Bidenin ja Harrisin neljästä vuodesta, toista se oli Trumpin aikana...

edit. Talous, siirtolaiskriisi, maailman tilanne... Katsoo vain tilastoja ja uutisia niin..
Jos tilastoja katsoo niin taloustilannehan ei ole ollut mitenkään huono, tutkijat ihmettelevät sitä että miksi amerikkalaiset kokevat taloudessa menevän huonosti vaikka todellisuudessa näin ei tilastojen mukaan ole. Siirtolaiskriisin ratkaisemiseen taas olisi ollut republikaanivetoinen lainsäädäntöhanke jonka takana demokraatitkin olivat, mutta Trump ihan henkilökohtaisesti torpedoi sen vain koska ajatteli sen olevan hänen henkilökohtainen etunsa että kriisi jatkuu. "Maailman tilanne" puolestaan on niin epämääräinen että tuota on pahempi kommentoida, mutta toki siinä missä Koronapandemiaakaan tuskin voi Trumpin syyksi laittaa (joskin siitä miten toimet sen hoitamiseksi onnistuivat voidaan puhua) niin kaikki maailman tapahtumat muutenkaan eivät ole suoraan niiden tapahtumahetkellä istuvan hallinnon syytä.
 
Liittynyt
08.08.2017
Viestejä
2 066
Itseä trumpissa ärsyttää jatkuva valehtelu aivan pienistäkin asioista ja jatkuva vastuun pakoilu.
Esimerkkinä nyt tämä vierailu sotilashautausmaalla.
En tiedä siitä mitään! (Video siitä julkaistiin trumpin omalla tiktok-kanavalla.)
Ehkä se oli sotilaiden perheet! (Eikun vain sotilassankarin perhe bussin alle.)
Se oli hallituksen ansa minulle, jotta näyttäisin taas huonolta!
Normaali ihminen pahoittelisi ja homma olisi luultavasti kuitattu sillä, mutta ei...
 
Liittynyt
10.02.2020
Viestejä
30
Täältäkö luin että "trumpvastaisuus" on salaliittohörhöilyyn verrattavissa? Itse kun olen ollut siinä käsityksessä että Trump ja äärikannattajansa ovat aidosti salaliittohörhöjä...
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Täältäkö luin että "trumpvastaisuus" on salaliittohörhöilyyn verrattavissa? Itse kun olen ollut siinä käsityksessä että Trump ja äärikannattajansa ovat aidosti salaliittohörhöjä...
Niin, kaikkea sitä kuulee :) Kyllä tämä Trump vastaisuus aika lailla välillä salaliittohörhöilyn tunnusmerkit täyttää. Ja luulen että tämän vuoksi Trump on näin suosittu kun on. Jos jotenkin objektiivisesti häneen oltaisiin vuosien varrella suhtauduttu, heillä varmaan olisi toinen ehdokas.
 

Drinkkeri

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 409
Niin, kaikkea sitä kuulee :) Kyllä tämä Trump vastaisuus aika lailla välillä salaliittohörhöilyn tunnusmerkit täyttää. Ja luulen että tämän vuoksi Trump on näin suosittu kun on. Jos jotenkin objektiivisesti häneen oltaisiin vuosien varrella suhtauduttu, heillä varmaan olisi toinen ehdokas.
Millä tavalla täyttää salaliittohörhöilyn tunnusmerkit?
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Millä tavalla täyttää salaliittohörhöilyn tunnusmerkit?
4 vuotta venäjä salaliittoa? Trumpin valinta on demokratian loppu Yhdysvalloissa (tätä jauhaa kaikki demokraatit)? New Yorkin osavaltion omituiset syytteet (erityisesti pankkilainojen vakuudet) jne.. Lähinnä kyse on siitä miten näistä eri ehdokkaista uutisoidaan mediassa. Et voi väittää että uutisointi on objektiivista tai että Trumpia ei ole yritetty keinolla millä hyvänsä estää näihin vaaleihin osallistumisesta. En tiedä montaa maata missä opposition ehdokasta on yritetty tappaa, koitettu laittaa linnaan ja estää ylipäätänsä ehdokkuus..
 
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
6 935
4 vuotta venäjä salaliittoa?
mitkä neljä vuotta, kenen ja mitä salaliittoa?
Trumpin valinta on demokratian loppu Yhdysvalloissa (tätä jauhaa kaikki demokraatit)?
Tuskin kaikki mutta Trump on itse heittänyt läppää ettei tämän jälkeen tarvitse äänestää, että on päivän diktaattorina ja että nämä ovat elintärkeät vaalit. Ihan siitä kiinni mihin rajan vetää että mitä demokratian loppu tarkoittaa. Nyt jo korkein oikeus on aika taskussa ja se on nimenomaan Trumpin takia asettanut vaikka mitä ennakkotapauksia. Ettei aina menisi natsijutuiksi niin oli Venäjälläkin demokratia ysärin alussa ja paperilla on edelleen
New Yorkin osavaltion omituiset syytteet (erityisesti pankkilainojen vakuudet) jne..
no mikä siinä oli omituista? Jos pankit antaa henkilölle a lainaa eri perustein kuin henkilölle b vääristyy kilpailu
Lähinnä kyse on siitä miten näistä eri ehdokkaista uutisoidaan mediassa. Et voi väittää että uutisointi on objektiivista tai että Trumpia ei ole yritetty keinolla millä hyvänsä estää näihin vaaleihin osallistumisesta.
Kuinka mones maalitolppa tämä on? Foorumi, demokraatit, oikeuslaitos, media? Neljäs?

ei ole kaikilla keinoilla yritetty koska edelliseen kohtaan viitaten Bidenillä olisi oikeus vaikka ammuttaa vastaehdokkaat
En tiedä montaa maata missä opposition ehdokasta on yritetty tappaa, koitettu laittaa linnaan ja estää ylipäätänsä ehdokkuus..
Republikaaniteini yritti (väitetysti) ampua. Todella ikävä ja harvinainen sattuma mutta kunnes toisin todistetaan niin sattuma. Se taas että paljon rappaavalla on paljon myös roiskunut ei ole mikään ihme. Se on että juttuja tutkitaan vasta nyt.

Kertauksen vuoksi faktoja on esim:
- ex-vaimo haudattiin omille tiluksille verosyistä
- mar-a-lagon verotusarvo koska on rekisteröity hotelliksi vs yksityiseksi
- Trumpin yliopisto maksoi itsensä ulos oikeussalista
- Flynn, Manafort, Bannon ja kaverit sai oikeita tuomioita
- kuten Rudy ja Roger Stone
- juniori ja lanko piti laittoman keskustelun 2016 vaalien alla venäläisten kanssa
- pojilla oli joku kepluttelu hyväntekeväisyyden kanssa ja joutuivat maksamaan rahoja takaisin
- juniori myi audiensseja Intiassa
- joku rahastonhoitaja, olisiko ollut säätiön, ei yhtiöiden sai tuomion
- siviilioikeuden tuomio seksuaalirikoksista
Todella paljon on kyllä lähipiiriin osunut rikollisia noin viattomalle miehelle
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
13 092
4 vuotta venäjä salaliittoa?
Noh, trumpilla on selvät venäjäkytkökset ja jo 2016 trumpin kamppania vehkeili venäjän kanssa. Lisäksi kun haukkuu liittolaiset ja ylistää vihollisia ja diktaattoreita niin ei tässä mitään salaliittoja tarvita.
? Trumpin valinta on demokratian loppu Yhdysvalloissa (tätä jauhaa kaikki demokraatit)?
Noh, hän yritti tätä jo 2020 vaaleissa. Ei tunnustanut tapoiotaan ja alkoi levittää sontaa ja yritti estää vallan vaihtumisen.

Lisäksi sanoo että aikoo olla diktaattori sekä on sanonut että perustuslaki pitäisi päättää. Tähäm päälle fanilauman usuttaminen poliittisten vastustajien kimpuun, niin ihan perusteltu väite.
New Yorkin osavaltion omituiset syytteet (erityisesti pankkilainojen vakuudet)
Yritätkö vihjata että trumpin pitäisi olla lain yläpuolella? Vai että kirjanpitorikokset ei ole rikoksia?
Lähinnä kyse on siitä miten näistä eri ehdokkaista uutisoidaan mediassa.
Niin, kaikkia trumpin asiattomuuksia, kupruja ja valheita ei edes uutisoida. Trumppia kohdellaan varovaisemmin.
että Trumpia ei ole yritetty keinolla millä hyvänsä estää näihin vaaleihin osallistumisesta.
Höpö höpö. Se oli republikaani, joka nosti kanteen trumpin vaalikelvottomuudesta. Ja trump on ihan vapaasti saanut osallistua vaaleihin.
En tiedä montaa maata missä opposition ehdokasta on yritetty tappaa, koitettu laittaa linnaan ja estää ylipäätänsä ehdokkuus..
Tuosta tapon yrityksestä ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Kyseessä oli yksittäinen hullu, joka selvitti myös bidenin tappamista.

Mitä tulee linnaan laittamiseen, niin yritätkö sanoa että opposition ehdokkaalla pitäisi olla syytesuoja ja häntä ei saisi tuomita tekemistänsä rikoksista?
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
no mikä siinä oli omituista? Jos pankit antaa henkilölle a lainaa eri perustein kuin henkilölle b vääristyy kilpailu
En vielä lukenut koko vastausta ja kaikkia pointteja mutta et voi olla tosissasi tämän kanssa? Ihan tosiaanko kuvittelet että tämä on rikos? Miksi meillä pankit antaa eri marginaaleja perustuen pankin erilaisiin arvioihin? Jos joku neuvottelee / kilpailuttaa lainan ja se on parempi kuin henkilön b niin pankki lainan ottaja on tehnyt rikoksen? Tuomari päätti että vakuutena käytetty Floridan Mar a lago on 18 miljoonan arvoinen mikä on täysin käsittämätöntä. Tuohon arvioon ei kukaan järkevä ihminen pääse.
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
5 266
En vielä lukenut koko vastausta ja kaikkia pointteja mutta et voi olla tosissasi tämän kanssa? Ihan tosiaanko kuvittelet että tämä on rikos? Miksi meillä pankit antaa eri marginaaleja perustuen pankin erilaisiin arvioihin? Jos joku neuvottelee / kilpailuttaa lainan ja se on parempi kuin henkilön b niin pankki on tehnyt rikoksen? Tuomari päätti että vakuutena käytetty Floridan Mar a lago on 18 miljoonan arvoinen mikä on täysin käsittämätöntä. Tuohon arvioon ei kukaan järkevä ihminen pääse.
Eli Trumpin lakimiehet ei onnistunut vakuuttamaan valamiehiä, edes yhtä, että tässä ei ole rikottu mitään lakia, mitä syyttäjä väittää? Aika huono edustus sillä.
 
Liittynyt
03.04.2018
Viestejä
389
Jos tarkoitus oli selittää millä perusteella voidaan väittää trumpin vastustajien olevan salaliittohörhöjä niin tämä lista minkä laitoit osoitti lähinnä päinvastaista. En nyt ota ollenkaan kantaa onko joku asia totta vai ei vaan ihan pelkästään näyttääkö joku juttu salaliittoväitteeltä ja kuka siinä on se salalittohörhö

4 vuotta venäjä salaliittoa? Trumpin valinta on demokratian loppu Yhdysvalloissa (tätä jauhaa kaikki demokraatit)?
Nämä voisi näyttää trumpin vastustajien salaliittohörhöilyiltä.

New Yorkin osavaltion omituiset syytteet (erityisesti pankkilainojen vakuudet) jne.. Lähinnä kyse on siitä miten näistä eri ehdokkaista uutisoidaan mediassa. Et voi väittää että uutisointi on objektiivista tai että Trumpia ei ole yritetty keinolla millä hyvänsä estää näihin vaaleihin osallistumisesta. En tiedä montaa maata missä opposition ehdokasta on yritetty tappaa, koitettu laittaa linnaan ja estää ylipäätänsä ehdokkuus.
Nämäkin vaikuttaisi jonkilaiselta salaliittoväitteeltä, mutta näissä se ei ole trumpin vastustajat jotka kuvittelee salaliittoja vaan se salaliittohörhö näissä on "kartami" joka näkee että koko maailma on salaliitossa Trumppia vastaan. Eli salaliittohörhö on "kartami" eikä Trumpin vastustajat.
 

Timo 2

Premium-jäsen
Liittynyt
11.02.2018
Viestejä
13 092
Tuomari päätti että vakuutena käytetty Floridan Mar a lago on 18 miljoonan arvoinen mikä on täysin käsittämätöntä. Tuohon arvioon ei kukaan järkevä ihminen pääse.
Eikös trump itse sanonut että toi on tuon arvo, kun veroja olisi pitänyt alkaa maksaa?

Et voi samaan aikaan väittää verottajalle yhtä ja pankeille toista. Ja tästä tuli tuomio.
 
Liittynyt
23.07.2017
Viestejä
60
Nämäkin vaikuttaisi jonkilaiselta salaliittoväitteeltä, mutta näissä se ei ole trumpin vastustajat jotka kuvittelee salaliittoja vaan se salaliittohörhö näissä on "kartami" joka näkee että koko maailma on salaliitossa Trumppia vastaan. Eli salaliittohörhö on "kartami" eikä Trumpin vastustajat.
Hienoa argumentointia Herra57, kiitos. Jos meinaat että on vain "salaliittohörhö" kartamin salaliittoteoria että Trumpin osallistumista vaaleihin on yritetty estää niin googleta vaikka "supreme court trump ballots". Toki voidaan sitten väitellä miksi tämäkin on oikeudessa ollut ja onko syytökset oikeutettuja. Mutta aikamoinen demari kyllä olet :D
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 443
Viestejä
4 377 993
Jäsenet
72 774
Uusin jäsen
lenitaairish

Hinta.fi

Ylös Bottom