Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Pakko kyllä ihmetellä just noita scopen kanssa sarjaa ampuvia et mitkä ihmeen no recoil fixit aina mahtaa olla käytössä. :-D
 
Mites muuten tuon training modessa saa fpp ton tpp:n sijaan kun olis vähän kiva testailla tuota tähtäämistä ja liikkumista, mutta en sitten millään sitä asetusta löydä?
 
Mites muuten tuon training modessa saa fpp ton tpp:n sijaan kun olis vähän kiva testailla tuota tähtäämistä ja liikkumista, mutta en sitten millään sitä asetusta löydä?

Ihan napistahan saa omaa kuvakulmaa vaihdettua? Ei muista mikä nappi se oli, asetuksista löytyy
 
Pakko kyllä ihmetellä just noita scopen kanssa sarjaa ampuvia et mitkä ihmeen no recoil fixit aina mahtaa olla käytössä. :-D

Itellä onnistuu silleen semi matkan päähän asti 3x ja 4x spray mutta ei noin kauas mitä tuossa videossa esim oli :D
 
Eli siellä training modessa löytyy?

Empä osannu sitä sieltä etsiä kun toi normipuolella kuitenkin eri pelit.

Kiitoksia.

Niin siis eikö ole nappi jolla voi vaihtaa tpp/fpp kuvakulman välillä tpp matseissa (joka training modekin on).

Löytyy controllien alta asetuksista tuo nappi.

Fpp matsissa tuo nappi ei vain tee mitään kun tpp on blokattu ja käytössä on vain yksi kuvakulma.

Oisko se ollu V oletuksena? Ei muista enää.
 
3x-sarjat on ihan yleisiä mitä twitchistä katselee pr0phieta ja Kaymindia tai muita turnauspelaajia. Innostuin niistä itsekin ja käyn silloin tällöin harjoittelemassa rynkky+3x+komppi+vertical/halfgrip -yhdistelmällä, Scar-L ja QBZ ovat suosikkejani mutta paras olisi kai opetella M4 koska se löytyy joka mapista. Ei ole niin hankalaa kuin kuvittelisi muttei mulla niin hyvin onnistu kuin esim. favotzjella. Silloin tällöin oikeissa matseissa tulee nopeita tappoja jos eka luoti osuu päähän ja pari muuta päähän tai alemmas.

Ammuskelen trainingissa niiden hallien seiniin n. 50m etäisyydeltä minimapista katsottuna äänet mutella. Ammun 10 luodin sarjoja kyykystä 5 kertaa ja tavoitteena on saada kaikki ensimmäisen luodin alapuolelle (vihun rintaan), jos useampi luoti lentää "pään yli" tai "jalkojen alle" on sarja hylätty vaikka hajonta olisi pieni. Se riittää tappamaan ja samalla saa vertailukohdan millä seurata kehitystä ettei vain räiski menemään ja luule sitä harjoitteluksi.

Hiirtä saa vetää alaspäin ihan tosissaan, ja tulee varmaan halu muuttaa senssejä mutta kannattaa silti pitää senssit matalalla (mulla 30cm/360 astetta). Trainingissa sarjat alkavat onnistumaan aika nopeasti, mutta oikeassa matsissa voi mennä vituiksi kun yrittää liikaa eikä se tule vielä lihasmuistista. Sarjan ensimmäinen luoti potkaisee enemmän mitä sitä seuraavat ja taidan itse kompensoida sen aloittamalla vetämisen silmän räpäystä ennen liipasinta.
 
Viimeksi muokattu:
Pelitaustaki vaikuttaa millaisia pelejä on pelannut ja minkälaiseen rekyyliin tottunut. Esim. itse olen pelannut aikana dod ja dod sourcea jossa heavy-classilla rekyyliin hallintaa joutui opettelemaan.
 
Saakeli noita koodareita riittää taas.. 2kpl ihan pariin päivään

upload_2019-1-12_21-38-41.png
 
Vikendin tulon jälkeen Miramarin Solo FPP on ollut lähes kuolleena jo jonkin aikaa. Mistä moinen? Erangeliin kyllä pääsee. Vikendi ja Sanhok ovat kuitenkin suosituimmat.
 
3 kk tauon jälkeen kolmannesta duo pelistä dinneri Vikendissä. Kyllä tuo Vikendi on vaan niin paljon parempi kenttä mitä Miramar. Saisivat ottaa Miramarin takaisin työn alle ja korjattavaksi.
 
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
 
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
WackyJacky päästi mut viime viikolla hengiltä Mansionilla. Ihan helvetin kova ampuja. Krissin olen näköjään tiputtanut M24-hedulla, mutta tästä ei ole havaintoa ja VOD on jo vanhentunut :(
 
Joulukuun alussa squadia pelatessa oltiin tekemässä pitkää siirtymää jokainen omassa autossa ja viimeisen auton kuski huomasi että perässä ajaa uazi.

"WTF, mitä se meinaa?! Ammutaanko?"
"Ampukaa vaan jos pystytte."
https://streamable com/p588p


Se oliki Quickmathista, HAVU:sta ja Saunaboisseista tuttu NOOKIE.

PUBG Report löyty vielä pari viikkoa sitten klippi kun FaZe_FuzzFace veti loppurinkuloissa karkilla headshotin mutta eipä siinä ollut mitään ihmeellistä kun olin piilossa toisesta suunnasta yhtä aikaa ampuvia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML
Joulukuun alussa squadia pelatessa oltiin tekemässä pitkää siirtymää jokainen omassa autossa ja viimeisen auton kuski huomasi että perässä ajaa uazi.

"WTF, mitä se meinaa?! Ammutaanko?"
"Ampukaa vaan jos pystytte."
https://streamable com/p588p


Se oliki Quickmathista, HAVU:sta ja Saunaboisseista tuttu NOOKIE.

PUBG Report löyty vielä pari viikkoa sitten klippi kun FaZe_FuzzFace veti loppurinkuloissa karkilla headshotin mutta eipä siinä ollut mitään ihmeellistä kun olin piilossa toisesta suunnasta yhtä aikaa ampuvia.


"Vittu mikä jätkä." I feel you. :lol:
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?

Löysin Jeemzzin videosta tuon kohdan ja kaveri ensin toteaa 1v1:ssä, että: "OMG this guy doesn't know how to nade." Ja lopuksi mut tapettuaan, että: "You little punk." :D
 
Joulukuussa näin turnauksista tutun Kaymindin striimin ja siitä asti on tullut katseltua.

One man squad matsi parin päivän takaa. Komeita 3x-sarjoja ja paljon IQ200 juttuja.
 
Viimeksi muokattu:
Miks kokoajan pitää ampua kenosta?
Jossain kerrottiin että vaikeuttaa vastustajan tähtäämistä, kun pää ei ole kropan kaa linjassa. Kuullostaa loogiselta. Ampuessa esteen takaa myös vähemmän osuttavaa viholliselle. Vai onko se vaan coolin näköistä?
 
Itsellä ainakin tulee lähitaistelu tilanteessa automaattisesti tuo että alkaa ampumaan keno asennosta.
 
Onhan siitä selvä hyöty.
Suorassa olevaa helpompi ampua rintaan ja rekyyli nostaa päähän.
Puhumattakaan sitten nurkan takaa ampumisesta, missä toi on jo pitkälti must.
 
Oon koko päivän ihmetellyt, kun kuolema on korjannut todella oudosti. M416:lla seitsemän osumaa ykkösen kamoilla varustettuun vihuun eikä kuole, SLR ja 3X aivan keskellä paikoillaan seisovaa vihua mutta kudit katoavat jonnekin jne. Nyt kuolin niin, että näin vihun juoksevan laatikon taakse ja ammuin matkalla yhden pääosuman S12:lla. Veret roiskahti. Lähdin juoksemaan perään, laatikon takaa kuului sarja, takana oleva seinä välkkyi ja tipuin välittömästi näkemättä vihua. Katsoin deathcamin (joka nyt ei pidä täysin paikkaansa, mutta kertoo kyllä jotain siitä, missä järjestyksessä peli näkee tapahtumat) ja homma meni näin: vihu juoksi laatikon taakse kaikessa rauhassa, tuli samalta puolelta ulos, seisoi suoraan edessäni ja ampui sarjan Vectorilla ilman, että tein mitään. Elottoman ruhoni jo maatessa maassa kuului se S12:n laukaukseni ja haulit lensivät seinään.

Luulisi, että näistä nyt olisi hiljalleen jo päästy :D
 
Kyllä tuota esiintyy, mutta aika randomisti ja harvoin. Jos pelityyli on erittäin aktiivista niin tottakai useammin lagailu osuu taistelun tiimellykseen.

Niin ja vieläkään ei tueta kenoilua. Ei vanha viitti opetella uusia näppisconffeja. :)
 
Ei kyllä vaan aukea, että mitä helvettiä tämän pelin äänisuunnittelulla on haettu. (Tai no, voisin kyllä melkein lyödä vetoa, että kehittäjillä ei ole ollut harmainta aavistusta mitä tekevät ja ovat päätyneet nykyiseen systeemiin lähinnä sattuman kautta. Niin kuin vähän joka asiassa tässä pelissä.)
Melkein kaikesta mitä teet, lähtee ääni, joka kuuluu kilometrin päähän ja joka ei ole missään suhteessa siihen, miltä se sinulle kuulostaa. Tekee etenkin loppupään tilanteista puolin ja toisin aika tylsiä, kun ei voi liikkua ilman, että toinen osapuoli ja/tai n+1 sivustaseuraajaa kuulevat.
 
Nyt taisi tulla yksi cheatergay taas vastaan. Mua ei näy ruudulla, niin kaveri vaihtaa jo aseen valmiiksi ja sitten on muka vilkuilevinaan ympärilleen. Sitten raudoilla ensin päähän ja toinen heinikon läpi vielä perään.

Statsit myös suht kova ja solossa esim. headshot-% yli 60. Harkittuja laukauksia. :lol:

 
Näyttää kyllä aika hienolta.



DxSad5NU0AAfLH5.jpg:large
 
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Dev Letter: Vikendi Item Spawn Rebalance

Dev Letter: Vikendi Item Spawn Rebalance
23 Jan @ 2:50am - Valor
1ffbf312c5c69f0f908b872edea567b0949e702c.png


Hello everyone,

It's already been a month since we released our snow-themed map, Vikendi. First of all, we'd like to thank you for all the feedback on the new map. We’ve seen a lot of praise for Vikendi, from the visuals, to the map layout, to the tracking aspect and we’re thrilled that so many of you are enjoying what we consider to be our best map to date. During this time, we’ve also been collecting your bits of feedback, analyzing in-game data, and making our plan for the best way to address it all. Now that the snow dust has settled, it’s time for us to unveil our findings and plan for Vikendi.

Adjusting balance is a critical task that can greatly impact the game, so thorough review and detailed analysis of feedback in crucial, especially with such new content. Even though changes aren’t always made immediately, the dev team continuously reviews possible improvements based on your feedback.

As a result of these analyses and reviews, we’re deploying a rework to the item spawn balance on Vikendi based on your feedback and our internal data. In this dev letter, we'd like to share more details about our initial design intentions as well as information on the adjusted loot spawn rate that is planned to deploy to the test server later today.

*The modified ratios will first be applied to the tests servers on 1/22 PDT.


Original intention of the Vikendi item spawn balance
When we first designed Vikendi, our goal wasn’t to just have the same characteristics as every other map and just add snow, but rather to pursue the core elements that make PUBG fun. In other words, the ultimate goal is to make each map distinct while maintaining a balance between survival and combat throughout different environments, thus offering a wide variety of experiences to our players.

Vikendi was specifically designed with a focus on SMGs, and maximized their usability. Statistically, the spawn rate of SMGs and SMG attachments were set so they would spawn at a 7:3 ratio to ARs. This was so players could quickly arm up for combat and still allow players with SMGs to fight players with ARs on equal footing by having sufficient attachments and ammunition in early-stage combat.


Details on Vikendi item spawn rebalancing
As stated before, Vikendi was designed to focus on SMG gunplay, so our loot solution isn’t to just flood the map with ARs and call it balanced. Rather, we’ll be introducing our new SMG, the Bizon, while significantly reducing the spawn rate of the Tommy Gun. However, we understand that ARs are strong and versatile guns in the current state of PUBG, so we’ll also be boosting the AR spawn rate a bit so they don’t feel so rare. You can see our spawn balance plans for these guns below.


  • Decreased SMGs, increased ARs
    • AR (Total) | +20%
    • Bizon | +New Weapon
    • Tommy Gun | -52%

In addition to the loot changes above, we are also increasing the spawn rate of some SMG attachments so that SMGs can still be highly effective in the early game, while remaining a solid choice mid to late.


  • Decreased DMR, Maintaining the number of SR
    • DMR (Total) | -16%

DMRs are arguably the most powerful weapon in PUBG and it is no exaggeration to say that they have high utility value on the wide open snow planes of Vikendi. Therefore, with the increase in AR spawns and with the intention to try and keep close range combat a staple of Vikendi, we’re slightly decreasing the amount of DMR spawns. Sniper Rifles will maintain their current spawn ratio.

Increased 4X scopes

f2bc6634e4f7b9539976ce53759d6d7751afa211.png

<Indicator on scopes acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

We’ve also received feedback that we should increase the spawn rate of high powered scopes. However, especially with the increase in ARs, we’d like to keep the rate of high powered scopes where they’re at for now. As an alternative, we are increasing the spawn rate of 4X scope spawns to improved medium range combat situations while not warping the maps focus on short ranged fights.


  • Decreased level 3 helmets
    • Lv3 Helmet | -49%
    • Lv3 Armor | -36%

One factor that received a lot of varied feedback was the addition of Level 3 Helmets to the world loot tables instead of just in crates, making them significantly more common on Vikendi. The level 3 helmet is the only thing that can block a map-spawned SR from killing you with a single headshot, so it makes sense that the decision to make them a world spawn item was met with both equally positive and negative responses.

With the helmet being available within the map, there were fewer cases of players dying from a single sniper shot. However, towards the end of a game a large amount of surviving players would be wearing level 3 helmets. Both sides of feedback in mind, we’re taking a middle-of-the-road approach and keeping level 3 helmets a world spawn for now, but cutting their drop rate in half. We’re also lowering the spawn rate for the level 3 military vest by 36% to better balance out all level 3 equipment. We’ll monitor these changes and keep a close eye on how they impact all phases of the game.

e5540165039a5a2adb08ca0ada9046f9b0a7f9f9.png

<Indicator on helmets acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>


Additional feedback showed that backpacks needed to be a little more common throughout the map, while certain SR/DMR attachments were dominating loot locations too much. The original intention of the Dev team was to let players use their weapons immediately when they looted them by making sure attachments were in abundance, since SRs and DMRs are so rare on Vikendi. With all the changes this patch, we wanted to also reduce these attachment drop rates and watch the new loot ecosystem for a while. Each has been adjusted as indicated below.


  • Increased backpacks, decreased SR attachments
    • Backpacks | +11%
    • SR (muzzle, magazine) | -40%

d636e5459ae6d54f43d43de3d205aef6277b063f.png

<Indicator on backpacks acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

7630276a0f43b1d5c536264fa1351c5f5df4463f.png

<Indicator on SRs and DMRs acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

3ee340cdad7a5e2fda9e7359401772fd6865efd5.png

<Indicator on SR and DMR attachments acquired in the first circle, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

We’re thrilled so many of you have been willing to share your Vikendi feedback with us. We know these adjustments sometimes aren’t as fast as you’d like, but we hope you understand that many factors go into the decision to make changes like this. Our next step is to define and reinforce the characteristics that make each map unique and special using many of the same methods we used here. As always, we thank you for taking the time to send us your feedback and are looking forward to your thoughts on the new balance changes. Jump into the test server, play a few matches, and let us know how it feels!

Thank you.
--The PUBG Team
 
Äänistä: joku mainitsi viikonloppuna, että 16-bittiset äänet kuuluis paremmin. Onko jollain jotain urlia/muu faktaa heittää asiasta?
 
Äänistä: joku mainitsi viikonloppuna, että 16-bittiset äänet kuuluis paremmin. Onko jollain jotain urlia/muu faktaa heittää asiasta?
Faktaa en kyllä löydä.

Muistan vaan sen, että pelillä on vähän väliä ongelmia erilaisilla ääniasetuksilla.
...ehkä tää on sopivaa jatkumoa sille?

Osa on myös pudotellut 48000Hz > 44100Hz. Ilmeisesti 48000 on fiksailtu jossain kohtaa, mutta ei joku uskonut siihen joten droppas tuohon pykälää alempaan.
Jossain kohtaa pelin äänet sekosi täysin jos oli esim. 96000Hz. Olikohan muistaakseni todella hiljaiset sillä. Itse en käyttänyt, mutta kaverilla taisi olla tuo.

Mitä itse Reddittiä selannut, niin 16-bit, 48000Hz, ja stereo tuntuu olevan suosittu setuppi.
HRTF asetuksesta taas sanotaan että on eri etuja siitä onko se päällä vai ei.
Mä tosin väittäisin että mulla on pelikoneella valittuna 24-bit, enkä muista kokeneeni ongelmia. Pitää katsoa myöhemmin jos muistaa.

Äkkiäkös tommoset toki testaa.
 
Pitkästä aikaa tullut taas palattua tämän pariin, ja kylläpä taas lähellä oli ettei dinneri mennyt toisiin käsiin :beye:
 
Minkäslaiset asetukset pitää olla, että ruohossa ja sumussa näkee noin hyvin? Videossa kaikki very low.
 
Millonkohan toi patchi tulee liveen?

Patch Notesien mukaan päättelisin että 29. päivä tätä kuuta.

  • Added ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ as a new crate
    • This crate will be available 1/29 PST on the Live Server
    • The ‘[BATTLESTAT] Industrial Security – AKM’ item can be gained from the ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ at a very low chance

edit: quotessa oli turhaa kamaa
 
Viimeksi muokattu:
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.
 
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.

Muistit nyt ens alkuun liian hitaat PUBG:lle. Enkä aivan saa kiinni, miksi tuossa compissa on 2080ti.
 
Muistit nyt ens alkuun liian hitaat PUBG:lle. Enkä aivan saa kiinni, miksi tuossa compissa on 2080ti.

oon pelannu kyseistä peliä 1000h ja mystisesti yks kaks samat muistit on liian hitaat? ja miksikä ei olisi kyseistä korttia? nii ja laskenu näytön hz 165->144>120 ja gsync päälä ja pois ei vaikutusta lagiin.
 
oon pelannu kyseistä peliä 1000h ja mystisesti yks kaks samat muistit on liian hitaat? ja miksikä ei olisi kyseistä korttia?

Mistä minä voin tietää että olet pelannut 1000h ja yhtäkkiä lagaa? 2080TI kuulostaa tuossa kokoonpanossa kyllä erittäin ylimitoitetulta. Mutta itse asiaan vielä, GeForce Experiencen "optimoinnit" kokeilisin ottaa ensimmäisenä pois (koko Experience ei ole saanut kyllä suitsutusta koskaan).
 
Mistä minä voin tietää että olet pelannut 1000h ja yhtäkkiä lagaa? 2080TI kuulostaa tuossa kokoonpanossa kyllä erittäin ylimitoitetulta. Mutta itse asiaan vielä, GeForce Experiencen "optimoinnit" kokeilisin ottaa ensimmäisenä pois (koko Experience ei ole saanut kyllä suitsutusta koskaan).
juu unohtu mainita myös tuoa että ei ole koko GeForce Experienceä.
 
Itse ajattelen tuon niin, että sama sen väliä ostaa koneeseen ylitehokas näyttis.
Siis sillä ajatuksella, että onpahan GPU kondikses kun myöhemmin ostaa uudet muut osat. Helppo tapa porrastaa hankinnat.

Onko muita overlay käytössä? Semmosta disabloisin heti, vaikka aiemmin ei ongelmia.
Mahdollista toki sekin, että tää on täysin random PUBG juttu. :)
 
Itsellä tosiaan öbaut saman ikäluokan kone (2500K, 8gb ddr3, 1080) ja aktiivisesti taustalla ei tosiaan ole muuta kuin Discord (ilman overlayta) ja MSI Afterburner. Muistit kellotettuna 2133mhz (kellottaminen tuotti järkyttävän ison parannuksen nimenomaan PUBG:ssa).
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 293
Viestejä
4 489 707
Jäsenet
74 190
Uusin jäsen
puririri

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom