Tuli taas vähän värkättyä. Uusien osien pulttailu kiinni nyt ei kovin paljoa rasita, entisten irrottaminen sen sijaan tahtoo käydä hiukkasen korpeamaan.
Useampaa pulttia olen jo lämmitellyt ja vanha kallistuksenvakaaja piti irrottaa pulttipyssyllä ja papukaijapihdeillä.
Nuo nyt on vielä perushommia mutta iskareiden alapultti on ilmeisesti sulautunut autoon. On liotettu WD-40, lämmitetty ja murjottu 800Nm pulttipyssyllä mutta kiinni on ja pysyy.
Tiedetään, rälläköi poikki. Ei vaan vieläkään ole sitä rälläkkää. Löytyy toki Dremel leikkauslaikoilla, mutta mieluummin pidän pultin ehjänä kiinni ja olen vaihtamatta iskareita, kuin taistelen katkaistua pulttia irti tukivarresta. Josko tuon saisi loppuviikosta puolinostimelle, niin on tilaa kääntää alhaalta päin riittävän pitkällä jatkovarrella.
Meanwhile laitetaan jarrut kuntoon, että auto on muuten iskussa, jos pitää liikutella. Jarrulevyt irtosivat suorastaan hämmästyttävän helposti.
Nappasin siis uudet kallistuksenvakaajan tangot ja jarrulevyt jo kiinni. Satuloiden kannakkeet ovat vielä sitruunahappokylvyssä, Satuloiden huolto ja uudet palat & kovaa ajoa.