Tulipahan tämä remppa tehtyä ensin uusilla jousilla ja sitten toiselle puolelle uudelleen vaihtaen vanha jousi tilalle.
Iskari ei asettunut keskelle jousta vaan meni toislaitaisesti koska yläpää jousessa perseellään kun tarkemmin tutki.
Remonttihan yleensä laajenee kuten nytkin eli vetoakselin sisempi suojakumi oli rikki joten edessä oli Motonet reissu
Suojakumin vaihto oli helpohko kun iskareiden takia piti käytännössä purkaa kaikki irti vetoakseleita myöten.
Tuossa samalla korjailtiin pakoputken poikki mennyt kannake ja samalla kaksi muutakin kannaketta joissa oli jo murtuman alut.
Jotain jännää tapahtui ohjaustehostimen puolella koska koeajon aikaan kuului jonkin sortin vinkunaa kääntäessä ja tehostimen säiliöstä oli nestettä purkautunut korkin kautta konetilaan, tiedä sitten mistä johtuu ei luulisi iskarijumppaan liittyvän toki hammastangot olleet irti jnjne.