Mites nää pysyy paikallaan? Mulla oli 3 eri väristä Wilbyä ohjaamossa mutta 2 niistä on hävinnyt
En tiedä ei oo vielä hävinnyt. Jos meet vaihtamaan alusta niin häviää.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites nää pysyy paikallaan? Mulla oli 3 eri väristä Wilbyä ohjaamossa mutta 2 niistä on hävinnyt
Kerran tuli vastaan avaruudessa ship parts kauppias. Samoin oisko muilla trade shipeillä jos ottaa kontaktia.Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
Mistä ihmeestä Ship Partseja pitäisi löytää? Siis tarkoitan niitä, joilla voin korjata alusta taistelun aikana? En löydä, vaikka Trade Authority -kaupoista luulin niitä löytyvän. Ei löytynyt Marsista, eikä Akila Citystä. Eikä parista Trade Authority kioskista. Varmaan teen jotain väärin.
En tiedä ei oo vielä hävinnyt. Jos meet vaihtamaan alusta niin häviää.
Itse olen taas käyttänyt pointsit täysin non combattiin, ts. convenience/access-perkkeihin tms. Noin 30h, lv19 ja lähinnä surveytä tehnyt, very hardilla pelaan ja taistelu tuntuu sopivan vaikealta. Juuri sain Mantis aluksen, ja hiukan upgradettuna sillä pystyy jo taistelemaan Wanted Bounty Huntereitakin vastaan.Level17 ja ~40h pelattuna, easylla pelaan ja skillpointsit varmaan väärin käytettynä mutta en oo jaksanut ainakaan toistaiseksi noihin science/tech juttuihin juuri panostamaan kun esim. spacesuitti craftaus tuntuu niin kaukaiselta.
Tyhjä runko? En muista koskaan pelanneeni peliä missä olisi enemmän mielekkäältä tuntuvaa tekemistä.Tämä peli näyttää siltä että 2 vuoden päästä kannattaa kokeilla. Aika tyhjä runko vielä toistaiseksi.
Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.Tyhjä runko? En muista koskaan pelanneeni peliä missä olisi enemmän mielekkäältä tuntuvaa tekemistä.
Ööh...Tämä peli näyttää siltä että 2 vuoden päästä kannattaa kokeilla. Aika tyhjä runko vielä toistaiseksi.
Taidat hakea tältä peliltä jotain mitä se ei yritä olla. Tekemistä kyllä löytyy ihan törkeän paljon, jos pelin tarjoama sisältö kiinnostaa.Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.
Tämä peli ei ole planeettojen tutkimis peli vaan peli jossa sattuu olemaan planeetota joita voi tutkia (tosin tutkimista kannattaa harrastaa vain tutkimus tehtävissä ja tukikohdan paikan etsimisessä muutoin se on turhanpäiväistä ajantäytettä).Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.
Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.
Millaisesta häppeningistä kirjoitin?Monellako planeetalla nyt on tässä meidän aurinkokunnassa on häppeninkiä?
Riippuu tietysti mitä hakee. Mielestäni planeetat on erittäin hyvin toteutettu ottaen huomioon laajuuden. Survey on mukavaa, ja random viholliskeskittymät tarjoavat mukavaa vastakohtaa sille. Lisäksi random avaruustaistelut planeetan vaihtojen välillä ovat myös hyvää vaihtelua. Erinnomaisesti toteutettu mielestäni.Immersio särkyy kun kaikki planeetat esim on tyhjää täynnä. Siis vaihtelevuuden suhteen. Geneerinen maisema ei innosta tutkimaan.
Kyllä tästä pelistä saa helposti 20h viihdettä kunhan ei odota että tämä olisi joku Star Citizen + No Mans Sky. Otat Game Passin vuokralle vaikka täyteen 9,9e hintaan kuukaudeksi niin hintakaan ei ole este. En itsekkään tästä maksaisi 69e mitä pyytävät Steamissa tai edes 30e mutta kymppi? Nojoo lets go.Tämä peli näyttää siltä että 2 vuoden päästä kannattaa kokeilla. Aika tyhjä runko vielä toistaiseksi.
Toisaalta jos ei oo kiire pelaamaan, vuoden päästä on varmasti vielä enemmän viihdettä samaan hintaan. Modeja, BGS omia korjauksia jne.Kyllä tästä pelistä saa helposti 20h viihdettä kunhan ei odota että tämä olisi joku Star Citizen + No Mans Sky. Otat Game Passin vuokralle vaikka täyteen 9,9e hintaan kuukaudeksi niin hintakaan ei ole este. En itsekkään tästä maksaisi 69e mitä pyytävät Steamissa tai edes 30e mutta kymppi? Nojoo lets go.
StarUI kanssa saa ne kokonaispainot kun klikkaa "stack" sarakkeen näkyviin. Sitten voi käydä vaikka kaikki kategoriat läpi keksiikö missä vika, vaikuttaa kyllä bugilta tms.Neutral LUTs modi hajosi edellisen päivityksen yhteydessä GP-versiossa. Onneksi lähti toimimaan, kun pisti ne ini muokkaukset custom inin sijaan siihen pelin asennuskansiosta löytyvään Starfield iniin. Ei touota kyllä pysty niillä Bethesdan sumu filttereillä pelaamaan yhtään, kun tottuu tuhon neutral LUTs:n. Niin paljon luonnollisemmalle ja selkeämmälle näyttää sen kanssa.
Mitäköhän ihmettä sitten tapahtu tuon aluksen invin kanssa... Tein sen mantis tehtävän ja sain siis sen aluksen. Nyt ko. aluksen ruumaan invin koko on 950/470 tjsp...
Ei mulla siinä Frontierissa ollu kun jotain 400 kieppeillä se cargo mun mielestä... koitin vähän laskeskella käsin paljon suunnilleen tulisi invin tavaroiden massasta painoa, ja ei se ole lähellekään tuota 950:n lukua... ihan kun olis jotenkin tuplana tullu se lukema. Nyt oon jumissa aluksen kanssa, missä tuplasti enemmän ruumassa kamaa, kun sinne sopisi, paitsi että sitä kamaa ei oikeasti ole niin paljoa...
Pari aluksen vaihtoa tehnyt ja jonkun yhteydessä ainakin pisti aluksen ruumaan kaiken mahdollisen sälän mitä sieltä aluksen tiloista löytyy. Oli esim 10kg käsipainoja ja muuta mukavaa sitten ruumaa tukkimassa. Eli varmaan aluksen inventoryn miscissä kaikkea paskaa jota voi jettisonata vaikka avaruuteen.Ei mulla siinä Frontierissa ollu kun jotain 400 kieppeillä se cargo mun mielestä... koitin vähän laskeskella käsin paljon suunnilleen tulisi invin tavaroiden massasta painoa, ja ei se ole lähellekään tuota 950:n lukua... ihan kun olis jotenkin tuplana tullu se lukema. Nyt oon jumissa aluksen kanssa, missä tuplasti enemmän ruumassa kamaa, kun sinne sopisi, paitsi että sitä kamaa ei oikeasti ole niin paljoa...
StarUI kanssa saa ne kokonaispainot kun klikkaa "stack" sarakkeen näkyviin. Sitten voi käydä vaikka kaikki kategoriat läpi keksiikö missä vika, vaikuttaa kyllä bugilta tms.
Pari aluksen vaihtoa tehnyt ja jonkun yhteydessä ainakin pisti aluksen ruumaan kaiken mahdollisen sälän mitä sieltä aluksen tiloista löytyy. Oli esim 10kg käsipainoja ja muuta mukavaa sitten ruumaa tukkimassa. Eli varmaan aluksen inventoryn miscissä kaikkea paskaa jota voi jettisonata vaikka avaruuteen.
Jokaisessa paikassa mihin olen laskeutunut on ollut jotain mielenkiintoista tutkittavaa ja lootattavaa. Realismia on sen verran, että suurin osa planeetoista on ympäristöiltään kohtalaisen karuja kivimurikoita, mutta joukosta löytyy myös iso kasa trooppisia tai muuten mielenkiintoisempaa ympäristöä tarjoavia planeettoja. Myös sellaisia, joihin menee ihan vain maisemien vuoksi ja samalla voi löytää jotain mielenkiintoista.Sanoin vaan millaisen kuvan saan pelin yleisilmeestä, en tietenkään ole ostanut vielä kun joutuisi maksamaan täyden hinnan. Kaipaisin itse ainakin sellaista panostamista siihen tutkittavuuteen että olisi mielenkiintoista laskeutua jonnekin paikkaan x ihan vain maisemien takia. Jotenkin epäilyttää että se toteutuisi nykyisellään.
Mun mielestä taas olisi tylsää, jos keinotekoisesti rajoitettaisiin sitä milloin mihinkin voi avoimessa pelimaailmassa mennä. Parhaat avoimen maailman pelit eivät rajoita sitä milloin mihinkin voi mennä, mutta saattaa olla, että johonkin ei kannata kovin varhaisessa vaiheessa mennä, koska siellä saattaa tulla turpaan varsin kovaa.Jotenkin on vähän tylsää, että kaikki aurinkokunnat on jo valmiina kartalla. Toki ymmärrän, että tuo johtuu siitä, että siihen avaruuslentelyyn tuo ikivanha moottori ei vaan taivu. Tuohon galaksin tutkimiseen olisi silti voinut kehitellä suht simppelisti ihan toimivia mekaniikkoja. Yksi vaihtoehto olis voinut olla vaikka semmonen, että pitäisi kehittää syvän avaruuden luotaintekniikkaa, joiden avulla olisi avautunut sitten uusia/kaukaisempia aurinkokuntia, Kehittyneemmät luotaimen sitten osaisi suoraan vaikka kertoa, minkälaisia planeettoja paikkoja siellä olisi yms.
Tämä peli ei ole planeettojen tutkimis peli vaan peli jossa sattuu olemaan planeetota joita voi tutkia (tosin tutkimista kannattaa harrastaa vain tutkimus tehtävissä ja tukikohdan paikan etsimisessä muutoin se on turhanpäiväistä ajantäytettä).
Luulen että tätä peliä vielä parannellaan, ehkä laajennuksen muodossa tosin vasta. Vuosi pari niin varmasti ajaa jo asiansa kuvauksenkin osalta.Turha sitä maalitolppaa on siirtää. Kyllä tämä on olevinaan planeettojen tutkimus peli ja epäonnistuu siinä loistavasti.
Ööh...
- pääjuonen lisäksi paljon erilaisia faktioita joiden kautta yhteensä valtava määrä tehtäviä (kaikki ääninäyteltyjä)
- iso liuta erilaisia aseita ja muuta kamaa joita voi myös modata
- paljon erilaisia valmiita avaruusaluksia
- mahdollisuus rakentaa avaruusaluksia itse
- mahdollisuus rakentaa oma outpost
Omaan makuun tää nyt ei mikään ihmepeli ole, kun ei rakentelujutut niin kiinnosta ja taistelumekaniikat aika keskinkertaiset, kyllästyminen iski viikon jälkeen. Varmastikin on kahden vuoden päästä paremmassa jamassa kuten pelit yleensä, mutta että "tyhjä runko toistaiseksi"? Salli mun nauraa...
Missähän pilvilinnoissa ne odotukset on olleet, jos pahan pettymyksen peliä on pelannut 50h ja ilmeisesti lisää tunteja tulossa?Silti tähän on jo ~50h tuhlaantunut, eli kaipa tämä lopulta OK tasolle yltää. Paha pettymys kuitenkin odotuksiin nähden.
Aluksessa oleva irtoroska vie cargotilaa, joten ne kannattaa aika ajoin myydä pois, suurin osa on misc osiossa. ne täytyy aina väliin, en tiedä onko joku aika minkä jälkeen ne tulee taas takas
Item hoardaaminen helpottui aivan järkyttävästi kun sai aluksen missä on 2k inventory tilaa. Liittyy stroud eklundiin ja freestareihin, sen enempää paljastamatta juonta.
Eräästä sidequestista sai myös vastaamalla kaikkiin suunnittelijoiden suunnitelmiin "ihan semi ok jatka tolla" tyylillä aluksen jossa on aivan kaikki, mutta vaatii C luokan pilot skillit koska aluksesta tuli aivan massiivinen
Pari aluksen vaihtoa tehnyt ja jonkun yhteydessä ainakin pisti aluksen ruumaan kaiken mahdollisen sälän mitä sieltä aluksen tiloista löytyy. Oli esim 10kg käsipainoja ja muuta mukavaa sitten ruumaa tukkimassa. Eli varmaan aluksen inventoryn miscissä kaikkea paskaa jota voi jettisonata vaikka avaruuteen.
Samaa mietin kanssa, että ei ollut mitään erikoisia odotuksia niin kyllä tästä hupia saa irti.Missähän pilvilinnoissa ne odotukset on olleet, jos pahan pettymyksen peliä on pelannut 50h ja ilmeisesti lisää tunteja tulossa?
Itse en tosiaan odottanut oikein mitään, mutta tuntuu että sain enemmän kuin olisin ikinä osannut ajatella. Starfield on kyllä tietyllä tavalla aika erikoinen peli, eikä se varmasti iske kaikkiin samalla tavalla.
Sen kyllä sanon, että jos tätä pelaa vähänkin kiireellä - joko pakosta tai omien pelitottumusten mukaan - niin ei varmasti saa kaikkea pelistä irti. Starfield vaatii aikaa ja se palkitsee sellaiset pelaajat, joilla ei ole mihinkään kiire ja haluavat nauttia pelimaailmasta kaikessa rauhassa.
Sivujuonet vaikuttaa olevan pelin suola, mutta ääninäyttely on kyllä tän kokoluokan peliksi ihan luokatonta. Kaikki on tosi monotonisia ja innottomia.
Missähän pilvilinnoissa ne odotukset on olleet, jos pahan pettymyksen peliä on pelannut 50h ja ilmeisesti lisää tunteja tulossa?