Kyllä kertoimista voi sen johtopäätöksen vetää, että joku on jostain syystä pelannut Trumpia runsaasti eikä kertoimet peilaa tosimaailman tilanteita.Se oli käänteistä psykologiaa ja vinoilua. Olen sanonut jo varmaan useamman kerran, että en tekisi mitään syväluoteisia johtopäätöksiä näistä kertoimista tai gallupeista. Vaaleihin on 3 viikkoa aikaa, gallupit ja kertoimet elävät ja mitä tahansa voi tapahtua. Olen siis sitä mieltä, odotellaan rauhassa ja mikäli osakemarkkinat kiinnostaa, niin ota rahat pois, mutta muista ajoitus.
Uskon aidosti siihen, että polymarketissa Kamalan kertoimet tulevat nousemaan. Mutta, en suosittele kenellekään mitään rahapelejä ja en edes itse löisi vetoa tällä hetkellä, vaikka "tunnetila" sanoo toisin. (=yhdentekevää taloudelleni)
Jos ajatellaan, että kisa on suurin piirtein 50-50, vaikka oikeasti uskon että Harris on suosikki, mutta anyway, niin eihän tälläiset kertoimet kuin Trump 1,6 ja Kamala 2,4 ole mistään kotoisin eivätkä todellakaan kerro muusta kuin siitä, että Trumpia on pelattu paljon jostain syystä. Ja että fiksu pelaaja voi nyt ottaa EV-valuet kotiin pelaamalla Kamalaa.