No niin, nyt on kuukausi kulunut joten uskallan vastata kuukausi sitten tehtyyn viestiin missä valitettiin että ei kiinnitetty sähköä kun välillä voi tulla kalliita huippuja. Oikeassa olit Khanien jälkeläinen (en nyt jaksa etsiä sitä oikeaa viestiä) ja tässä on koko kuukauden tiedot pörssisähköstä:
Eli halvimmillaan ollut nollan tuntumassa (-1,02 senttiä) ja kalleimmillaan päälle 30 senttiä (kallein huippu 33,26 senttiä). Vaikka joku ehkä ns. jälkiviisasteluksi tämän viestini tulkitseekin niin parempi näin kun viimeksi pari päivää tätä kuukautta oli ehtinyt kulua (nyt 31) ja tuli moni valittamaan että puolueellisesti, väärin jne. tein kun sinulle vastasin ja samaa mieltä olin. Nyt siis koko kuukauden taulukko mukana ja edelleen olen samaa mieltä että oikeassa olit, välillä oli törkeän kallista ja välistä toki ihanan halpaa tuo sähkön hinta.
Pahoittelen myöhäistä vastausta mutta toivottavasti kaikki tässä ketjussa (muut kuin sinä ja minä) ovat tyytyväisiä kun pörssisähköä ei esitetä väärässä valossa...