Minä vähän epäilen että täällä itäisessä Suomessa kukaan pöllisi pyörää koukusta kahvitauon aikana. Ameriikassa ehkä eri meno.Koukussa huono puoli, että helppo kolhia autoa fillarilla. Jos pysähtyy vaikka lounaalle kotimatkalla niin fillari lähtee rosmon mukaan paljon helpommin koukusta kuin auton sisältä. Mun tarve siis kuljetella fillaria kotoota maastoreitin alkupaikalle ja sieltä takaisin kotio. Eturenkaan irroittaminen no problem kun pikalukot on enempi kuin hyviä.
Jokainen toki ostaa auton tarpeeseensa. Jos ei model3:en tila riitä/ole sopiva niin katsoo y/x tai vaihtaa ajatuksen maastoautojen tms. suuntaan.
Pyörä joo mahtuu nykyiseen autoon kun ottaa renkaan irti ja joo on läpiakselit eli helppoa. Mutainen pyörä autoon ei vaan kiihota.
Tosin asun alueella missä polkuja riittää 15min polkemisen säteellä riittävästi. Ajattelin jos raahais tuon johonkin Tahkolle mutta ehkä vaan vuokraan sieltä.
Tai sitten on joku muuttuja mitä en hoksaa,tässä graafi ajomatkalta Kuopio - Mikkeli, tieprofiili on hyvin samanlainen koko matkan, vain nopeusrajoitus vaihtelee. Auto oli erittäin likainen Kuopiosta lähtiessä. Ensimmäinen merkattu ~25km pätkä 103km/h alkoi hieman ennen Varkautta, ja päättyi jossain hieman ennen Joroisia. Siitä sitten tasan 80km/h 30km matka vakkarilla Juvalle saakka, jossa auton huuhtelu ja 35km ajo Mikkeliin nelikaistaisella tiellä tasaisella 104km/h. Ero kulutuksessa tuohon aikaisempaan satasen alueeseen oli luokkaa 4kWh/100km, kulutus oli huomattavasti pienempää mitä aikaisemmalla 80km/h pätkällä.