Onha niitä joo, jostain kauko-ohjattavien osista, säädettävistä tangoista, jne.
Myös ilmeisesti kuumailmalla puhaltaminen ja uudelleen pyöreäksi muotoilu toimii "ensiapuna" (ongelmahan on että muovi kuluu ja reikä on soikea).
Tällainenkin patentti löytyi:
Reparatursatz zur Behebung der Fehler P2015 bzw. Reparaturset für Audi, VW 2.7, 3.0 TDI Motoren.
www.ebay.de
... ilmeisesti estää nuo raja-arvojen ylitykset, joista omassakin oli vikakoodi juuri (pysyi nollaamalla pois puolisen viikkoa).
3.0 TDI ASB kyseessä, joo. Ajattelin testata jos noilla "patenteilla" / tankoa vaihtamalla pääsisi alkuun (kun tietäisi millaista voimaa noitten pitää kestää niin voisi vaikka mallintaa ja printata ne tangon palloon kiinnitettävät päät).