Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Liittynyt
05.01.2017
Viestejä
478
Loistava peli ollut! Ei voi kyllä verrata enään H1Z1:seen, hieman turhan helposti löytyy aseet vain, tosin se on ymmärrettävää jotta tuuri elementti häviäisi.
 
Liittynyt
08.12.2016
Viestejä
60
Loistava peli ollut! Ei voi kyllä verrata enään H1Z1:seen, hieman turhan helposti löytyy aseet vain, tosin se on ymmärrettävää jotta tuuri elementti häviäisi.
Pääasiassa aseet löytyy kyllä helposti, mieleen toki muistuu useampikin erä kun juoksee talolta talolle paistinpannun kanssa :D
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Pääasiassa aseet löytyy kyllä helposti, mieleen toki muistuu useampikin erä kun juoksee talolta talolle paistinpannun kanssa :D
Juu ja perkl jos samaan talo rykelmään tippuu useampi tyyppi ni ei varmasti löydy sitä asetta kun pitäis :D
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 205
22.3 tuli ostettua peli ja reilu 50h mittarissa. Paras FPS moninpeli porukalla pelattaessa :cigar: Pisin voittoputki viime viikolta, 1 duo ja 3 squad peräkkäin :cigar:
 
Liittynyt
02.03.2017
Viestejä
550
Minkälaisilla taustoilla väki tätä peliä tahkoaa? Itsellä on sekalaisesti kaiken maailman fps-pelejä taustalla (CS:GO, BF1, vanha kunnon Enemy Territory, Quake, CoD MW2 ja Black Ops), mutta menestystä ei ole vielä liiemmin tullut. Yhden solo-rundin olen voittanut ja saanut kierroksen aikana enimmillään 8 tappoa. Olen ainakin uskotellut itselleni, että osaisin pelata fps-pelejä, mutta tässä tuntuu kuulaa tulevan kaaliin vähän turhankin tiuhaan tahtiin. :btooth:

E: Niin ja pelitunteja on tosiaan rapiat 20h.
 
Viimeksi muokattu:

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 205
Insurgency, RO2 BF3/4, DayZ, ARMA 3 Breaking Point. Välillä tuntuu että saa ampua turhan monta kuulaa että edes tippuu maahan ja sit toinen satsi että kuolee
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Soldier of Fortune 2, BF2 (lähinnä AIX-modia kavereiden kanssa), Call of Duty 4, (tässä välissä välissä taisi olla jokusen vuoden tauko "säännöllisestä" pelaamisesta), BF:BC2, BF3, BF4, Arma 2 (DayZ ja Wasteland), DayZ, Arma 3, CS:GO. Eniten tunteja (yli 1000, suurimmasta pienimpään): SoF2, CS:GO, BF3.

On tuolla välissä Insurgencya, Squadia ja jotain muita CoDeja kokeiltu, mutta pelitunnit ovat jääneet hyvin vähäisiksi. Ja tietysti muitakin kuin FPS-/pum pum -pyssypelejä.

Olen huono ja syytän peliuran aloittamista liian vanhalla iällä. :smoke:
 
Viimeksi muokattu:

Juhamies

NOSTO
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
621
Mä oon sysipaska pelaaja mutta tuurilla ne laivatkin seilaa :) En osaa tähdätä saati ampua missään pelissä, varsinkaan osua. Eilenkin olin hippaa vihun kanssa, oli sellainen yksinäinen kivi jonka ympärillä pyörittiin.

Mulla oli akm ja kaks täyttä lipasta, vihulla joku paska käsiase, sain sen hengiltä vihdoin ja mulle jäi 4 kutia. Oisin varmaan kuollut ensin ellei vihulta olis loppunu panokset :D

62h takana ja vielä maistuu vaikka pelata en osaakaan :) 1 squad voitto vasta tullut mutta se ei fiilistä pilaa :)
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Omalla kohdalla hyvin seilataan niin kauan kun on face-to-face kohtaamisia, mutta monesti tuppaa tulemaan jostain pusikoista kuolettavat laukaukset.
Pelitunteja takana vaan ~5.5h, paras sijoitus solossa (jota pääosin pelannut) 5., tuli ekasta pelistä :dead:

Kärsivällisyys ei vaan aina riitä kyttäämään puun takaa josko joku sieltä nyt tulisi, vaikka sehän on pelin idea loppukahinoissa.
Historia alkaa ensimmäisistä Medal of Honoreista PS2 puolella, sieltä CoDeihin ja BF3 PS3, josta taas BF3, BF4, BF1, CSGO PC:llä.
BF3 kuin myös CSGO tahkottu yhteensä 2kh paremman puolen molempia.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Niin eihän tätä voi oikein verrata perus fps peleihin.
Paras vertaus voisi olla joku open world CS jos kämppiminen on jo tullut tutuksi.
Paras tapa päästä loppupeliin on löytää ok lootti, tapella vain jos on pakko ja pysytellä rinkulan sisällä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Jotenkin täsä tuo osuminen tuntuu olevan vähän hakusessa ainaki itellä.. + kypärät ja armorit tuntuu olevan vähän turhankin kestäviä.
Nyt 70h takana ja pari duo voittoa. Tosin nekin kanssa pelaajan ansiota. Solossa 2 sija parras.
Hieno peli kyllä. Ja se kuumotus viimeisillä ympyröillä vailla kunnon suojaa. Ampuakko vaiko eikö. Namnam

Monenmoista pumpum peliä tullut kyllä pelattua. Pääasiassa kummiski H1z1ä ja cssää.
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Jostain kumman syystä tuolla NA servuilla tuntuu porukka tippuvan paljon helpommin
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Taitaa eu servut pyöriä jollain pentium 4 koneilla kun tuntuu lagivan välillä yms mitä ei NA servuilla ole tullut vastaa :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Taitaa eu servut pyöriä jollain pentium 4 koneilla kun tuntuu lagivan välillä yms mitä ei NA servuilla ole tullut vastaa :)
Pitää kokeilla hieman enemmän noita NA-servuja. EU:n puolella ärsyttää tuo satunnaisuuskin lagimisessa, välillä matsin alussa lagausta ja sitten tasoittuu tai päinvastoin keskellä matsia tai lopussa alkaa se lagiminen.

Onkos teillä muuten tullut vastaan tilanteita, joissa maassa olevaa tavaraa ei saa poimittua? Kävi tämä tänään kahdesti ja en ole ennen törmännyt. Ekalla kertaa ei suostunut poimimaan maasta ammoa ja tokalla kertaa tiputin pistoolia vaihtaessa vaimentimen maahan mutta eipä enää antanut nostaa sitä (eli ei näe sitä tuossa tabin nostolistassa).
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Ei ne NA servut sen parempia ole, siellä vaan on vähemmän pelaajia EUn peak aikoina. EUn servut toimii ihan hyvin aamuisin ja öisin. 16-24 taitaa olla lagisia.

Lähetetty minun LON-L29 laitteesta Tapatalkilla
 

Tpa

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
274
Ei ne NA servut sen parempia ole, siellä vaan on vähemmän pelaajia EUn peak aikoina. EUn servut toimii ihan hyvin aamuisin ja öisin. 16-24 taitaa olla lagisia.

Lähetetty minun LON-L29 laitteesta Tapatalkilla
Kyllä itse kokenut välillä lagia pelannut mihin aikaa tahansa "+250 tuntia" takana eikä NA puolella ole ongelmia näkyny
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
On kyllä käsittämätöntä miten jotkut voi ampua liikkuvaan autoon hedareita takavasemmalta. Äsken painelin dacialla shifti pohjassa siksakkia puiden välissä pieneen ylämäkeen niin eikös joku pamauta pari kertaa peltiin ja sit kuuppaan. Ite saa ampua sen puoli lipasta torsoon millistä jos meinaa jonkun saada hengiltä. Aavistuksen raskasta.:D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
265
On kyllä käsittämätöntä miten jotkut voi ampua liikkuvaan autoon hedareita takavasemmalta. Äsken painelin dacialla shifti pohjassa siksakkia puiden välissä pieneen ylämäkeen niin eikös joku pamauta pari kertaa peltiin ja sit kuuppaan. Ite saa ampua sen puoli lipasta torsoon millistä jos meinaa jonkun saada hengiltä. Aavistuksen raskasta.:D
Alkuun nuo jaksoi joka kerta vituttaa. Nyt on sattunut muutaman kerran itselläkin lotto kohdilleen, niin noi ottaa jo kevyemmin. Joskus se osuu kuuppaan, kun ammuskelee thirdpersonilla ihan vaan vihollisen oletettuun suuntaan. :p
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Mua vitutti kanssa muutama tommonen autoon kuolema, kunnes sain sit itte ensimmäisen käsittämättömän tuurilaukauksen Kar:lla :D Melko kauas tähtäilin 8-scopella, näin että auto ajelee siksakkia pellolla, otin ennakon jotenkin sinnepäin ja vähän huvikseen ja läpällä sitten ammuin. Osui perkele :D

Sittemmin tullut parikin samanlaista, eli todella kaukana suhaavaan autoon saanut ammuttua kuskin hengiltä. Ehkä 1/50 tsäänssi jos laskeskelee ammutut kudit ja onnistumiset :)

Mitään järkeähän tuossa ei ole koska annan aina oman sijaintini ilmi, mutta toisaalta en ota tätä peliä kovin vakavasti, saatikka voittamista, vaan tykkään ammuskella aina kun nään että joku liikkuu :p
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Oman kokemuksen mukaan (sekä istuessa autossa että puskassa ampuessa), hitboxi on jotenkin liitetty autoon. Tällä simuloidaan luotien läpäisyä ovista ja muista korin osista.

Toisekseen NA-servut toimii ainakin Solo-peleissä todella hienosti, ja siellä kannattaa muutenkin pelata kun vastukset on kertaluokkaa huonompia kuin EU:n suomalaiset, ruotsalaiset ja tanskalaiset.
 

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 205
Juuh joko NA pelaajat on paskoja tai sit taustalla tapahtuu jotai mikä hyödyttää täällä päässä. Tylsäähän se on jos ei ole kunnon vastusta vihollisista

Edit. 4 voittoa putkeen tuli NA-servuilla duo/squad
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tpa

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Yks mikä siinä on taustalla on eurooppalaisten pelaajien korkea pingi NA-servulla. PUBG antaa aika paljon etua korkeasta pingistä. Pingin takia servu saa sun paikkatiedot vähän miten sattuu joten suhun on vaikea osua tai osumat ei rekisteröidy, mutta toisaalta taas kun meikäläiset lasauttaa ampuen jotain paikallista pienempi pingistä pelaajaa niin sen osumat taas rekisteröityy normaalisti. Näkee aika hyvin siinä kun parin 'muricalaisen pelikamun kanssa olin pelaamassa, niin mä ammuin mun ruudulla johonkin janteriin ehkä 6-7 kutia, ja kaverit sano että "wow you dropped him with two shots". Eli meikän pingi-maximus yhteydellä servu jotenkin niputti tuota bullettidamagea ja löi sen sit kerralla läpi siihen kohteeseen. Ite pystyy side-stepillä (a ja d rämppäämällä) väistelee kudit melkein ikuisuuteen. Lisäksi tietysti aikaeron takia meikäläiset pelaa siellä kun servulla on minimaalinen kuorma, se näkyy pienenä serveri-lagina/jumitteluna, joka taas vaivaa eu-servereitä about 17:00 - 23:00.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Jes, ekat "kana-ateriat" tuli napattua. Kylläpä kuumotti lopussa, kun ei toista pelaajaa nähnyt peakkimassa mistään puun/kiven takaa jossa oletin sen olevan. Loppujen lopuksi olikin sitten ihan aukiolla (tai no pellolla/nurtsilla) lähes keskellä sitä valkoistaympyrää. Itse kallion päällä (ja takana) niin ei oikein mitään jakoa toisella. Eipä tullut kokonaisuudessaan kuin 3 tappoa omalle tilille ja nekin kaikki varmaan siinä 10 viimeisen aikana. Aikalailla nekin olivat takaapäin ilmaisia napsimisia, kukaan ei kirjaimellisesti ampunut koko matsin aikana kohti (ja kerrankin oli level3 gearit eikä sitten ollutkaan käyttöä). Ehkä vähän turhan helpolla tuli tuo, yleensä top10 päästessä on saanut varoa jätkää joka suunnalta ja ottaa aika paljon 1v1 tulitaistelua. :lol:

Sijainnilla kyllä aika suuri merkitys, olen itse jotenkin nyt todennut ihan toimivaksi että hyppää mahd. nopeasti lentokoneesta maahan --> nappaa ajoneuvon --> ajaa niin kauas (hyvään loottipaikkaan) kuin mahdollista suhteessa lentokoneen lentorataan.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Itseasiassa jotain on muuttunut sitten viimekäyntini NA-servulla, koska se antaa nyt aika paljon inhimillisemmän pingin. Viimeksi oli lähes 300 mulla, mutta nyt näyttäis resurssien valvonnasta kalastetun IP:n perusteella jotain ~130 olevan. Mikä ei nyt tietenkään räiskintäpelissä ole yhtään ideaali, mutta on se vähemmän mitä viimeksi :)

EU:ssa näkyis olevan n. 30ms :)
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Mitäs ihmettä?
Lähes uniikki ilmiö moderneissa PC-räiskinnöissä eli hakkeri. PUBG on niin suosittu peli, ja vielä niin keskeneräinen, että tätä on ilmeisen helppo hakkeroida. PUBG käyttää BattleEye "hakkeritorjuntana", ja BE on ehkä maailman paskin anti-cheat :D

Lyöppähän googleen että "PUBG hacks" niin löydät tuhansia sivustoja joilla noita jaetaan. Veikkaan että koska peli on pre-releasessa, niin tuskin vielä PU:ta paljon edes kiinnostaa vaan prioriteettina voi olla muut asiat, kuten toi suorituskyky ja nettikoodi.



ATM ainakin noi wallhackit, itemi-tutkat ym "graffamuokkaukset" on täysin BE:n havainnoinnin ulkopuolella. Noi nuket (siis jossa esim. nyrkillä tappaa muut pelaajat) on sellasia joista pitäis jäädä nalkkiin ja saada steam-accolle bannia. Niitäkin on kyllä mulle osunu jo kahdesti, mukavahan se on kuolla nyrkiniskuun kun liitelet laskuvarjolla alas taivaalta :D

*edit*

Korjattu anticheatin nimi. Vanha menee sanoissa sekasin :) Kiitos @Koskis korjauksesta!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 453
Joo siis hakkerit kyllä tuttu juttu, en vaan ole moiseen ilmoitukseen tai ihan selkeään hakkeriin aiemmin törmännyt. Osasyynä toki myös se, että pelaajan on ihan mahdotonta esim. tunnistaa WH killcamien, spectator-hommien ja muiden vastaavien puutteen vuoksi.
 
Liittynyt
20.01.2017
Viestejä
253
Lähes uniikki ilmiö moderneissa PC-räiskinnöissä eli hakkeri. PUBG on niin suosittu peli, ja vielä niin keskeneräinen, että tätä on ilmeisen helppo hakkeroida. PUBG käyttää punkbusteria "hakkeritorjuntana", ja PB on ehkä maailman paskin anti-cheat :D

Lyöppähän googleen että "PUBG hacks" niin löydät tuhansia sivustoja joilla noita jaetaan. Veikkaan että koska peli on pre-releasessa, niin tuskin vielä PU:ta paljon edes kiinnostaa vaan prioriteettina voi olla muut asiat, kuten toi suorituskyky ja nettikoodi.



ATM ainakin noi wallhackit, itemi-tutkat ym "graffamuokkaukset" on täysin PB:n havainnoinnin ulkopuolella. Noi nuket (siis jossa esim. nyrkillä tappaa muut pelaajat) on sellasia joista pitäis jäädä nalkkiin ja saada steam-accolle bannia. Niitäkin on kyllä mulle osunu jo kahdesti, mukavahan se on kuolla nyrkiniskuun kun liitelet laskuvarjolla alas taivaalta :D
Tuo on myös bugi. Toki en tiedä onko tommonen cheattikin olemassa. Itselle käynyt pari kertaa niin että olen maassa ja pelaajat vaan seisoo maassa ja pääsen lyömään niitä täysin vapaasti ja oikeasti kone on vielä ilmassa.

PUBG ei muuten käytä. Punkbusteria vaan BattleEyetä anti-cheattina.
 

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Tuo on myös bugi. Toki en tiedä onko tommonen cheattikin olemassa. Itselle käynyt pari kertaa niin että olen maassa ja pelaajat vaan seisoo maassa ja pääsen lyömään niitä täysin vapaasti ja oikeasti kone on vielä ilmassa.

PUBG ei muuten käytä. Punkbusteria vaan BattleEyetä anti-cheattina.
Niin tätä juuri tarkoitin :D Minun moka, piti kirjottaa kokoajan BattleEyestä, joka on siis thö paska. Hostasin DayZ-modin kultahetkinä kolmea dedipalvelinta ja tuli sen kanssa taistelu tutuksi, ihan hirveetä paskaa. Vuosi kuin seula kokoajan, ja serverien ylläpitäjät pääty sit tekemään jotain omia tuunauksiaan ja lisäyksiään ja bannilistojaan siihen.

;)



 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
458
Pelikaverilla on pari kertaa tullut vastaan sellainen bugi, että talot eivät lataudu. Muuten peli toimii normaalisti, mutta hän ei näe taloja. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kaikki taloissa olevat tavarat ja pelaajat on hänellä nähtävissä, ja taisi olla jopa niin, että ammuttavissa. Kyseisen bugin sattuessa myös autolla voi ajaa seinien läpi.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
877
Pelikaverilla on pari kertaa tullut vastaan sellainen bugi, että talot eivät lataudu. Muuten peli toimii normaalisti, mutta hän ei näe taloja. Tämä tarkoittaa myös sitä, että kaikki taloissa olevat tavarat ja pelaajat on hänellä nähtävissä, ja taisi olla jopa niin, että ammuttavissa. Kyseisen bugin sattuessa myös autolla voi ajaa seinien läpi.
Ei taida pelikaverilla olla SSD:tä, se ainakin tekee tota.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
53
Aika tylsä peli,hyppää ja etsi kamaa,et näe ketään missään,alue pienenee ja lähde siirtymään sinne,kämpperi eli taktisesti oikein sijoittuva odottelee 3rd person katseella näkymättömissä kiven takana tai rakennuksessa ja tod.näk. päästää ohi ennenkuin ampuu,kuole näkemättä ampujaa ja toista 10x
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
154
Ei taida pelikaverilla olla SSD:tä, se ainakin tekee tota.
tuntuu ettei ssd moiseen mitään vaikuta. itellä peli ssdllä ja pari kertaa moinen tullut.. pelin viimeisillä ympyröillä vieläpä. ja silti jäätii kakkoseks, vaikka seinänläpi tulikin paukutettua.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 160
Lähes uniikki ilmiö moderneissa PC-räiskinnöissä eli hakkeri. PUBG on niin suosittu peli, ja vielä niin keskeneräinen, että tätä on ilmeisen helppo hakkeroida. PUBG käyttää BattleEye "hakkeritorjuntana", ja BE on ehkä maailman paskin anti-cheat :D

Lyöppähän googleen että "PUBG hacks" niin löydät tuhansia sivustoja joilla noita jaetaan. Veikkaan että koska peli on pre-releasessa, niin tuskin vielä PU:ta paljon edes kiinnostaa vaan prioriteettina voi olla muut asiat, kuten toi suorituskyky ja nettikoodi.



ATM ainakin noi wallhackit, itemi-tutkat ym "graffamuokkaukset" on täysin BE:n havainnoinnin ulkopuolella. Noi nuket (siis jossa esim. nyrkillä tappaa muut pelaajat) on sellasia joista pitäis jäädä nalkkiin ja saada steam-accolle bannia. Niitäkin on kyllä mulle osunu jo kahdesti, mukavahan se on kuolla nyrkiniskuun kun liitelet laskuvarjolla alas taivaalta :D

*edit*

Korjattu anticheatin nimi. Vanha menee sanoissa sekasin :) Kiitos @Koskis korjauksesta!
Jotenkin on kyllä käsityskykyni ulkopuolella, että joku haluaa maksaa huijauksista. Sikäli ymmärrän, että joku noita askartelee ja myy, mutta kyllä melko vajukki saa olla, että maksaa siitä, että saa pilata toisten pelit.
 

P0rtier

Merssu
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
451
Aika tylsä peli,hyppää ja etsi kamaa,et näe ketään missään,alue pienenee ja lähde siirtymään sinne,kämpperi eli taktisesti oikein sijoittuva odottelee 3rd person katseella näkymättömissä kiven takana tai rakennuksessa ja tod.näk. päästää ohi ennenkuin ampuu,kuole näkemättä ampujaa ja toista 10x
Onneksi steamissa on se refund tällaisia varten. Harmi jos kokemukset olleet tällaisia, ehkä se CoD olisikin enemmän sua varten.

Kokeile vielä ihmeessä kunnon tiimin kanssa, saatat yllättyä vielä positiivisesti pelistä.

PS:

 
Viimeksi muokattu:

DädiFinn

Слава Україно!
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 205
Aika tylsä peli,hyppää ja etsi kamaa,et näe ketään missään,alue pienenee ja lähde siirtymään sinne,kämpperi eli taktisesti oikein sijoittuva odottelee 3rd person katseella näkymättömissä kiven takana tai rakennuksessa ja tod.näk. päästää ohi ennenkuin ampuu,kuole näkemättä ampujaa ja toista 10x
L2P :cigar:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
631
Ite just pelasin tänään ekan squad-pelin, mut kaverit meni ja kuoli sit ihan alussa niin pelasin yksin loppuun. 0 tappoa ja tiimi oli toka, loppuun tuli 1v2 ja siihen se sit jäi.
Rehellisesti sanottuna näin 2 pelaajaa noitten lisäks, toisen laitoin konttaamaan mut sillä oli tietty tiimi kans siinä lähellä ampumassa niin joutusin lähtee pois :D

E: enkä siis edes koittanut olla näkymätön tai mitään.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 778
Viestejä
4 203 332
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom