Tein eilen kun oli aurinkoinen päivä tuon uudestaan ja nyt reilulla lakalla. Ja tulihan siihen vähän epätasaisuuksia joten tänään kun vettä taas vaihteeksi sataa niin ruiskin siihen vettä lisäksi ja nyt uskalsin hioa sen pinna vesihiomapaperilla ja sehän muuttu hirveän näköiseksi.
Ja käsin yritin sitä kiillotaa ja eihän se mihinkään muuttunut, mutta nyt kun pari tuntia oli taas sateetonta niin tuon takalokasuojan kuivasin ja kokeilin ihan koneella kiillottaa ja kappas kun nyt näyttää paljon paremmalta(alkoi satamaan vettä uudestaan juuri kun sain tuon kiillotettua)
Tää on tätä kun ei ole ennen tehnyt ja kuulostaa pinnan hiominen jotenkin oudolta. Mutta kun uskalsi tehdä niin jälki onkin nyt oikein hyvä.
Eli pitää rouvan i20:n takaluukku tehdä joku sateeton päivä uudestaan eli vesihioa, lakata ja uudestaan vesihioa että saa siitäkin kiiltävän.
Mutta kiitoksia vaan kaikille näistä opettavaisista jutuista
Tässä muuten yritän saada rouvaa kokeilemaan tota Foordia, että mielummin tuon i20:n hävittäisin kun se on aivan paska auto ajaa ja taas Foordi on todella hyvä, vaikka sillä on 240000km enemmän ajettu ja on 2 vuotta vanhempi.
Kun rouva tuossa kohta kaksi kuukautta ajanut minun 2017 Opel Astralla kouluun (30km suuntaansa) ja vaikka aikaisemmin sano että i20:n on ihan hyvä ja sitä ei hävitetä. Mutta nyt Opelin ajon jälkeen ajoi pitkästä aikaa tuolla i20:llä niin alko valittamaan että siinä on jotain vikaa kun on niin "epävakaa" ajettava.
Ja ei siinä mitään vikaa ole, kun itse sillä "jouduin" ajamaan parina päivänä (kun Foordi oli kuivumassa), että rouva oli vaan tottunut jo isompaan autoon
Että tässä ois vielä mahdollista saada se ylipuhuttua edes kokeilemaan Foordia, kun nyt se sitä vastustaa muutaman asia takia:
1. Vanhempi ja enemmän ajettu
2. Se on Ford, kun muistelee aina vm 82 Fiestaansa mikä oli kuulemma kasa paskaa
3. Se on Dieseli (ajanut siis minun Diesel Opelilla eikä huomannut edes mitään eroa bensaan)
4. Tuulilasi on halki (ihan kun sitä ei voisi vaihdattaa)
Jos kiinnostaa hommata toinen lähes samanmoinen projektiksi niin voin myydä sulle hyvinkin halvalla, kopalla leimaa huhtikuulle.