Sotateknologia

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 599
Jos Venäjällä ei olisi laukaisukelpoisia ydinohjuksia, niin sota olisi ollut aikoja sitten ohi.
En itse jaksa uskoa että Venäjällä olisi oikeasti toimivia ja vaarallisia ydinaseita. Niiden ylläpito on törkeän kallista, eikä Venäjällä tunnu olevan rahaa edes armeijan jalkaväen varustamiseen. Venäjä ei ole tehnyt Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen ydinkoetta, vaikka tässä Ukrainan keissin yhteydessä olisi varmasti ollut aihetta näyttää että se pelote on oikeasti olemassa ja toiminnassa. Jenkitkään eivät ole ydinlatausta räjäyttäneet tietääkseni, mutta ovat sentään osoittaneet että Minutemanit tarvittaessa lähtee ja osuu, ja ovat kertoneet miljardiluokan budjetista ydinaseiden huollon ja ylläpidon suhteen.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 265
En itse jaksa uskoa että Venäjällä olisi oikeasti toimivia ja vaarallisia ydinaseita. Niiden ylläpito on törkeän kallista, eikä Venäjällä tunnu olevan rahaa edes armeijan jalkaväen varustamiseen. Venäjä ei ole tehnyt Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen ydinkoetta, vaikka tässä Ukrainan keissin yhteydessä olisi varmasti ollut aihetta näyttää että se pelote on oikeasti olemassa ja toiminnassa. Jenkitkään eivät ole ydinlatausta räjäyttäneet tietääkseni, mutta ovat sentään osoittaneet että Minutemanit tarvittaessa lähtee ja osuu, ja ovat kertoneet miljardiluokan budjetista ydinaseiden huollon ja ylläpidon suhteen.
Usko mitä uskot, mutta tuo on aivan äärimmäisen epätodennäköistä. Kyllä niillä toimivia paukkuja on aivan riittämiin, vaikka toimintaprosentti olisi surkealla tasolla.
 

JES

Liittynyt
05.10.2020
Viestejä
80
En itse jaksa uskoa että Venäjällä olisi oikeasti toimivia ja vaarallisia ydinaseita. Niiden ylläpito on törkeän kallista, eikä Venäjällä tunnu olevan rahaa edes armeijan jalkaväen varustamiseen. Venäjä ei ole tehnyt Neuvostoliiton hajoamisen jälkeen ydinkoetta, vaikka tässä Ukrainan keissin yhteydessä olisi varmasti ollut aihetta näyttää että se pelote on oikeasti olemassa ja toiminnassa. Jenkitkään eivät ole ydinlatausta räjäyttäneet tietääkseni, mutta ovat sentään osoittaneet että Minutemanit tarvittaessa lähtee ja osuu, ja ovat kertoneet miljardiluokan budjetista ydinaseiden huollon ja ylläpidon suhteen.
No minkä tahansa isomman ohjuksen melkein voi varustaa ydinkärjellä. Ei tuo nyt mitään cutting edge -teknologiaa vaadi vuonna 2024.
 
Liittynyt
25.05.2019
Viestejä
43
Jos tuota Pietarin laivastoa ajatellaan ihan sijainnilta, eikö ne ole meidän helppo napsia jo tuonne satamaan ja muutama jos merelle paska housussa pääsee, niin jäävät miinaan kapeassa Suomenlahdessa.
Itse ei meidän tarvitse koko rahalla sormia paskata, niin Swenssonit ja Polakit laittaa sitten Kalingradissa tuulemaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 210
Viestejä
4 330 595
Jäsenet
72 151
Uusin jäsen
Osimandius

Hinta.fi

Ylös Bottom