Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Kylläpä nyt tuli parit huonot pelit, ekassa oli hakkeri (tai näin ainakin kuvittelen, killfeediin tuli n. 2 sekunin sisällä 5 hedua pistoolilla samalta äijältä. voi toki olla et kaikki oli vaan samassa kasassa ja jätkä oli hyvä ampumaan :rolleyes:) ja toisessa matsissa taas tiimi vastassa. (solo)
Siltä se siis ainakin tuntui, kun kaverit tuli yhtäaikaa kimppuun eikä ampunut toisiaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
se hetki kun duossa 7 tiimiä jälel ja tuntuisi, että tulisi vuoden kierros... niin peli päättää heittää virheilmotukset kehiin..

pelistä olisi tullut voitto.. mutta minäpäs jäin ilman pisteitä.

helevetin paska!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 129
Kaatuileehan se joskus, mutta kun peli on vielä Early Access, on se vain hyväksyttävä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Joku totesi aikaisemmin säikeessä, että parin kolmen kiekan jälkeen peli kiinni ja uudestaan käyntiin. Suosittelen kyllä lämpimästi tätä metodia. Eilen kun mäiskittiin, niin tuntui, että neljäs tai viides kierros kun oli alkamassa niin peli meni alta jo saarella odotellessa (squad mode). Winukan kautta pyörähtäessä ongelma mystisesti hävisi. Joku pelin muistivuoto tms. moottoribugi. 16 gigaa itellä niin tuskin ainakaan omasta muistin vähyydestä johtuu. Heitti siis vaan suoraan työpöydälle ilman sen kummempia viestejä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Mulla ei oo tullu mitään muistiongelmia kun ton yhen päivän aikana. Eilenkin tuli lähemmäs 4-5h pelattua eikä kertaakaan kaatunut. Joskus tuppaa vaan peli freezaamaan kun matsista poistutaan, etenkin jos tabaa pois ennenkuin se on "ladannut" itsensä siihen etusivulle missä näkyy oma tyyppikin. :beye:
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Mulla ei oo tullu mitään muistiongelmia kun ton yhen päivän aikana. Eilenkin tuli lähemmäs 4-5h pelattua eikä kertaakaan kaatunut. Joskus tuppaa vaan peli freezaamaan kun matsista poistutaan, etenkin jos tabaa pois ennenkuin se on "ladannut" itsensä siihen etusivulle missä näkyy oma tyyppikin. :beye:
Sama homma itellä, kaatuu juurikin jos menee winukan puolelle kun peli on palaamassa lobbyyn, tosin ei sekään joka kerta tapahdu :) Muuten ei ole ollut ongelmia jos ei lasketa tuota memory leakkia mikä kiusasi yhden päivän ennen fiksausta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Juuh, eilen tuli taas pitkästä aikaa tuota muistierroria ja kaatui. Taisi olla kolmas(?) peli jota pelailin ja muistaakseni kaatui aikalailla heti joinittua servulle.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Eilen tuli toinen voitto solosta. :kahvi:
Huomas kyllä taas kuinka paljon on tuurista kiinni tää peli, laskeuduin yksin johonkin kylään, huonosti löysin loottia. Sit olin lähdössä alueelle, kun droppi laskeutu ihan just viereen. Ghillie suit sieltä löytys ja se oli isona tekijänä tohon koko voittoonkin. 6 tappoa sain ja kaikki tuli viimeisen 12 pelaajan aikana, kun muuten en edes nähnyt ketään. :D

Duo/Squadi tuntuu itsellä olevan paljon hankalampaa päästä ees top10... :oops:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Eilen 3 voittoa putkeen squadin kanssa, oli kyllä parhaat pelit tähän mennessä.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Must ois kiva tietää mistä suunnasta mua ammutaan kun hittiä tulee. Tuo veriläiskä ei kerro ruudulla vittuakaan koskaan. Äskenkin kun oli 18 jäljellä ja pääsin cratelle, oon ihan varma että oli vaan yksi ampuja, olin craten takana ja osui, vaihdoin sivua, osui, lopulta vaihdoin aidan taakse johon ei ollut enää samaa kulmaa mitenkään ja taas osui. Mä en tosiaan tajua tuota... ois aikaa päästä oikeaan paikkaan suojaan jnejne mutta ei. Tätä tapahtuu tosi usein kun esim menee puun taakse niin silti osuu vaikka kuinka vaihtaa paikkaa. Miten tuo oikein toimii?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Must ois kiva tietää mistä suunnasta mua ammutaan kun hittiä tulee. Tuo veriläiskä ei kerro ruudulla vittuakaan koskaan. Äskenkin kun oli 18 jäljellä ja pääsin cratelle, oon ihan varma että oli vaan yksi ampuja, olin craten takana ja osui, vaihdoin sivua, osui, lopulta vaihdoin aidan taakse johon ei ollut enää samaa kulmaa mitenkään ja taas osui. Mä en tosiaan tajua tuota... ois aikaa päästä oikeaan paikkaan suojaan jnejne mutta ei. Tätä tapahtuu tosi usein kun esim menee puun taakse niin silti osuu vaikka kuinka vaihtaa paikkaa. Miten tuo oikein toimii?
Pelaatko kuulokkeilla? Niillä on aika hyvä kohdistaa mistä laukaukset tulee.

Mielestäni äänet rupeaa olemaan aika hyvät tällä hetkellä. Paitsi talojen sisällä kuuluu semmonen kopina, kuin puukengillä kävelisi. Ainakin erottaa onko vihollinen ala- vai yläkerrassa.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
250
Onhan tämä mahtava peli. Saa sykkeet nousemaan, kun väki vähenee ja alue pienenee.

Kaksi päivää ollut peli ja tänään tuli ensimmäinen solo voitto. Sitä ennen kaksi kertaa putkeen #2 sijalle. Kolmannella tärppäsi.

Duosta sitten kaverin kanssa vähän huonompaa menestystä toistaiseksi. No minkäs teet kun kaveri tappanut meikäläisenkin pari kertaa vahingossa :vihellys:
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
273
Pelannut nyt pari päivää NA-servereillä ja ei tee enää juurikaan mieli mennä takaisin EU-servereille, kun loottiminen ja ovien avaus on niin tahmeaa. Suosittelen muitakin vaihtamaan.
 

Opamees

Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
66
Pelannut nyt pari päivää NA-servereillä ja ei tee enää juurikaan mieli mennä takaisin EU-servereille, kun loottiminen ja ovien avaus on niin tahmeaa. Suosittelen muitakin vaihtamaan.
EU servut toimii arkisin siitä kahdesta eteenpäin aamuyöllä ja ennen kahta iltapäivällä. Jos pelaa iltapäivästä keskiyöhön niin NA on ainoa vaihtoehto. EU vaan alkaa yskimään ihan älyttömästi kun kuormaa on vähänkin päällä.
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
248
Tänään ollu kyllä hackereita liikenteessä. Laskin, että neljässä pelissä olis ollu. Ei mitään aimbottia, vaan laskeutumisvaiheessa joku äijä löi nyrkillä päähän hetkessä tyyliin 10 äijää kumoon. Toivottavasti bännäävät noita ahkerasti.
 

pilottistifu

Tukijäsen
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
202
pelasimpa eilen iha vaa tylsyyttäni yhen solo pelin ja sieltähä paukahti eka voitto :) Sattui droppi tippumaan lähelle mereen josta sitten joku tyyppi kävi sen loottimassa. Ammuin sen rannalle kun oli uimassa takaisin maihin :D Siltäpä saikin sitte ghillien ja level 3 vestin ja kypärän :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Tänään ollu kyllä hackereita liikenteessä. Laskin, että neljässä pelissä olis ollu. Ei mitään aimbottia, vaan laskeutumisvaiheessa joku äijä löi nyrkillä päähän hetkessä tyyliin 10 äijää kumoon. Toivottavasti bännäävät noita ahkerasti.
Ei ole hack vaan bugi, jos menee veteen tai piilotat itsesi lobbyssä niin et kuole tuohon bugiin.
Tuskin tulevat bannaamaan niitä jotka tuota bugia hyödyntävät.

Ihme kun itselle ei ole sattunut vielä kohdalle pelaajaa joka olisi tuota tehnyt.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
420
Pelannut nyt pari päivää NA-servereillä ja ei tee enää juurikaan mieli mennä takaisin EU-servereille, kun loottiminen ja ovien avaus on niin tahmeaa. Suosittelen muitakin vaihtamaan.
Suosittelen myös. Ovet aukeaa kerrasta, ajoneuovoon pääsee kerralla, loottaa kerrasta jne. Tökkii kokonaisuudessa vähemmän tai ei ollenkaan.
 
Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
193
Vähentääkö äänenvaimennin aseiden tehoa? Eilen löysin m24 snipun ja siihen kun löi kiinni silun niin vaati kolme osumaa rintaan että kuoli:hammer:
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
722
Vähentääkö äänenvaimennin aseiden tehoa? Eilen löysin m24 snipun ja siihen kun löi kiinni silun niin vaati kolme osumaa rintaan että kuoli:hammer:
Jos ammuit todella kaukaa (4 tai 8 scope), etäisyys vaikuttaa ainakin damageen negatiivisesti.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Jos ammuit todella kaukaa (4 tai 8 scope), etäisyys vaikuttaa ainakin damageen negatiivisesti.
Onko tosiaan näin? Itse olen ymmärtänyt ettei vaikuta. Onko jossain muutrn saatavilla kunnon laajoja selityksiä pelimekaniikoista.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Nyt oli duo voitto niin lähellä ku voi olla, viimeisen vihollisen kanssa valehtelematta molemmat oltiin puiden takana piilossa joiden välimatka oli about 3 metriä, molemmat kurkki vuoronperään sieltä ja koitti osua toiseen, mulla oli vielä scar josta loppu kudit, vihulla haulikko, lopulta mulla oli enää käsiase jossa oli pari ammustakin enää, lähdin raivokkaaseen hyökkäykseen, vihu väistää ja kaikki kudit ohi ja kuolen :D Aivan jäätävä tilanne, pienimuotoinen paniikki päällä ja kädet tärisi :D Noh saimpahan neljä tappoa jee :) Ehkä paras rundi ikinä mulla tämä, ja hauskin :D
 
Liittynyt
22.12.2016
Viestejä
248
Ei ole hack vaan bugi, jos menee veteen tai piilotat itsesi lobbyssä niin et kuole tuohon bugiin.
Tuskin tulevat bannaamaan niitä jotka tuota bugia hyödyntävät.

Ihme kun itselle ei ole sattunut vielä kohdalle pelaajaa joka olisi tuota tehnyt.
Aa, okei. Ei ole tullut vastaan mitään muuta selitystä tuolle, joten oletin olevan joku koodari.

Nyt viime päivinä alkanu ottaa päähän, kun varsinkin lähietäisyydellä full autolla roiskiessa tuntuu, että kudit yksinkertaisesti ei vain rekisteröidy serverille asti. Yksi päiväkin mälläsin täyden, laajennetun uzin lippaan vihua kylkeen ja verta suihkuaa ihan huolella, mutta jätkä ei vaan kuole. Sitten ihan pokkana kääntyy, ampuu muhun muutaman kudin ja kuolen heti. Tänään kiinnitin myös huomiota siihen, kun vihollinen ampuu mua mahaan ja luodit kilisee selässä roikkuvaan paistinpannuun, enkä ota mitään vahinkoa. En kyllä keksi mitään järkevää selitystä tolle. Kauas ammuttaessa viholliset tuntuu tippuvan rauhallisesti ampumalla paljon helpommin. Muilla vastaavia kokemuksia?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Tää on kyllä nelistään melkoisen hauskaa viihdettä. Kohtalaiset pyssyt ja kuulaa kun saa kerättyä koko poppoolle alkuun, niin tuntuu olevan hyvät mahkut olla loppunäytöksessä mukana. Melko vainoharhainen meininki kun rinki on 50m halkaisijaltaan, ja 20 heppua elossa samassa heinikossa, mutta ketään ei näy. :)
 
Liittynyt
24.04.2017
Viestejä
14
Mites pelaako täällä porukka NA vai EU servuilla? kun jotkut sanoo että NA toimisi myö meillä paremmin, voiko olla mahdollista?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
121
Tänään kiinnitin myös huomiota siihen, kun vihollinen ampuu mua mahaan ja luodit kilisee selässä roikkuvaan paistinpannuun, enkä ota mitään vahinkoa. En kyllä keksi mitään järkevää selitystä tolle.
Olettaisin että sinua on ammuttu selkään, sillä se että pannu blockaa damagea on tarkoituksella lisätty pelimekaniikka. Tästä itseasiassa tuli devaajilta statement tjsp jokin aika takaperin.

Mites pelaako täällä porukka NA vai EU servuilla? kun jotkut sanoo että NA toimisi myö meillä paremmin, voiko olla mahdollista?
EU serverit lagaavat iltapäivästä iltaan välillä aika roimasti, kun taas NA on silloin pelattavampaa vaikkakin ms nousee 150>. Eiköhän tämäkin parane ajansaatossa, kunhan saavat serverikapasiteettiä lisättyä. Kuitenkin tällä hetkellä taitaa olla bugien korjaaminen ja pelin kehittäminen tärkeysjärjestyksessä tuon edellä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
Käyttävät Amazonin Web Servicejä, jolla saisivat kyllä lisää serverikapasiteettia suunnilleen sormia napsauttamalla. Se vaan maksaa rahaa, jonka vissiin käyttävät mieluummin pelin kehittämiseen ja/tai leveään elämään :)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
121
Niininiin, jotain vastaavaa voisin kuvitella myöskin :D

Mutta siitä täytyy antaa pisteet, että oikeasti kuuntelevat communityä mihin suuntaan peliä kannattaisi mahdollisesti viedä, käyttävät BETA-clienttiä uusien asioiden testaamiseen ennen sen julkaisua. Toisin kuin eräs yksi lähes rajattomalla budjetilla toimiva yhtiö. (katson sinua Valve, csgo wpn balance jnejne... #freebrax).

Ja oikeasti tekevät myöskin asioita nopealla tahdilla tavoitellen kunnon julkaisua eivätkä ole selvästikkään jääneet samanlaiseen Early Access-limboon, jossa DayZ ilmeisesti vieläkin on.
 
Liittynyt
25.03.2017
Viestejä
340
Aluksi oli ennakkoluuloja PUBG kohtaa, kun luulin sen olevan taas yksi ARMA-pelimoottorilla tehty EA-peli, jolla viedään pelaajilta rahat, ja kehitetään sitä ikuisuus. Steamin kaverilista alkoi kuitenkin täyttyä PUBG pelaajista, joten päätin itsekin sijoittaa peliin kun kaverit kehuivat.

Viikonloppuna tuli peli ostettua ja vaikuttaa yllättävän hyvältä. Soolona ja duona muutama peli tullu pelattua ja hauskaa on ollut. ~30min pituiset roundit ovat sopivan pituisia, ja alueen rajautuminen mahdollistavat sen, että on pakko taistella vihollisten kanssa. DayZ saattaa mennä joskus parikin tuntia, ettei ketään tule vastaan. Duo ja squadit mahdollistavat tilanteesta riippuen SWAT/Rambo-tyylisen taktikoinnin kaveriporukalla, joka tuo peliin lisää potentiaalia. Peli on myös toimii kohtalaisen hyvin verrattuna vaikkapa kun DayZ tuli EA-peliksi steamiin (bugeja kuitenkin löytyy ja optimointi olematonta, mutta ei sentään tule vastustajat ovien/seinien läpi tai tavarat eivät katoa kun ne dropataan yms.)

Onko tietoa, että tuleeko peliin erilaisia pelimodeja/kenttiä/säävaihteluita? Jokin hämärä kenttä toisi uudenlaisen jännityskertoimen peliin. Myöskin ansojen virittely tai ympäristön hyödyntäminen tehokkaamin voisi toimia.

Toivottavasti peliä kehitetään nopeammin kuin vaikkapa usein viittaamani DayZ, ettei tämäkin jää vain yhdeksi EA-peliksi, joka ottaa rahat poissa kuleksimasta kehittäjien taskuun.

Se kuumotuksen tunne, kun on enää 1vs1 tilanne, kenttä on rajattu pienimmäksi mahdolliseksi, ja et tiedä missä vastustaja on :confused:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Aluksi oli ennakkoluuloja PUBG kohtaa, kun luulin sen olevan taas yksi ARMA-pelimoottorilla tehty EA-peli, jolla viedään pelaajilta rahat, ja kehitetään sitä ikuisuus. Steamin kaverilista alkoi kuitenkin täyttyä PUBG pelaajista, joten päätin itsekin sijoittaa peliin kun kaverit kehuivat.

Viikonloppuna tuli peli ostettua ja vaikuttaa yllättävän hyvältä. Soolona ja duona muutama peli tullu pelattua ja hauskaa on ollut. ~30min pituiset roundit ovat sopivan pituisia, ja alueen rajautuminen mahdollistavat sen, että on pakko taistella vihollisten kanssa. DayZ saattaa mennä joskus parikin tuntia, ettei ketään tule vastaan. Duo ja squadit mahdollistavat tilanteesta riippuen SWAT/Rambo-tyylisen taktikoinnin kaveriporukalla, joka tuo peliin lisää potentiaalia. Peli on myös toimii kohtalaisen hyvin verrattuna vaikkapa kun DayZ tuli EA-peliksi steamiin (bugeja kuitenkin löytyy ja optimointi olematonta, mutta ei sentään tule vastustajat ovien/seinien läpi tai tavarat eivät katoa kun ne dropataan yms.)

Onko tietoa, että tuleeko peliin erilaisia pelimodeja/kenttiä/säävaihteluita? Jokin hämärä kenttä toisi uudenlaisen jännityskertoimen peliin. Myöskin ansojen virittely tai ympäristön hyödyntäminen tehokkaamin voisi toimia.

Toivottavasti peliä kehitetään nopeammin kuin vaikkapa usein viittaamani DayZ, ettei tämäkin jää vain yhdeksi EA-peliksi, joka ottaa rahat poissa kuleksimasta kehittäjien taskuun.

Se kuumotuksen tunne, kun on enää 1vs1 tilanne, kenttä on rajattu pienimmäksi mahdolliseksi, ja et tiedä missä vastustaja on :confused:
Tulee uusia kenttiä/säämuotoja.
Päivityksiä tulee ainakin kerran viikossa ja isompi päivitys kerran kuussa.
Tarkemmin pääset selaamaan tuolta: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Uusia mappejahan on lupailtu "melko pian", eli muutaman kuukauden sisään?

Sieltä on tulossa nykyistä mappia pienempi aavikko-citymappi sekä nykyistä isompi välimeren ympäristöön sijottuva saaristomappi jossa on vuoria ja metsää .

Tässä on inffoa niistä:

 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Aluksi oli ennakkoluuloja PUBG kohtaa, kun luulin sen olevan taas yksi ARMA-pelimoottorilla tehty EA-peli, jolla viedään pelaajilta rahat, ja kehitetään sitä ikuisuus. Steamin kaverilista alkoi kuitenkin täyttyä PUBG pelaajista, joten päätin itsekin sijoittaa peliin kun kaverit kehuivat.

Viikonloppuna tuli peli ostettua ja vaikuttaa yllättävän hyvältä. Soolona ja duona muutama peli tullu pelattua ja hauskaa on ollut. ~30min pituiset roundit ovat sopivan pituisia, ja alueen rajautuminen mahdollistavat sen, että on pakko taistella vihollisten kanssa. DayZ saattaa mennä joskus parikin tuntia, ettei ketään tule vastaan. Duo ja squadit mahdollistavat tilanteesta riippuen SWAT/Rambo-tyylisen taktikoinnin kaveriporukalla, joka tuo peliin lisää potentiaalia. Peli on myös toimii kohtalaisen hyvin verrattuna vaikkapa kun DayZ tuli EA-peliksi steamiin (bugeja kuitenkin löytyy ja optimointi olematonta, mutta ei sentään tule vastustajat ovien/seinien läpi tai tavarat eivät katoa kun ne dropataan yms.)

Onko tietoa, että tuleeko peliin erilaisia pelimodeja/kenttiä/säävaihteluita? Jokin hämärä kenttä toisi uudenlaisen jännityskertoimen peliin. Myöskin ansojen virittely tai ympäristön hyödyntäminen tehokkaamin voisi toimia.

Toivottavasti peliä kehitetään nopeammin kuin vaikkapa usein viittaamani DayZ, ettei tämäkin jää vain yhdeksi EA-peliksi, joka ottaa rahat poissa kuleksimasta kehittäjien taskuun.

Se kuumotuksen tunne, kun on enää 1vs1 tilanne, kenttä on rajattu pienimmäksi mahdolliseksi, ja et tiedä missä vastustaja on :confused:
Suht hyvin tuota peliä kyllä päivitellään yms.. Peli seuraa jos porukka kaipaa niin https://www.facebook.com/groups/PUBGFINLAND/
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Aijai, oli äsken kyllä hauskin erä koskaan:

Droppasin koneesta heti alkuun, military basen reunoilla olevaan maatilaan tms. Jostakin ilmestyi kuitenkin toinenkin heppu samoille apajille, joten tuumailin, että tulee turpakäräjät. Sain upotettua muutaman osuman väistäen itse kaikki lyönnit. Tästä riemastuneena taistelutoverini päätti ottaa jalat alleen ja lähti karkuun. Ei muuta kuin perään. Takaa-ajoon kuului mm. talojen ympäri juoksua, mopoon yrittämistä, uimista ja veneeseen yrittämistä. Jälkimmäisessä onnistuin vielä itse pääsemään kuskin paikalle, ja yritin luonnollisesti ajaa hepun yli, huonolla menestyksellä. Lopulta tyyppi ui takaisin rantaan, ja yritti uudemman kerran mopoon, sai nyrkistä ja kuoli. Ehdin lootata talosta umpin, ea-pakkauksen ja mopokypärän ja jäin zonen ulkopuolelle. Ei muuta kuin mopo alle, ja kaasu pohjassa rajalle (basen siltojen välissä, isompi maatila) rantatörmälle paikkaan haavat. Tässä vaiheessa taisi olla karvan alta 50 hengissä, ja rinki pieneni aika reippaasti. Hyppäsin veneeseen ja kiersin ringin reunaa itään ydinvoimalalle, mistä löysin m16+punapiste+vaimentimen. Sain napsittua vielä 4 ukkoa hengiltä loppukirissä kunnes joku täräytti karrilla hengiltä. Käytännössä ainut varuste oli toi rynkky ja vaimennin, ja olin lopulta kolmas. :D

Alku oli kyllä väkevä. Vaimennin on kova sana tossa lopussa, kun pystyy vähän hämmentään soppaa joutumatta heti silmätikuksi.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Joku muu jo tuossa vähän samaa sanoi, eli hieman skeptinen peliä kohtaan ennen ostoa.
Mulle tuli myös videoista ihan ARMA mod XYZ mieleen, ja niistä en ole ikinä pitänyt.

Onpa hienoa olla väärässä, koska tämä pelihän on aivan huikea!

Huh että voi olla jännää, ja ihan kiitettävästi toimii early access peliksi. Toki pyörii niin uskomattoman huonosti, ottaen huomioon miltä peli näyttää. Tosin väliäkö sillä, kun kuitenkin lähes kaikki minimissä pääsee sinne 100fps +/- 20 fps paikkeille, ja eikö tryhard asetukset ole ainoa oikea tapa pelata tätä? :D

Tuli kuin tulikin se eka voitto, solosta. :drool: Menihän siinä nyt 10h pelitunteja :D
No ei paha, itsellä 16 tuntia ja juuri oli paras Solo eli #2. Suurin osa peleistä ollut tosin duo tai group, soloja pelannut ehkä 10 matsia.

Itse tuon voiton kusin hätäilemällä. Ärsyttää. :D
Kai se sieltä joskus tulee...

Must ois kiva tietää mistä suunnasta mua ammutaan kun hittiä tulee.
Mun mielestä hyvä niin kuin on nykyään. Joku jo sanoikin että äänestä pystyy kyllä todella hyvin päättelemään suunnan.

Nyt pitää oikeasti alkaa katsomaan että mistähän sitä oikein ammutaan. Ei siihen mun mielestä pitäisi pystyä heti reagoimaan, toki pystyy jos laukauksia vaan yhdestä suunnasta ja sattuu hyvin kuuntelmaan sillä hetkellä.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
328
Onko muilla tuon viimeisimmän ison patchin jälkeen tuntunut peli tahmaiselta, vaikka FPS lukemat ovatkin ihan siedettävät? Steamin FPS counter näyttää ~40-60 (minulla rajattu FPS 60:een), mutta tuntuu, että FPS olisi reilusti alempi välillä. Selkeästi siis nykii mielestäni.

Kokoonpano:

Ryzen 5 1600 @3,7Ghz
GTX 1050Ti
16GB DDR4, 2933Mhz
Peli on M.2 SSD:llä

EDIT: Ja lisätään vielä, että grafiikka asetukset ovat aikalailla low/very low, ja lisäksi vielä noita eri FPS tweakkejäkin on tehty
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Onko muilla tuon viimeisimmän ison patchin jälkeen tuntunut peli tahmaiselta, vaikka FPS lukemat ovatkin ihan siedettävät? Steamin FPS counter näyttää ~40-60 (minulla rajattu FPS 60:een), mutta tuntuu, että FPS olisi reilusti alempi välillä. Selkeästi siis nykii mielestäni.

Kokoonpano:

Ryzen 5 1600 @3,7Ghz
GTX 1050Ti
16GB DDR4, 2933Mhz
Peli on M.2 SSD:llä

EDIT: Ja lisätään vielä, että grafiikka asetukset ovat aikalailla low/very low, ja lisäksi vielä noita eri FPS tweakkejäkin on tehty
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
147
Poistin noi vanhat .ini tiedostot ja kävin tämän vielä tekemässä:

nvidia control panel > manage 3d settings > program settings > TlsGame > threaded optimization > on

Fps nousi aika huimasti. Aiemmin oli sellasta 25-45, mutta nyt näyttäis parin lyhyen matsin perusteella olevan 60-100+ vähän alueesta riippuen.

Edit: ja tosiaan poistin myös steamista ne launch optionsit mitä olin lisäillyt joskus. Pelin asetukset itsellä aina olleet very low ja niillä vaikuttais edelleen parhaiten toimivan
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Pitääpä ite kokeilla töiden jälkeen oisko noista apua, muistaakseni julkasussa peli pyöri paremmin ja paremmal FPS kuin nyt.
7700k + 1070 + 16gb (low-med) asetuksilla pelissä, eikä kyllä hirveesti 100 yli pyöritä missään vaiheessa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Pitääpä ite kokeilla töiden jälkeen oisko noista apua, muistaakseni julkasussa peli pyöri paremmin ja paremmal FPS kuin nyt.
7700k + 1070 + 16gb (low-med) asetuksilla pelissä, eikä kyllä hirveesti 100 yli pyöritä missään vaiheessa.
Pitää myös kokeilla.
Tosin varmaan testaan ensin yhden solon ennen tuota Nvidia control panel "threaded optimization", ja sitten toinen rundi perään missä se on päällä.
En tiedä pitäisikö peräti pistää FRAPS juoksemaan fps seurantaa vaikka 10 minuutin ajan per peli.

Itse pelaan 1080p, kaikki very low paitsi textures high ja view distance medium.
Niin, ja oikea fullscreen ehdottomasti. Ei borderless.

FPS seilaa väliä 80-120, karkeasti muistellen.
i7 3930K (4.1), 32GB, ja 1070 Strix OC (vakio).

Launch options tai .ini säätöjä en ole koskaan pistänyt.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Itellä tippui framet 90-140FPS:stä 50-70 uuden pätsin myötä.

Ei auta mikään .inin poistot, threaded optimizationit ja ihan sama onko ultralla vai very lowilla, samoissa fps pyöriipi.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
200
Threaded optimization auttoi myös täällä, samoin kuin fullscreen borderless windowin tilalla. In-game asetuksilla tai launch optionseilla ei tunnu olevan paljoakaan merkitystä.

Rautana 7700k ja 1070, fps yli 100 jatkuvasti.
 

Zerby

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
328
Kiitos, nämä auttoi (FPS tweakkien poistot). FPS countterin mukaan ei sinällään parempia lukemia, mutta nyt peli tuntuu reilusti smoothimmalta! Oli pitkästä aikaa todella mukava pelailla :)

Täytyy vielä koittaa tuo threaded optimization -asetus.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 477
Hitto, tämähän näyttää pitkästä aikaa nettimoninpeliltä, joka minuakin voisi kiinnostaa - ainakin sooloiluna. Battle Royale on ideana erityisen hyvä, varsinkin kun nykyisillä tekniikoilla ja nettiyhteyksillä se saadaan jo oikeasti suht fiksusti toteutettua.

Katselin pelikuvaa ja jostain syystä tuli suuresti mieleen.... Ghost Recon 2? Vaikka Ghost Reconissa ei koskaan ajeltua autolla, kerätty tavaroita tai muutakaan vastaavaa, niin samanlainen 3rd person kuvakulma, puskissa tähystämässä kyykiskely ja kerrasta poikki -meno oli vahvasti läsnä.

Taidan pistää muistilistalle, että tsekkailen kun early accessissa päästään lähemmäs konkreettista julkaisua ja hinnassa ehkä piirun verran matalammas.
 

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Eiköhän tuo hinta nouse kun lähestytään retail version julkaisua. Sehän tässä on ideana earlyssä että tuetaan pelin kehitystä ostamalla raakileversio halvemmalla pelistä joka sitten päivittyy ajan myötä. En näe mitään syytä miks hinta laskisi?
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
437
Taidan pistää muistilistalle, että tsekkailen kun early accessissa päästään lähemmäs konkreettista julkaisua ja hinnassa ehkä piirun verran matalammas.
Itsekkin odottelen, että hinta vähän tipahtaisi. Toisaalta peli myy sen verran hyvin tällä hetkellä, että siihen voi mennä tovi.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Kyllä saa hintaa vaan pumpata ylemmäs julkaisussa. Tällä tavalla ainakin estyy ne suurimmat koodarit. Esimerkkinä vaikkapa CS:GO. Alelaarissa 4e välillä, kauhea piikki VAC- banneissa.

Jos ja kun devit ovat fiksuja, hinta ei todellakaan tipu.
 
Liittynyt
04.04.2017
Viestejä
437
Silti voi olettaa, että peli tulee jonkinlaiseen tarjoukseen esimerkiksi kesällä, jotta saadaan nostettua myyntiä. En tässä tarkoittanutkaan, että hinta laskisi pysyvästi.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 969
Viestejä
4 215 828
Jäsenet
70 985
Uusin jäsen
retuilyllairmoraa

Hinta.fi

Ylös Bottom