- Liittynyt
- 10.10.2021
- Viestejä
- 1 871
Nyt on muutama päivä jumpattu ja saatu ISTA kaapeleineen toimimaan, mutta en kyllä löytänyt tuota kaasuläppäkotelon adaptaatiota. Kaikkia muita vaihtoehtoja löytyy kyllä ilmamassamittarista EGR-venttiiliin.
En oikein itsekään löytänyt suoraa kohtaa ja nyt on hetki, kun olen viimeksi ISTAlla leikkinyt..
Moottorin adaptaation nollauksiin viitataan aika useassa keskustelussa ja se on ilmeisesti tuolla niinkin eksoottisessa paikassa kuin voimasiirrossa (Power Train). Ainakin se kannattaa tsekata ja kokeilla - eipä noissa adaptaatioitten nollauksissa mitään kovin pahaa voi saada aikaan ja ohjelma kyllä varoittelee, jos siihen on mahdollisuus.
Re-adaptation of the engine using ISTA D/+ - Bimmerprofs.com | NOx emulator NOXEM 129 | 130 | 402 developed for BMW N43 & N53 series engines
Start new session in ISTA D/+, perform the identification of vehicle and a test: 2. open menu Vehicle management: 3. open menu Service function: 4. open sub-menu Power train, press Start search: 5. open sub-menu Engine Electronics: 6. open sub-menu Adjustment functions: 7. Select...
bimmerprofs.com