Pari helppoa ja suht nopeeta kanaruokaa.
Kana-Caesar:
Buffalo-kanapyörykät + valkosipulipavut:
Kana-Caesar:
Buffalo-kanapyörykät + valkosipulipavut:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Just hyvää kesämenua!Mökillä grillailua,
Parsaa
Kesäkurpitsaa
Entre cote
Jos nyt pari Tie-hävittäjän kamikazea vasempaan alalaitaan vielä ja oltais siellä. Hieno tuotos joka tapauksessa, toivon mukaan kukaan ei saa virtuaalista kurkkuotetta jos sanoo vastaanTuli taas kaasu-uunilla tehtyy pizzaa :
Millennium Falcon.
![]()
Oon lähes kaikkiruokainen, mut raparperia en voi sietää. Perhana kun tuputetaan usein just jotain raparperipiirakkaa tai -kiisseliä kyläpaikoissa suurena herkkuna.Kuningatarrahkalla
Rouva DonX teki taas omanpihan raparpereista

Millaisia noi soosit siis oli? Oliko siis pohja mehuista mitä tuli sous vide -kypsennyksessä? Mun pitäis keksiä/kokeilla uusia juttuja just glaseeraukseen mutta muutenkin hyvät soosi-ideat kiinnostaa aina, olen näissä aika noviisi, yleensä glaseeraus on jotain grillauskastikkeiden yhdistämistä ja sekaan ehkä hunajaa+chiliä.Kastikkeina itse keitelty Jim Beamilla höystetty (ehkä hieman liian) makea "perinteinen," sekä tölkkipersikoista ja habanerosta (+etikat ja suolat) sävelletty hedelmäinen. Jälkimmäinen oli oma suosikki. Lisukkeena itse tehty coleslaw ja testissä HK:n mac'n'cheese (oli ihan ok!)
Millaisia noi soosit siis oli? Oliko siis pohja mehuista mitä tuli sous vide -kypsennyksessä? Mun pitäis keksiä/kokeilla uusia juttuja just glaseeraukseen mutta muutenkin hyvät soosi-ideat kiinnostaa aina, olen näissä aika noviisi, yleensä glaseeraus on jotain grillauskastikkeiden yhdistämistä ja sekaan ehkä hunajaa+chiliä.

Mikä sämpylä?Tehtiin tyttären kanssa hampurilaiset ja siirrettiin nälkää myöhemmäksi.
Ei noista mitään hienoja tullut, mutta maistui ihan hyvältä![]()
Pihvi:
• 2 x 150g naudan jauhelihaa
• Pippuria
• Suolaa
• Sipulia
• Kuivattua mausteyrttiseosta
Täytteet / hampurilainen:
• 4 x HK Amerikan Pekoni® Smoky BBQ
• 2 x cheddarjuustoa
• Ketchuppia
• Kurkkumajoneesia
• Felix maku viipalekurkkuja
![]()
![]()
Mikä sämpylä?
www.vaasan.fi
Samoja mitä itekkin yleensä käytän.Vaasan Hampurilaissämpylä
www.vaasan.fi
www.vaasan.fi
www.vaasan.fi

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.