Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma itellä, kaatuu juurikin jos menee winukan puolelle kun peli on palaamassa lobbyyn, tosin ei sekään joka kerta tapahdu Muuten ei ole ollut ongelmia jos ei lasketa tuota memory leakkia mikä kiusasi yhden päivän ennen fiksausta.Mulla ei oo tullu mitään muistiongelmia kun ton yhen päivän aikana. Eilenkin tuli lähemmäs 4-5h pelattua eikä kertaakaan kaatunut. Joskus tuppaa vaan peli freezaamaan kun matsista poistutaan, etenkin jos tabaa pois ennenkuin se on "ladannut" itsensä siihen etusivulle missä näkyy oma tyyppikin.
Must ois kiva tietää mistä suunnasta mua ammutaan kun hittiä tulee. Tuo veriläiskä ei kerro ruudulla vittuakaan koskaan. Äskenkin kun oli 18 jäljellä ja pääsin cratelle, oon ihan varma että oli vaan yksi ampuja, olin craten takana ja osui, vaihdoin sivua, osui, lopulta vaihdoin aidan taakse johon ei ollut enää samaa kulmaa mitenkään ja taas osui. Mä en tosiaan tajua tuota... ois aikaa päästä oikeaan paikkaan suojaan jnejne mutta ei. Tätä tapahtuu tosi usein kun esim menee puun taakse niin silti osuu vaikka kuinka vaihtaa paikkaa. Miten tuo oikein toimii?
EU servut toimii arkisin siitä kahdesta eteenpäin aamuyöllä ja ennen kahta iltapäivällä. Jos pelaa iltapäivästä keskiyöhön niin NA on ainoa vaihtoehto. EU vaan alkaa yskimään ihan älyttömästi kun kuormaa on vähänkin päällä.Pelannut nyt pari päivää NA-servereillä ja ei tee enää juurikaan mieli mennä takaisin EU-servereille, kun loottiminen ja ovien avaus on niin tahmeaa. Suosittelen muitakin vaihtamaan.
Tänään ollu kyllä hackereita liikenteessä. Laskin, että neljässä pelissä olis ollu. Ei mitään aimbottia, vaan laskeutumisvaiheessa joku äijä löi nyrkillä päähän hetkessä tyyliin 10 äijää kumoon. Toivottavasti bännäävät noita ahkerasti.
Suosittelen myös. Ovet aukeaa kerrasta, ajoneuovoon pääsee kerralla, loottaa kerrasta jne. Tökkii kokonaisuudessa vähemmän tai ei ollenkaan.Pelannut nyt pari päivää NA-servereillä ja ei tee enää juurikaan mieli mennä takaisin EU-servereille, kun loottiminen ja ovien avaus on niin tahmeaa. Suosittelen muitakin vaihtamaan.
Jos ammuit todella kaukaa (4 tai 8 scope), etäisyys vaikuttaa ainakin damageen negatiivisesti.Vähentääkö äänenvaimennin aseiden tehoa? Eilen löysin m24 snipun ja siihen kun löi kiinni silun niin vaati kolme osumaa rintaan että kuoli
Jos ammuit todella kaukaa (4 tai 8 scope), etäisyys vaikuttaa ainakin damageen negatiivisesti.
Aa, okei. Ei ole tullut vastaan mitään muuta selitystä tuolle, joten oletin olevan joku koodari.Ei ole hack vaan bugi, jos menee veteen tai piilotat itsesi lobbyssä niin et kuole tuohon bugiin.
Tuskin tulevat bannaamaan niitä jotka tuota bugia hyödyntävät.
Ihme kun itselle ei ole sattunut vielä kohdalle pelaajaa joka olisi tuota tehnyt.
Onko tosiaan näin? Itse olen ymmärtänyt ettei vaikuta. Onko jossain muutrn saatavilla kunnon laajoja selityksiä pelimekaniikoista.
Tänään kiinnitin myös huomiota siihen, kun vihollinen ampuu mua mahaan ja luodit kilisee selässä roikkuvaan paistinpannuun, enkä ota mitään vahinkoa. En kyllä keksi mitään järkevää selitystä tolle.
Mites pelaako täällä porukka NA vai EU servuilla? kun jotkut sanoo että NA toimisi myö meillä paremmin, voiko olla mahdollista?
Aluksi oli ennakkoluuloja PUBG kohtaa, kun luulin sen olevan taas yksi ARMA-pelimoottorilla tehty EA-peli, jolla viedään pelaajilta rahat, ja kehitetään sitä ikuisuus. Steamin kaverilista alkoi kuitenkin täyttyä PUBG pelaajista, joten päätin itsekin sijoittaa peliin kun kaverit kehuivat.
Viikonloppuna tuli peli ostettua ja vaikuttaa yllättävän hyvältä. Soolona ja duona muutama peli tullu pelattua ja hauskaa on ollut. ~30min pituiset roundit ovat sopivan pituisia, ja alueen rajautuminen mahdollistavat sen, että on pakko taistella vihollisten kanssa. DayZ saattaa mennä joskus parikin tuntia, ettei ketään tule vastaan. Duo ja squadit mahdollistavat tilanteesta riippuen SWAT/Rambo-tyylisen taktikoinnin kaveriporukalla, joka tuo peliin lisää potentiaalia. Peli on myös toimii kohtalaisen hyvin verrattuna vaikkapa kun DayZ tuli EA-peliksi steamiin (bugeja kuitenkin löytyy ja optimointi olematonta, mutta ei sentään tule vastustajat ovien/seinien läpi tai tavarat eivät katoa kun ne dropataan yms.)
Onko tietoa, että tuleeko peliin erilaisia pelimodeja/kenttiä/säävaihteluita? Jokin hämärä kenttä toisi uudenlaisen jännityskertoimen peliin. Myöskin ansojen virittely tai ympäristön hyödyntäminen tehokkaamin voisi toimia.
Toivottavasti peliä kehitetään nopeammin kuin vaikkapa usein viittaamani DayZ, ettei tämäkin jää vain yhdeksi EA-peliksi, joka ottaa rahat poissa kuleksimasta kehittäjien taskuun.
Se kuumotuksen tunne, kun on enää 1vs1 tilanne, kenttä on rajattu pienimmäksi mahdolliseksi, ja et tiedä missä vastustaja on
Aluksi oli ennakkoluuloja PUBG kohtaa, kun luulin sen olevan taas yksi ARMA-pelimoottorilla tehty EA-peli, jolla viedään pelaajilta rahat, ja kehitetään sitä ikuisuus. Steamin kaverilista alkoi kuitenkin täyttyä PUBG pelaajista, joten päätin itsekin sijoittaa peliin kun kaverit kehuivat.
Viikonloppuna tuli peli ostettua ja vaikuttaa yllättävän hyvältä. Soolona ja duona muutama peli tullu pelattua ja hauskaa on ollut. ~30min pituiset roundit ovat sopivan pituisia, ja alueen rajautuminen mahdollistavat sen, että on pakko taistella vihollisten kanssa. DayZ saattaa mennä joskus parikin tuntia, ettei ketään tule vastaan. Duo ja squadit mahdollistavat tilanteesta riippuen SWAT/Rambo-tyylisen taktikoinnin kaveriporukalla, joka tuo peliin lisää potentiaalia. Peli on myös toimii kohtalaisen hyvin verrattuna vaikkapa kun DayZ tuli EA-peliksi steamiin (bugeja kuitenkin löytyy ja optimointi olematonta, mutta ei sentään tule vastustajat ovien/seinien läpi tai tavarat eivät katoa kun ne dropataan yms.)
Onko tietoa, että tuleeko peliin erilaisia pelimodeja/kenttiä/säävaihteluita? Jokin hämärä kenttä toisi uudenlaisen jännityskertoimen peliin. Myöskin ansojen virittely tai ympäristön hyödyntäminen tehokkaamin voisi toimia.
Toivottavasti peliä kehitetään nopeammin kuin vaikkapa usein viittaamani DayZ, ettei tämäkin jää vain yhdeksi EA-peliksi, joka ottaa rahat poissa kuleksimasta kehittäjien taskuun.
Se kuumotuksen tunne, kun on enää 1vs1 tilanne, kenttä on rajattu pienimmäksi mahdolliseksi, ja et tiedä missä vastustaja on
No ei paha, itsellä 16 tuntia ja juuri oli paras Solo eli #2. Suurin osa peleistä ollut tosin duo tai group, soloja pelannut ehkä 10 matsia.Tuli kuin tulikin se eka voitto, solosta. Menihän siinä nyt 10h pelitunteja
Mun mielestä hyvä niin kuin on nykyään. Joku jo sanoikin että äänestä pystyy kyllä todella hyvin päättelemään suunnan.Must ois kiva tietää mistä suunnasta mua ammutaan kun hittiä tulee.
Onko muilla tuon viimeisimmän ison patchin jälkeen tuntunut peli tahmaiselta, vaikka FPS lukemat ovatkin ihan siedettävät? Steamin FPS counter näyttää ~40-60 (minulla rajattu FPS 60:een), mutta tuntuu, että FPS olisi reilusti alempi välillä. Selkeästi siis nykii mielestäni.
Kokoonpano:
Ryzen 5 1600 @3,7Ghz
GTX 1050Ti
16GB DDR4, 2933Mhz
Peli on M.2 SSD:llä
EDIT: Ja lisätään vielä, että grafiikka asetukset ovat aikalailla low/very low, ja lisäksi vielä noita eri FPS tweakkejäkin on tehty
Pitää myös kokeilla.Pitääpä ite kokeilla töiden jälkeen oisko noista apua, muistaakseni julkasussa peli pyöri paremmin ja paremmal FPS kuin nyt.
7700k + 1070 + 16gb (low-med) asetuksilla pelissä, eikä kyllä hirveesti 100 yli pyöritä missään vaiheessa.
Itsekkin odottelen, että hinta vähän tipahtaisi. Toisaalta peli myy sen verran hyvin tällä hetkellä, että siihen voi mennä tovi.Taidan pistää muistilistalle, että tsekkailen kun early accessissa päästään lähemmäs konkreettista julkaisua ja hinnassa ehkä piirun verran matalammas.