- Liittynyt
- 16.10.2016
- Viestejä
- 3 099
Tuli laitettua 1.8T:hen (5v 02j) (Audi TT mk1)
G60 vauhtipyörä (Jostain Ford Galaxyn 1.9 TDI:stä, osanumero täsmäsi G60 kovaan vauhtipyörään)
Sachs 883082.999645 asetelma
SACHS 1878 043 141 Kytkinlevy (G60/TDI)
Epytecin vahvistettu haarukka
Nyt tilanne on se että kytkimen ilmauksen jälkeen se ei jaksa irroittaa.
Tekaisin työsylinterin tilalle käsin veivattavan irroittimen, ja sillä saa vaihteen pois päältä.
Ongelma ei tunnu olevan työsylinterin pituudessa - vai onko sittenkin? Vierekkäin verrattuna tämä veivattava patentti on omaan silmään ihan saman pituinen äärimitassaan...
Onko muilla ollut tämmöistä ja millä ratkennut?
G60 vauhtipyörä (Jostain Ford Galaxyn 1.9 TDI:stä, osanumero täsmäsi G60 kovaan vauhtipyörään)
Sachs 883082.999645 asetelma
SACHS 1878 043 141 Kytkinlevy (G60/TDI)
Epytecin vahvistettu haarukka
Nyt tilanne on se että kytkimen ilmauksen jälkeen se ei jaksa irroittaa.
Tekaisin työsylinterin tilalle käsin veivattavan irroittimen, ja sillä saa vaihteen pois päältä.
Ongelma ei tunnu olevan työsylinterin pituudessa - vai onko sittenkin? Vierekkäin verrattuna tämä veivattava patentti on omaan silmään ihan saman pituinen äärimitassaan...
Onko muilla ollut tämmöistä ja millä ratkennut?