Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Shit... jos tollasta tulee olee joka pelissä nii joo ei kyllä o enää mitään järkee.
Mjoo, kolmen Sanhok-matsin aikana näin ja kuulin kahdeksan flarea ilmassa ja loottasin itse kaksi. Onhan se kiva, että on lopttia, mutta tota tota.
Valitettavasti joo. Squadeissa tuli useampaan otteeseen vastaan bugi, ettei maassa ollut loottia voinut poimia kyytiin, mut on heittänyt pari kertaa ulos Connection Timeoutilla kesken lobbyssa seisoskelun ja noi flaret on tosiaan ainakin Sanhokissa vedetty ns. täbölle. Harmi.Jotenkin taas tuntuu että peli vaan hunompaan suuntaan tämänkin päivityksen myötä.
Eilen oli kyllä erikoisin voitto ikinä. Tein Vikendissä tehtäviä, kun Survivor Pass päättyi viime yönä. Ammuin siis autoja renkaita ym. turhaa alueen ulkopuolella. Alkoi olemaan tehtävät tehtynä. Olin kaukana alueesta ja Phase 2 oli juuri mennyt kiinni ja Phase 3 ei ollut vielä alkanut. Katsoin sitten, montako on elossa, kun valmistauduin räjäyttämään itseni ja: "4 alive". Pitää kyllä katsoa replay, mitä tuolla on tapahtunut, mutta Phase 2:n mentyä kiinni pelissä oli tosiaan 4 pelaajaa. No, menin alueelle ja nämä samaiset 4 olivat hengissä Phase 7:ään asti, kunnes sain muutaman hengiltä ja napostelin kanaa. Liekö tuo Survivor Pass vaikuttanut siihen, että porukka hyppinyt pelistä pois tai sitten yksinkertaisesti luolaan on yrittänyt niin paljon sakkia, koska kone meni suoraan sen yli.
Ei toi Vikendi kyllä vieläkään hyvin pyöri, jatkuvia fps droppeja siellä on vieläkin ja jotain muuta ihmeellistä nykimistä. Yleiseti koko peli menee huonompaa suuntaa joka päivityksessä.
Erangelin uusien rakennusten pitäisi oilla jo testiservulla:
Added compounds on Erangel on test server : PUBATTLEGROUNDS
https://i.imgur.com/Km1EUN8.jpg
Ei tuo niin paha ole mitä odotin. Erangel on autio ja pelaamatta näyttäisi siltä että rakennuksia lisättiin kohtuudella.Toivottavasti tämä on vitsi.. Ei ziisus. Yksi Vikendi riittää.
Ei tuo niin paha ole mitä odotin. Erangel on autio ja pelaamatta näyttäisi siltä että rakennuksia lisättiin kohtuudella.
Kaatuilua ja ihmeellistä ruudun välkkymistä nykyisin, ei ollut vastaavaa ennen uusinta päivitystä.
Taidat pelata eri versiota pubgista mitä muut, jos mielestäsi peli on tosi smoothia.Itellä täysin päinvastaset kokemukset. Mikrostutter on viimein korjattu ja kivan smoothia viimein.
Mulla on tainnu kaatua kerran betan jälkeen pubg.
Ei tuo nyt täydellisesti toimi, alussa välillä lagii vieläkin mutta vähemmän kuin aikoinaan.
Kaverilla taas meni nurin vähän väliä yhteen aikaan mutta ei oo enää sekään valitellu.
Taitaa melko paljon vaihdella kokoonpanojen mukaan kellä toimii kellä ei, joten sinänsä turha ihmetellä jos jollain toimii "smoothisti" ja toisilla nykii
Vaikea uskoa silti että kenelläkään smoothi ois.. Niiin monella eri kokoonpanolla kaikke a muuta. Oh well...
Ps. Erikoinen avatar valinta sulla. vielä tukijäsen?
Huhhuh
Tässä taitaa olla Battle(non)sense tuorein vertailu:Siis pubgissahan on mitatusti aika hyvä netcode verrattuna moneen muuhun BR:ään, mutta ei toki paras. Jos joku jaksaisi niin muistakin peleistä saisi luultavasti tehtyä vastaavia pätkiä. Mutta kyllähän kun lasketaan pingi ja netcoden lagi yhteen siitä tulee aika monta kuvanruutua pakostikin.
Nettiyhteyden kaista jota yleensä sanotaan nopeudeksi ei vaikuta pingiin ja speedtest.netin ping tulos ei vaikuta yhtään mihinkään.
"Peekers advance" on ollut aina olemassa ja se on läsnä jokaisessa internetin ylin pelattavassa pelissä, eikä siihen voi itse vaikuttaa. Siksi on niin kummallista että jokaisen nettipelin kohdalla on sama valitus vielä vuonna 2019.
Mistä desync, korkea latenssi tai korkea "ping" syntyvät:
Ping = aika joka paketilla kuluu PC:n & serverin välillä tai peer-to-peer -yhdessä PC:n & PC:n välillä.
Pingin muodostavat kuvassa näkyvät "hypyt" (bridge, router, gateway), joista jokainen lisää vaihtelevasti latenssia 1ms tai jopa yli 1000ms. Testasin juuri ja Frankfurtin PUBG-serverille tarvitsin 18 hyppyä ja pingi oli lopulta 35ms. Nyrkkisääntönä kannattaa valita aina fyysisesti lähin serveri tai p2p-yhteydellä vastustaja. Nettiyhteyden kaista jota yleensä sanotaan nopeudeksi ei vaikuta pingiin ja speedtest.netin ping tulos ei vaikuta yhtään mihinkään.
On se PUBG:lla tosiaan pahempi kun Euroopassa servuja on vain Lontoossa, Irlannissa ja Frankfurtissa, eli pelaajien latenssi voi vaihdella aivan hillittömästi. CS taas tarvitsee vain 10 pelaajaa ja täysiä servuja löytyy heti läheltä. Pohjoismaalaiset voivat pelata keskenään erittäin pienellä latenssilla, mutta Amerikan 100ms pingin servuilla tilanne sama mikä Wackyjackyllä tuossa 100ms servulla. Häiritsi ihan pirusti että se oli nimenomaan liittynyt huonolle servulle, kyllähän se sanoi siitä mutta se varmasti menee monelta ohi. Tilanne ei ole oikeasti noin paha.Ehkä ongelma on siinä, että pubg:ssa tuo advance on huomattavasti suurempi kuin esimerkiksi cs:ssä. Kai katsoit tuon Wackyn videon?
Oon käsittäny että latenssi nimenomaan johtuu laitteista ja kuidussa tieto liikkuu maksimivauhtia fysiikan lakien mukaan. Tietty johdon pitkä välimatka vaikuttaa, mutta minimaalisesti. Ihan amatööri olen silti prokollien ja internetin suhteen, niin voin olla väärässäkin.Sorry OT:
Korjataanpas vähän: ping =/= latenssi (latenssi = paketin edestakaiseen matkaan kuluvaa aikaa lähettäjältä vastaanottajalle ja takaisin)
Eli puhutaan latenssista. Latenssia ei muodosta pelkästään kuvan hypyt eli reitittimet / palomuurit, vaan myös käytettävä media(ei se tiedostomuoto ). Esimerkiksi seuraavassa tracessa näkyy selvä viiveen kasvu hyppyjen 8-9 välillä:
8 39 ms 39 ms 39 ms 213.248.82.41
9 182 ms 182 ms * 195.219.156.135
Tämä ei todennäköisesti johtu kummankaan operaattorin verkkolaitteesta, vaan yksinkertaisesti laitteiden välillä olevasta välimatkasta.
Juu sanoin sen takia kun olen monesti lukenut esim. redditistä että "mulla 50/50 netti, eli ei pitäis pätkiä" tai "minun pingi on speedtestin mukaan 9ms."Toisekseen, kaistanleveys ei periaatteessa vaikuta pingiin. Se taas vaikuttaa pingiin, paljonko kaistasta on "käytössä".
Puolen vuoden tauon jälkeen voin edelleen todeta:
PUBG pähkinän kuoressa: Loottaa pistooli ja haulikko, juokse 25 minuuttia sinistä karkuun, kuole ennenkuin ehdit ampua laukaisuakaan.
Lisäksi tässä on edelleen rekyyli pikkaisen liioiteltua.
Puolen vuoden tauon jälkeen voin edelleen todeta:
PUBG pähkinän kuoressa: Loottaa pistooli ja haulikko, juokse 25 minuuttia sinistä karkuun, kuole ennenkuin ehdit ampua laukaisuakaan.
Lisäksi tässä on edelleen rekyyli pikkaisen liioiteltua.
Puolen vuoden tauon jälkeen voin edelleen todeta:
PUBG pähkinän kuoressa: Loottaa pistooli ja haulikko, juokse 25 minuuttia sinistä karkuun, kuole ennenkuin ehdit ampua laukaisuakaan.
Lisäksi tässä on edelleen rekyyli pikkaisen liioiteltua.