Se halpis ryssä lämmitin tilalle,600e jo pitkällä kun itse laittaa. Ja taas menee jonkun vuoden.
Jotain linkkiä siihen lämmittimeen mitä tässä meinataan?Muutaman noita ryssän lämmittimiä laittanut pariin vuoteen, ja ei pahaa sanottavaa kellään.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se halpis ryssä lämmitin tilalle,600e jo pitkällä kun itse laittaa. Ja taas menee jonkun vuoden.
Jotain linkkiä siihen lämmittimeen mitä tässä meinataan?Muutaman noita ryssän lämmittimiä laittanut pariin vuoteen, ja ei pahaa sanottavaa kellään.
Ryssänlämmitintä ei toki nykytilanteessa kannata etsiä.Jotain linkkiä siihen lämmittimeen mitä tässä meinataan?
Tulevaisuuden varalle, millä softalla tuon lukon saa avattua?weban thermo top v vetää itsensä jumiin 800 käyttö tunnin kohdalla, vaikka ei ole mitään vikaa. Ohjelmisto lukitsee. Itse noita lukituksia nyt availlut, kun sain viimein ohjelmistot siihen hommattua.
Tulevaisuuden varalle, millä softalla tuon lukon saa avattua?
Ryssänlämmitintä ei toki nykytilanteessa kannata etsiä.
Mutta kiinanmaalta on sama esim tossa: https://www.tuontitukku.fi/koneja-a...salammitin-5000w/p/6438471003642/#description
Itsellä ollut vastaava vuosia, tommonen Webasto on niin simppeli laite, että ei ole mikään ongelma kiinanpojalle kopioida. ( Jos ryssäkin sen osaa, niin eiköhän kiinalainen ole 2*parempi).
Eiköhän se lukko ole ihan sitä varten notta niitä värkkejä huollettaisiinkin joskus
Njooh meinasin että huollatat sen jossain valtuutetussa mestassaMutta nollautuuko tuo lukema huoltamalla laitetta? tietääkseni ei, vaikka vaihtaisit kaikki kulutusosat siihen
Jossa se ”huolto” on käytännössä vaihto uuteen.Njooh meinasin että huollatat sen jossain valtuutetussa mestassa
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.