Tämän oot varmaan kattonut
Juu toki. Katsoin nyt vielä kerran ja ehkä ongelmani on kuitenkin tuossa oikean exit kohdan löytämisessä tai sitten wave liike on jotenkin väärä.
Jos siis tämä WackyJackyn tapa on se oikea johon pitää pyrkiä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämän oot varmaan kattonut
Esiintyykö muilla nykymistä kesken pelin? Jos esim hiirellä pyörittää hitaasti 360 niin mulla jossain vaiheessa selvästi nykäsee. Asensin windowsinkin uusiksi kun ajattelin jos korjaisi ongelman, mutta ei nähtävästi lähtenyt.
Esiintyykö muilla nykymistä kesken pelin? Jos esim hiirellä pyörittää hitaasti 360 niin mulla jossain vaiheessa selvästi nykäsee. Asensin windowsinkin uusiksi kun ajattelin jos korjaisi ongelman, mutta ei nähtävästi lähtenyt.
Jotkut isommat päivitykset muokaavat replay-toimintoa ja vanhat nauhoitukset eivät enää toimi. Tähän asti toimimattomuus on lukenut patch noteissa.Vähän ihmetyttää nuo pelinsisäiset uusinnat, ja varsinkin se että niitä voi lukita pysyvästi listalle. Ainuttakaan paria viikkoa vanhempaa nauhoitusta ei voi katsoa, koska päivitetty peli ei enää tue niitä. Mikä on homman pointti?
Tarkoitin lähinnä että miksi pelissä edes voi lukita replay-videoita myöhempää katselua varten, jos ne ei kuitenkaan enää toimi ensi kuussa?Jotkut isommat päivitykset muokaavat replay-toimintoa ja vanhat nauhoitukset eivät enää toimi. Tähän asti toimimattomuus on lukenut patch noteissa.
Minusta tuntuu että forumin väki on jo io-techin discordissa, jossa PUBG:lle on oma kanava. Meitä on reilut 30 aktiivista eli seuraa löytyy melkein aina, joten jos ei meinaa tärpätä niin tulkaa tänne: https://discord.gg/A6A24Ehttps://discord.gg/gee4aq
Hei, pari jantteria etsii pelaajia aloittelija PUBG tiimiiin.
Tiimin vaatimukset:
-Positiivinen.
-innokas harjoittelemaan.
Itsellä ollut pahaa microstutterointia patchista #22 lähtien. FPS 120-160 välillä, mutta peli nykii ja tuntuu lähinnä 30 FPS:ltä.Esiintyykö muilla nykymistä kesken pelin? Jos esim hiirellä pyörittää hitaasti 360 niin mulla jossain vaiheessa selvästi nykäsee. Asensin windowsinkin uusiksi kun ajattelin jos korjaisi ongelman, mutta ei nähtävästi lähtenyt.
Itsellä ollut pahaa microstutterointia patchista #22 lähtien. FPS 120-160 välillä, mutta peli nykii ja tuntuu lähinnä 30 FPS:ltä.
Testattu kaikkia kikkoja, joita netistä löytyy, mutta ei apuja. Viimeisimpänä asenneltu Windows uusiksi, eikä auttanut. Nähtävästi myöskään uusin patchi (#23) ei korjannut asiaa.
Huudelkaahan, jos olette törmänneet samaan ja saaneet jotenkin korjattua.
Joo arvaa kauanko etin ongelmaa ku OBS:ilta hävis tehot heti ku klikkas pelin aktiiviseks. Nauhotteli jotai 10-30fps, eikä 60fps niinku halusin. Het jos klikkasit obsin aktiiviseks, pelin sijaan ni PAM tasanen 60fps.Onko teillä Windows Game Mode pois päältä?
Se on vakiona päällä, ja aiheuttaa muissakin peleissä ongelmia. Juuri äsken joku BO4 pelaava kävi hoitaa pois, ja loppu ihmeelliset stutterit.
Täytyypä tsekata, kun pääsee pelikoneen ääreen. Muistaakseni olen ainakin Game Barin käynyt kytkemässä pois, mutta pitää varmistaa, että itse game mode kytkeytyy pois samalla. Kiitos vinkistä.Onko teillä Windows Game Mode pois päältä?
Se on vakiona päällä, ja aiheuttaa muissakin peleissä ongelmia. Juuri äsken joku BO4 pelaava kävi hoitaa pois, ja loppu ihmeelliset stutterit.
Ei kytkeydy. Sepä siinä onki. Sun täytyy kytkeä se pelipalkki päälle, et saat pelissä game moden pois päältä ja sitte tappaa se palkki uudestaan.Täytyypä tsekata, kun pääsee pelikoneen ääreen. Muistaakseni olen ainakin Game Barin käynyt kytkemässä pois, mutta pitää varmistaa, että itse game mode kytkeytyy pois samalla. Kiitos vinkistä.
Näköjään oli jo poissa, joten ei apuja valitettavasti.Onko teillä Windows Game Mode pois päältä?
Itsellä ollut pahaa microstutterointia patchista #22 lähtien. FPS 120-160 välillä, mutta peli nykii ja tuntuu lähinnä 30 FPS:ltä.
Testattu kaikkia kikkoja, joita netistä löytyy, mutta ei apuja. Viimeisimpänä asenneltu Windows uusiksi, eikä auttanut. Nähtävästi myöskään uusin patchi (#23) ei korjannut asiaa.
Huudelkaahan, jos olette törmänneet samaan ja saaneet jotenkin korjattua.
Tämä oli yksi noista kikoista, joita aiemmin olin koittanut. Stutterointi vaivaa rundin alusta alkaen, eikä tästä ollut ainakaan akuuttia apua. Jätin kuitenkin käyttöön silti. Task managerin Performancesta seuraamalla huomasi, että PUBG tukki tuon standby memoryn kyllä melko nopeasti, joten varmasti ainakin jotain apuja tuosta on.Tässä yksi korjaus jota voisi kokeilla, jos peli pyörii aluksi hyvin mutta alkaa sitten jonkin ajan kuluttua nykiä. Syynä voi olla tuo muistin täyttyminen.
fix Standby memory issue causing stutters on creators works 100%
Tämä oli yksi noista kikoista, joita aiemmin olin koittanut. Stutterointi vaivaa rundin alusta alkaen, eikä tästä ollut ainakaan akuuttia apua. Jätin kuitenkin käyttöön silti. Task managerin Performancesta seuraamalla huomasi, että PUBG tukki tuon standby memoryn kyllä melko nopeasti, joten varmasti ainakin jotain apuja tuosta on.
Em. lisäksi myös paging filen koolla kikkailua koitettu, mutta ei silläkään huomattavaa eroa kyllä tullut.
Viime päivinä peli on toiminut hieman paremmin, joten ehkä syynä on vaan tuo sysipaska 22. patchi ja toivon mukaan seuraava isompi korjaa ongelmat. Luotto tuohon ei kylläkään ole kovin vahva.
Onko kellään käynyt vastaavasti: pelin piti olla FPP (duo). Kaverilla normi first person mutta mulla oli TPP?
Onko kellään käynyt vastaavasti: pelin piti olla FPP (duo). Kaverilla normi first person mutta mulla oli TPP?
Onkohan tämä pelin hype nyt kokonaan kuollut? Pelaajamäärät on kohta tippunut Dota2 alle ja Steamissä skinien hinta tippuu kuiin lehmänhäntä. Mielenkiintoista nähdä saako PUBG tasoitettua pelaajakunnan kuten Dota2 ja CSGO.
vahva veikkaus että talvikartta tulee joululomille, eli joulukuun alussaOnkohan tosta tulevasta talvikartasta kuulunut mitään uutta ? C4 ja jalanjäljet näyttäs olevan tuloillaan..
Onkohan tosta tulevasta talvikartasta kuulunut mitään uutta ? C4 ja jalanjäljet näyttäs olevan tuloillaan..
Oma muistikuva on se, että lumikartta tulee testiin vielä tämän vuoden puolella. Varmaan experimentalille eka, kun test servulla sitten nämä normaalit patchit.
Siitä voi mennä liveen sitten pari kuukautta helposti. Olihan Sanhok experimental ja live välissä melko pitkä aika?
Johtuu varmaan siitä, ettet ymmärrä paljoa muutakaan. Kiitos varoituksesta.Itsehän en tuosta koodaamisesta mitään ymmärrä, mutta tuntuu silti käsittämättömältä, että firma, joka myy peliä sadoilla miljoonilla, ei saa sakkia kasaan, jolla yhden kartan saisi nopeammin liikkeelle kuin puolessa vuodessa.