Early access on niin arpapeliä, että eiköhän riitä että 2 miljoonaa ihmistä tukee peliä nyt, ja minä hyppään mukaan sitten kun ne rahat ovat (toivottavasti) käytetty pelin kehittämiseen ja optimoimiseen. Jos tällä hetkellä 1/4 Steamin arvosteluista on negatiivisia, niin siinä on kuitenkin jo selvästi mahdollisuus, että en saa rahoilleni vastinetta nyt performanssiongelmien myötä, vaan esimerkiksi vasta kuukausien päästä. Näitä pelattavia mutta keskeneräisiä pelejä on kuitenkin tullut pelattua omalta osalta iha tarpeeksi.
Se, onko välissä ollut jotain yksittäistä alennusta vai ei, on sitten täysin arpapeliä. Se onko launch day tänä vuonna vai kahden vuoden päästä, ei taida olla mainintaa vielä tämän pelin kohdalla? En siis usko, että pelin hinta laskee pysyvästi, mutta early accesseilla on tapan ollut keskeneräisinäkin ilmestyä kaikenlaisiin edes muutaman euron alennuksiin.
Minä olen viimeisen 5 vuoden aikana tainnut kerran maksaa pelistä edes 35€, koska ei ole tarvetta pysyä ns. aallonharjalla ja en ole kokenut että 50-60 euron hinta olisi näkynyt millään tavalla positiivisesti nautiskelussani. Toki PUBGin kanssa mukaan pitää tulla aikalailla vähän ennen julkaisua tai julkaisun maissa, jos haluaa että pelaajamassaa riittää.
Mutta takaisin aiheeseen, kiinnostavalta näyttää ja jään seuraamaan kehitystä.
Se, onko välissä ollut jotain yksittäistä alennusta vai ei, on sitten täysin arpapeliä. Se onko launch day tänä vuonna vai kahden vuoden päästä, ei taida olla mainintaa vielä tämän pelin kohdalla? En siis usko, että pelin hinta laskee pysyvästi, mutta early accesseilla on tapan ollut keskeneräisinäkin ilmestyä kaikenlaisiin edes muutaman euron alennuksiin.
Minä olen viimeisen 5 vuoden aikana tainnut kerran maksaa pelistä edes 35€, koska ei ole tarvetta pysyä ns. aallonharjalla ja en ole kokenut että 50-60 euron hinta olisi näkynyt millään tavalla positiivisesti nautiskelussani. Toki PUBGin kanssa mukaan pitää tulla aikalailla vähän ennen julkaisua tai julkaisun maissa, jos haluaa että pelaajamassaa riittää.
Mutta takaisin aiheeseen, kiinnostavalta näyttää ja jään seuraamaan kehitystä.

Onhan tuo AWM kova silencerillä!