Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mites muuten tuon training modessa saa fpp ton tpp:n sijaan kun olis vähän kiva testailla tuota tähtäämistä ja liikkumista, mutta en sitten millään sitä asetusta löydä?
Ihan napistahan saa omaa kuvakulmaa vaihdettua? Ei muista mikä nappi se oli, asetuksista löytyy
Pakko kyllä ihmetellä just noita scopen kanssa sarjaa ampuvia et mitkä ihmeen no recoil fixit aina mahtaa olla käytössä. :-D
Itellä onnistuu silleen semi matkan päähän asti 3x ja 4x spray mutta ei noin kauas mitä tuossa videossa esim oli
Eli siellä training modessa löytyy?
Empä osannu sitä sieltä etsiä kun toi normipuolella kuitenkin eri pelit.
Kiitoksia.
Ei pääse.Pääseekö muut Discordiin?
WackyJacky päästi mut viime viikolla hengiltä Mansionilla. Ihan helvetin kova ampuja. Krissin olen näköjään tiputtanut M24-hedulla, mutta tästä ei ole havaintoa ja VOD on jo vanhentunutOlipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
TSM_aimPR:n kanssa olin nyrkkitappelussa ja turpiin tuli.Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
Joulukuun alussa squadia pelatessa oltiin tekemässä pitkää siirtymää jokainen omassa autossa ja viimeisen auton kuski huomasi että perässä ajaa uazi.
"WTF, mitä se meinaa?! Ammutaanko?"
"Ampukaa vaan jos pystytte."
https://streamable com/p588p
Se oliki Quickmathista, HAVU:sta ja Saunaboisseista tuttu NOOKIE.
PUBG Report löyty vielä pari viikkoa sitten klippi kun FaZe_FuzzFace veti loppurinkuloissa karkilla headshotin mutta eipä siinä ollut mitään ihmeellistä kun olin piilossa toisesta suunnasta yhtä aikaa ampuvia.
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
Laitetaas uusimmat setit tännekin.
Miks kokoajan pitää ampua kenosta?Jäätävää on tuo ampuminen kyllä! Hieno video.
Jossain kerrottiin että vaikeuttaa vastustajan tähtäämistä, kun pää ei ole kropan kaa linjassa. Kuullostaa loogiselta. Ampuessa esteen takaa myös vähemmän osuttavaa viholliselle. Vai onko se vaan coolin näköistä?Miks kokoajan pitää ampua kenosta?
Miks kokoajan pitää ampua kenosta?
Faktaa en kyllä löydä.Äänistä: joku mainitsi viikonloppuna, että 16-bittiset äänet kuuluis paremmin. Onko jollain jotain urlia/muu faktaa heittää asiasta?
Millonkohan toi patchi tulee liveen?
- Added ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ as a new crate
- This crate will be available 1/29 PST on the Live Server
- The ‘[BATTLESTAT] Industrial Security – AKM’ item can be gained from the ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ at a very low chance
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.
Muistit nyt ens alkuun liian hitaat PUBG:lle. Enkä aivan saa kiinni, miksi tuossa compissa on 2080ti.
oon pelannu kyseistä peliä 1000h ja mystisesti yks kaks samat muistit on liian hitaat? ja miksikä ei olisi kyseistä korttia?
juu unohtu mainita myös tuoa että ei ole koko GeForce Experienceä.Mistä minä voin tietää että olet pelannut 1000h ja yhtäkkiä lagaa? 2080TI kuulostaa tuossa kokoonpanossa kyllä erittäin ylimitoitetulta. Mutta itse asiaan vielä, GeForce Experiencen "optimoinnit" kokeilisin ottaa ensimmäisenä pois (koko Experience ei ole saanut kyllä suitsutusta koskaan).