Kiinanvehkeissä venttiilit hakkaavat kanteen syvempää poteroa siihen tahtiin, että saa tosi usein olla säätämässä.Nelitahti on joo. Venttiilit säädetty aikanaan. Tuollahan ei ole ajettu juuri mitään, oli siis moottoripyörä mitä en saanu myytyä mitenkään ja vaihdoin sitten liikkeessä uuteen skootteriin ja rahaan. Sittemmin ollut lähinnä tilaa viemässä, noilla hassuilla kilsoilla ei luulisi vaativan säätöä vielä.
Nyt sitten akku ollut yön yli ylläpitolaturissa, eikä vieläkään näytä täyttä. Ensin piti antaa vauhtia ihan perinteisellä laturilla että alkoi jotain virtaa ottamaan vastaan. Sama viime keväänä ja luulin että akku kaput, mutta liikkeessä mittasivat olevan kunnossa - sitten lisää latausta. Menee ainakin akun osalta ens viikkoon tai kokeilen sitä vanhaa laturia miten nyt kotona joudan olemaan.
MP huollossa tarjoilivat uutta kaasaria tuohon käyntiongelmaan, hinta jotain 450€ huitteilla...
Brake cleaneria kaasarin imupuolelle suihkuttaen jos käy on vika polttoaineen saannissa-> putsaa kaasari.
Tulpan kun otat irti, laitat tulpanjohtoon ja tulpan metallirungon vaikka kannenpulttia vasten niin pitäisi näkyä startatessa kipinä.
Venakopan kannen kun ottaa irti ja pyörittää moottoria niin jossain kohtaa pitäisi tuntua keinuissa reilu välys.
Noi on niin pirun yksinkertaisia, että helppo selvittää vika.