- Liittynyt
- 17.10.2016
- Viestejä
- 7 725
Sä et selkeästi ole käyttänyt kiinalaisia hinnat alkaen sähkömoottoreitaNo kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä et selkeästi ole käyttänyt kiinalaisia hinnat alkaen sähkömoottoreitaNo kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Aikanaan e30:ssa oli ilmanputsarin alla lämpötilaanturi. Kun ilmanputsarin kiinnitys hieman löystyi, niin se osui anturiin ja lämpömittari raketoi kylmällä koneella sekunneissa. Sama ilmiö tuli kerran myös moottorin pesun jälkeen, eli vahva arvaus osuu lämpömittarin anturiin (vaikkei rakenne varmasti ole samanlainen kuin muinaisessa Bemarissa).No kolmessa sekunnissa ei lämpiä edes joku kääpiömoottorikaan ko ydinpommilla.
Mistä katsottuna on lämmöt maximissa, mittaristossa? Mitä tapahtuu tuon 3sek jälkeen myöhemmin?Kia ceed vm. 2019. Käynnistän koneen niin 3s menee startista ja lämmöt on maximissa ja alkaa tuuletin huutamaan. Pakkasneste/jäähdytysnesta lisätty, oli hieman alle rajan. Voisko olla jokin anturivika?
Mittaristosta joo. Joo, soitin eilen johonkin kia 247 autopalveluun huvikseen niin samaa tuumasi että kovalla pakkasella ollut noita ja useimmat hävinneet kun odottanut 20min ja kokeillut uudestaan.Mistä katsottuna on lämmöt maximissa, mittaristossa? Mitä tapahtuu tuon 3sek jälkeen myöhemmin?
Tässä autossa mahdollisesti on jo oma älyboksi flektin ohjaukselle, aika yleinen vaiva että sellaisesta korkkaa sisuskalut ja sen jälkeen on flekti täysillä (tai kokonaan mykkänä).