Parit pastat. Nopea ja hidas.
Nopea: vuohenjuusto-nokkospesto-pasta
Hidas: possuragu kaslerista
Nopea: vuohenjuusto-nokkospesto-pasta
Hidas: possuragu kaslerista
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ohje yksinkertaisuudessaan sellainen, että ainekset vuokaan ja vuoka uuniin reiluksi tunniksi, jonka jälkeen sauvasekoittimella sileäksi.
Sopiiko laittaa ihan mitä mieleen juolahtaa, vai rajoittuvatko ainekset joihinkin tiettyihin?
Tulisikohan parempaa vielä jos käyttäisi tuoreita tomaatteja ja laittaa halki? Sitten ei kiehuisi, vaan paahtuisi enemmän. Tuolla tavalla jos tekee tomaatteja uunissa, niin tulee tosi vahva tomaatin maku, vähän kuin aurinkokuivatut tomaatit.
N 110 ja ehkä puolisen tuntia kunnes sisälämpötila 52.I
Missä lämmössä ja kuinka kauan?
Kuulemma jotkut syöneen mammutin lihaakin kun löytynyt ikiroudasta. eikai se liha pilalle pakkasessa mene, mutta saattaa vähän kuivua ajan saatossa.Äite sanoi aina ettei saa haaskata ruokaa, no sillä menin. Löysin pakkasesta naudan ulkofilettä vuodelta 2020
Hyvältä näyttää, mutta missä picanhaan ehdottomasti kuuluva sentin-parin rasvakerrosTaas olin tylsä ja grillasin lihaa.
Ylämaan karjan Picanha Tottijärveltä, omatekoinen chimichurri ja vaimo välttämättä halusi ranskalaisia.
Lihan sisälämpöä en osaa sanoa kun mittari hajosi kesken kaiken, mutta aika lähellä 57.
Hyvää se oli.
Pieni rasvapalo poltti pinnat mutta pidin noin 200c 25min ja sitten 10min foliossa.
Kuvassa näyttää jostain syystä punaisemmalta
![]()
![]()
![]()
No se valu sinne grilliin kun sattu pieni rasvapaloHyvältä näyttää, mutta missä picanhaan ehdottomasti kuuluva sentin-parin rasvakerros![]()
Näyttää epäilyttävästi oolannin ranskanperunoilta nuo
Itse asiassa ne on Xtra ranskalaisiahyviä oli.
Eikös se pitäisi olla perunoinakin sellaiset hienot itse vuollut artesaani perunat kun noin hienoo pippuripihviä tekee?
Pihvikin oli alennuksesta muutama kuukausi sitten pakastimeen ostettua. Mutta hyvää oli ja uusi teräspannu pääsi oikeuksiinsa kastiketta tehdessä.
Saako noita el yucateco kastikkeita Suomesta mistä kaupasta?
Onko millaisia?
edit: no osasin sitten itse googlata.. huoh.
Kait ne on ihan hyviä sun mielestä kun käytät.
Saadaanko valmiista annoksesta kuvaa?Vapuksi possun sisäfilettä, mustapippurijuustolla täytettyjä padroneita pekonilla sekä parsaa pekoniin käärittynä
![]()
![]()
No enhän minä muistanu ottaa kuvia ruokapöydässä.Saadaanko valmiista annoksesta kuvaa?![]()
Possun kassleria pippurikermakastikkeessa ja airilla onnistui ja ei tarvinnut käyttää kertaakaan paistinpannua.
Potut tosin piti keittää kattilassa
![]()
No nyt tuli nälkä.Philly cheesesteak![]()
Paistettua riisiä ja kanaa, lisukkeena Oi Muchim-kurkkuja.
peltipizzaa![]()
![]()
Mitäs nää on?Oi Muchim-kurkkuja