Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää joulua!
Osallistu io-techin piparikakkutalokilpailuun 2025 Linkki osallistumisketjuun >>>
SER-huutokaupat hyväntekeväisyyteen käynnissä! Linkki huutokauppaan >>>
vahva veikkaus että talvikartta tulee joululomille, eli joulukuun alussaOnkohan tosta tulevasta talvikartasta kuulunut mitään uutta ? C4 ja jalanjäljet näyttäs olevan tuloillaan..
Onkohan tosta tulevasta talvikartasta kuulunut mitään uutta ? C4 ja jalanjäljet näyttäs olevan tuloillaan..
Oma muistikuva on se, että lumikartta tulee testiin vielä tämän vuoden puolella. Varmaan experimentalille eka, kun test servulla sitten nämä normaalit patchit.
Siitä voi mennä liveen sitten pari kuukautta helposti. Olihan Sanhok experimental ja live välissä melko pitkä aika?
Johtuu varmaan siitä, ettet ymmärrä paljoa muutakaan. Kiitos varoituksesta.Itsehän en tuosta koodaamisesta mitään ymmärrä, mutta tuntuu silti käsittämättömältä, että firma, joka myy peliä sadoilla miljoonilla, ei saa sakkia kasaan, jolla yhden kartan saisi nopeammin liikkeelle kuin puolessa vuodessa.
Esiintyykö muilla nykymistä kesken pelin? Jos esim hiirellä pyörittää hitaasti 360 niin mulla jossain vaiheessa selvästi nykäsee. Asensin windowsinkin uusiksi kun ajattelin jos korjaisi ongelman, mutta ei nähtävästi lähtenyt.
Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.Mulla korjaantu kun laitoin pelin sisäsen framelimitin alemmas kuin näytön maksimi(144hz), muistaakseni limittasin 130 frameen mikä tulee jatkuvasti ja ei oo enää nykässyt.
Ei ni ei..
![]()
Ei ainakaan elokuussa pitänyt paikkaansa PUBGissa, mutta ehkä tilanne on siitä muuttunut?Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.
Jos se peli pyörii 99% ajasta vaikka vähintään 150fps niin ei sitä noin alas kannata rajottaa. Eikä tuota pelin sisäistä limitteriä kannata käyttää kun se lisää inputlagia. Käyttäkää ennemmin RTSS.
Tämä on vaikea peli. Mulla tuli solo kana 165 pelitunnin jälkeen. Nyt on pelattu 308 tuntia, eikä ole tullut vieläkään toista kanaa. Tällä seasonilla olen
ollut 300 pelistä 37 kertaa top kympissä, mutta kanaa ei vaan tule. Toisenakin olen ollut pari kertaa tällä seasonilla.
Tämä on kyllä niin totta, ja en myöskään ole kyllä mitään vastaavaa kokenut ikinä muussa pelissä.Solon vahvuus on taas se kuumotus joka on ainakin itellä ihan eri leveleillä kuin missään pelissä ikinä.
Tossa rankkisysteemissä ei kyllä ole mitään järkeä. Tällä uudella seasonilla kokeilin grindata sooloa, KD 1.34, voittoprosentti 6.2% ja noilla Grandmaster rank, yhdistettyjen regioneiden top 500 ja vastassa rupes olemaan semmosta top 10 KD 4 voittoprosentti 25% ukkoa, että ei ollut enää mitään jakoja.
Niin kaikessa neroudessaan sillä rankkisysteemillä ei ole mitään tekemistä matchmakingin kanssa. Koko matchmaking on täysin olematonta muutenkin. Greene on onneksi kuitenkin "very, very proud of our vehicle physics."
No mitä helvettiä, eikö? Sittenhän toi ELO-matchmaking on vielä enemmän perseestä, koska koko ajan tuli kovempaa ukkoa vastaan, eikä noilla mun statseilla olisi ollut mitään asiaa tollaseen seuraan.
