Suunnittelun kukkaset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sampsa
  • Aloitettu Aloitettu
Suunnittelun kukkanen, että monessa android apissa ei voi sen apin kieltä valita, vaan se apin kieli on väkisinkin sama kuin itse järjestelmän. Yleensä aina näissä ohjelmissa on kyllä oma asetusvalikko kaikenlaiselle muulle ja ne kaikki eri kielivaihtoehdot kyllä on jo olemassa ohjelmassa sisällä, mutta niitä vain ei siis pysty mitenkään valitsemaan muuten kuin vaihtamalla koko käyttöjärjestelmän kielen. Luulisi olevan aika yksinkertainen vaan lisätä sinne settings osioon yksi valintaruutu.
Tuon toteuttaminen olisi tosiaan todella yksinkertaista, mutta monessa tapauksessa kehittäjät kuvittelevat naiivisti, että helpottavat käyttäjän elämää pakottamalla sovelluksen automaattisesti käyttöjärjestelmän kielelle.

Tuon puuttuminen on yksi sellainen ominaisuus, joka kertoo ainakin minulle suoraan, että suunnittelija/kehittäjä ei ole ollut tehtäviensä tasalla, joten sovellus on todennäköisesti puutteellinen/buginen jostakin muualtakin.

Tuon toteuttaminen olisi tosiaan todella yksinkertaista, mutta monessa tapauksessa kehittäjät kuvittelevat naiivisti, että helpottavat käyttäjän elämää pakottamalla sovelluksen automaattisesti käyttöjärjestelmän kielelle.

Tuon puuttuminen on yksi sellainen ominaisuus, joka kertoo ainakin minulle suoraan, että suunnittelija/kehittäjä ei ole ollut tehtäviensä tasalla, joten sovellus on todennäköisesti puutteellinen/buginen jostakin muualtakin.
Tämä sama ongelma muuten joissain konsolipeleissäkin. Ärsyttää kun pari peliä jotka haluisin pelata suomeksi mutta muuten pitää koko höskän englanniks.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
259 280
Jäsenet
74 347
Uusin jäsen
Si-Pe

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom