Playerunknown's Battlegrounds (PC)

3 kk tauon jälkeen kolmannesta duo pelistä dinneri Vikendissä. Kyllä tuo Vikendi on vaan niin paljon parempi kenttä mitä Miramar. Saisivat ottaa Miramarin takaisin työn alle ja korjattavaksi.
 
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
 
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?
WackyJacky päästi mut viime viikolla hengiltä Mansionilla. Ihan helvetin kova ampuja. Krissin olen näköjään tiputtanut M24-hedulla, mutta tästä ei ole havaintoa ja VOD on jo vanhentunut :(
 
Joulukuun alussa squadia pelatessa oltiin tekemässä pitkää siirtymää jokainen omassa autossa ja viimeisen auton kuski huomasi että perässä ajaa uazi.

"WTF, mitä se meinaa?! Ammutaanko?"
"Ampukaa vaan jos pystytte."
https://streamable com/p588p

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Se oliki Quickmathista, HAVU:sta ja Saunaboisseista tuttu NOOKIE.

PUBG Report löyty vielä pari viikkoa sitten klippi kun FaZe_FuzzFace veti loppurinkuloissa karkilla headshotin mutta eipä siinä ollut mitään ihmeellistä kun olin piilossa toisesta suunnasta yhtä aikaa ampuvia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TML
Joulukuun alussa squadia pelatessa oltiin tekemässä pitkää siirtymää jokainen omassa autossa ja viimeisen auton kuski huomasi että perässä ajaa uazi.

"WTF, mitä se meinaa?! Ammutaanko?"
"Ampukaa vaan jos pystytte."
https://streamable com/p588p

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Se oliki Quickmathista, HAVU:sta ja Saunaboisseista tuttu NOOKIE.

PUBG Report löyty vielä pari viikkoa sitten klippi kun FaZe_FuzzFace veti loppurinkuloissa karkilla headshotin mutta eipä siinä ollut mitään ihmeellistä kun olin piilossa toisesta suunnasta yhtä aikaa ampuvia.


"Vittu mikä jätkä." I feel you. :lol:
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Olipa kunnia tulla tänään jeemzzin tappamaksi Erangelin lopun 1v1:ssä. Onko muilla tullut näitä "staroja" vastaan?

Löysin Jeemzzin videosta tuon kohdan ja kaveri ensin toteaa 1v1:ssä, että: "OMG this guy doesn't know how to nade." Ja lopuksi mut tapettuaan, että: "You little punk." :D
 
Joulukuussa näin turnauksista tutun Kaymindin striimin ja siitä asti on tullut katseltua.

One man squad matsi parin päivän takaa. Komeita 3x-sarjoja ja paljon IQ200 juttuja.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
Miks kokoajan pitää ampua kenosta?
Jossain kerrottiin että vaikeuttaa vastustajan tähtäämistä, kun pää ei ole kropan kaa linjassa. Kuullostaa loogiselta. Ampuessa esteen takaa myös vähemmän osuttavaa viholliselle. Vai onko se vaan coolin näköistä?
 
Itsellä ainakin tulee lähitaistelu tilanteessa automaattisesti tuo että alkaa ampumaan keno asennosta.
 
Onhan siitä selvä hyöty.
Suorassa olevaa helpompi ampua rintaan ja rekyyli nostaa päähän.
Puhumattakaan sitten nurkan takaa ampumisesta, missä toi on jo pitkälti must.
 
Oon koko päivän ihmetellyt, kun kuolema on korjannut todella oudosti. M416:lla seitsemän osumaa ykkösen kamoilla varustettuun vihuun eikä kuole, SLR ja 3X aivan keskellä paikoillaan seisovaa vihua mutta kudit katoavat jonnekin jne. Nyt kuolin niin, että näin vihun juoksevan laatikon taakse ja ammuin matkalla yhden pääosuman S12:lla. Veret roiskahti. Lähdin juoksemaan perään, laatikon takaa kuului sarja, takana oleva seinä välkkyi ja tipuin välittömästi näkemättä vihua. Katsoin deathcamin (joka nyt ei pidä täysin paikkaansa, mutta kertoo kyllä jotain siitä, missä järjestyksessä peli näkee tapahtumat) ja homma meni näin: vihu juoksi laatikon taakse kaikessa rauhassa, tuli samalta puolelta ulos, seisoi suoraan edessäni ja ampui sarjan Vectorilla ilman, että tein mitään. Elottoman ruhoni jo maatessa maassa kuului se S12:n laukaukseni ja haulit lensivät seinään.

Luulisi, että näistä nyt olisi hiljalleen jo päästy :D
 
Kyllä tuota esiintyy, mutta aika randomisti ja harvoin. Jos pelityyli on erittäin aktiivista niin tottakai useammin lagailu osuu taistelun tiimellykseen.

Niin ja vieläkään ei tueta kenoilua. Ei vanha viitti opetella uusia näppisconffeja. :)
 
Ei kyllä vaan aukea, että mitä helvettiä tämän pelin äänisuunnittelulla on haettu. (Tai no, voisin kyllä melkein lyödä vetoa, että kehittäjillä ei ole ollut harmainta aavistusta mitä tekevät ja ovat päätyneet nykyiseen systeemiin lähinnä sattuman kautta. Niin kuin vähän joka asiassa tässä pelissä.)
Melkein kaikesta mitä teet, lähtee ääni, joka kuuluu kilometrin päähän ja joka ei ole missään suhteessa siihen, miltä se sinulle kuulostaa. Tekee etenkin loppupään tilanteista puolin ja toisin aika tylsiä, kun ei voi liikkua ilman, että toinen osapuoli ja/tai n+1 sivustaseuraajaa kuulevat.
 
Nyt taisi tulla yksi cheatergay taas vastaan. Mua ei näy ruudulla, niin kaveri vaihtaa jo aseen valmiiksi ja sitten on muka vilkuilevinaan ympärilleen. Sitten raudoilla ensin päähän ja toinen heinikon läpi vielä perään.

Statsit myös suht kova ja solossa esim. headshot-% yli 60. Harkittuja laukauksia. :lol:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Näyttää kyllä aika hienolta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


DxSad5NU0AAfLH5.jpg:large
 
PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Dev Letter: Vikendi Item Spawn Rebalance

Dev Letter: Vikendi Item Spawn Rebalance
23 Jan @ 2:50am - Valor
1ffbf312c5c69f0f908b872edea567b0949e702c.png


Hello everyone,

It's already been a month since we released our snow-themed map, Vikendi. First of all, we'd like to thank you for all the feedback on the new map. We’ve seen a lot of praise for Vikendi, from the visuals, to the map layout, to the tracking aspect and we’re thrilled that so many of you are enjoying what we consider to be our best map to date. During this time, we’ve also been collecting your bits of feedback, analyzing in-game data, and making our plan for the best way to address it all. Now that the snow dust has settled, it’s time for us to unveil our findings and plan for Vikendi.

Adjusting balance is a critical task that can greatly impact the game, so thorough review and detailed analysis of feedback in crucial, especially with such new content. Even though changes aren’t always made immediately, the dev team continuously reviews possible improvements based on your feedback.

As a result of these analyses and reviews, we’re deploying a rework to the item spawn balance on Vikendi based on your feedback and our internal data. In this dev letter, we'd like to share more details about our initial design intentions as well as information on the adjusted loot spawn rate that is planned to deploy to the test server later today.

*The modified ratios will first be applied to the tests servers on 1/22 PDT.


Original intention of the Vikendi item spawn balance
When we first designed Vikendi, our goal wasn’t to just have the same characteristics as every other map and just add snow, but rather to pursue the core elements that make PUBG fun. In other words, the ultimate goal is to make each map distinct while maintaining a balance between survival and combat throughout different environments, thus offering a wide variety of experiences to our players.

Vikendi was specifically designed with a focus on SMGs, and maximized their usability. Statistically, the spawn rate of SMGs and SMG attachments were set so they would spawn at a 7:3 ratio to ARs. This was so players could quickly arm up for combat and still allow players with SMGs to fight players with ARs on equal footing by having sufficient attachments and ammunition in early-stage combat.


Details on Vikendi item spawn rebalancing
As stated before, Vikendi was designed to focus on SMG gunplay, so our loot solution isn’t to just flood the map with ARs and call it balanced. Rather, we’ll be introducing our new SMG, the Bizon, while significantly reducing the spawn rate of the Tommy Gun. However, we understand that ARs are strong and versatile guns in the current state of PUBG, so we’ll also be boosting the AR spawn rate a bit so they don’t feel so rare. You can see our spawn balance plans for these guns below.


  • Decreased SMGs, increased ARs
    • AR (Total) | +20%
    • Bizon | +New Weapon
    • Tommy Gun | -52%

In addition to the loot changes above, we are also increasing the spawn rate of some SMG attachments so that SMGs can still be highly effective in the early game, while remaining a solid choice mid to late.


  • Decreased DMR, Maintaining the number of SR
    • DMR (Total) | -16%

DMRs are arguably the most powerful weapon in PUBG and it is no exaggeration to say that they have high utility value on the wide open snow planes of Vikendi. Therefore, with the increase in AR spawns and with the intention to try and keep close range combat a staple of Vikendi, we’re slightly decreasing the amount of DMR spawns. Sniper Rifles will maintain their current spawn ratio.

Increased 4X scopes

f2bc6634e4f7b9539976ce53759d6d7751afa211.png

<Indicator on scopes acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

We’ve also received feedback that we should increase the spawn rate of high powered scopes. However, especially with the increase in ARs, we’d like to keep the rate of high powered scopes where they’re at for now. As an alternative, we are increasing the spawn rate of 4X scope spawns to improved medium range combat situations while not warping the maps focus on short ranged fights.


  • Decreased level 3 helmets
    • Lv3 Helmet | -49%
    • Lv3 Armor | -36%

One factor that received a lot of varied feedback was the addition of Level 3 Helmets to the world loot tables instead of just in crates, making them significantly more common on Vikendi. The level 3 helmet is the only thing that can block a map-spawned SR from killing you with a single headshot, so it makes sense that the decision to make them a world spawn item was met with both equally positive and negative responses.

With the helmet being available within the map, there were fewer cases of players dying from a single sniper shot. However, towards the end of a game a large amount of surviving players would be wearing level 3 helmets. Both sides of feedback in mind, we’re taking a middle-of-the-road approach and keeping level 3 helmets a world spawn for now, but cutting their drop rate in half. We’re also lowering the spawn rate for the level 3 military vest by 36% to better balance out all level 3 equipment. We’ll monitor these changes and keep a close eye on how they impact all phases of the game.

e5540165039a5a2adb08ca0ada9046f9b0a7f9f9.png

<Indicator on helmets acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>


Additional feedback showed that backpacks needed to be a little more common throughout the map, while certain SR/DMR attachments were dominating loot locations too much. The original intention of the Dev team was to let players use their weapons immediately when they looted them by making sure attachments were in abundance, since SRs and DMRs are so rare on Vikendi. With all the changes this patch, we wanted to also reduce these attachment drop rates and watch the new loot ecosystem for a while. Each has been adjusted as indicated below.


  • Increased backpacks, decreased SR attachments
    • Backpacks | +11%
    • SR (muzzle, magazine) | -40%

d636e5459ae6d54f43d43de3d205aef6277b063f.png

<Indicator on backpacks acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

7630276a0f43b1d5c536264fa1351c5f5df4463f.png

<Indicator on SRs and DMRs acquired in the first circle per map, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

3ee340cdad7a5e2fda9e7359401772fd6865efd5.png

<Indicator on SR and DMR attachments acquired in the first circle, 12/24/2018 ~ 01/05/2019>

We’re thrilled so many of you have been willing to share your Vikendi feedback with us. We know these adjustments sometimes aren’t as fast as you’d like, but we hope you understand that many factors go into the decision to make changes like this. Our next step is to define and reinforce the characteristics that make each map unique and special using many of the same methods we used here. As always, we thank you for taking the time to send us your feedback and are looking forward to your thoughts on the new balance changes. Jump into the test server, play a few matches, and let us know how it feels!

Thank you.
--The PUBG Team
 
Enpä edes tajunnut että toi mun edellisen viestin tweet oli noinkin vanha.
Oli näemmä mulle nostettu highlight kun en ollut käynyt useampaan päivään.

Sen mainitsema pätsihän tuli nyt test servulle:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Itse patch notes: Test Server - Update #25 Patch Notes - PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS
 
Äänistä: joku mainitsi viikonloppuna, että 16-bittiset äänet kuuluis paremmin. Onko jollain jotain urlia/muu faktaa heittää asiasta?
 
Äänistä: joku mainitsi viikonloppuna, että 16-bittiset äänet kuuluis paremmin. Onko jollain jotain urlia/muu faktaa heittää asiasta?
Faktaa en kyllä löydä.

Muistan vaan sen, että pelillä on vähän väliä ongelmia erilaisilla ääniasetuksilla.
...ehkä tää on sopivaa jatkumoa sille?

Osa on myös pudotellut 48000Hz > 44100Hz. Ilmeisesti 48000 on fiksailtu jossain kohtaa, mutta ei joku uskonut siihen joten droppas tuohon pykälää alempaan.
Jossain kohtaa pelin äänet sekosi täysin jos oli esim. 96000Hz. Olikohan muistaakseni todella hiljaiset sillä. Itse en käyttänyt, mutta kaverilla taisi olla tuo.

Mitä itse Reddittiä selannut, niin 16-bit, 48000Hz, ja stereo tuntuu olevan suosittu setuppi.
HRTF asetuksesta taas sanotaan että on eri etuja siitä onko se päällä vai ei.
Mä tosin väittäisin että mulla on pelikoneella valittuna 24-bit, enkä muista kokeneeni ongelmia. Pitää katsoa myöhemmin jos muistaa.

Äkkiäkös tommoset toki testaa.
 
Pitkästä aikaa tullut taas palattua tämän pariin, ja kylläpä taas lähellä oli ettei dinneri mennyt toisiin käsiin :beye:
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Minkäslaiset asetukset pitää olla, että ruohossa ja sumussa näkee noin hyvin? Videossa kaikki very low.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Millonkohan toi patchi tulee liveen?

Patch Notesien mukaan päättelisin että 29. päivä tätä kuuta.

  • Added ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ as a new crate
    • This crate will be available 1/29 PST on the Live Server
    • The ‘[BATTLESTAT] Industrial Security – AKM’ item can be gained from the ‘EAST ERANGEL POLICE CRATE’ at a very low chance

edit: quotessa oli turhaa kamaa
 
Viimeksi muokattu:
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.
 
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.

Muistit nyt ens alkuun liian hitaat PUBG:lle. Enkä aivan saa kiinni, miksi tuossa compissa on 2080ti.
 
Muistit nyt ens alkuun liian hitaat PUBG:lle. Enkä aivan saa kiinni, miksi tuossa compissa on 2080ti.

oon pelannu kyseistä peliä 1000h ja mystisesti yks kaks samat muistit on liian hitaat? ja miksikä ei olisi kyseistä korttia? nii ja laskenu näytön hz 165->144>120 ja gsync päälä ja pois ei vaikutusta lagiin.
 
oon pelannu kyseistä peliä 1000h ja mystisesti yks kaks samat muistit on liian hitaat? ja miksikä ei olisi kyseistä korttia?

Mistä minä voin tietää että olet pelannut 1000h ja yhtäkkiä lagaa? 2080TI kuulostaa tuossa kokoonpanossa kyllä erittäin ylimitoitetulta. Mutta itse asiaan vielä, GeForce Experiencen "optimoinnit" kokeilisin ottaa ensimmäisenä pois (koko Experience ei ole saanut kyllä suitsutusta koskaan).
 
Mistä minä voin tietää että olet pelannut 1000h ja yhtäkkiä lagaa? 2080TI kuulostaa tuossa kokoonpanossa kyllä erittäin ylimitoitetulta. Mutta itse asiaan vielä, GeForce Experiencen "optimoinnit" kokeilisin ottaa ensimmäisenä pois (koko Experience ei ole saanut kyllä suitsutusta koskaan).
juu unohtu mainita myös tuoa että ei ole koko GeForce Experienceä.
 
Itse ajattelen tuon niin, että sama sen väliä ostaa koneeseen ylitehokas näyttis.
Siis sillä ajatuksella, että onpahan GPU kondikses kun myöhemmin ostaa uudet muut osat. Helppo tapa porrastaa hankinnat.

Onko muita overlay käytössä? Semmosta disabloisin heti, vaikka aiemmin ei ongelmia.
Mahdollista toki sekin, että tää on täysin random PUBG juttu. :)
 
Itsellä tosiaan öbaut saman ikäluokan kone (2500K, 8gb ddr3, 1080) ja aktiivisesti taustalla ei tosiaan ole muuta kuin Discord (ilman overlayta) ja MSI Afterburner. Muistit kellotettuna 2133mhz (kellottaminen tuotti järkyttävän ison parannuksen nimenomaan PUBG:ssa).
 
Itse ajattelen tuon niin, että sama sen väliä ostaa koneeseen ylitehokas näyttis.
Siis sillä ajatuksella, että onpahan GPU kondikses kun myöhemmin ostaa uudet muut osat. Helppo tapa porrastaa hankinnat.

Onko muita overlay käytössä? Semmosta disabloisin heti, vaikka aiemmin ei ongelmia.
Mahdollista toki sekin, että tää on täysin random PUBG juttu. :)
ei ole muita ja kaikki mahollien on käytetty pois päältä, kelloilla ja ilman. ja juu ulkomaisilta sivustoilta löyty paljon ihmisiltä samaa vikaa ja joitakin ohjeita kuten tuo linkkikin mutta ei se auttanut kuten ei usealla muullakaan. ja ainut mikä pisti silmään erityisesti useimmilla oli nimen omaa rtx kortti joilla tuota vikaa ilmeni mutta oli joukossa muutama muukin kortti mutta kuitenki useimmiten rtx.
 
Onkohan tässä kyse siitä että Vikendissä stutteroi silloin tällöin ja muutenkin pyörii vähän miten sattuu. Jos on niin se tuntuisi olevan korjattu testiservulla nyt.

Minun koneella tulee noin kerran viikossa sellainen parin sekunnin stutterointi jolloin fps on alle 1-2. Kai se tulee jostain alueen latauksesta, en tiiä.
 
Itsellä tosiaan öbaut saman ikäluokan kone (2500K, 8gb ddr3, 1080) ja aktiivisesti taustalla ei tosiaan ole muuta kuin Discord (ilman overlayta) ja MSI Afterburner. Muistit kellotettuna 2133mhz (kellottaminen tuotti järkyttävän ison parannuksen nimenomaan PUBG:ssa).
Omalla kokoonpanolla huomasin saman asian (i5-4690, 1070ti, 16gb ram). Pienikin kellotus muisteissa (1866mhz -> 2133mhz) auttoi pubgissa huomattavasti vähentämään mystistä lagia. MSI afterburnerin (ja rivatunerin overlayn) sammuttaminen taustalta vähensi jälleen lagia. Varmaan jos poistaisin geforce experiencen ja kohokohtien tallentamisen niin lagailisi vielä vähemmän, mutta haluan frägit talteen.
 
njoo siis ihan sanhokissakin sellasta microlagia ja kaikki turhake taustalta on suljettu.. ja siis bäfä kyllä joo toimii ihan täysin mutten tahtois uskoa että vika on vain pelissä kun se kuitenkin on aikasemmin toiminu suhteellisen hyvin sitä laskeutumisen jälkeistä warppailua lukuun ottamatta :D niin ja siis fps ei tipu pykälääkään kun se reilusti alta sekunnin sellanen lagi tapahtuu, se on siis todella nopea lagi mikä vain häiritsee, tai ainakaan se ei kerkee näkyä missään fps mittarissa että olis fps tippunu..

sen verran viellä että pubg cpu usage on 85% ja gpu core load 90% ja gpu d3d usage 100% ja gpu memmory about 40%
bfv taas cpu 99% gpu core load 98% gpu d3d 35% ja memmory kans about 40%.
mitä toi d3d mahtaa meinaa? :eek:
 
Viimeksi muokattu:
LAGIA!! Kone: 4790k 4,6ghz, 2x8gb 1900mhz ddr3, 2080ti, win10 64bit, ssd samsung 840 pro... vika : koko pelin aijan sellasta ihan pientä lagia säännööllisen epäsäännöllisesti, fps on koko aika enemmän kun tarpeeks mutta silti sellasta hyvin pientä lagia tulee ja esim bf v toimii erittäin hyvin.
graffa asetuksista oon koittanu kaikkea edes sun takas, ja asensin winukankin jo uusiks kun ei mikään tunnu auttavan. PUBG Microstutter Fix - Ceos3c kokeillut myös linkistä löytyviä ohjeita mutta ei vaikutusta, jos jollakin samaa ongelmaa ja ratkaissut ongelman olisin kiitollinen vinkistä.

Täälläkin alkoi mikronykiminen kun vaihdoin 1060->2070, jatkuvasti tulee 70+ ms:n lagipiikkejä. Grafiikka-asetuksilla ei tunnu olevan mitään väliä. Kokeilen varmaan jossain vaiheessa 1070Ti:llä tai toisella 2070:llä ja vertailen vähän, kortissa on mahdollisesti jotain vikaa ainakin täällä.
 
ainut väite mitä en ole kokeillu on win 1809 päivityksen poisto niin että 1803 olis käytössä, jollaki palstalla luin että se olisi auttanut mutta en nyt yhden pelin takia malttasi :D kun kuitenki nyt TAAS esim se bf v pyörii ultralla hyvin ilman lagia..tää on taas tällänen mystinen hopeinenen disco mies.
 
Tuota "lagia" varmaan kaikilla. Erityisen nykivä on toi Vikendi... Sanhok on ainut mikä on pyörinyt sujuvasti viime aikoina.
 
Kyllä tuo Vikendi toimii nykyään siinä missä muutkin mapit eli yhtä hyvin tai huonosti. Peli nyt kaatuilee muutenkin kaikilla milloin mistäkin syystä eli keskenhän se on vielä ja pahasti.
 
Kyllä tuo Vikendi toimii nykyään siinä missä muutkin mapit eli yhtä hyvin tai huonosti. Peli nyt kaatuilee muutenkin kaikilla milloin mistäkin syystä eli keskenhän se on vielä ja pahasti.

Tätä en kyllä täysin allekirjoita. Varsinkin duo/squad pelit Vikendissä on täysin pelikelvotonta. Solo on sulavampaa. Sanhok on puolestaan sulava kun saippua, sama mitä moodia pelasit. Kaatuilua ei tapahdu juuri ikinä itellä eikä kavereilla.
 
Tätä en kyllä täysin allekirjoita. Varsinkin duo/squad pelit Vikendissä on täysin pelikelvotonta. Solo on sulavampaa. Sanhok on puolestaan sulava kun saippua, sama mitä moodia pelasit. Kaatuilua ei tapahdu juuri ikinä itellä eikä kavereilla.

Lähempänä julkaisua tuo vikendi tökki niin pirusti mutta ainakin viimeiset pari viikkoa squad-pelit Vikendissä toiminut ilman mitään ongelmaa. Tiedä sitten mistä johtuu.
 
Testi-puolen Vikendi toimii jo kohtuullisesti, mutta tuotantopuolella jossei erota stutteria Vikendin ja muiden mappien välillä niin on aika puusilmä.
 
Kuullut myös että testillä parantunut Vikendi aika hyvin.
Kyllähän Vikendi nykyisellään livessä selvästi muita mappeja enemmän tökkii.
Noh, huomenna se patch luultavasti ja toivottavasti tulee liven puolelle.
 
Eikun ihan oikeasti, erottuvatko hahmot ympäristöstä joillain asetuksilla toisia paremmin? Itselle tuottaa vaikeuksia huomata viidenkymmenen metrin päässä aukealla varjossa seisovaa kaveria, jos ääriviiva piirtyy maata/heinikkoa vasten. Toiset tuntuvat kesken pään kääntämisen bongaavan paljaalla silmällä kypärän jostain kivenkolosta laakson toiselta puolelta tuosta vaan.
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 368
Viestejä
4 928 145
Jäsenet
79 348
Uusin jäsen
mimamo222

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom