Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän, mutta osa ei ole pulverimaalattu, vaan ns. varastomaali. Jos olisi pulverimaalattu, en kysyisi.Maali on yleensä pulverimaali, joka on erittäin kestävää.
Alkuperäiset kestävät kyllä, mutta halvoista tarvikeosista ei voi sanoa samaa.Samat sanat, jos autojen apurungot kestävät näissä oloissa suolaliejussa vuosikymmeniä, niin eikö se nyt ole jo ihan riittävä aika muutaman satasen osalle?
No en silti hirveästi siitä olisi huolissaan. Enintään jonkun kotelosuoja-aineen sinne voisi ruiskia sisälle. Tietty jos auto on harraste ja se on tarkoitus lapsille antaa perinnöksi niin sitten voisin panostaa enemmän. Mutta väitän että jos nyt vaihdat apurungon, niin kyllä se paaliin asti kestää ja paaliin ei varmasti mene apurungosta johtuvista syistä.Tiedän, mutta osa ei ole pulverimaalattu, vaan ns. varastomaali. Jos olisi pulverimaalattu, en kysyisi.
Alkuperäiset kestävät kyllä, mutta halvoista tarvikeosista ei voi sanoa samaa.
Pitäisi vaihtaa autoon apurunko. Jos joku on pintakäsitellyt tarvikeosia, niin mitä olette laittaneet? Ei kyllä uskalla jättää pelkän varastomaalin varaan, ja kun apurunko oli useamman satasen, niin mieluusti tekisi kunnolla.
Lähistöllä on sinkityspaja, (sähkö-)sinkillä saisi varmaan parhaan keston. Osa on sitten sinkin värinen mutta jää piiloon.
Mihin tää väite perustuu?Vaan valtaosa nykyään myydyistä apurungoista on käytettyjä uudelleen maalattuja.
Kiitos, ensimmäinen vastaus, missä ei pohdita käsittelyn järkevyyttä tai osan kestoikää.Maston Modena. Pensselillä pintaan paksu kerros. 20€ ja pari päivää kun maalailee ja kuivattaa. Ripustin tallin katosta naruilla roikkumaan ja maalailin siinä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.