Nyky bensalla jos seisoo talven, niin melkein joutuu kaasarin putsaamaan...No niin tuossa kun otin asennussarjaa ja motivoiduin kokeilemaan uudestaan. Auton akku, kaapelit kiinni - napista käyntiin. Kylmänä tyhjäkäynti oli taas tyyliin punaisella. Sitten kun ryyppy tippui pelistä pois niin sain säädeltyä jotenkin niin että hädintuskin pysyi käynnissä, mutten saanut sopivaksi. Lämpimänäkin lähti käyntiin vaikka kuinka monta kertaa nyt kun virtaa oli ns. riittävästi. Diesel volvon isohko akku.
Kaasari tosiaan on putsattu viime kesänä ja vaihdettu uusi kalvo. Tää kalvokin on ehkä vähän kysymys kun siinä oli joku millin ero jossain, täysin alkuperäistä ei saa mistään. Kaverin bensalenkkari poika siis teki tämän homman. Tässä kohtaa pitää muistaa että mun osaamiset ei riitä edes tuollaiseen mikä tuli teininä jo huomattua että työkalut ei vaan pysy käsissä ja osaaminen 404.
Kilsoja tuolla on mittarissa ööö taisi olla 1500 nyt kun muistin vilkaista, siis tuhat viisisataa, ei typoja.
Venakoppaa en uskalla alkaa availemaan kun en niistäkään oikein ymmärrä vaikka kompastuisin vikaan.
Pitää huomenna käynnistellä uudestaan ja kattoa mikä on tyhjäkäynnin tilanne kylmänä. Tähän aikaan en enää viitsi huudattaa mitään. JOS se nyt sattuisi toimimaan ok niin sitten pitäisi vielä taiteilla katteet jotenkin paikalleen, jotkut klipsit lähteneet pois paikaltaa enkä nyt ainakaan saanut niitä kohdilleen kun ei kaksi kättä riitä, tai sitten vaan pistän ne särki niin saan ruuvailtua loput paikalleen kun ei noilla ole mitään virkaa.
Niitä säätöruuveja on turha alkaa pyörittämään, jos on viime kesänä toiminut. Ei ne säädöt itsellään muutu...