Mitä itse huomasin kun tutkin tuota rank systeemiä. Niin esim solo rank nousee esim jo sillä kunhan pääsee noin 50 parhaan joukkoon. Ja vaikka ei olisi yhtään tappoakaan.Itse ainakin pannut merkille tuon että nousee noin pienestä. Duuossa ja squadissa ei nouse yhtä helposti. Ja turhana pidän koko rankkia itse. Eipä se taidoista hirveämmin kerro jos ns kämppimällä pääset loppuun. Tosin pelitapoja on monia pelata
Edit:siis elo pisteet nousee nousee solossa noinkin helposti. Kunhan pääsee noin 50 joukkoon. Ja esim 0 tapolla. Toki ei niin rajusti nouse,mutta nousee kumminkin.
Jätän tämän vaan tähä.
Viime kesän jälkeen kun koulut alkoivat niin huijarit astuivat taas kuvioihin myös FPP:ssä mutta katosivat parissa viikossa. Nyt syksyn mittaan on sattunut pari varmaa wall hack jannua vastaan, mutta harvinaisia ovat kun ottaa huomioon että tulee pelattua aivan älyttömät määrät tätä.Jaksanu koko keskustelua kahlata läpi mut onkos muut kanssapelurit miten paljo törmänny viimeaikoina huijareihin?
Ittellä on meinaan alkanu palaa hermot tän PUBG ja huijausten suhteen jo hermot ihan tosissaan. Tiiä sit johtuuko ratingin noususta vai mistä mut sen jälkeen ku oon ollu ratingin suhteen 2000+ peleissä niin kuolemista varmaan 50% on suhteellisefn epäilyttäviä että pistin tuossa pari päivää sit taas replay tallennukset päälle ja pari tällästä hauskaa tarttu heti haaviin.
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot.flv
http://pulshu.disharmony.fi/aimbot_on_me.flv
VLC Playerilla onnistuu ainakin katsomfaan kun en jaksanu convertoida mihinkään muuhunkaan.Jostakin aikasemmasta pistin jo reportin menemään ja tulikin yks ilmotus että oli banni viuhunu. http://pulshu.disharmony.fi/images/banhammer.jpg
Joo ja yks törkeimmistä oli myös sellanen sankari kun juoksi kahden seinän läpi samaan rakennukseen missä itte olin. Onneks kuulin kyllä että lähestyy niin osasin varautuu ja sain tapettuakin mut oletin että tulis ovesta mut ei kun tulikin seinien läpi. :-D
No kai nuo tuosta helposti pysy aikasemminki lataamaan mut laitoinpahan sinnekki.
Joo ja yks törkeimmistä oli myös sellanen sankari kun juoksi kahden seinän läpi samaan rakennukseen missä itte olin. Onneks kuulin kyllä että lähestyy niin osasin varautuu ja sain tapettuakin mut oletin että tulis ovesta mut ei kun tulikin seinien läpi. :-D
Ekassa videossa on kyllä epäilyttävää toimintaa, mutta tuo toinen video voi olla yksinkertaisesti vain replayn bugisuutta. Noihin ei kannata aina ihan luottaa.
Tota sooloissa tiimaamiista sitten onkin osunut kohdalle senkin edestä. Kerran löytyi mutkan takaa neljä heppua sulassa sovussa pitämässä tiesulkua, ja voi pojat, että tuntui hyvältä jyrätä kaikki letkassa UAZilla.
Kyllähän ilmeisesti se toimii melko pienellä määrällä kokeiluja, että kaikki painaa solossa matchmakingin käyntiin samaan aikaan.Pääseekö solossa kaverit samaan peliin? Mä en ole kyllä kaverien kanssa koittanut tuota mahdollisuutta. On aina valittu duo tai 4 ryhmä.
Tommosta korjausta tänään puskettu tulille.
Jos tuo toimii, niin on loistava juttu! Lähiaikoina niin monta kertaa kuollut, ennenkuin kerkeää näkemään nurkan takaa tulevaa kaveria.
Jos tuo toimii, niin on loistava juttu! Lähiaikoina niin monta kertaa kuollut, ennenkuin kerkeää näkemään nurkan takaa tulevaa kaveria.
Ymmärsin itse että tämä olisi tullut viime yönä, tai varhain aamulla.Eilen pelailin 22-23:n aikaan ja ainakin silloin tuli hittiä, kun olin jo juossut 5-10 m varaston sisään.
Eilen pelailin 22-23:n aikaan ja ainakin silloin tuli hittiä, kun olin jo juossut 5-10 m varaston sisään.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.