Starfield (PC, XBX)

Liittynyt
12.09.2020
Viestejä
1 101
Nyt tuli ongelma.

Päivityksen jälkeen ei enää peli lataa saveja. Kaatuu vaan.

Modeja asennettu sfse, archiement enabler ja dlss.

Päivitin sfse:n ja arhiement enablerin ennen pelin käynnistystä.

Onkohan se tuosta dlss:tä kiinni vai? Toivottavasti ei mennyt savet... 37h pelattu.
Luken DLSS modi ainakin pitää päivittää päivityksen jälkeen ettei kaadu. Joku muu modi voi myös aiheuttaa varmasti samaa.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Joo-o, 80 tuntia ja läpi niin paljo kuin jaksoi. Very hard less spongyllä mutta avaruustappelut heitin very easylle koska ei vaan kiinnostanut. 41 level lopussa ja rahaa aivan liikaa vaikka ammuksiin meni paljon. Rajotin jopa tiettyjen aseiden käyttä koska olis muuttunut cod-tyyliseks adhd juoksuksi.

Sellainen 7/10 peli. Kyllähän tuon pelaa ajan tappamiseen muttei mullistava, pääquesti ja varsinkin alku karseaa.

Bugeja oli ihan saatanasti, freestar faction jäi kokonaan tekemättä kun toka questi meni juntturaan ja consolella korjauskin kuulemma vain kusi jatkon. Samoin sivuquesteissa bugeja jotka esti jatkon.

En tainnut yhtäkään outpostia rakentaa ja aluksiin liittyväänkään en oikein panostanut.

Ng+ en kyllä itse ymmärrä, jo lvl 30 alkoi hahmo tuntua jumalalta mutta ilman spongyä ei se että ampuu 20 kertaa päähän haulikollakaan ole hyvää pelisuunnittelua.

Vuoden päästä tjsp voisi uudestaan kokeilla jos modaajat pääsee vauhtiin. Harmi vain että en usko että suurinta ärsytystä eli latausruutuja ja odottelua tuskin saavat helpolla korjattua. Suurin osa Ryujin factionin sarjastakin oli vain ovien odottelua ja fast travelia, onneksi ei rauta ole samaa ikää kuin pelimoottori mutta silti ärsyttävää.
Oliko muuten se toka guesti se hostage mission, jossa piti pelastaa se freestar ranger?

Nuo hostage mission boardit mulla joskus kusee, kun siinä pitää ensin tappaa ne kaikki aluksen valtaajat, ennenkuin sille hostagelle voi puhua, että mission done. Ne Hostilet voi spawnata aluksen ulkopuolelle, pari kertaa joutunu konsolilla korjaan, eli tcl = toggle noclipping, mutta konsolilla vähän huono. On mulla muitakin bugeja, osa guesteista jääny kesken joo, olkooon, jos joskus pelaa uudestaan ng+ niin noi katoaa mission listalta kuitenkin

XP:tä tulee myös mukavasti, jos on rakennellu voimakkaan aluksen ja grac jumppailee sinne lvl50+ systeemeihin, tulee monta sataa xp per tuhottu alus, mutta tämä vaatii jo pitkälle pelaamista, meinaa mullakin tulla turpaan vaikka on suht kova alus. Pitäs vähän kattoa vaikuttaako jos aluksen osat on "paremmin suojattu" tai jotain.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Joo-o, 80 tuntia ja läpi niin paljo kuin jaksoi. Very hard less spongyllä mutta avaruustappelut heitin very easylle koska ei vaan kiinnostanut. 41 level lopussa ja rahaa aivan liikaa vaikka ammuksiin meni paljon. Rajotin jopa tiettyjen aseiden käyttä koska olis muuttunut cod-tyyliseks adhd juoksuksi.

Sellainen 7/10 peli. Kyllähän tuon pelaa ajan tappamiseen muttei mullistava, pääquesti ja varsinkin alku karseaa.

Bugeja oli ihan saatanasti, freestar faction jäi kokonaan tekemättä kun toka questi meni juntturaan ja consolella korjauskin kuulemma vain kusi jatkon. Samoin sivuquesteissa bugeja jotka esti jatkon.

En tainnut yhtäkään outpostia rakentaa ja aluksiin liittyväänkään en oikein panostanut.

Ng+ en kyllä itse ymmärrä, jo lvl 30 alkoi hahmo tuntua jumalalta mutta ilman spongyä ei se että ampuu 20 kertaa päähän haulikollakaan ole hyvää pelisuunnittelua.

Vuoden päästä tjsp voisi uudestaan kokeilla jos modaajat pääsee vauhtiin. Harmi vain että en usko että suurinta ärsytystä eli latausruutuja ja odottelua tuskin saavat helpolla korjattua. Suurin osa Ryujin factionin sarjastakin oli vain ovien odottelua ja fast travelia, onneksi ei rauta ole samaa ikää kuin pelimoottori mutta silti ärsyttävää.
Oliko muuten se toka guesti se hostage mission, jossa piti pelastaa se freestar ranger?

Nuo hostage mission boardit mulla joskus kusee, kun siinä pitää ensin tappaa ne kaikki aluksen valtaajat, ennenkuin sille hostagelle voi puhua, että mission done. Ne hostilet voi spawnata aluksen ulkopuolelle, pari kertaa joutunu konsolilla korjaan, eli tcl = toggle noclipping, mutta konsolilla vähän huono. On mulla muitakin bugeja, osa guesteista jääny kesken joo, olkooon, jos joskus pelaa uudestaan ng+ niin noi katoaa mission listalta kuitenkin

XP:tä tulee myös mukavasti, jos on rakennellu voimakkaan aluksen ja grav jumppailee sinne lvl50+ systeemeihin, tulee monta sataa xp per tuhottu alus, mutta tämä vaatii jo pitkälle pelaamista, meinaa mullakin tulla turpaan vaikka on suht kova alus. Pitäs vähän kattoa vaikuttaako jos aluksen osat on "paremmin suojattu" tai jotain.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Joo-o, 80 tuntia ja läpi niin paljo kuin jaksoi. Very hard less spongyllä mutta avaruustappelut heitin very easylle koska ei vaan kiinnostanut. 41 level lopussa ja rahaa aivan liikaa vaikka ammuksiin meni paljon. Rajotin jopa tiettyjen aseiden käyttä koska olis muuttunut cod-tyyliseks adhd juoksuksi.

Sellainen 7/10 peli. Kyllähän tuon pelaa ajan tappamiseen muttei mullistava, pääquesti ja varsinkin alku karseaa.

Bugeja oli ihan saatanasti, freestar faction jäi kokonaan tekemättä kun toka questi meni juntturaan ja consolella korjauskin kuulemma vain kusi jatkon. Samoin sivuquesteissa bugeja jotka esti jatkon.

En tainnut yhtäkään outpostia rakentaa ja aluksiin liittyväänkään en oikein panostanut.

Ng+ en kyllä itse ymmärrä, jo lvl 30 alkoi hahmo tuntua jumalalta mutta ilman spongyä ei se että ampuu 20 kertaa päähän haulikollakaan ole hyvää pelisuunnittelua.

Vuoden päästä tjsp voisi uudestaan kokeilla jos modaajat pääsee vauhtiin. Harmi vain että en usko että suurinta ärsytystä eli latausruutuja ja odottelua tuskin saavat helpolla korjattua. Suurin osa Ryujin factionin sarjastakin oli vain ovien odottelua ja fast travelia, onneksi ei rauta ole samaa ikää kuin pelimoottori mutta silti ärsyttävää.
Oliko muuten se toka guesti se hostage mission, jossa piti pelastaa se freestar ranger?

Nuo hostage mission boardit mulla joskus kusee, kun siinä pitää ensin tappaa ne kaikki aluksen valtaajat, ennenkuin sille hostagelle voi puhua, että mission done. Ne hostilet voi spawnata aluksen ulkopuolelle, pari kertaa joutunu konsolilla korjaan, eli tcl = toggle noclipping, mutta konsolilla vähän huono. On mulla muitakin bugeja, osa guesteista jääny kesken joo, olkooon, jos joskus pelaa uudestaan ng+ niin noi katoaa mission listalta kuitenkin

XP:tä tulee myös mukavasti, jos on rakennellu voimakkaan aluksen ja grav jumppailee sinne lvl50+ systeemeihin, tulee monta sataa xp per tuhottu alus, mutta tämä vaatii jo pitkälle pelaamista, meinaa mullakin tulla turpaan vaikka on suht kova alus. Pitäs vähän kattoa vaikuttaako jos aluksen osat on "paremmin suojattu" tai jotain.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
393
Jahas, mainstory läpi 54h hard vaikeudella, ja olihan vaikeita ne ömpit lopussa kun ite oli vaan 24lvl. Nyt sitten seikkaileen jne, keskittyä tutkimiseen ym rakenteluun
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Tulipa seinä eteen main questin lopussa kun pitäsi taistella sillä alussa saadulla kipolla. Ilmeisesti peli pakottaa rakentamaan tässä kohtaa tehokkaan aluksen? Ei ole yhtään skilli pistettä missään alukseen liittyvässä jutussa. Onko jotain kikkaa millä tuosta taistelusta pääsee ohi (if you know what I mean) vai pitikö alkaa levelaamaan ukkoa tuon vuoksi rakentelua/pilotingia ja grindaamaan rahaa että saa ostettua kunnon aluksen?
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Tulipa seinä eteen main questin lopussa kun pitäsi taistella sillä alussa saadulla kipolla. Ilmeisesti peli pakottaa rakentamaan tässä kohtaa tehokkaan aluksen? Ei ole yhtään skilli pistettä missään alukseen liittyvässä jutussa. Onko jotain kikkaa millä tuosta taistelusta pääsee ohi (if you know what I mean) vai pitikö alkaa levelaamaan ukkoa tuon vuoksi rakentelua/pilotingia ja grindaamaan rahaa että saa ostettua kunnon aluksen?
Tarkoitettu on että saat matkas aikana parempia. Ainakin 4 saat vain.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Tarkoitettu on että saat matkas aikana parempia. Ainakin 4 saat vain.
Okei, olen enemmänkin tehnyt main questia ja kolunnut muuten vain paikkoja. En varsinaisesti ole tehnyt mitää questeja mistä saisi uusia aluksia. Tämä on oikeastaan toinen avaruustaistelu johon jouduin. Noh, laitoin very easy tason niin tuo meni läpi.
 
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
11
Tulipa seinä eteen main questin lopussa kun pitäsi taistella sillä alussa saadulla kipolla. Ilmeisesti peli pakottaa rakentamaan tässä kohtaa tehokkaan aluksen? Ei ole yhtään skilli pistettä missään alukseen liittyvässä jutussa. Onko jotain kikkaa millä tuosta taistelusta pääsee ohi (if you know what I mean) vai pitikö alkaa levelaamaan ukkoa tuon vuoksi rakentelua/pilotingia ja grindaamaan rahaa että saa ostettua kunnon aluksen?
Pelaa Freestar Collectiven questline, siitä saat hyvän aluksen palkinnoksi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Main quest läpi. Olisiko tuossa reilu 20h mennyt (EDIT: Xbox launcher sanoo 1d 2h) kun vähän tonki paikkoja samalla sieltä täältä. Semmoinen vähän keskinkertainen ennalta-arvattavissa oleva Disney+ Sci-Fi juoni, jossa oli pari ihan hyvää questia välissä. Ei oikein missään kohtaa tullut sitä legendaarista Oblivion/Skyrim fiilistä että pakko vain pelata. Vaikka pelissä on tuhansia planeettoja niin tämä jostain syystä tuntui "putkijuoksuimmalta" Bethesda ropelta tähän asti. En osaa selittää. Ehkä se oli kombinaatio monesta asiasta kun kaikki paikat on vain pieniä lokeroita erotettuna latausruuduilla ja peli vahvasti ohjeisti fast-traveliin, joka toisaalta onkin pakko kun et sää juokse planeetalta toiselle niin kuin Skyrimissä Whiterunista Rifteniin (clearaten samalla 57 luolaa ja tavannut Black Brotherhoodin jne jne jne). 25 years in the making on täysi vale. Kyllä tämä peli on ihan kolmessa-neljässä vuodessa kursittu kasaan.

Vanillana kuitenkin sanoisin että peli on 7/10 ja modien kanssa jopa 8/10.

Taidan jättää itse pelin nyt sikseen ja palataan sitten vaikka vähän ennen kuin Elder Scrolls 6 julkaisu paistaa horisontissa niin tsekataan mitä modi-skene on saanut aikaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 071
Sama suorituskykyetu pitäisi kyllä tulla windowsillakin, sillä toi pelikohtainen vkd3d perf jippo korjaa mainitut asiat ihan käyttiksestä riippumatta. Kokeile ihmeessä ja kerro tulokset.

Muistaakseni vaihdetaan vaan joku dll kansiosta ja kovaa ajoa.
No vaikka tuota nyt Windowsilla ajaa voikin niin on kyllä vähän kyseenalaista kannattaako odottaa että samat edut olisi käytettävissä tai että lähtökohtaisesti olisi pelikäyttöön soveltuva ollenkaan. Kysehän on lähinnä vaan kehittäjille hyödyllisestä mahdollisuudesta joka helpottaa debuggausta eikä tavoite ole ollenkaan se että se jotenkin erityisen hyvin Windowsilla pyörisi. Lähinnä jossain hyvin marginaalisissa tapauksissa kuten vaikka DX12 pelin ajamiseen vanhemmalla Windowsilla saattaa olla jotain iloa.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
10 011
No vaikka tuota nyt Windowsilla ajaa voikin niin on kyllä vähän kyseenalaista kannattaako odottaa että samat edut olisi käytettävissä
Miksei olisi?
Onko vulkan driveri windowsilla jotenkin paskempi vrt dx12? Kokeile vaikka ajaa ja kerro tulokset.

Ja jos huomaat, niin pointtinani oli kyseenalaistaa tossa väite siitä että starfieldissä olisi moisia lapsus tason optimointikämmejä, jotka korjaamalla suorituskyky nousisi huomattavasti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 071
Miksei olisi?
Onko vulkan driveri windowsilla jotenkin paskempi vrt dx12? Kokeile vaikka ajaa ja kerro tulokset.

Ja jos huomaat, niin pointtinani oli kyseenalaistaa tossa väite siitä että starfieldissä olisi moisia lapsus tason optimointikämmejä, jotka korjaamalla suorituskyky nousisi huomattavasti.
Varsinainen pointti oli ihan hyvä. Tuo oletus jota kommentoin vain ei. Käyttöjärjestelmissä on sen verran liikkuvia osia että samat ratkaisut ei sellaisenaan luultavasti tuota suorituskykyisintä mahdollista tulosta kahdella erillisellä. Kun projekti itse toteaa että tarkoitus Windowsissa testaamiseen on ainoastaan auttaa bugikorjailua, niin on ihan hyviä perusteita uskoa ettei se välttämättä toimi sillä yhtä hyvin. Kokeile sinä ajaa jos haluat osoittaa tämän perustellun näkemyksen vääräksi.
 
Liittynyt
22.10.2018
Viestejä
10 011
Varsinainen pointti oli ihan hyvä. Tuo oletus jota kommentoin vain ei. Käyttöjärjestelmissä on sen verran liikkuvia osia että samat ratkaisut ei sellaisenaan luultavasti tuota suorituskykyisintä mahdollista tulosta kahdella erillisellä. Kun projekti itse toteaa että tarkoitus Windowsissa testaamiseen on ainoastaan auttaa bugikorjailua, niin on ihan hyviä perusteita uskoa ettei se välttämättä toimi sillä yhtä hyvin. Kokeile sinä ajaa jos haluat osoittaa tämän perustellun näkemyksen vääräksi.
En minäkään pidä mahdollisena että kaksi ratkaisua voisi olla suorituskykyisimpiä samanaikaisesti. Kysymys oli siitä että kumpi noista on nopeampi, ja sille löytyy varmasti vastaus jos tarpeaksi testataan. Kun tuo tänne ekan kerran postattiin, niin mukana oli (perätön)väite siitä että fps olisi noin tuplaantunut vrt. windows/dx12.

Varmaan random kaatuilua ja muuta roskaa odotettavissa, ennen kuin tota adapterikerrosta on vähän pidempään päivitelty pelin julkaisun jäljiltä. Mulla ei ole kyseistä peliä, niin jää testaamatta. Kaverilla välillä pelaillut xboxilla, 30fps masterrace, >10TFLOPs ja niin edelleen.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
2 133
Mulla on ollu viimeset 10 tuntia pelistä tällänen Status effect päällä.

Miten pääsen eroon tästä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
15 096
Miten pääsen eroon tästä?
Mulla myös. Eka googleosuma:

  • Head to extreme weather system and run back to ship – Go to a planet with a hazardous system. It can be the same planet where you received the incoming weather status effect in the first place, but it doesn’t have to be. Stand out in the storm and then run back to the ship and go inside it without fast travelling.
  • Wait for hazardous weather system to clear – Another solution is to wait while inside a hazardous system until it dies down and the weather returns to being fair. You can do this by either sleeping in a bed or a chair in an outpost or perhaps a cave if you can find one. Regardless, if you wait the storm out, the incoming weather effect might go away.
  • Use console commands – Open the console command feature by hitting the “~” key on PC. Then type in “player.removespell 1639f9” to remove the effect. Unfortunately, this will disable Achievements, though you can reenable Achievements by using a mod. If you wish to remove other conditions, you can type “help “(condition)” 4″ and going to the section that says “OTHER FORMS” to see the ID of the spell you want to remove.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 821
Tottakai voi. Jopa ruumiita voit. Et ole siis paljon Bethesdan pelejä pelannut?
Olen toki, myös sitä yhtä jossa ei pystynyt liikuttelemaan mitään.(f76 siis)

Nyt kun kokeilin niin noissa esineissä jotka voi poimia kyytiin, on viive tuossa liikuttelussa. Ehkä on aiemmisssakin ollut, olin vain unohtanut.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Olen toki, myös sitä yhtä jossa ei pystynyt liikuttelemaan mitään.

Nyt kun kokeilin niin noissa esineissä jotka voi poimia kyytiin, on viive tuossa liikuttelussa. Ehkä on aiemmisssakin ollut, olin vain unohtanut.
Oblivionista lähtien on ollut tuo ominaisuus. Starfieldissä viive vähän pidempi kuin aikaisemmissa.
 
Liittynyt
22.01.2019
Viestejä
1 079
Voi poimia ja on pieni viive poimimessa, lisäksi hiiren nappia tai shift + hiiren napit sitä esinettä pystyy pyörittämään.

ja ekaa kertaa tuli tässäkin infinite loading screen bug, tosin vain kerran tuli, akila cityssä menin cafe rock. Se toimi kuitenkin kun sammutin pelin ja kokeilin uudestaan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 547
Ei, koska siinä on erikseen sellainen optio jolla voi lunastaa vahingossa myydyn tavaran takaisin. Se voi voimassa sen yhden kauppasession aikana. Jos poistuu kauppanäkymästä niin sitten ne kirjautuu sen NPC:n normaaliinvarastoon josta niiden ostaminen maksaisi paljon enemmän.
Tää ei näköjään ainakaan toimi The Denissä. Eli myyn varastetun romppeen 100 niin ei tule näkyviin myyjälle eikä ole mitään buttonia tuon perumiselle. Kun menen höpöttelemään uusiksi niin joo siellä se itemi on, mutta hinta 5000.

Sulla joku modi käytössä?
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
933
Tää ei näköjään ainakaan toimi The Denissä. Eli myyn varastetun romppeen 100 niin ei tule näkyviin myyjälle eikä ole mitään buttonia tuon perumiselle. Kun menen höpöttelemään uusiksi niin joo siellä se itemi on, mutta hinta 5000.

Sulla joku modi käytössä?
Mulla ei ole mitään modeja ja buyback vaihtoehto on ollut kaikissa trade authorityissa näkyvissä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 821
Juu, tuo tulee siihen buy tilaan viimeiseksi kategoriaksi. Luulisin että kaikki tuota tukee.

Myös sellaiset kauppiaat jotka normaalisti vain ostavat tavaraa, niille avautuu tuo.
 

Professori Kaaos

Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
647
hmhm, ensimmöinen särki oleva tehtävä tuli vastaan. Pitäs jotai kiviä leikata leikkurilla, mutta kivet ei ilmestyneet. Kai mää jätän ton toistaseks roikkumaan tonne ja palaan joskus myöhemmin loitsujen kanssa.
mistä noihin aseisiin saa noita skinejä hankittua?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Menin juonessa liikaa eteenpäin,koitin olla liikaa hyvä ja paha,liityin Piraateihin vaikka olin rangers.Pitäisi valita puolensa suoraan reilummin,vaikeaa olla ns.paha näissä roolipeleissä
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Menin juonessa liikaa eteenpäin,koitin olla liikaa hyvä ja paha,liityin Piraateihin vaikka olin rangers.Pitäisi valita puolensa suoraan reilummin,vaikeaa olla ns.paha näissä roolipeleissä
Tässä voit liittyä kaikkiin Factioneihin ja olla niissä vaikka yhtäaikaa.
 

Kenjinxs

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
393
Tulipahan tehtyä mantis tehtävä, jostain tarttui mukaan salainen sijainti info :) ( kiva palkinto sinänsä mitä sai siitä )

Photo_2023-09-18-222906.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 337
Tulipahan tehtyä mantis tehtävä, jostain tarttui mukaan salainen sijainti info :) ( kiva palkinto sinänsä mitä sai siitä )

Alus oli kyllä hyvä palkinto, koska sisältää osia mitä ei itse saa ostettua ilman niitä vaadittuja skillejä. Puku, kypärä ja reppu oli itselle vähän pettymys, koska olin jo löytänyt muualta selvästi paremmat, eikä noista tullut mikään käyttöön. Selvästi tehtävä mikä kannattaisi tehdä mahdollisimman alussa peliä niin siitä hyötyy parhaiten.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 080
Siis mä pystyn asettamaan jonkun esineen jonnekin.Maapallon tai tikin heilumaan tähtialuksen eteen
Ihan peruskauraa näissä creation engine peleissä. Mulla on My friend wilby ohjaamossa (ns. kojelaudalla) joka näkyy hyvin kun ohjaamoon istumisanimaatio pyörii.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Erittäin hyvä huomio oli eräällä foorumilla.Meillä EI ole mitään radiota,mistä kuuluisi maailman uutisia.Muissa peleissä on radiot joissa kuunnella uutisia ja muzakia.Mikä sen kauniimpaa kun hyppiä kuun pinnalla ja ratiosta soi Sinatran Fly me to the moon :) .Korjasin oman pelikokemuksen heti soittamalla spotifysta Starfield radio musiikkilistaa,corsairin näppäimistöllä on multimedia näppäimet soiton pausettamiseen ja seuraavan soittamiseen
 

Hsu

Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
128
Toivottavasti pelin oma DLSS ratkaisu korjaa ton modin aiheuttaman fps-dropin, ensin pyörii joku 120fps ja sitten yhtäkkiä tippuu johonkin 85.
Sama kun tulee aina valikoista takas peliin.
Kellään muulla samaa ja onko joku asetus parantanut tilannetta?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 269
Toivottavasti pelin oma DLSS ratkaisu korjaa ton modin aiheuttaman fps-dropin, ensin pyörii joku 120fps ja sitten yhtäkkiä tippuu johonkin 85.
Sama kun tulee aina valikoista takas peliin.
Kellään muulla samaa ja onko joku asetus parantanut tilannetta?
E: Jos puhut siis framegeni DLSS:stä -> Johtuisikohan siitä että modi kytkeytyy pois päältä erinäisissä transitioissa/loading-screeneissä koska peli cräshää muuten. Laitat vain sen fps-counterin pois päältä niin et enää "näe" sitä droppia.

Niin, ja en pidättelisi hengitystä että Bethesda toisi FrameGen tukea peliin. Itse odottaisin ihan perus DLSS2 tukea vain niin ei pety.
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
Erittäin hyvä huomio oli eräällä foorumilla.Meillä EI ole mitään radiota,mistä kuuluisi maailman uutisia.Muissa peleissä on radiot joissa kuunnella uutisia ja muzakia.Mikä sen kauniimpaa kun hyppiä kuun pinnalla ja ratiosta soi Sinatran Fly me to the moon :) .Korjasin oman pelikokemuksen heti soittamalla spotifysta Starfield radio musiikkilistaa,corsairin näppäimistöllä on multimedia näppäimet soiton pausettamiseen ja seuraavan soittamiseen
Ambientti on tässä tosi hyvä, kuten aina. Muutamasta kohdasta tulee mieleen Fallout 4.

Esim. New Atlantiksessa tulee uutislähetystä SSNN:ltä, se on jo tarpeeksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Ambientti on tässä tosi hyvä, kuten aina. Muutamasta kohdasta tulee mieleen Fallout 4.

Esim. New Atlantiksessa tulee uutislähetystä SSNN:ltä, se on jo tarpeeksi.
Mikäs tuollainen SSNN on? Kieltämättä ambientti planeetoilla on hieno,hiljaisuus tai jokin ääni jostain.Tässä nyt täytyy soittaa jotain muzakia,aivankuin RDR2 .ssa Morriconea taustalla spotifysta
 

Charun

Tukijäsen
Liittynyt
03.09.2018
Viestejä
2 187
Mikäs tuollainen SSNN on? Kieltämättä ambientti planeetoilla on hieno,hiljaisuus tai jokin ääni jostain.Tässä nyt täytyy soittaa jotain muzakia,aivankuin RDR2 .ssa Morriconea taustalla spotifysta
Settled Systems News Network tjsp. Kuuluu uutisia niistä pömpeleistä eri kaupungeissa. Voipi myös tehdä jotain tehtäviä heille.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Settled Systems News Network tjsp. Kuuluu uutisia niistä pömpeleistä eri kaupungeissa. Voipi myös tehdä jotain tehtäviä heille.
No jopas,aina oppii uutta.On niin paljoa jota peli itsessään ei kerro.80 tuntia nyt mittarissa enkä tee päätrhtäviä,mikä tuossa NG+ on kun osa haluaa mennä pääjuonen nopeasti läpi että pääsee tuohon? Itse ainakin uskon meneväni 200+ tuntia tähän,en halua tietää main questien määrää
 

Shikanjyo

#low&slow
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 393
No jopas,aina oppii uutta.On niin paljoa jota peli itsessään ei kerro.80 tuntia nyt mittarissa enkä tee päätrhtäviä,mikä tuossa NG+ on kun osa haluaa mennä pääjuonen nopeasti läpi että pääsee tuohon? Itse ainakin uskon meneväni 200+ tuntia tähän,en halua tietää main questien määrää
Saat vähän juttuja kun läpäiset ekan pelin, ja toki saat pitää expat ja skillit.

Main quest näissä ei kovin pitkä ole koskaan, mutta NG+:ssa vielä lyhyempi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
344
Saat vähän juttuja kun läpäiset ekan pelin, ja toki saat pitää expat ja skillit.

Main quest näissä ei kovin pitkä ole koskaan, mutta NG+:ssa vielä lyhyempi.
Menen oikeastaan niin hitaasti juonta eteenpäin,en edes halua tietää pääjuonen pituutta.Ajattelin katsoa noita aurinkokuntia kun jotkut on level 75.Muutin vaikeustason normaalista hardille,näköjään saa useammin legendary aseita,harmi vaan kun ei vielä pääse modaan niitä.Aika stealth henkilönä saa irti enemmän,laaki ja vainaa
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
246 071
Viestejä
4 295 740
Jäsenet
71 784
Uusin jäsen
Oldviking

Hinta.fi

Ylös Bottom