Kaverilta lainassa tuo milkkari, ei siitä potku loppunut, pultin ulkoreuna pyöristyi kylläkin mutta täysillä sai konekkin ajaa (bilteman 19mm monikulmasella). Induktiota tuo olisi huutanut mutta eipä tuollaisia hienouksia ole kun tunkistakin meinasi loppua nosto tuota mottia liikutellessa.Kuivan näkönen pultti, koita rostoffia laittaa vuorokaudeksi ja justiin täyteen ladattu akku.
Milwaukeen 8ah akut kanssa puskee huomattavasti paremmin vs 5ah, karvan lämpöä ja sitten koittaa.
Toinen vaihtoehto että otat kaverin isoilla putkipihdeillä pitelemään ja väännät itse isolla "breaker barilla"
Mukavaa puuhaa tuo ropaaminen monen vuoden tauon perään.
Kai tuo olisi oikeasti tarkoitus avata silla xnz m12 samalla kun pitää kampiakselin kiinni sillä omalla työkalullaan, nyt oli vain nuo lukitus/ajoitus kamat ja nuo uudet avaimetkin loppui m10 kokoon.
Onneksi oli enemmän nice to have että olisi vaihtanut tuon akselitiivisteen niin olkoot
Jos jollain muuten tarvetta vag tdi euro 6 ajoitussetille niin jäi juuri ylimääräiseksi.
Edit: jäi tuo startti kokonaan kokeilematta kun en jaksanut edes etsiä missä se tuolla konetilassa on, startti napilla auto niin ei vanha avaimen kääntökään oikein onnistu




