Hienosti leikkaat kirjeestä sen edellisen lauseen. Siinähän zuckerberg sanoo, että FBI varoitti ENNEN kuin läppärijutusta edes oltiin kuultu. Eli se juttu demotattiin tämän varoituksen takia, ei näiden blinken höpinöiden tms takia.
Laitatko sen edellisen lauseen lähteineen, niin voin nähdä mistä puhut. Ja oikea sana on varmaankin debunked.
Minun ymmärtääkseni FBI:llä ja CIA:lla on sananvapauden mukaisesti oikeus sanoa mielipiteensä jostakin asiasta esim onko joku asia totta vai ei tai mikä vaikuttaisi olevan jonkun huhun lähde ihan samalla tavalla kuin esim myös Trumpilla on tällainen oikeus sanoa. Minusta myös erehtyminen tällaisessa kuuluu sananvapauden piiriin. Minulla on hämärä muistikuva että tällä on monet myös joskus kirjoittaneet että ihan suoranainen valehtelu on myös sananvapaudella suojattua toimintaa.
FBI:n tai CIA:n sananvapaus kuulostaa täydelliseltä oksymoronilta, kun tarkoituksena on suojella kansalaisia valtiohallinnon toimilta. Joten ehkä jätetään tämä keskustelu tähän.
Minulla on hämärä muistikuva että sinä ATE olet joskus kirjoittanut että ihan suoranainen valehtelu on myös sananvapaudella suojattua toimintaa.
Oikeat käyttäjät varmaan tähän vastaavat, en ole ollut osallisena näihin keskusteluihin.