Kyllä nuo kulmat vituillaan on jos toinen puoli oli edeltävä kuva. Minimissään camberia on niin paljon että normiajoon riittää paljon pystympi kulma. Tuo camber vaikuttaa myöskin paljon uraherkkyyteen.
Ehdottomasti kävisin säätämässä. En kyllä silti renkaita vaihtaisi kun pääkulutuspintaa on hyvin jäljellä. Ei tuo rengas toki säädönkään jälkeen enää ”optimaalisesti toimi”, mutta tuskin mitään merkittävää puoltoa silti tekee jos rengas säädetty kunnolla pystyyn. Säädön jälkeen tuollakin renkaalla uraherkkyys pitäisi olla minimaalista.
Mikä auto sulla on, esim bemari haluaa säätöön painoa sekä kuskin&hantin&takaluukkuun. Nuo kannattaa mielestäni vaatia jokaiseen autoon, vähintään kuskin paikalle 40kg. Ja katso/käy autossa sisällä ratin lukituksen jälkeen että se on mielestäsi suorassa. Mikään muu vituta enemmän kuin suoraan menevä auto jossa ratti vinossa
. Tuokin pitää siis katsoa ilman omaa painoa esim takaikkunan läpi, toinen huonompi vaihtis on ottaa painot kuskin puolelta pois ja istua itte et pitä ratti halutussa asennossa kun se lukitaan ja sitten ulos& painot sisään.
Fiksussa paikassa säätö maksoi joku 6v sitte 110€ eli mitään merkkarin 200+€ hintaa ei kannata nytkään maksaa.