Pyrres
Apina koulutuksessa
- Liittynyt
- 18.07.2017
- Viestejä
- 5 313
Juu jos olisi auton luonaToki näkeehän sen silmällä meneekö siellä alipaineletkuja minne

EDIT: Haa löytyi kun googlailin tulppien lämpöarvoja kun aloin ihmetella että A10 moottori haluaisi 8 tulppia kun oma halusi 5:t. Kone onkin ymmärtääkseni siis E10 uudemmasta Cherrystä.
- Mäntä: 72,96-73,01 mm
- Männäntappi: 17,44-17,47 mm
- Venttiilikoot: Imu 6,96-6,98 x 35,0 x 118,93-119,33 mm, Pako 6,94-6,96 x 29,0 x 118,50-118,9 mm
- Tyhjäkäynti: 700 ± 50 r/min
- Öljytilavuus: 3,9 litraa (suodatin mukaanlukien)
- Öljynpaine: 3,3 bar @ 2000 r/min
- Vaihteistoöljyn tilavuudet: 4-/5-vaihteinen 2,3/2,7 litraa
- Termostaatin avautumislämpötila: 85 °C
- Sytytysjärjestelmä: Kärjetön (10.1982–1986) / Kärjellinen (10.1981–9.1982)
- Sytytystulpat: NGK BR 5 ES
- Virranjakaja: Hitachi D412-A9
- Sylinterikansi: 40-45 Nm + 70-75 Nm
- Venttiilikoppa: 4-8 Nm
- Runkolaakerit: 25-30 Nm + 50-60 Nm
- Vauhtipyörä: 80-90 Nm
- Nokka-akselin ketjupyörä: 6-8 Nm
- Kampiakselin hihnapyörä: 115-150 Nm
- Hammashihnan kiristin: 16-21 Nm
- Sytytystulpat: 20-29 Nm
- Öljypumppu sylinterilohkoon: 9-12 Nm
- Öljypohjan pultit: 4-5 Nm
- Imu- ja pakosarja sylinterikanteen: 16-21 Nm
- Venttiilivälykset:
- Kylmä moottori: Imu ja Pako 0,22 mm
- Lämmin moottori (>35°C): Imu ja Pako 0,28 mm
- Sytytystulppien kärkiväli: 0,7-0,8 mm
- Virranjakajan roottorin ilmaväli (kärjetön): 0,3-0,5 mm
- Virranjakajan katkojan kärkiväli (kärjellinen): 0,45-0,55 mm
- Sytytysennakko (Virranjakajan alipaineletku irroitettuna ja tukittuna): 2˚ ennen YKK:n (700 r/min)