Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Täällä myös hyppy ja vault erikseen, samalla bindillä kuin ylemmillä. Suurin hyöty tosiaan matalien esteiden yli hyppäämisessä ja hyppäämällä kurkkaaminen esim. talon ikkunasta ulos, vailla vahinkovaulttaamisen pelkoa.

Kuten ylempänä, myös "toinen aimi" poistettu hiirestä heti silloin aikoinaan kun se tuli mahdolliseksi. Olen bindannut sen X:ään, mutta eipä sitä ole juuri tullut käytettyä.
 
Onko muita hyviä ideoita näpysköiden suhteen? Itsellä
caps lock = kävely (toggle)
ctrl = crouch (toggle)
alt = prone (toggle)
< = ping
C = zoom minimap
V = map
T = energy drink
B = pillerit
Y = bandage
H = medkit
4 = canted sights
hiiren vasen peukalonappi, edessä = aim
hiiren vasen peukalonappi, takana = fire mode
hiiren oikea peukalonappi, takana = stun grenade
hiiren oikea peukalonappi, edessä = smoke
hiiren rulla vasemmalle = freelook
hiiren rulla oikealle = canted sights
hiiren rullan painaminen = molotov
¨ = mute master volume (myös joku G-namiska oli tälle)

Leanit olen kääntänyt toisinpäin ja kun tähän on tottunut, niin erittäin suositeltavaa. Ei omat sormet taipuneet järkevästi default leaneille.
 
Viimeksi muokattu:
Mites muuten nuo äänet - itsellä on nyt viimeisen patchin myötä alkanut kuulumaan askeleet aika huonosti. Samaa valittaa muut. Mutta sitten taas kun kuolleena katsoo kaverin peliä, niin askeleet kuulee monta kymmentä metriä ennen kuin kaveri kuulee ne. Esimerkiksi eilen en kuullut lainkaan Miramarissa taloni ulkopuolella olevaa vihollista, vaan suunnistin kaverin antamien suuntien perusteella vihollisen sijaintia. Askeleet alkoi kuulumaan vasta kun vastustaja oli ihan seinän toisella puolella. Samoin kyykkään kiven takana kuunnellen yhtä vastaan tulevaa vihollista, joka kurkatessa onkin jo ~5 metrin päässä, ja sillä onkin sitten 2 täysin aavemaisen hiljaa juoksevaa kaveria ehkä 10 metriä oikealle.

Samaan aikaan sitten kuulen kaikenlaisia mystisiä haamuaskeleita tilanteissa, jossa jälkikäteenkään katsoen viholliset eivät ole olleet lähelläkään. Monta kertaa kysynyt kaverit paikalle ja rynnätty turhaan taloon, jonka läheisyydessä olen kuullut ensin pari selvää askeletta... sisältä talosta ei sitten löydykään ketään.

Alkaa mennä kyllä maku pelistä, kun joka patchin kohdalla tulee taas jotain aivan uusia tämänkaltaisia ongelmia, jotka vaikuttavat omaan peliin turhan selkeästi.

Ja vaikka aseisiin saatiin nyt halutessaan defaultiksi full auto, saisi se sitten myös toimia konsistentisti, eikä AK löytyä poimittuna single-firella joka neljäs kerta... Alkaa olla sama säätää se takaisin single firelle, kun fire mode on kuitenkin tarkistettava joka kerta.
 
Mites muuten nuo äänet - itsellä on nyt viimeisen patchin myötä alkanut kuulumaan askeleet aika huonosti. Samaa valittaa muut. Mutta sitten taas kun kuolleena katsoo kaverin peliä, niin askeleet kuulee monta kymmentä metriä ennen kuin kaveri kuulee ne. Esimerkiksi eilen en kuullut lainkaan Miramarissa taloni ulkopuolella olevaa vihollista, vaan suunnistin kaverin antamien suuntien perusteella vihollisen sijaintia. Askeleet alkoi kuulumaan vasta kun vastustaja oli ihan seinän toisella puolella. Samoin kyykkään kiven takana kuunnellen yhtä vastaan tulevaa vihollista, joka kurkatessa onkin jo ~5 metrin päässä, ja sillä onkin sitten 2 täysin aavemaisen hiljaa juoksevaa kaveria ehkä 10 metriä oikealle.

Samaan aikaan sitten kuulen kaikenlaisia mystisiä haamuaskeleita tilanteissa, jossa jälkikäteenkään katsoen viholliset eivät ole olleet lähelläkään. Monta kertaa kysynyt kaverit paikalle ja rynnätty turhaan taloon, jonka läheisyydessä olen kuullut ensin pari selvää askeletta... sisältä talosta ei sitten löydykään ketään.

Alkaa mennä kyllä maku pelistä, kun joka patchin kohdalla tulee taas jotain aivan uusia tämänkaltaisia ongelmia, jotka vaikuttavat omaan peliin turhan selkeästi.

Itselläkin tuntuu spectatessa kuuluvan usein äänet paremmin kuin pelikaverilla. Joskus taisivat kumota, että pitäisi paikkaansa, mutta aika usein on tämä tilanne. Tiedä sitten, onko äänikorteissa, -asetuksissa, kuulokkeissa tms. eroja.
 
Mites muuten nuo äänet - itsellä on nyt viimeisen patchin myötä alkanut kuulumaan askeleet aika huonosti. Samaa valittaa muut. Mutta sitten taas kun kuolleena katsoo kaverin peliä, niin askeleet kuulee monta kymmentä metriä ennen kuin kaveri kuulee ne. Esimerkiksi eilen en kuullut lainkaan Miramarissa taloni ulkopuolella olevaa vihollista, vaan suunnistin kaverin antamien suuntien perusteella vihollisen sijaintia. Askeleet alkoi kuulumaan vasta kun vastustaja oli ihan seinän toisella puolella. Samoin kyykkään kiven takana kuunnellen yhtä vastaan tulevaa vihollista, joka kurkatessa onkin jo ~5 metrin päässä, ja sillä onkin sitten 2 täysin aavemaisen hiljaa juoksevaa kaveria ehkä 10 metriä oikealle.

Samaan aikaan sitten kuulen kaikenlaisia mystisiä haamuaskeleita tilanteissa, jossa jälkikäteenkään katsoen viholliset eivät ole olleet lähelläkään. Monta kertaa kysynyt kaverit paikalle ja rynnätty turhaan taloon, jonka läheisyydessä olen kuullut ensin pari selvää askeletta... sisältä talosta ei sitten löydykään ketään.

Alkaa mennä kyllä maku pelistä, kun joka patchin kohdalla tulee taas jotain aivan uusia tämänkaltaisia ongelmia, jotka vaikuttavat omaan peliin turhan selkeästi.

Ja vaikka aseisiin saatiin nyt halutessaan defaultiksi full auto, saisi se sitten myös toimia konsistentisti, eikä AK löytyä poimittuna single-firella joka neljäs kerta... Alkaa olla sama säätää se takaisin single firelle, kun fire mode on kuitenkin tarkistettava joka kerta.

Juuh, tätä on taas viime aikoina ihmetelty. Yhtäkkiä aukeaa tulitus ihan vierestä, replayssa vihu juoksee shift pohjassa hirveällä metelillä viereen. Samoin vieressä juoksevan kaverin askeleet saattaa hetkeksi hypätä esimerkiksi takaoikealta etuvasemmalle tsi omat askeleet jäädä kuulumaan pysähtymisen jälkeen.
 
Kannattaa tosiaan laittaa ADS ja se toinen tähtäys eri nappeihin, niin saa joka aseeseen thumbgripin verran nopeamman ADS speedin, koska pelin ei tarvitse odottaa jäikö hiiren oikea klikki pohjaan vai ei.
Laitoin sen toisen harvoin käytetyn tähtäyksen kävelynapin kanssa samaan ja tuntuisivat sopivan hyvin yhteen.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jahas.

"We have applied a new experimental mechanism to the test servers to test a solution to an issue related to rate of fire changing based on FPS. We appreciate all players who have given feedback regarding this issue. This won’t be applied to live servers in the next update, as we want to monitor player feedback to ensure this doesn’t negatively impact the player experience."
Ei tule liveen muun patchin kanssa, vaan testataan pidempään.
Voisin kuvitella että mahdollisesti melko hazardi jo se että yritetään korjata. :D
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Jokohan tää saatais Vikendin osalta pyörimään kunnolla ilma FPS droppeja. Peliin tuodaan taas kaikkea uutta ja perus ongelmat jää korjaamatta. Olisiko aika jättää PUBG taakse ja siirtyä muihin peleihin:think:
 
Jokohan tää saatais Vikendin osalta pyörimään kunnolla ilma FPS droppeja. Peliin tuodaan taas kaikkea uutta ja perus ongelmat jää korjaamatta. Olisiko aika jättää PUBG taakse ja siirtyä muihin peleihin:think:

Taisivat aiemmin kommentoida, että eivät siellä samat ihmiset tee sisältöä ja korjaa koodia. Sen verran iso porukka tekemässä, että ei se sisällön tekeminen ole muusta koodaamisesta pois. Hyvä vaan, että tulee uutta.

Itse en kyllä keksi yhtä hyvää peliä, mihin siirtyä, mutta nämähän ovat tietysti makuasioita.
 
Flare Gunit voi olla ihan kiva lisä kyllä, sitähän ne mietti joskus kauan sitten jo, että toisivat liveservereille mutta ei vielä silloin tullut. Nähtävästi muut lähellä olevat pelaajat näkevät kartalla mihin tuo droppi sitten tulee, eli ei ole ihan ilman riskiä tuokaan.
 
Aluksi olin flare gunia vastaan, mutta patch notejen lukemisen jälkeen se kuulostikin erittäin hyvältä.

Vieläkin jäi puuttumaan: When you press exit to windows you also leave team automatically.
Jostain syystä minulla on marraskuusta asti main menussa fps pomppinut 0-100 välillä. Yleensä menee 15 sekuntia että saan raahattua hiiren leave team napin päälle ja painettua napiskaa "hyväksytysti".
 
Viimeksi muokattu:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Wacky Jacky käynyt läpi tärkeimmät päivitykset.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tietääkö joku, mistä löytyisi näiden sisältö? Olis joku päivä vielä aikaa panostaa johonkin tehtäviin.

upload_2019-2-21_15-9-14.png
 
Muutamia challenge tehtäviä itte kattellu mitä siitä on tullu unlocattua ja on ne kyllä sellasia että saa olla kuut ja tähdet todellakin oikeissa asennoissa että saat onnistumaan. :-D Mikä challenger lvl porukalla muuten yleensä onkaan?
 
Miksihän PUBG kaatuu (jäätyy), kun näyttistä on kellotettu, vaikka kellot ovat ihan maltilliset? Tätä ei tapahdu välttämättä heti, mutta yleensä vartin-tunnin sisään. Ongelma ei ole lämmöissä, sillä näyttiksen lämmöt ovat max. 70-75 astetta. Googlasin ja muillakin ollut vastaavia ongelmia, mutta ratkaisua en tähän löytänyt.
 
Miksihän PUBG kaatuu (jäätyy), kun näyttistä on kellotettu, vaikka kellot ovat ihan maltilliset? Tätä ei tapahdu välttämättä heti, mutta yleensä vartin-tunnin sisään. Ongelma ei ole lämmöissä, sillä näyttiksen lämmöt ovat max. 70-75 astetta. Googlasin ja muillakin ollut vastaavia ongelmia, mutta ratkaisua en tähän löytänyt.

Kaatuuko ilman kellottamisia?
 
Miksihän PUBG kaatuu (jäätyy), kun näyttistä on kellotettu, vaikka kellot ovat ihan maltilliset? Tätä ei tapahdu välttämättä heti, mutta yleensä vartin-tunnin sisään. Ongelma ei ole lämmöissä, sillä näyttiksen lämmöt ovat max. 70-75 astetta. Googlasin ja muillakin ollut vastaavia ongelmia, mutta ratkaisua en tähän löytänyt.

No varmaan siks että kellotukset ei oo vakaat. PUBG on selvästikkin tosi herkkä kyllä jos näyttikselle on vedetty vähänki liikaa kelloja niin vetää crashit nopsaan mitä oon ainaki itte huomannu oman 1070ti kanssa.
 
Kaatuuko ilman kellottamisia?

No siis kaikilla kai tuo kaatuu joskus. :D Mutta kaatuilu on niin satunnaista ja harvinaista ilman kelloja, että voi kyllä vetää johtopäätöksen, että kellot kaatavat peliä viim. tunnin pelailun sisään. Ilman kelloja kaatumisia tulee ehkä 1 per 20-30 pelituntia, jos niinkään paljon.
 
No siis kaikilla kai tuo kaatuu joskus. :D Mutta kaatuilu on niin satunnaista ja harvinaista ilman kelloja, että voi kyllä vetää johtopäätöksen, että kellot kaatavat peliä viim. tunnin pelailun sisään. Ilman kelloja kaatumisia tulee ehkä 1 per 20-30 pelituntia, jos niinkään paljon.

Alennat niitä muistien kelloja ihan suosiolla.
 
No varmaan siks että kellotukset ei oo vakaat. PUBG on selvästikkin tosi herkkä kyllä jos näyttikselle on vedetty vähänki liikaa kelloja niin vetää crashit nopsaan mitä oon ainaki itte huomannu oman 1070ti kanssa.

Olen testannut core clock +180 ja memory clock +800 ilman ongelmia. Taisi kaatua viimeksi, kun arvot +100/500.
 
Ja ilman näitä kellotuksia?

Ks. ylempänä. Kaatuilee kuten varmaan kaikilla muillakin. Aloitin nyt kellotukset alusta ja teen pitkät testit. Jospa sieltä jotkut toimivat asetukset löytyis.

Toinen juttu: miten tuo vaultaus/hyppy ikkunakarmin päälle tehdään? Toistuu videolla ainakin kohdissa 1:56, 2:47 ja 7:49.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Ks. ylempänä. Kaatuilee kuten varmaan kaikilla muillakin. Aloitin nyt kellotukset alusta ja teen pitkät testit. Jospa sieltä jotkut toimivat asetukset löytyis.

Toinen juttu: miten tuo vaultaus/hyppy ikkunakarmin päälle tehdään? Toistuu videolla ainakin kohdissa 1:56, 2:47 ja 7:49.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kyllä on jonotusajat menneet älyttömiksi. Duossa tai solossa ei pääse Vikendiin enää 5 minuutissakaan. Quick joinilla tulee solossa ja duossa nyt käytännössä vain Sanhokia.
 
Mietin ensin että olisiko Apex vaikutusta, mutta statsien mukaan ei juurikaan.
 
Hankala tässä on yrittää viimeisenä päivänä Survivor Passin tehtäviä tehdä, kun ei pääse ollenkaan Vikendiin. Tänä aamuna yritettiin kaverin kanssa duona ja squadina Vikendiä ja odotettiin 3 x 5+ min. ja ainakin 5 x pari minsaa. Quick joinissa pelkästään Sanhokia. Hankalaksi menee, jos tuo quick join toimii noin.

Tulevana yönä päivitys.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Test Server - Update #26 - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
 
Kyllä on jonotusajat menneet älyttömiksi. Duossa tai solossa ei pääse Vikendiin enää 5 minuutissakaan. Quick joinilla tulee solossa ja duossa nyt käytännössä vain Sanhokia.
Tänä aamuna yritettiin kaverin kanssa duona ja squadina Vikendiä ja odotettiin 3 x 5+ min. ja ainakin 5 x pari minsaa. Quick joinissa pelkästään Sanhokia.
Löytyykö aamukuuden maissa normaalistikaan matseja? Minun kokemuksen mukaan aamuyhdeksän aikoihin duoja pitää odottaa pari minuuttia, tai pahimmillaan ei löydy ollenkaan jos tiettyä karttaa haluaa.
 
Löytyykö aamukuuden maissa normaalistikaan matseja? Minun kokemuksen mukaan aamuyhdeksän aikoihin duoja pitää odottaa pari minuuttia, tai pahimmillaan ei löydy ollenkaan jos tiettyä karttaa haluaa.

On niitä aiemmin löytynyt. Nyt tilanne on ollut tällainen ehkä viime tai toissa viikosta alkaen. Ollaan aika paljon pelailut arkiaamuina ennen töihin lähtöä.
 
Eilen illalla duoja pelatessa quick joinilla Vikendi tuli yhdessä Miramarin kanssa neljä kertaa, Erangel kahdesti ja Sanhok kerran. Eli johtunee hieman haastavammasta kellonajasta jos ei meinaa tiettyä karttaa löytyä.
 
Eilen illalla duoja pelatessa quick joinilla Vikendi tuli yhdessä Miramarin kanssa neljä kertaa, Erangel kahdesti ja Sanhok kerran. Eli johtunee hieman haastavammasta kellonajasta jos ei meinaa tiettyä karttaa löytyä.

Mutta edelleen ei pääse mihinkään kellonaikaan Miramariin Solo FPP. Solo TPP kyllä pääsee.
 
Mutta edelleen ei pääse mihinkään kellonaikaan Miramariin Solo FPP. Solo TPP kyllä pääsee.

Yksi ongelma tuossa on, että kaikki näkee että jonossa on pari hassua pelaajaa ja eivät sen takia edes yritä. Jos ne vain jossain kohtaa muuttaisivat, että siinä lukee tyyliin 60s niin se voisi lähteä itsestään toimimaan, ellei siinä nyt ole jotain oikeasti rikki.
 
Eilen oli kyllä erikoisin voitto ikinä. Tein Vikendissä tehtäviä, kun Survivor Pass päättyi viime yönä. Ammuin siis autoja renkaita ym. turhaa alueen ulkopuolella. Alkoi olemaan tehtävät tehtynä. Olin kaukana alueesta ja Phase 2 oli juuri mennyt kiinni ja Phase 3 ei ollut vielä alkanut. Katsoin sitten, montako on elossa, kun valmistauduin räjäyttämään itseni ja: "4 alive". Pitää kyllä katsoa replay, mitä tuolla on tapahtunut, mutta Phase 2:n mentyä kiinni pelissä oli tosiaan 4 pelaajaa. No, menin alueelle ja nämä samaiset 4 olivat hengissä Phase 7:ään asti, kunnes sain muutaman hengiltä ja napostelin kanaa. Liekö tuo Survivor Pass vaikuttanut siihen, että porukka hyppinyt pelistä pois tai sitten yksinkertaisesti luolaan on yrittänyt niin paljon sakkia, koska kone meni suoraan sen yli.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Vähän pahalta näyttää uusi pätsi omaan makuun. Ekassa matsissa ammuttiin phase 2:n aikana kolme flarea läheltä. Phase 3:ssa itellä oli täydet kolmosen kamat, ghillie, täysin tuunatut AUG ja SLR, 15 boostia, reppu täynnä nadeja ja yksi ylimääräinen flare. Top kybässä näin kolme tyyppiä kolmosen kamoissa ja yhden ghillien.
 
Shit... jos tollasta tulee olee joka pelissä nii joo ei kyllä o enää mitään järkee.
 
Mjoo, kolmen Sanhok-matsin aikana näin ja kuulin kahdeksan flarea ilmassa ja loottasin itse kaksi. Onhan se kiva, että on lopttia, mutta tota tota.
 
Shit... jos tollasta tulee olee joka pelissä nii joo ei kyllä o enää mitään järkee.

Mjoo, kolmen Sanhok-matsin aikana näin ja kuulin kahdeksan flarea ilmassa ja loottasin itse kaksi. Onhan se kiva, että on lopttia, mutta tota tota.

Kyllä noita droppeja on sen verran, että sais flaret olla sen verrna harvinaisia, että 1-2 per matsi ihan maksimissaan saisi pudota. Älytön etu kovaa pelaavalle tiimille, kun tapetaan kaikki ja lopussa koko tiimillä on kolmosen kamat + awikat/sawit/augit
 
Veikkaisin että asiasta nousee haloo/keskustelua muuallakin ja käy vielä kuten kävi sen markkerin kanssa minkä pysty laittamaan pelikentälle. Se markkerin mukanaoleminen tais kestää alle vuorokauden ku päätyivät ottamaan sittenki pois käytöstä. :-)
 
Jotenkin taas tuntuu että peli vaan hunompaan suuntaan tämänkin päivityksen myötä.
 
Jotenkin taas tuntuu että peli vaan hunompaan suuntaan tämänkin päivityksen myötä.
Valitettavasti joo. Squadeissa tuli useampaan otteeseen vastaan bugi, ettei maassa ollut loottia voinut poimia kyytiin, mut on heittänyt pari kertaa ulos Connection Timeoutilla kesken lobbyssa seisoskelun ja noi flaret on tosiaan ainakin Sanhokissa vedetty ns. täbölle. Harmi.
 
Eilen oli kyllä erikoisin voitto ikinä. Tein Vikendissä tehtäviä, kun Survivor Pass päättyi viime yönä. Ammuin siis autoja renkaita ym. turhaa alueen ulkopuolella. Alkoi olemaan tehtävät tehtynä. Olin kaukana alueesta ja Phase 2 oli juuri mennyt kiinni ja Phase 3 ei ollut vielä alkanut. Katsoin sitten, montako on elossa, kun valmistauduin räjäyttämään itseni ja: "4 alive". Pitää kyllä katsoa replay, mitä tuolla on tapahtunut, mutta Phase 2:n mentyä kiinni pelissä oli tosiaan 4 pelaajaa. No, menin alueelle ja nämä samaiset 4 olivat hengissä Phase 7:ään asti, kunnes sain muutaman hengiltä ja napostelin kanaa. Liekö tuo Survivor Pass vaikuttanut siihen, että porukka hyppinyt pelistä pois tai sitten yksinkertaisesti luolaan on yrittänyt niin paljon sakkia, koska kone meni suoraan sen yli.

Eipä tuossa matsissa ollut näemmä kuin neljä pelaajaa koko aikana. Eipä ole ennen moista tapahtunut. :D
 
20minsaa jaksoin yrittää Miramar solo fpp:tä kun tuo laskuri näytti jotain ~5min, eipä lähtenyt.
 
E: Väärä ketju ja huomasin vain 12 tunnissa.
 
Viimeksi muokattu:
Toisinsanoen Pubg corp ei päässyt yllättämään tälläkään kertaa, eli että päivitys olisi parantanut peliä

:srofl:
 
Voisiko joku suomentaa flare gunin toimintaa. Eli
1) sen voi aikaisintaan onnistuneesti ampua vasta, kun ensimmäinen rinkula on sulkeutunut ja toisen laskuri on alkanut vai?
2) Jos kartan alakulmassa näkyy autojen kohdalla esim. nolla ja olet valkoisen rinkulan ulkopuolella (riippumatta siitä, missä bluezonen raja menee sillä hetkellä), niin et saa mitään?
3) Sillä, oletko bluezonen suhteen sisällä tai ulkona ei ole muuta merkitystä kuin että saat aina auton (jos niitä on saatavilla)?
4) Meneekö dropin tulemiseen joku vakioaika?

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Outoo bugaamista nyt ollu joittenki tavaroitten kanssa. Saattaa ensin näkyä maassa ja otat siitä jonkun niin toista ei pystykkään ottamaan. Joskin vika jotenki tuossa client päässä sillä huomasin et ku veti alt+f4 ja yhisti uudestaan samaan peliin niin loginin jälkeen sen tavaran pysty ottamaan mikä aikasemmin näky kyllä maassa mut ei saanu lootittua.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 396
Viestejä
4 929 334
Jäsenet
79 355
Uusin jäsen
Erkki69

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom