Sanoisin että ei tuo työkalu huono ollut. Puolat on todella piukassa tulpissa kiinni tai sitten tuo tunteeseen vaikuttaa siinä puolassa oleva joustava kumi joka tapauksessa hampaat irveessä sai vetää ja huonossa asennossa vieläpä. Ei kaduta työkalun osto vaikka en kokeillutkaan ainoatakaan irroittaa ilman sitä.Mites vaginan hihna tsi:n (1.0 ja 1.4) puolat (taitaa kyllä olla samoja ollut jo ainakin 10v), onko sillä T10530 työkalulla käyttöä? Jos kahteen autoon vaihtaa tulpat niin 7 puolaa pitää irroittaa ja työkalu maksais 30€ niin tuntuisi hintansa arvoiselta jos edes 1/2h säästää ajassa.
Ruuvarillakin vissiin saa kammettua ihan hyvin paikassaan mutta ymmärsin että koneesta riippuen joku/jotkut puolat voi olla jossain montussa ettei väliin oikeen mitään saa.
Kokemuksia/mielipiteitä?
Yllättäen työn hasteellisimmat osuudet olivat saada tulppahylsy jatkovarren mukana ulos kolosta kun tulppa puri hylsyyn niin helvetin lujaa kiinni. Sekä ilmansuodattimen taaempi putkiklemmari kun se ei putkessa työnaikana pysynyt ja pomppasi myöskin pari kelpaa paskojen siirtoleuka pihtien välistä, tuossa myöskin liikerata oli niin pitkä että piti keksiä jotain väliin jotta täysin puristuneen klemmarin sai sellaiseen tilaan että siitä sai otettu uuden otteen niin että sem pystyi puristamaan kokonaan auki. ”Air guide hosen” klipsut olivat kanssa ihan perseestä, jotain puutikkuja työnsin välin pitämään niitä auki ja kalikan irrottua yksi tikuista putosi melkein ahtimeen
