Shikanjyo
#low&slow
Hankala vain nostaa esineitä kun tuo on käytössä. Ja tuo on tulossa päivityksessä kyllä muutenkin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hankala vain nostaa esineitä kun tuo on käytössä. Ja tuo on tulossa päivityksessä kyllä muutenkin.
Eihän esineitä joita voi poimia, voi liikutella laisinkaan? Joten ei luulisi että tuo siihen vaikuttaisi.
Tottakai voi. Jopa ruumiita voit. Et ole siis paljon Bethesdan pelejä pelannut?
Olen toki, myös sitä yhtä jossa ei pystynyt liikuttelemaan mitään.
Nyt kun kokeilin niin noissa esineissä jotka voi poimia kyytiin, on viive tuossa liikuttelussa. Ehkä on aiemmisssakin ollut, olin vain unohtanut.
Ei, koska siinä on erikseen sellainen optio jolla voi lunastaa vahingossa myydyn tavaran takaisin. Se voi voimassa sen yhden kauppasession aikana. Jos poistuu kauppanäkymästä niin sitten ne kirjautuu sen NPC:n normaaliinvarastoon josta niiden ostaminen maksaisi paljon enemmän.
Tää ei näköjään ainakaan toimi The Denissä. Eli myyn varastetun romppeen 100 niin ei tule näkyviin myyjälle eikä ole mitään buttonia tuon perumiselle. Kun menen höpöttelemään uusiksi niin joo siellä se itemi on, mutta hinta 5000.
Sulla joku modi käytössä?
Juu, tuo tulee siihen buy tilaan viimeiseksi kategoriaksi. Luulisin että kaikki tuota tukee.
Myös sellaiset kauppiaat jotka normaalisti vain ostavat tavaraa, niille avautuu tuo.
Mulla ei ole mitään modeja ja buyback vaihtoehto on ollut kaikissa trade authorityissa näkyvissä.
Tässä voit liittyä kaikkiin Factioneihin ja olla niissä vaikka yhtäaikaa.Menin juonessa liikaa eteenpäin,koitin olla liikaa hyvä ja paha,liityin Piraateihin vaikka olin rangers.Pitäisi valita puolensa suoraan reilummin,vaikeaa olla ns.paha näissä roolipeleissä
Alus oli kyllä hyvä palkinto, koska sisältää osia mitä ei itse saa ostettua ilman niitä vaadittuja skillejä. Puku, kypärä ja reppu oli itselle vähän pettymys, koska olin jo löytänyt muualta selvästi paremmat, eikä noista tullut mikään käyttöön. Selvästi tehtävä mikä kannattaisi tehdä mahdollisimman alussa peliä niin siitä hyötyy parhaiten.
No milläs luulet saavasi ruumiit uudesta aluksesta ulos,oli siinä kyllä hommaaEihän esineitä joita voi poimia, voi liikutella laisinkaan? Joten ei luulisi että tuo siihen vaikuttaisi.
Siis mä pystyn asettamaan jonkun esineen jonnekin.Maapallon tai tikin heilumaan tähtialuksen eteenNo milläs luulet saavasi ruumiit uudesta aluksesta ulos,oli siinä kyllä hommaa
Siis mä pystyn asettamaan jonkun esineen jonnekin.Maapallon tai tikin heilumaan tähtialuksen eteen
E: Jos puhut siis framegeni DLSS:stä -> Johtuisikohan siitä että modi kytkeytyy pois päältä erinäisissä transitioissa/loading-screeneissä koska peli cräshää muuten. Laitat vain sen fps-counterin pois päältä niin et enää "näe" sitä droppia.Toivottavasti pelin oma DLSS ratkaisu korjaa ton modin aiheuttaman fps-dropin, ensin pyörii joku 120fps ja sitten yhtäkkiä tippuu johonkin 85.
Sama kun tulee aina valikoista takas peliin.
Kellään muulla samaa ja onko joku asetus parantanut tilannetta?
Erittäin hyvä huomio oli eräällä foorumilla.Meillä EI ole mitään radiota,mistä kuuluisi maailman uutisia.Muissa peleissä on radiot joissa kuunnella uutisia ja muzakia.Mikä sen kauniimpaa kun hyppiä kuun pinnalla ja ratiosta soi Sinatran Fly me to the moon.Korjasin oman pelikokemuksen heti soittamalla spotifysta Starfield radio musiikkilistaa,corsairin näppäimistöllä on multimedia näppäimet soiton pausettamiseen ja seuraavan soittamiseen
Mikäs tuollainen SSNN on? Kieltämättä ambientti planeetoilla on hieno,hiljaisuus tai jokin ääni jostain.Tässä nyt täytyy soittaa jotain muzakia,aivankuin RDR2 .ssa Morriconea taustalla spotifystaAmbientti on tässä tosi hyvä, kuten aina. Muutamasta kohdasta tulee mieleen Fallout 4.
Esim. New Atlantiksessa tulee uutislähetystä SSNN:ltä, se on jo tarpeeksi.
Mites nää pysyy paikallaan? Mulla oli 3 eri väristä Wilbyä ohjaamossa mutta 2 niistä on hävinnytIhan peruskauraa näissä creation engine peleissä. Mulla on My friend wilby ohjaamossa (ns. kojelaudalla) joka näkyy hyvin kun ohjaamoon istumisanimaatio pyörii.
Settled Systems News Network tjsp. Kuuluu uutisia niistä pömpeleistä eri kaupungeissa. Voipi myös tehdä jotain tehtäviä heille.Mikäs tuollainen SSNN on? Kieltämättä ambientti planeetoilla on hieno,hiljaisuus tai jokin ääni jostain.Tässä nyt täytyy soittaa jotain muzakia,aivankuin RDR2 .ssa Morriconea taustalla spotifysta
No jopas,aina oppii uutta.On niin paljoa jota peli itsessään ei kerro.80 tuntia nyt mittarissa enkä tee päätrhtäviä,mikä tuossa NG+ on kun osa haluaa mennä pääjuonen nopeasti läpi että pääsee tuohon? Itse ainakin uskon meneväni 200+ tuntia tähän,en halua tietää main questien määrääSettled Systems News Network tjsp. Kuuluu uutisia niistä pömpeleistä eri kaupungeissa. Voipi myös tehdä jotain tehtäviä heille.
No jopas,aina oppii uutta.On niin paljoa jota peli itsessään ei kerro.80 tuntia nyt mittarissa enkä tee päätrhtäviä,mikä tuossa NG+ on kun osa haluaa mennä pääjuonen nopeasti läpi että pääsee tuohon? Itse ainakin uskon meneväni 200+ tuntia tähän,en halua tietää main questien määrää
Menen oikeastaan niin hitaasti juonta eteenpäin,en edes halua tietää pääjuonen pituutta.Ajattelin katsoa noita aurinkokuntia kun jotkut on level 75.Muutin vaikeustason normaalista hardille,näköjään saa useammin legendary aseita,harmi vaan kun ei vielä pääse modaan niitä.Aika stealth henkilönä saa irti enemmän,laaki ja vainaaSaat vähän juttuja kun läpäiset ekan pelin, ja toki saat pitää expat ja skillit.
Main quest näissä ei kovin pitkä ole koskaan, mutta NG+:ssa vielä lyhyempi.
Mites nää pysyy paikallaan? Mulla oli 3 eri väristä Wilbyä ohjaamossa mutta 2 niistä on hävinnyt![]()
Kerran tuli vastaan avaruudessa ship parts kauppias. Samoin oisko muilla trade shipeillä jos ottaa kontaktia.Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
Mites nää pysyy paikallaan? Mulla oli 3 eri väristä Wilbyä ohjaamossa mutta 2 niistä on hävinnyt![]()
En tiedä ei oo vielä hävinnyt. Jos meet vaihtamaan alusta niin häviää.
Itse olen taas käyttänyt pointsit täysin non combattiin, ts. convenience/access-perkkeihin tms. Noin 30h, lv19 ja lähinnä surveytä tehnyt, very hardilla pelaan ja taistelu tuntuu sopivan vaikealta. Juuri sain Mantis aluksen, ja hiukan upgradettuna sillä pystyy jo taistelemaan Wanted Bounty Huntereitakin vastaan.Level17 ja ~40h pelattuna, easylla pelaan ja skillpointsit varmaan väärin käytettynä mutta en oo jaksanut ainakaan toistaiseksi noihin science/tech juttuihin juuri panostamaan kun esim. spacesuitti craftaus tuntuu niin kaukaiselta.
Tyhjä runko? En muista koskaan pelanneeni peliä missä olisi enemmän mielekkäältä tuntuvaa tekemistä.Tämä peli näyttää siltä että 2 vuoden päästä kannattaa kokeilla. Aika tyhjä runko vielä toistaiseksi.
Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.Tyhjä runko? En muista koskaan pelanneeni peliä missä olisi enemmän mielekkäältä tuntuvaa tekemistä.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.