Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Nyt löytänyt pelejä hyvin tämän päivän aikana mut useimmissa pingi päälle sadan jonkun matkaa. Huomasin että ovat poistaneet sen valinnan että haluaako pelata esim eu tai na servuilla. Mikähän syy tuohonkin poistoon on? Eli välillä vissiin peli heittää jonnekkin na servuille ja siksi pingit välillä todella korkeat.

Syy oli muutos matchmakingissa, eli EU-pelaajat pääsee vain EU-alueelle, koska peli automaattisesti tunnistaa regionin. Näin ollen kiinalaiset onkin kiltisti hävinneet peleistä, vaikka toki VPN:llä varmaan pääsee. Jos peli viskoo todistetusti NA-servulle, se on bugi. EU-serverit on kyllä kautta linjan olleet hyvinkin vaihtelevia, saksassa olevat toimii kivasti. Missä lie briteissä tai Maltalla olevat on ollu huonoja, 100ms pingi on anteeksiantamaton.
 
Syy oli muutos matchmakingissa, eli EU-pelaajat pääsee vain EU-alueelle, koska peli automaattisesti tunnistaa regionin. Näin ollen kiinalaiset onkin kiltisti hävinneet peleistä, vaikka toki VPN:llä varmaan pääsee. Jos peli viskoo todistetusti NA-servulle, se on bugi. EU-serverit on kyllä kautta linjan olleet hyvinkin vaihtelevia, saksassa olevat toimii kivasti. Missä lie briteissä tai Maltalla olevat on ollu huonoja, 100ms pingi on anteeksiantamaton.
Squad pelissä valitaan servu automaattisesti parhaimman mukaan. Eli olisiko liian vähän pelaajia linjoilla -> heittää na pelaajien mukaan pelaamaan.
 
Peli on kaatunut nyt pari kertaa tälle päivää (täydellinen jäätyminen ja työpöydälle ei ole edes mitään crash report -ilmoitusta). Työpöydällä odottaa alla olevan ilmoitus. Mikähän tätä konetta kaataa? Näyttistä on kellotettu, mutta testattu kyllä vakaaksi Kombustorilla.

 
Cumbo asenna toi net framework? josko sitten toimisi - jos sulla ei sitä siis jo ole.

Jos se ei auta niin koita ilman kellotuksia ja kato mitä käy
 
@Cumbo Mulle tuli toi sama ilmoitus eilen kun peli kaatui. Mutta sen jälkeen pelannut ongelmitta. Tai ilman kaatumisia siis. Muuten kyllä välillä ongelmia esim pingien kanssa.
 
Itse tykkään pelailla PUBGia, mutta jostain syystä ei vaan meinaa jaksaa. Jotenkin kudit ei muka osu yms...

Jos Finglish14-nimisen autistin kanssa olet pelannut niin olet pelannut minun kanssani. Menestyssuunnitelmat ovat joskus toimineet erinomaisesti, monesti ei niinkään. Itsehän olen huonolla keskittymiskyvyllä varustettu yksilö, joten monesti itsekkin lopetan pelailun kun tulee vain puhuttua ja pelaaminen menee niin ja näin.

Mutta itse PUBGista, eihän tuossa mitään aivan hillittömiä bugeja enää ole, lähinnä kudit ei aina ota osuakseen ja laskuvarjolla laskeutuminen, stna että se muuten toimii huonosti joskus. Saatat olla selkeästi keskellä kattoa, mutta peli ajattelee että olet liian hyvä pelaaja ja tiputtaa maahan, kunhan ensin saa vähän jumitella ilmassa vihollisille etumatkaa antaen.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Siittä viikonloppu käyntii ykkösosalla. Eiköhä kakkonen saada viikonlopun aikana eritootua!
 
Mikä tuossa on ettei nuo muiden varjot piirry? Kiva kuulla että yhtä aikaa laskeutuu joku muu vaikka pyörität kameraa kuin sitä kuuluisa hullun mu...a mielettömän perseessä?
 
Oliskohan low, muttei very low. Edelleen de-sync ongelmaa näyttäs löytyvän, yllättääkö - no ei.:facepalm: :vihellys:
 
Cumbo asenna toi net framework? josko sitten toimisi - jos sulla ei sitä siis jo ole.

Jos se ei auta niin koita ilman kellotuksia ja kato mitä käy

Olen laittanut asentamaan, mutta ilmoittaa vaan, että löytyy jo uudempi versio eli ei sitä taida oikeasti mikään tarvia.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Samaa mieltä, eka kuti ohi, toinen boksin kylkeen ja kolmas pään yli. Sellasta se välillä on.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MrM
Juu en tiijjä tappokamerasta, mutta omasta mielestä sitä on jo kiven takana piilossa kun lähtee henki ja kaverin kuvassakin osutaan ukkoon joka on jo piilossa....ihan hanurista :/
 
Katsoppa videos uudestaan. Noi sun pysäytykset on täysin väärässä kohdassa.

Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.
 
Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.
Mitäköhän selität? Ensimmäinen ja kolmas kuti menee aivan selvästi ohi jo. Crosshair selkeästi ohi(vaikkei siihen replayssa kannatakaan luottaa). Katso missä maa pöllähtää. Toinen kuti ainoa jonka pitäisi osua, jopa tuon vihun animaation perusteella.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Ainii lupailin ton part kakkosen viikonlopulle. Tosa se o. :)
 
Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.

Ei tässä ole kyllä mitään epäselvää. Toka kuti osu lvl3 rintaan, muut menee ohi. Noi maapöllähdykset on aika varma merkki mihin ne kudit meni. Mut näitä sattuu kaikille.
 
Mitäköhän selität? Ensimmäinen ja kolmas kuti menee aivan selvästi ohi jo. Crosshair selkeästi ohi(vaikkei siihen replayssa kannatakaan luottaa). Katso missä maa pöllähtää. Toinen kuti ainoa jonka pitäisi osua, jopa tuon vihun animaation perusteella.

Ei tässä ole kyllä mitään epäselvää. Toka kuti osu lvl3 rintaan, muut menee ohi. Noi maapöllähdykset on aika varma merkki mihin ne kudit meni. Mut näitä sattuu kaikille.

Ensimmäinen ja kolmas mielestäni ovat kohillaan. Maapöllähdyshän tulee tietysti, jos luoti menee äijästä läpi ja niitäkin on sattunut. Ja 3. luodista ei pöllähdä maa vaan se aita. Ja tähtäimen edessä ei aitaa ole. Turha tästä tietysti on vääntää tietäen pelin bugisuuden muutenkin, joten antaapa asian olla.

Roundin aikana peli jäätyi kaksi kertaa, minkä takia replaytä ei ole. Ekan kaatumisen jälkeen vastailin muutamaan työsähköpostiin ja kun tulin takas, niin olin ihan ihmeissäni, kun roundi oli vielä käynnissä. Tais olla joku 20 kaveria hengissä ja ympyrät niin sopivasti tulleet, että seisoin täysin ilman kamoja military basessa. Eka kaatumimen siis tapahtui hypyn aikana. Olispa ollut makea viedä tuo roundi.
 
Ensimmäinen ja kolmas mielestäni ovat kohillaan. Maapöllähdyshän tulee tietysti, jos luoti menee äijästä läpi ja niitäkin on sattunut. Ja 3. luodista ei pöllähdä maa vaan se aita. Ja tähtäimen edessä ei aitaa ole. Turha tästä tietysti on vääntää tietäen pelin bugisuuden muutenkin, joten antaapa asian olla.
3. kudista pöllähtää kyllä nimenomaan maa vihun takana eikä crosshair ole edes kohdalla. Ensimmäinen saattoi mennä läpi uudemman katselukerran jälkeen, tuosta nyt paha sanoa kun näe tuota maanväristä kypärää kunnolla aidan läpi.

Paskahan tuo hit reg silti on tässä pelissä, ei sillä.
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin heitetään, tai jotain. Ei kai siinä muuta järkevää syytä ole.

Eiliseltä twiitti, mutta eipä sen jälkeen ole vielä tullut viestiä että olisi fiksattu.

Varmaan ihan hyvä info myös niille ketkää kokee hit regissä ongelmia, mutta ei ehkä seuraa mimmosta pingiä antaa. Ei sillä etteikö hit reg ongelmat voi olla aivan muuta, kun onhan noi myös kommentoineet että tutkitaan jotain tiettyä desyncciä.
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin tunkataan, tai jotain.

Aiempi korjaus, jonka luulisi liittyneen, ei sitten ainakaan tuota fiksannut.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Muutamia hommia, joita huomannut nyt tämän isomman pätsin myötä:

-Korkeat pingit satunnaisissa matseissa -> selkeesti väärä serveri. Tää aiheuttaa kuolemia piikkaustilanteissa. Esim olin talossa, kuulin vihollisen kiertävän taloa. Pre-fireä ikkunasta vectorilla, osuin ylävartaloon pari kutia. Kundi piikkaa heti samasta ikkunasta kuten mäkin sitä, lopetan piikkaamisen, mutta kuolen samalla uzin sarjaan vaikka olin jo nurkan takana.

-Lentokoneesta hyppääminen bugittaa, suurin osa ajasta hyppy lähtee koneen suunnassa.

-Ajoittainen rubberbanding teki paluun....
 
Muutamia hommia, joita huomannut nyt tämän isomman pätsin myötä:

-Korkeat pingit satunnaisissa matseissa -> selkeesti väärä serveri. Tää aiheuttaa kuolemia piikkaustilanteissa. Esim olin talossa, kuulin vihollisen kiertävän taloa. Pre-fireä ikkunasta vectorilla, osuin ylävartaloon pari kutia. Kundi piikkaa heti samasta ikkunasta kuten mäkin sitä, lopetan piikkaamisen, mutta kuolen samalla uzin sarjaan vaikka olin jo nurkan takana.

-Lentokoneesta hyppääminen bugittaa, suurin osa ajasta hyppy lähtee koneen suunnassa.

-Ajoittainen rubberbanding teki paluun....

Mikäli kursori osoittaa koneen vasemmalle puolelle, F:n painaminen resettaa näkymän suoraan koneen keulaan päin, oikealle puolelle osoitettaessa toimii normaalisti (mutulla, voi olla että toisinpäin).
 
Meillä oli myös koko squadilla legit +300ms pingi :D ei oikein voinut syyttää palveluntarjoajaa, kun kahdella telia, yhdellä dna ja viimosella elisa. Taitaa välillä ohjailla ihan mihin regioniin haluaa. Suosiolla lobbyyn vaan, ja seuraavassa pelissä pääsi taas alle 60ms serverille
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin heitetään, tai jotain. Ei kai siinä muuta järkevää syytä ole.

Eiliseltä twiitti, mutta eipä sen jälkeen ole vielä tullut viestiä että olisi fiksattu.

Varmaan ihan hyvä info myös niille ketkää kokee hit regissä ongelmia, mutta ei ehkä seuraa mimmosta pingiä antaa. Ei sillä etteikö hit reg ongelmat voi olla aivan muuta, kun onhan noi myös kommentoineet että tutkitaan jotain tiettyä desyncciä.


Eilen kävin todellinen mysteeri; kiipesin Sanhokissa talon ikkunasta sisään ja olin menossa nostamaan jotain tavaraa. Yhtäkkiä olin talon ulkopuolella 50m päässä talosta eri suunnassa. Onko muille käynyt näitä?
 
Saako tuota kranaattia bindattua mitenkään niinkuin ennen, kyllä vittu hermo taas meni kun lvl 3 vehkeet ja maailman helpoin fragi niin eikö saatanan rulla ala pyöriä ruudulla että mitä laitetaan...huoh..
 
Käyttääkö joku noita wheelejä oikeasti? Toimivat aivan pitkin sitä itseään, ja voin hyvin vaihtaa tarvittavaan naattiin invin kautta. Muut medit omissa bindeissään.
 
Kyllähän siihen tottunut että G napista se naatti käteen tulee ettei tartte invin kautta heilua, nyt vaan sylkee tuon helvetin rullan näyttöön jota ei ikinä edes muista kun vasta on heittämässä..onkohan miettineet että on muuten kätevä tämä tämmönen rulla..ai terve
 
Saako tuota kranaattia bindattua mitenkään niinkuin ennen, kyllä vittu hermo taas meni kun lvl 3 vehkeet ja maailman helpoin fragi niin eikö saatanan rulla ala pyöriä ruudulla että mitä laitetaan...huoh..

Ihan samalla tavalla ne on tarjolla kuin ennenkin. Grenade wheel vaan meni defaulttina "G" näppäimeen tarkistamatta, onko se varattu jo jollekin muulle. Löytyy Controls -> UI, sieltä vaan poistamaan.

Itselläni on bindattu G molotov, B grenade, V smoke, vitosesta sitten flash. Yksi peli tuli kustua juuri sen vuoksi, että tuo grenade wheel olikin yhtäkkiä tiellä kun yritin molotovia saada nakattua.

(Alunperin V:ssä ollut 1st/3rd person on bindattu caps lockiin ja B:ssä ollut fire moden valinta hiiren rullan klikkaukseen).

On kyllä ehkä huonoin patchi aikoihin ollut tämä viimeisin. Karttavalintakaan ei itseäni lämmitä, koska Erangel/Miramar ovat molemmat mieluisia, ja edellinen tapa oli riittävä itselleni toimivammalla matchmakingilla. Toki voihan niitä nyt manuaalisesti vaihdella ja tietää mitä tulee pelaamaan, mutta MM saa resetoida joka haussa, serveritökkimiset tulleet takaisin, uusia hienoja bugeja ja molemmat inventory wheelit ovat turhia, koska samat saa inventaariosta suht nopeasti ja tärkeimmät on bindattu erillisiin näppäimiin.
 
Mulla ainakin ollut aina naatti G ja on edelleen. Tota wheeliä en oo nähnyt vielä vaikka useampi kymmenen peliä pelattu uusimman päivityksen jälkeen, en tiedä edes mistä napista se tulee
 
Mä vaan unbindasin koko wheelin niin kranu odotteli tutussa G:ssä.
 
ALT + RMB taitaa poistaa kaikki attachmentit aseesta. Voiko tätä bindia vaihtaa?
 
Kyllähän tämä peli saa raivon valtaan. Kaikki kuulat läpi ja kuolet itse sitten kiven taakse de-synciin.
 
Kuskin paikalta nakkas pellolla vänkärin puolelle suoraan ammuttavaksi, mitä vittua? :D
 
Tää uusin päivitys oli kyllä hirveetä skeidaa :mad: Jostain syystä en saa enää äänien suunnistakaan selvää vaikka ennen toimivat ihan mainiosti. Nyt on vaikea paikallistaa miltä puolelta taloa auto ajaa ohi. Ja lentokoneen äänet saattaa katketa kesken kaiken kokonaan pois :facepalm: puhumattakaan nyt monista muista ongelmista...
 
Tää uusin päivitys oli kyllä hirveetä skeidaa :mad: Jostain syystä en saa enää äänien suunnistakaan selvää vaikka ennen toimivat ihan mainiosti. Nyt on vaikea paikallistaa miltä puolelta taloa auto ajaa ohi. Ja lentokoneen äänet saattaa katketa kesken kaiken kokonaan pois :facepalm: puhumattakaan nyt monista muista ongelmista...

Tähän liittyen aika hauska video:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Onko kukaan huomannut että eilisen jälkeen FPS laskisi tasaisesti matsin loppua kohden? Alussa itsellä FPS pyörii 120-140 välillä, loppumatsista kun on noin 20 tai alle pelaajaa jäljellä fps pyörii enää 40-70 välillä. Onko Bluehole pakottanut eilisestä lähtien tuon uuden anti cheatin päälle? Ainakin peliä käynnistäessä välähti tuo Battleye launcheri... Squadi kaverit sanoivat että peli käyttäytyy heillä samallalailla.
 
Onko muilla sellaista että ensimmäistä loottia ottaessa pelaaja saa halvauksen joka kestää sekunnista useisiin minuutteihin? Kuva siis elää ja äänistä kuulee vihun lähestyvän muttei pysty liikkumaan. Tämä on vaivannut satunnaisesti jo pidempään.
 
Ensimmäisen tulitaistelun aikana mulla yleensä tulee pieni lagipiikki minkä seurauksena lähtee henki :lol: Äänet kuuluu normaalisti mutta kuva stutteroi hetken. Ei tietoa mistä johtuu, on koitettu ajurit asennella uusiksi (vanhat pois ddu:lla) sekä peli asennettu uusiksi, ei vaikutusta. Windowsin uudelleenasennusta en tuon takia jaksa aloittaa :D
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 891
Viestejä
5 055 053
Jäsenet
80 996
Uusin jäsen
Anto

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom