Puhuit termeillä "joka vuosi" ja että ostit "aikoinaan" niin helposti sai kuvan että pyörä on joku vanhempi jonka oletat olevan sama pyörä? Ja kyllä, sanoinkin yllä että miellän ovh:ksi itse sen 1499 jota sitä silloin tällöin keväällä/kesällä sai, enkä olisi ostamassa pyörää alennus% vuoksi vaan sen vuoksi mitä lopulta maksetulla rahalla saa. Helppo vertailukohde on saman Taiwainin katalogirungon muut käyttäjämerkit.Itse olen tuollaisen omistanut, mutta sinä et, joten kumpi meistä mutuilee enemmän? Ensin itselläkin oli ajatus tuosta vaikka varaosiksi paremman geometrian runkoon, mutta kun ei lopulta tullut sellaista sopivaa vastaan, niin parempi oli vaan myydä pois. Tuolla normihinnalla 1999e ei varmaan ole montaa päivää tuota myyty, tai kukaan fiksu ainakaan ole sillä hintaa sitä edes harkinnut, kun hinnoittelu on huonekaluliikkeiden tyyliä.
Enkä ottanut kantaa geometriaan, kävin koeajamassa kesällä juuri tämän vuosimallin (ainoan mitä olen testannut) ja tuntui ihan klassiselta XC pyörältä. Makuasioista/käyttötarkoituksestahan se riippuu joten siksi en ottanut kantaa aiheeseen.
Viimeksi muokattu: