Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Cumbo asenna toi net framework? josko sitten toimisi - jos sulla ei sitä siis jo ole.

Jos se ei auta niin koita ilman kellotuksia ja kato mitä käy

Olen laittanut asentamaan, mutta ilmoittaa vaan, että löytyy jo uudempi versio eli ei sitä taida oikeasti mikään tarvia.
 
Samaa mieltä, eka kuti ohi, toinen boksin kylkeen ja kolmas pään yli. Sellasta se välillä on.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MrM
En tiedä miten tuo kooste toimii, mutta tappokameraan ei kannata luottaa melkein koskaan. Ei myöskään kaverin näkymään kun itse on kuollut. Ovat pahasti pielessä, mutta suuntaa antavia.
 
Juu en tiijjä tappokamerasta, mutta omasta mielestä sitä on jo kiven takana piilossa kun lähtee henki ja kaverin kuvassakin osutaan ukkoon joka on jo piilossa....ihan hanurista :/
 
Katsoppa videos uudestaan. Noi sun pysäytykset on täysin väärässä kohdassa.

Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.
 
Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.
Mitäköhän selität? Ensimmäinen ja kolmas kuti menee aivan selvästi ohi jo. Crosshair selkeästi ohi(vaikkei siihen replayssa kannatakaan luottaa). Katso missä maa pöllähtää. Toinen kuti ainoa jonka pitäisi osua, jopa tuon vihun animaation perusteella.
 
Millä tavalla väärässä kohdassa? Katsoppa itse uudestaan. Toinen kuti esim. ja veret lentää ja äijän pää painuu alas. Kolmas ei myöskään mene ohi, vaan osuu aitaan kohdassa, jossa ei näy aitaa.

Ei tässä ole kyllä mitään epäselvää. Toka kuti osu lvl3 rintaan, muut menee ohi. Noi maapöllähdykset on aika varma merkki mihin ne kudit meni. Mut näitä sattuu kaikille.
 
Mitäköhän selität? Ensimmäinen ja kolmas kuti menee aivan selvästi ohi jo. Crosshair selkeästi ohi(vaikkei siihen replayssa kannatakaan luottaa). Katso missä maa pöllähtää. Toinen kuti ainoa jonka pitäisi osua, jopa tuon vihun animaation perusteella.

Ei tässä ole kyllä mitään epäselvää. Toka kuti osu lvl3 rintaan, muut menee ohi. Noi maapöllähdykset on aika varma merkki mihin ne kudit meni. Mut näitä sattuu kaikille.

Ensimmäinen ja kolmas mielestäni ovat kohillaan. Maapöllähdyshän tulee tietysti, jos luoti menee äijästä läpi ja niitäkin on sattunut. Ja 3. luodista ei pöllähdä maa vaan se aita. Ja tähtäimen edessä ei aitaa ole. Turha tästä tietysti on vääntää tietäen pelin bugisuuden muutenkin, joten antaapa asian olla.

Roundin aikana peli jäätyi kaksi kertaa, minkä takia replaytä ei ole. Ekan kaatumisen jälkeen vastailin muutamaan työsähköpostiin ja kun tulin takas, niin olin ihan ihmeissäni, kun roundi oli vielä käynnissä. Tais olla joku 20 kaveria hengissä ja ympyrät niin sopivasti tulleet, että seisoin täysin ilman kamoja military basessa. Eka kaatumimen siis tapahtui hypyn aikana. Olispa ollut makea viedä tuo roundi.
 
Ensimmäinen ja kolmas mielestäni ovat kohillaan. Maapöllähdyshän tulee tietysti, jos luoti menee äijästä läpi ja niitäkin on sattunut. Ja 3. luodista ei pöllähdä maa vaan se aita. Ja tähtäimen edessä ei aitaa ole. Turha tästä tietysti on vääntää tietäen pelin bugisuuden muutenkin, joten antaapa asian olla.
3. kudista pöllähtää kyllä nimenomaan maa vihun takana eikä crosshair ole edes kohdalla. Ensimmäinen saattoi mennä läpi uudemman katselukerran jälkeen, tuosta nyt paha sanoa kun näe tuota maanväristä kypärää kunnolla aidan läpi.

Paskahan tuo hit reg silti on tässä pelissä, ei sillä.
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:



Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin heitetään, tai jotain. Ei kai siinä muuta järkevää syytä ole.

Eiliseltä twiitti, mutta eipä sen jälkeen ole vielä tullut viestiä että olisi fiksattu.

Varmaan ihan hyvä info myös niille ketkää kokee hit regissä ongelmia, mutta ei ehkä seuraa mimmosta pingiä antaa. Ei sillä etteikö hit reg ongelmat voi olla aivan muuta, kun onhan noi myös kommentoineet että tutkitaan jotain tiettyä desyncciä.
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:



Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin tunkataan, tai jotain.

Aiempi korjaus, jonka luulisi liittyneen, ei sitten ainakaan tuota fiksannut.


Muutamia hommia, joita huomannut nyt tämän isomman pätsin myötä:

-Korkeat pingit satunnaisissa matseissa -> selkeesti väärä serveri. Tää aiheuttaa kuolemia piikkaustilanteissa. Esim olin talossa, kuulin vihollisen kiertävän taloa. Pre-fireä ikkunasta vectorilla, osuin ylävartaloon pari kutia. Kundi piikkaa heti samasta ikkunasta kuten mäkin sitä, lopetan piikkaamisen, mutta kuolen samalla uzin sarjaan vaikka olin jo nurkan takana.

-Lentokoneesta hyppääminen bugittaa, suurin osa ajasta hyppy lähtee koneen suunnassa.

-Ajoittainen rubberbanding teki paluun....
 
Muutamia hommia, joita huomannut nyt tämän isomman pätsin myötä:

-Korkeat pingit satunnaisissa matseissa -> selkeesti väärä serveri. Tää aiheuttaa kuolemia piikkaustilanteissa. Esim olin talossa, kuulin vihollisen kiertävän taloa. Pre-fireä ikkunasta vectorilla, osuin ylävartaloon pari kutia. Kundi piikkaa heti samasta ikkunasta kuten mäkin sitä, lopetan piikkaamisen, mutta kuolen samalla uzin sarjaan vaikka olin jo nurkan takana.

-Lentokoneesta hyppääminen bugittaa, suurin osa ajasta hyppy lähtee koneen suunnassa.

-Ajoittainen rubberbanding teki paluun....

Mikäli kursori osoittaa koneen vasemmalle puolelle, F:n painaminen resettaa näkymän suoraan koneen keulaan päin, oikealle puolelle osoitettaessa toimii normaalisti (mutulla, voi olla että toisinpäin).
 
Meillä oli myös koko squadilla legit +300ms pingi :D ei oikein voinut syyttää palveluntarjoajaa, kun kahdella telia, yhdellä dna ja viimosella elisa. Taitaa välillä ohjailla ihan mihin regioniin haluaa. Suosiolla lobbyyn vaan, ja seuraavassa pelissä pääsi taas alle 60ms serverille
 
Tulee mieleen kun täälläkin jengi puhunut kuinka näkynyt karmeita pingejä:



Miten toi on edes mahdollista? :D
Ilmeisesti väärään regioniin heitetään, tai jotain. Ei kai siinä muuta järkevää syytä ole.

Eiliseltä twiitti, mutta eipä sen jälkeen ole vielä tullut viestiä että olisi fiksattu.

Varmaan ihan hyvä info myös niille ketkää kokee hit regissä ongelmia, mutta ei ehkä seuraa mimmosta pingiä antaa. Ei sillä etteikö hit reg ongelmat voi olla aivan muuta, kun onhan noi myös kommentoineet että tutkitaan jotain tiettyä desyncciä.


Eilen kävin todellinen mysteeri; kiipesin Sanhokissa talon ikkunasta sisään ja olin menossa nostamaan jotain tavaraa. Yhtäkkiä olin talon ulkopuolella 50m päässä talosta eri suunnassa. Onko muille käynyt näitä?
 
Saako tuota kranaattia bindattua mitenkään niinkuin ennen, kyllä vittu hermo taas meni kun lvl 3 vehkeet ja maailman helpoin fragi niin eikö saatanan rulla ala pyöriä ruudulla että mitä laitetaan...huoh..
 
Käyttääkö joku noita wheelejä oikeasti? Toimivat aivan pitkin sitä itseään, ja voin hyvin vaihtaa tarvittavaan naattiin invin kautta. Muut medit omissa bindeissään.
 
Kyllähän siihen tottunut että G napista se naatti käteen tulee ettei tartte invin kautta heilua, nyt vaan sylkee tuon helvetin rullan näyttöön jota ei ikinä edes muista kun vasta on heittämässä..onkohan miettineet että on muuten kätevä tämä tämmönen rulla..ai terve
 
Saako tuota kranaattia bindattua mitenkään niinkuin ennen, kyllä vittu hermo taas meni kun lvl 3 vehkeet ja maailman helpoin fragi niin eikö saatanan rulla ala pyöriä ruudulla että mitä laitetaan...huoh..

Ihan samalla tavalla ne on tarjolla kuin ennenkin. Grenade wheel vaan meni defaulttina "G" näppäimeen tarkistamatta, onko se varattu jo jollekin muulle. Löytyy Controls -> UI, sieltä vaan poistamaan.

Itselläni on bindattu G molotov, B grenade, V smoke, vitosesta sitten flash. Yksi peli tuli kustua juuri sen vuoksi, että tuo grenade wheel olikin yhtäkkiä tiellä kun yritin molotovia saada nakattua.

(Alunperin V:ssä ollut 1st/3rd person on bindattu caps lockiin ja B:ssä ollut fire moden valinta hiiren rullan klikkaukseen).

On kyllä ehkä huonoin patchi aikoihin ollut tämä viimeisin. Karttavalintakaan ei itseäni lämmitä, koska Erangel/Miramar ovat molemmat mieluisia, ja edellinen tapa oli riittävä itselleni toimivammalla matchmakingilla. Toki voihan niitä nyt manuaalisesti vaihdella ja tietää mitä tulee pelaamaan, mutta MM saa resetoida joka haussa, serveritökkimiset tulleet takaisin, uusia hienoja bugeja ja molemmat inventory wheelit ovat turhia, koska samat saa inventaariosta suht nopeasti ja tärkeimmät on bindattu erillisiin näppäimiin.
 
Mulla ainakin ollut aina naatti G ja on edelleen. Tota wheeliä en oo nähnyt vielä vaikka useampi kymmenen peliä pelattu uusimman päivityksen jälkeen, en tiedä edes mistä napista se tulee
 
Mä vaan unbindasin koko wheelin niin kranu odotteli tutussa G:ssä.
 
ALT + RMB taitaa poistaa kaikki attachmentit aseesta. Voiko tätä bindia vaihtaa?
 
Kyllähän tämä peli saa raivon valtaan. Kaikki kuulat läpi ja kuolet itse sitten kiven taakse de-synciin.
 
Kuskin paikalta nakkas pellolla vänkärin puolelle suoraan ammuttavaksi, mitä vittua? :D
 
Tää uusin päivitys oli kyllä hirveetä skeidaa :mad: Jostain syystä en saa enää äänien suunnistakaan selvää vaikka ennen toimivat ihan mainiosti. Nyt on vaikea paikallistaa miltä puolelta taloa auto ajaa ohi. Ja lentokoneen äänet saattaa katketa kesken kaiken kokonaan pois :facepalm: puhumattakaan nyt monista muista ongelmista...
 
Tää uusin päivitys oli kyllä hirveetä skeidaa :mad: Jostain syystä en saa enää äänien suunnistakaan selvää vaikka ennen toimivat ihan mainiosti. Nyt on vaikea paikallistaa miltä puolelta taloa auto ajaa ohi. Ja lentokoneen äänet saattaa katketa kesken kaiken kokonaan pois :facepalm: puhumattakaan nyt monista muista ongelmista...

Jos ääniin tuli mitään muutoksia, niin olivat nyt minusta helpommin tulkittavat. Oli jopa aika realistisen kuuloista kun luoti meni korvan vierestä, harvassa pelissä näin yksityiskohtaiset luotiäänet, tosin monet muut äänet eivät ole sen ihmeellisempiä. Lentokone on lähes aina lopettanut minulla pörinänsä kesken kaiken, mutta se on vain pikku juttu. Parastahan olisi jos ääniasetuksia voisi hieman viilata itse tai sitten olisi valmiita vaihtoehtoja valittavana. Tällaisia ei tarvitse joka pelissä olla, mutta luonnollisesti PUBG:n tyylisessä pelissä äänien rooli on tärkeä, joten ei olisi pahitteeksi.
 
Tää uusin päivitys oli kyllä hirveetä skeidaa :mad: Jostain syystä en saa enää äänien suunnistakaan selvää vaikka ennen toimivat ihan mainiosti. Nyt on vaikea paikallistaa miltä puolelta taloa auto ajaa ohi. Ja lentokoneen äänet saattaa katketa kesken kaiken kokonaan pois :facepalm: puhumattakaan nyt monista muista ongelmista...

Tähän liittyen aika hauska video:

 
Onko kukaan huomannut että eilisen jälkeen FPS laskisi tasaisesti matsin loppua kohden? Alussa itsellä FPS pyörii 120-140 välillä, loppumatsista kun on noin 20 tai alle pelaajaa jäljellä fps pyörii enää 40-70 välillä. Onko Bluehole pakottanut eilisestä lähtien tuon uuden anti cheatin päälle? Ainakin peliä käynnistäessä välähti tuo Battleye launcheri... Squadi kaverit sanoivat että peli käyttäytyy heillä samallalailla.
 
Onko muilla sellaista että ensimmäistä loottia ottaessa pelaaja saa halvauksen joka kestää sekunnista useisiin minuutteihin? Kuva siis elää ja äänistä kuulee vihun lähestyvän muttei pysty liikkumaan. Tämä on vaivannut satunnaisesti jo pidempään.
 
Ensimmäisen tulitaistelun aikana mulla yleensä tulee pieni lagipiikki minkä seurauksena lähtee henki :lol: Äänet kuuluu normaalisti mutta kuva stutteroi hetken. Ei tietoa mistä johtuu, on koitettu ajurit asennella uusiksi (vanhat pois ddu:lla) sekä peli asennettu uusiksi, ei vaikutusta. Windowsin uudelleenasennusta en tuon takia jaksa aloittaa :D
 
Kyllä tää viimeinen patch rikko koko paskan, pingit mitä sattuu. Taitaa olla aika lopettaa tämän pelin pelaaminen :(
 
Päivitti tänään peli jonkun 65megan päivityksen. Niin nyt tuntuu jopa pelin alkuvalikko eli lobby jotenkin lagiselta. Ja sama oli myös itse pelissä.
 
Eilen kokeilin valita yhden mapin (eranger ja miramar) odottelin minuutteja useempaan otteeseen, ei peliä. Quick matchillä Sanhok missä pingi tasaisen varma 120.
Täyttä paskaa, palataan asiaan kun laastarit on laastaroitu.
 
Eilen kokeilin valita yhden mapin (eranger ja miramar) odottelin minuutteja useempaan otteeseen, ei peliä. Quick matchillä Sanhok missä pingi tasaisen varma 120.
Täyttä paskaa, palataan asiaan kun laastarit on laastaroitu.

Tämä uusi kartan valinta on huono. Mielikenttääni eli Miramariin on nykyisin vaikea päästä. Sanhokkiin pääsee heti. En oikein pidä Sanhokista. Erangerkin on parempi. Pitäisi olla sellainen että saisi valinnan arpomaan myös kahden kartan väliltä.
 
  • Tykkää
Reactions: BOT
Tänään pelasin 10 peliä ja kaikki taisivat olla euroopan servulla eli ping ~50ms. Alkuviikosta oli aika ikävä pelata match makingin määrämällä korkean latenssin ~120ms NA servulla, koska vihut reagoivat jonkun puoli sekuntia myöhässä ja siinä ajassa kerkeää jo päästää sarjan naamatauluun jos ollaan talon sisällä. Sama oli tietty toisinpäin, välissä kuoli itse hetkessä ja death cam näyttää että patsastelen vain vajaan sekunnin.
 
Tänään klo. 22 TV2:lla PUBG turnauksessa myös io-techin discordin joukkue Nirmon korpit, vai mikä se oli. Karsinnoissa tulivat oman lohkonsa kolmanneksi, toivottavasti tänään menee yhtä hyvin.
 
Olen tässä nyt jotain yli 50 runia harjoitellut Sanhok Bootcamp hyppyä, mutta en vaan osaa.
Aina reilusti jäljessä ensimmäisiä, enkä keksi miten sinne pääsee koneesta nopeiten. Eli miten se pitää tehdä?
 
Olen tässä nyt jotain yli 50 runia harjoitellut Sanhok Bootcamp hyppyä, mutta en vaan osaa.
Aina reilusti jäljessä ensimmäisiä, enkä keksi miten sinne pääsee koneesta nopeiten. Eli miten se pitää tehdä?

Tämän oot varmaan kattonut

 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 314
Viestejä
4 491 389
Jäsenet
74 194
Uusin jäsen
Juhisti

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom