- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 743
Sä et selkeästi ole käyttänyt kiinalaisia hinnat alkaen sähkömoottoreitaNo kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä et selkeästi ole käyttänyt kiinalaisia hinnat alkaen sähkömoottoreitaNo kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Aikanaan e30:ssa oli ilmanputsarin alla lämpötilaanturi. Kun ilmanputsarin kiinnitys hieman löystyi, niin se osui anturiin ja lämpömittari raketoi kylmällä koneella sekunneissa. Sama ilmiö tuli kerran myös moottorin pesun jälkeen, eli vahva arvaus osuu lämpömittarin anturiin (vaikkei rakenne varmasti ole samanlainen kuin muinaisessa Bemarissa).No kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Mistä katsottuna on lämmöt maximissa, mittaristossa? Mitä tapahtuu tuon 3sek jälkeen myöhemmin?Kia ceed vm. 2019. Käynnistän koneen niin 3s menee startista ja lämmöt on maximissa ja alkaa tuuletin huutamaan. Pakkasneste/jäähdytysnesta lisätty, oli hieman alle rajan. Voisko olla jokin anturivika?
Mittaristosta joo. Joo, soitin eilen johonkin kia 247 autopalveluun huvikseen niin samaa tuumasi että kovalla pakkasella ollut noita ja useimmat hävinneet kun odottanut 20min ja kokeillut uudestaan.Mistä katsottuna on lämmöt maximissa, mittaristossa? Mitä tapahtuu tuon 3sek jälkeen myöhemmin?
Tässä autossa mahdollisesti on jo oma älyboksi flektin ohjaukselle, aika yleinen vaiva että sellaisesta korkkaa sisuskalut ja sen jälkeen on flekti täysillä (tai kokonaan mykkänä).
Taas se romu on hajalla.
Kyseessä on vuosimallia 2004 VW Golf 1.6 BCB-koneella, manuaaliaskilla ja n. 280 tkm mittarissa.
Vikana on apukuskin puolelta tuleva kierrosten mukana muuttuva ääni. Ääni on ollut jo syksystä asti vaimeana, mutta viimeisen parin kuukauden aikana koventunut melkoisesti, kuuluu ihan volskarin kabiiniin asti.
Hölmönä vaihdoin apulaitehihnan kiristimen, hihnan ja rullan. Sekä myös ohjaustehostimen pumpun. Ohjaustehostimen pumpun vaihdoin, kun meisselin avulla mukamas paikallistin melkoisen jurinan korvanjuureen. Laturi ei pitänyt mielestäni juuri mitään ääntä.
Voiko vikana olla vesipumpun laakeri vai jokin muu?
Jakopää vaihdettu n. 50 tkm sitten, mutta en tiedä onko vesipumppu vaihdettu siinä samalla.
Ohessa video kyseisestä äänestä:
Kiitos paljon avusta.
Taas se romu on hajalla.
Kyseessä on vuosimallia 2004 VW Golf 1.6 BCB-koneella, manuaaliaskilla ja n. 280 tkm mittarissa.
Vikana on apukuskin puolelta tuleva kierrosten mukana muuttuva ääni. Ääni on ollut jo syksystä asti vaimeana, mutta viimeisen parin kuukauden aikana koventunut melkoisesti, kuuluu ihan volskarin kabiiniin asti.
Hölmönä vaihdoin apulaitehihnan kiristimen, hihnan ja rullan. Sekä myös ohjaustehostimen pumpun. Ohjaustehostimen pumpun vaihdoin, kun meisselin avulla mukamas paikallistin melkoisen jurinan korvanjuureen. Laturi ei pitänyt mielestäni juuri mitään ääntä.
Voiko vikana olla vesipumpun laakeri vai jokin muu?
Jakopää vaihdettu n. 50 tkm sitten, mutta en tiedä onko vesipumppu vaihdettu siinä samalla.
Ohessa video kyseisestä äänestä:
Kiitos paljon avusta.
Taas se romu on hajalla.
Kyseessä on vuosimallia 2004 VW Golf 1.6 BCB-koneella, manuaaliaskilla ja n. 280 tkm mittarissa.
Vikana on apukuskin puolelta tuleva kierrosten mukana muuttuva ääni. Ääni on ollut jo syksystä asti vaimeana, mutta viimeisen parin kuukauden aikana koventunut melkoisesti, kuuluu ihan volskarin kabiiniin asti.
Hölmönä vaihdoin apulaitehihnan kiristimen, hihnan ja rullan. Sekä myös ohjaustehostimen pumpun. Ohjaustehostimen pumpun vaihdoin, kun meisselin avulla mukamas paikallistin melkoisen jurinan korvanjuureen. Laturi ei pitänyt mielestäni juuri mitään ääntä.
Voiko vikana olla vesipumpun laakeri vai jokin muu?
Jakopää vaihdettu n. 50 tkm sitten, mutta en tiedä onko vesipumppu vaihdettu siinä samalla.
Ohessa video kyseisestä äänestä:
Kiitos paljon avusta.
Tuollahan tuo selviää. Eli jos ääni ei häviä niin sitten selvittämään jakopään osat joko kiristin tai se vesipumppu.Loppuuko ääni ilman apulaitehihnaa?
Melko mielenkiintoinen ratkaisu että on kaksi hihnaa?
Niin no meidän Audissa on jakohihna ja nokkien välillä ketju jota ei vaihdeta jakopään huollossa
Mistä näitä räjäytyskuvia löytää?
Niin no meidän Audissa on jakohihna ja nokkien välillä ketju jota ei vaihdeta jakopään huollossa
Audiin liittyen onko foorumilaisilla tiedossa tyypillistä öljynvuotopaikkaa 2.0 TFSI (BPJ) moottorissa? Vuotaa jostain eikä näin pakkasilla oikein inspiroi kaivella. Vuotaa jostain moottorin oikeasta kyljestä (takaapäin katsottuna).
Ite oon käytelly noita sivustoja mistä saa varaosiakin tilattua, runkonumerolla etsii esim. https://partsouq.comKiitos paljon todella ripeistä vastauksista! Eipä tosiaan auton alla ryömiessä tullut mieleen kokeilla pyörittää konetta ilman apulaitehihnaa, sillähän saa jo rajattua ongelmaa hyvin.
Mistä näitä räjäytyskuvia löytää?
Auttaisi todella paljon huoltohommissa.
Taas se romu on hajalla.
Kyseessä on vuosimallia 2004 VW Golf 1.6 BCB-koneella, manuaaliaskilla ja n. 280 tkm mittarissa.
Vikana on apukuskin puolelta tuleva kierrosten mukana muuttuva ääni. Ääni on ollut jo syksystä asti vaimeana, mutta viimeisen parin kuukauden aikana koventunut melkoisesti, kuuluu ihan volskarin kabiiniin asti.
Hölmönä vaihdoin apulaitehihnan kiristimen, hihnan ja rullan. Sekä myös ohjaustehostimen pumpun. Ohjaustehostimen pumpun vaihdoin, kun meisselin avulla mukamas paikallistin melkoisen jurinan korvanjuureen. Laturi ei pitänyt mielestäni juuri mitään ääntä.
Voiko vikana olla vesipumpun laakeri vai jokin muu?
Jakopää vaihdettu n. 50 tkm sitten, mutta en tiedä onko vesipumppu vaihdettu siinä samalla.
Ohessa video kyseisestä äänestä:
Kiitos paljon avusta.
No niin varmaan, mutta tuossa pyörii noin 8 laakeria noiden hihnojen läheisyydessä ja sitä just kysyjä tuossa pohtii.Laakeri
+1 tälle. Tuollainen tai vastaava on erittäin hyödyllinen kampe.Hakee vaikka tälläsen ja kuuntelee paikkoja niin löytyy paremmin kun arpomalla ja turhia purkamalla.
Monesti ollut iso apu moisesta vaikka onkin hinnat alkaen pilipali kampe tuo.