Tesla S,3,X,Y, Roadster ja Cybertruck yleistä

Mitenkös tuossa model X, tunnistaako batman ovet esim parkkihallin matalalla olevan katon, ettei rämäytä siihen, kun aukenevat?
 
On tainnut tulla karu herätys Teslalla ja kohta myös niille jotka olettivat myynnin laskun johtuneen uuden mallin odottelusta, kun myös huhtikuun myynti näyttää surkealta. Huhtikuun myynnistä tiedetään on jo Tanska -67% ja Portugali -47%. Jotain muutoksia tarvitaan.

Lähde:
Aikalailla selvää, että nyt kannattaa rauhassa odotella, jos on autoa harkitsemassa. Alet on tulossa. Tosin ei varmaan samalla tavalla muihin merkkeihin tartu tällä kertaa, kun näkevät että tämä on erityisesti Teslan ongelma.
 
On tainnut tulla karu herätys Teslalla ja kohta myös niille jotka olettivat myynnin laskun johtuneen uuden mallin odottelusta, kun myös huhtikuun myynti näyttää surkealta. Huhtikuun myynnistä tiedetään on jo Tanska -67% ja Portugali -47%. Jotain muutoksia tarvitaan.

Lähde:
Työkaveri yrittää päästä 4v vanhasta kolmosesta eroon, osarit painaa päälle ja velkaa on vaikka kuinka ja pyytää 40k€, oikein kuulemma erikoistarjous kun yritti toiselle työkaverille myydä :facepalm:

Takuu ja kaikki voimassa kun kuulin mainospuheita.
 
Työkaveri yrittää päästä 4v vanhasta kolmosesta eroon, osarit painaa päälle ja velkaa on vaikka kuinka ja pyytää 40k€, oikein kuulemma erikoistarjous kun yritti toiselle työkaverille myydä :facepalm:

Takuu ja kaikki voimassa kun kuulin mainospuheita.
Nyt ei kyllä tuosta ensimmäisestä lauseesta saanut oikein mitään selvää.
 
Nyt ei kyllä tuosta ensimmäisestä lauseesta saanut oikein mitään selvää.

Osti Teslan kauheassa kiimassa, maksoi siitä ylihintaa 4v sitten, sitten hinnat pudonnut ja nyt ei pääse enää eroon kun velkaa enemmän kuin auton arvo, vaikka millaiset mainospuheet.

Mikä tuossa nyt oli niin epäselvää?
 
Osti Teslan kauheassa kiimassa, maksoi siitä ylihintaa 4v sitten, sitten hinnat pudonnut ja nyt ei pääse enää eroon kun velkaa enemmän kuin auton arvo, vaikka millaiset mainospuheet.

Mikä tuossa nyt oli niin epäselvää?
Toisaalta milläpä merkillä tai mallilla asia olisi toisinpäin? Ehkä Toyota.
 
Onko Model Y tai 3 kanssa mahdollista jotenkin kiertää rajoitusta, joka estää autopilotin käytön kun perässä on pyöräteline (sähköillä)? Ei kriittisin ominaisuus, mutta olisihan se kiva jos ajoavustin toimisi pidemmillä reissulla kun on pyörä mukana.
 
Nykyään ja sähköautokiimassa annettiin ihan poskettoman älyvapaita lainoja ja diilejä. Moni osti silloin kalliin auton mihin ei oikeasti ollut varaa.

Tesla on ehkä esimerkeistä se pahin koska hintoja painaa määrä, tuonti ja valmistaja alas.
 
Tesla on ehkä esimerkeistä se pahin koska hintoja painaa määrä, tuonti ja valmistaja alas.
Tesla oli aluksi yleisin ja sen lisäksi melkein ainut sähköauto (esim 2019).

Ensimmäisenä valmistaja painaa hintoja alas (minusta). Jos siis veikkauksena Model 3 saisi jonkun 4000€ hinta-alen joskus?

Käytettyjen tuonti toki toisena painaa hintoja, mutta hyvin paljon tuodaan muunkin merkkisiä sähköautoja.
 
Nykyään ja sähköautokiimassa annettiin ihan poskettoman älyvapaita lainoja ja diilejä. Moni osti silloin kalliin auton mihin ei oikeasti ollut varaa.

Tesla on ehkä esimerkeistä se pahin koska hintoja painaa määrä, tuonti ja valmistaja alas.
Tämän vuoksi vastustan jäännöseriä.
Jos ei ole varaa maksaa autoa edes normaalilla rahoituksella, niin miksi alkaa kikkailemaan?

Oma kulkine hankittu aikalailla tasan 2v sitten ja lyhennän isoissa erissä ilman jäännöserää.
Nyt jos luopuisi, saattaisi pari tonnia joutua siltikin kaivamaan vaihdossa. ~10te vuodessa arvo laskenut.
Ei mitään järkeä siis vaihtaa vaikka mieli tekisi, kun auto on osoittautunut luotettavaksi.

Talous ei siis kaatuisi auton vaihtoon, mutta on varmaan muillakin vaihtohalut vähentyneet raskaan arvonaleneman myötä?
 
Tämän vuoksi vastustan jäännöseriä.
Jos ei ole varaa maksaa autoa edes normaalilla rahoituksella, niin miksi alkaa kikkailemaan?

Oma kulkine hankittu aikalailla tasan 2v sitten ja lyhennän isoissa erissä ilman jäännöserää.
Nyt jos luopuisi, saattaisi pari tonnia joutua siltikin kaivamaan vaihdossa. ~10te vuodessa arvo laskenut.
Ei mitään järkeä siis vaihtaa vaikka mieli tekisi, kun auto on osoittautunut luotettavaksi.

Talous ei siis kaatuisi auton vaihtoon, mutta on varmaan muillakin vaihtohalut vähentyneet raskaan arvonaleneman myötä?
Ei isot erät takaa sitä, etteikö auton hinta voisi tippua maksuja nopeammin. Pitäisi siis ostaa aina käteisellä, jos haluaa vältellä rahoituksen riskejä.
Eikö jäännöserät ole ihan normaalia rahoitusta? Suurempi ongelma on käsirahaton ostaminen.

Edit: eihän tämä aihe edes kuulu tänne.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
276 242
Viestejä
4 758 308
Jäsenet
77 440
Uusin jäsen
aarovahalahti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom