Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuli tuossa soolossa huomattua, että jotkut kusipäät pelaavat sopupeliä keskenään. Se että samassa rakennuksessa 2 vihua on vierekkäin kun huomaavat mut menevät suojaan.
Näillä deveillä on myös systeemi jolla voivat tarkistaa onko teaming aitoa ja bannaavat sitten koko teamin.Tätä "teamingia" tosiaan tapahtuu silloin tällöin. Virallisilla foorumeilla voidaan tällainen toiminta raportoida. Tiimaavat "soolottajat" saavat järjestään banaania.
Kylläpä parani pelaamiskokemus tuon nvidian control paneelin säätämisen jälkeen. Keskimääräinen fps nousi 25 -> 45, ja keskimääräiset tapot pelissä kaksinkertaistui heti. Ei tartte enää olla piilossa, kun voi jopa taistella muita vastaan tasaisesti
Mitä teit?
Mjooh, jos jotain peliä ostan niin tämä se varmaan olisi nyt.
Harmi kun ei nykyään pääse koittamaan "demona". Vai pääseekö mitään enää (vanha)?
Tuollainen hyvityspyyntö tuntuu nihkeältä. Olen katsonut pelivideoita."Syyllä ei ole väliä. Pyytäessäsi hyvitystä sivuston help.steampowered.com kautta Valve hyvittää valitsemasi ostoksen, kunhan hyvityspyyntö on lähetetty 14 päivän sisällä ostopäivämäärästä ja peliä on pelattu alle kaksi tuntia. Jos hyvityspyyntösi kohde ei täysin vastaa näitä vaatimuksia, voit silti pyytää hyvitystä -- katsomme pyynnön läpi. Lue lisätietoja hyvityksistä alta."
Katso vaikka youtubesta pelivideoita, niin saat käsityksen millainen peli on ja mitä siinä pitää tehdä.
Totta. 16 päivää myyntiintulon jälkeen miljoona myytyä peliä, ja 2 miljoonaa myytyä alta kahden kuukauden. Ties montako miljardia olisi jo myyty demon kanssa, vaikka peli on vielä kesken.Tuollainen hyvityspyyntö tuntuu nihkeältä. Olen katsonut pelivideoita.
Ennen sai kokeilla peliä ilmaiseksi demon muodossa. Mielestäni tällainen tapa on parempi. Toivottavasti joku huomaa tällaisen ja markkinoi näin peliään "uudistuneesti" jälleen.
Mjooh, taitaa olla liian mainstream, katellaan taas uudet parin vuoden päästä...Totta. 16 päivää myyntiintulon jälkeen miljoona myytyä peliä, ja 2 miljoonaa myytyä alta kahden kuukauden. Ties montako miljardia olisi jo myyty demon kanssa, vaikka peli on vielä kesken.
Tuollainen hyvityspyyntö tuntuu nihkeältä. Olen katsonut pelivideoita.
Ennen sai kokeilla peliä ilmaiseksi demon muodossa. Mielestäni tällainen tapa on parempi. Toivottavasti joku huomaa tällaisen ja markkinoi näin peliään "uudistuneesti" jälleen.
Monthly patch siirretty ensi viikolle.
Näin meinasivat, mutta tilanne muuttui.
Twiittasivat 30min sitten että pätsi tipahtaa sitten kuitenkin tänään klo 16:00 meidän aikaa.
Saivat paria tuntia tuota sun upottamaas twiittiä myöhemmin hoidettua fixejä test serverillä.
Joko joku ehti testaamaan uutta päivitystä? Onko shitstorm tulossa, ensin perutaan ja sitten onkin valmis Veikkaan että ongelmia tiedossa Itsellä lataa vielä, jostain syystä steam toimii vähän hitaalla nyt
Tässä pätsissähän ei servereihin ja lagiin koskettu.Servut tuntuu yhtä lagiselta nyt kun julkasun ekalla viikolla. En muistanutkaan kuinka perseestä tää lagi on
Vaihdoin steamista lataus serverin ruotsiin ja tuli 10 kertaa nopeammin.Tässä pätsissähän ei servereihin ja lagiin koskettu.
Juuri noi asiat on ensi kuun monthly update kohteena.
EDIT: Meinasin testailla pätsiä, mutta sama täällä että lataa 300-500KB/s............ eli ei tänään sitten. :|
Höh.
Voi viddy toi EU serveri on ihanaa paskaa. Silenced extended mag AWM ja lvl3 kypärä ja kaikki herkut, alussa jo 3 tappoa, sitten alotetaan lagishow. Voi perse.
Vihu teleporttaili ympäri taloa ja talon sisällä ja muhun vaa osumaa iski joka suunnasta, kilsa seinän takana "suojassa" ja dead. hoovee EU servut, ei vaan voi tajuta miten ei noin perustavanlaatuista onkelmaa saa korjattua. Muut bugit ei haittaa yhtään, kunhan sais viddu pelata ilman lagia stana.
Edelleenkin NA lagaa peak aikoina ihan samallalailla kuin EU.Joo oon lukenut tuosta lagibugista, mutta miten se voi olla joku bugi jos EU on pashaa ja NA ei? noh..kaippa se jotenkin on niin sitten. Ei auta ku pelata jenkeissä, ei se mitenkää erilaiselta tunnu - paitsi ettei lagaa ja on sujuvampi eli parempi!
Jep. Just äsken taas vaihteeksi kuolin puun taakse, kun vihu ampu olevinaan Kar98k:lla päähän.Joo ihan kiva että tuli suorituskykyä parantava päivitys, mutta tuo hitreg/desync meni taas huonompaan suuntaan.
Se on kun pelleilee ja kikkailee liikaa sen lisäks ettei osaa edes pelaa Voi luoja mä sanon...
Hei... loppu se vakavana olo stop tykkänään! Ja jos huomasit niin se vihu joka kiemurteli maassa ei ollut joka ampui mua ensinYllättyneet että se näki sut hyvissä ajoin selässä 3rd personilla.
Hei... loppu se vakavana olo stop tykkänään! Ja jos huomasit niin se vihu joka kiemurteli maassa ei ollut joka ampui mua ensin
Tuosta syystä se patch notes kommentti että servut on AWS:n parhaimmalla raudalla ei oikein tarkoita mitään.Oma teoriani tästä servuhommasta on se, että jotenkin pelimoottori/serverit joutuu käsittelemään liikaa liikennettä, vähän samaan tapaan kuin vanhanajan hubi verrattuna kytkimeen, jossa dataa ei suodateta vaan toistetaan raakana kaikille. Kuitenkin 100 pelaajan synkkaaminen kaikille on pirusti enemmän dataa kuin vaikka 32 pelaajan servun pyörittäminen. Ja nyt kun pätsi tuli, vaikka servuihin ei koskettukaan, pelaajien fps nousi, niin tällähän voi olla vaikutusta taas sisäänpäin tulevalle datalle, mikäli servun tickrate on esim. yli 60.
Karkeasti siis ajateltuna, jos 100 pelaajaa keskimäärin 30fps ruudunpäivityksellä työntää dataa samalla tahdilla servulle, niin fps tuplaus pelaajille voi periaattessa tuplata servulle saapuvan datan määrän. Välttämättä UE4 moottoria/servuja ole edes mitoitettu tälläiselle pelaajamäärälle.
Sitä, miksi NA toimii meille, ja EU ei niin kyllä omalla järjenjuoksulla pysty edes spekuloimaan. Tokihan on myös mahdollista, että olen itsekin ihan ulapalla.
Tänään pääsin vasta uutta patchia testaamaan, fps melkein tuplaantui nyt pyörii siinä 80-100 välillä kun ennen 40-60, i5-4460 ja gtx 970 hyrskyttää alla