Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa ongelmaa. Monta minuuttia saa odottaa eikä silti välttämättä löydä. Uusi startti auttaa joskus, joskus ei.Jotenki tuntuu et pelin hakeminen kestää ihan vitun kauan jatkuvasti.
Samaa ongelmaa. Monta minuuttia saa odottaa eikä silti välttämättä löydä. Uusi startti auttaa joskus, joskus ei.
Katsoppas huviksesi mitkä ovat freimit laskeutuessa varjolla ja siitä seuraavat 2min. Olen melko varma että freimit ei hakkaa 155 limittiä. Elikkäs serverit tässä laahaa ihan sama mikä rauta kyseessä.
Upeaa, että kaikki näitä ammattilaisia ja striimaajia myöten kärsivät noista frame dropeista uudessa mapissa riippumatta kokoonpanosta. Sä olet varmasti tosi erityinen ja onnekas ja sulla on varmasti joku super-hyvä servu ja uskomaton kone, kun olet varmasti ainoa kellä tuo toimii niin hyvin. Olempa kade.. oh-hohViittasin lähinnä siihen että jengi raportoi että yleistasolla koko ajan kärsitään jostain tökkimisestä tai muusta stutterista jne. (mitä en ole itse huomannut) En viitannut mihinkään alkudroppiin tms. mutta asiaa nyt enempi seurattuani niin eipä se juurikaan ole fps laskenut tai suurta lagia/muuta ongelmaa ole aiheuttanut ensimmäiset 1-120 sek matsista laskeutumisen jälkeen. En väitä etteikö muilla olisi sellaista voinut olla, mutta mulla ei ole normaalia (muita kentiä enempää, eli tosi vähäistä) ole ollut.
Upeaa, että kaikki näitä ammattilaisia ja striimaajia myöten kärsivät noista frame dropeista uudessa mapissa riippumatta kokoonpanosta. Sä olet varmasti tosi erityinen ja onnekas ja sulla on varmasti joku super-hyvä servu ja uskomaton kone, kun olet varmasti ainoa kellä tuo toimii niin hyvin. Olempa kade.. oh-hoh
Ei mitään agressiivista. Pidän sua vaan idioottina/tietämättömänä ton aikaisemman kommentin perusteella. Hyvää joulua!
Why so salty?
Kai sitä nyt itse saa kokea pelit ihan niinku ite tykkää, jos ei hänen mielestään nyi peli ja hyvin toimii niin tuskin se kenestäkään idioottia tekee...
Eikös tämän pelin suorituskykyä koskien ole ihan fakta tietoa esim. battle(non)sense youtube kanavalla tarjolla. Toki maapallon ja yhteiskunnankin voi kokea ihan niinku ite tykkää ja nykyajan mittapuulla sekään tee kenestäkään idioottia.
Lumipuvut on vain niin näkymättömiä ettei niitä erota.Eikö vikendissä olekaan niitä valkoisia ghillie-suitteja, vai onko ne ultraharvinaisia? En nimittäin ole nähnyt kertaakaan, vaikka ghillieen törmännyt (itsellä tai muilla) jo ainakin 8 kertaa.
Kyllä niitä testi servulla oli, aika erikoista jos olisivat livessä poistaneet.Eikö vikendissä olekaan niitä valkoisia ghillie-suitteja, vai onko ne ultraharvinaisia? En nimittäin ole nähnyt kertaakaan, vaikka ghillieen törmännyt (itsellä tai muilla) jo ainakin 8 kertaa.
Eikö vikendissä olekaan niitä valkoisia ghillie-suitteja, vai onko ne ultraharvinaisia? En nimittäin ole nähnyt kertaakaan, vaikka ghillieen törmännyt (itsellä tai muilla) jo ainakin 8 kertaa.
Pubg Corp lopetti hyväntekeväisyyden ja halusi osansa Steamin kauppapaikalla kulkevistä rahoista. Jotkut laatikot vaativat jonkinlaisen parin euron avaimen, mutta laatikon sisällön voisi ostaa suoraan toiselta käyttäjältä parilla sentillä Steamin kauppapaikalla. Järjetön systeemi nykyään.Mikäs tämä uusi laatikko hommeli on että tarvii avaimia ym?
Paskasti Miramarin solo ffp lähes kuollu, nyt kun kaikki pelaa Vikendiä.
Drive 500km in a buggy. Kuka helvetti näitä keksii?
Tai päivätehtävä Loot 2 AWM's on supply drops. Luulin nuo tehtävät oli vitsi kun niihin betaservulla törmäsin. Naureskelin itsekseni että nyt voivat kirjoittaa patch noteihin fixed unrealistic missions ;-), mutta tosissaan olivat.Drive 500km in a buggy. Kuka helvetti näitä keksii?
Vikendissä on kyllä ihan överi määrä kyliä. Ei ollut minun makuun.
Tuo video oli kyllä aivan perseestä.Ei kiinnosta. En halua olla TROLLI tässä thredissa. Ei Battelfield peliä myöskään minulle. Eikös ole mitään sellaista räiskintää kuin vanha Unreal Tournament 2014?
Io-techin discord: https://discord.gg/eyX5PgLöytyisikö peliporukkaa/ryhmää tähän esim. Discordista ?
Joo, tällä viikolla pari pitkää iltaa tuli pelattua ja ekaa kertaa Vikendiä.Ei kyllä oikein tuota vikendiä jaksa pelata kun stutteroi kokoajan
Laitetaas uusimmat setit tännekin.