Ja pingin ihmettelyyn on muuten tullu venäläiseltä striimeriltä näpsä työkalu, kas tässä:
PUBG Servers Ping
Webbisivu josta "PING!" napilla näät sun pingit kaikkiin PUBG-servereihin.
Ittellä tosiaan DNA-valokuitu ja antaa tämmöset:
Server: Latency (ms):
US-East (Virginia) 136
US East (Ohio) 146
US-West (California) 200
US-West (Oregon) 216
Canada (Central) 140
Europe (Ireland) 66
Europe (London) 62
Europe (Frankfurt) 46
Asia Pacific (Mumbai) 309
Asia Pacific (Seoul) 336
Asia Pacific (Singapore) 306
Asia Pacific (Sydney) 367
Asia Pacific (Tokyo) 319
South America (Sao Paulo) 421
China (Beijing) 1000
AWS GovCloud (US) 998
*edit*
Jokainen kai nyt älyää että mitä meinaa se että joinaa NA-servulle niiden off-peakkina, jollonka siellä pyörii joku pelkkä keskilännen-pilveen sijottuva peli mihin haetaan 5min pelaajia

Rapea 200ms pingi, että mitä lottoatte miten hyvin toimii tiukoissa taistelutilanteissa
*edit2*
Sellaseenkin törmänny, että mulle on väitetty esim. AS servulla pelaajien olevan ihan paskoja kun ne ei osu. Että on tosi helppo voittaa matseja, kun juoksee vaan ja venaa millon targetti on paikallaan ja ampuu sitten.
Koittanu aina selittää että me käytännössä abusetaan peliä jos joinataan johonkin AS-servuun ja tehdään noin, koska meillä on siellä joku 400 hutikkoon menevä pingi, ehkä korkeampikin, jollonka meihin on liikkuessa käytännössä mahdoton osua.
"no eihä oo, niil kiinalaisilla on vaan niin vinot silmät ettei ne osu mihinkään" oli muistaakseni paras vastine
Ton serverivalinnan vois ottaa kyl pois jahka saavat ton serverilagin korjattua. Typerä systeemi tohon abusettamiseen.