Jos ei rälläkkää ole, niin hommaa nyt ihmeessä jo valmiiksi, vaikka ei tähän remonttiin tullutkaan tarpeeseen.. On se kuitenkin autoremonteissa hyvin usein aivan pakollinen kampe, dremeli taas on pienoismallihommiin jne pienempään askarteluun, hyvin vähän sillä on autoremonteissa mitään virkaa.Tiedetään, rälläköi poikki. Ei vaan vieläkään ole sitä rälläkkää. Löytyy toki Dremel leikkauslaikoilla, mutta mieluummin pidän pultin ehjänä kiinni ja olen vaihtamatta iskareita, kuin taistelen katkaistua pulttia irti tukivarresta.
Mitä auton ruosteisiin alustan osiin tulee, koiranluihin jne, itse olen jo toistakymmentä vuotta sitten päättänyt, että vedän aina suoraan rälläkällä osan/pultin poikki jos uusi osa on vieressä valmiina ja edes yhtään näyttää sille, että ei aukea suosiolla. Yksi parhaita päätöksiä ikinä. Elämästä on ihan liikaa mennyt aikaa hukkaan kun niitä vanhoja paskoja on yrittänyt ihmetellä ja turata ehjänä irti, kuitenkin hyvin usein sen rälläkän on saanut loppujen lopuksi hakea kuitenkin.