Pyöräily

Vieläkö tekkiläiset pyöräilee näin syksylläkin pitkiä reissuja? Mietin itse 100 kilometrin reissua parin kaupungin päähän ja sitten 3 h levon/jalkautumisen kuluttua 100 kilometrin paluulenkki kotiin.

Asiallisella pukeutumisella toki, ei se kai hullumpaa ole vetäistä pitkä lenkki ennen kuin pistän pyörän talveksi säilöön varastolle?
 
Vieläkö tekkiläiset pyöräilee näin syksylläkin pitkiä reissuja? Mietin itse 100 kilometrin reissua parin kaupungin päähän ja sitten 3 h levon/jalkautumisen kuluttua 100 kilometrin paluulenkki kotiin.

Asiallisella pukeutumisella toki, ei se kai hullumpaa ole vetäistä pitkä lenkki ennen kuin pistän pyörän talveksi säilöön varastolle?

Mikäs siinä, kun vaan valoa riittää. jos ajaa hiekkateitä, niin voi olla vähän hitaampi keskinopeus pehmeän alustan takia. Muutamia kertoja ollut talven pitkillä lenkeillä retkikeitinkin mukana kokkaustuokiota ja kaakaota varten. Mulle kyllä riittää kesälläkin n. 100km matkat yksinpyöräilyssä.
 
Mikäs siinä, kun vaan valoa riittää. jos ajaa hiekkateitä, niin voi olla vähän hitaampi keskinopeus pehmeän alustan takia. Muutamia kertoja ollut talven pitkillä lenkeillä retkikeitinkin mukana kokkaustuokiota ja kaakaota varten. Mulle kyllä riittää kesälläkin n. 100km matkat yksinpyöräilyssä.
Tykkään vetää tuollaisia koko päivän pyöräilyitä, 85 km kohteesta. Ja 85 km takaisin.

Ei pitäisi alkuviikosta sataa, joten maastopyörän luulisi kulkevan. Paluussa on sitten pääasiassa asfaltoitua tietä, joten siellä ei ainakaan ongelmia tule. Oli sopivasti tarjouksessa lähimmässä Salessa urheilujuomia 0.75 litraa, ostin kolme puoleen hintaan. Kyllä se reissu on nyt lyöty lukkoon, käyn varmaan Satakunnassa, en kuitenkaan ihan Porissa asti. Hyviä pyöräilykelejä kaikille, vielä riittää ajoja.
 
Kyllähän tämä syksy märkään aikaan loistavaa grävel aikaa ja myös maasturilla hieno mennä syksyn väreissä kun vähän kuivempi kohta sattuu...Lauantaina tuli vedeltyä 66 km soraa pitkin ja maistui oikein kivasti.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
255 547
Viestejä
4 439 484
Jäsenet
73 571
Uusin jäsen
kalmaltteri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom