Playerunknown's Battlegrounds (PC)

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Tai no, toimii tavallaan. Reilun kahden minuutin matchmakingin jälkeen pääsin nyt Erangeliin. Oli kyllä pelkkä Sanhok valittuna, mutta pikkuvikoja.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Onkos koneesta hyppääminenkin rikki? Mulla ei ainakaan enää sinkoa sinne minne pyrkii, vaan suoraan koneen menosuuntaan.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Käykää kattomassa ne näppäimet hyppäämisen kontrolliin, varmaan update vetäny ne teillä solmuun, itellä lentää ihan normisti
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Käykää kattomassa ne näppäimet hyppäämisen kontrolliin, varmaan update vetäny ne teillä solmuun, itellä lentää ihan normisti
Siis lähtösuuntaa ei voi päättää, ei kai tohon mitään erillisiä näppäimiä ole?

Katse siiven suuntaan, W pohjaan ja F -> Ukko hyppää koneen keulan suuntaan.
 
Liittynyt
20.12.2016
Viestejä
145
Siis lähtösuuntaa ei voi päättää, ei kai tohon mitään erillisiä näppäimiä ole?

Katse siiven suuntaan, W pohjaan ja F -> Ukko hyppää koneen keulan suuntaan.
Tämä. Itsellä tosin noin joka toinen kerta toimi normaalisti. Patchin jälkeen on myös pientä lagia ja nykimistä havaittavissa.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Tän pelin kanssa ei ole ollut pätsiä joka ei rikkois jotain, joka on toiminut kuukausia jo ihan hyvin, tai edes ok.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Ei tosiaan meinaa löytyä matsia ekalla painalluksella. Refreshin jälkeen taas löytyy välittömästi kartasta riippumatta, eli varmaan joku bugi. Fps laski minullakin yhdessä kohti autolla ajaessa viideksi sekunniksi tänä iltana, ei iso ongelma tuollainen hetkellinen droppi mutta uusi ominaisuus silti. :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Eipä päästä Sanhokiin 5-10 restard lobbyn jälkeenkään, kun yritettiin kaverin kans ottaa duoa.
 
Liittynyt
18.09.2018
Viestejä
333
pikapelillä tuntuu löytävän äkkiä pelit, tosin miramaria 90%. erikseen tiettyä kartaa hakiessa ihan tuurista kiinni löytyykö peli vai ei.
 

TML

yolo
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 309
pikapelillä tuntuu löytävän äkkiä pelit, tosin miramaria 90%. erikseen tiettyä kartaa hakiessa ihan tuurista kiinni löytyykö peli vai ei.
Voidaanko tästä päätellä, että Miramaria pelataan erikseen valittuna vähiten? :D
Quick play:lla se sitten tunkee ensisijaisesti niihin mahdollisesti vajaimpiin lobbyihin missä pelaajia jotka valinnut vain Miramarin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Ei päässyt itsekään enää puolenyön aikaan ollenkaan peliin, kun Sanhok valittuna. 10 min. yritystä ja kone kiinni.
 
Liittynyt
07.09.2018
Viestejä
1 225
Onneksi ei PC jaksa pyörittää tätä peliä niin on tullut pelattua vain PUBG Mobilea Android kännykällä (Honor Play). On kyllä toiminut kuin junan vessa
 
Liittynyt
06.12.2016
Viestejä
567
Yöllä squadipelit toimi ok mutta vajaa 30min nakuttelin soolona Sankhokkia mutta ei päässy peliin...surkiaa.
 
Liittynyt
31.12.2016
Viestejä
973
Ite vetelen commandoa squadi peleissä, jos muualle ei pääse. Ihan hupasaa istua jossain hevon perseessä SLR + Silun kanssa ja napsuttaa jossain tetsaavaa Squadia :p
 
Liittynyt
09.06.2017
Viestejä
1 113
Ite vetelen commandoa squadi peleissä, jos muualle ei pääse. Ihan hupasaa istua jossain hevon perseessä SLR + Silun kanssa ja napsuttaa jossain tetsaavaa Squadia :p
Joss ei oikein mikään kiinnosta niin meen itsekkin one man armynä Squad peleihin, tavoitteena tappaa ainakin yksin tiimin jäsen ja näin pilata toisen pelit :beye:
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
144
Onkos koneesta hyppääminenkin rikki? Mulla ei ainakaan enää sinkoa sinne minne pyrkii, vaan suoraan koneen menosuuntaan.
Tämä on itselläkkin rikki kiitos uusimman patchin. Samoiten tuo duo haku on aivan päin helvettiä, jos ei meinaa alle 5min löytää yhteen valintaan. Quick joinikin toimi miten peliä huvitti.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Siis tilanne vai video?

Jos tilanne niin olen siellä laatikon takana nurkassa piilossa kyykyssä, mua ei näy sieltä enkä itse näe mihinkään.
Vihu on kauempana ja se näkee mut ihan suoraan vaan siinä kyykkimässä - laatikkoja ei piirry ollenkaan ja voi ampua mut siihen (ne eivät edes suojaa mua kudeilta)
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Siis tilanne vai video?

Jos tilanne niin olen siellä laatikon takana nurkassa piilossa kyykyssä, mua ei näy sieltä enkä itse näe mihinkään.
Vihu on kauempana ja se näkee mut ihan suoraan vaan siinä kyykkimässä - laatikkoja ei piirry ollenkaan ja voi ampua mut siihen (ne eivät edes suojaa mua kudeilta)
Oho! Tuota bugia ei ole näkynyt aikoihin ja luulin että se on jo korjattu. Kannattaa ilmoittaa virallisella forumilla ja linkata tuo video niin tietävät korjata.

Miramarissa sama vika vaivasi viime talvena betoniharkkopinoja eivätkä ne piirtyneet kuin vasta tietyllä etäisyydellä. Tuo oli aika iso ongelma Los Leonesin snipereille jotka tähtäilivät yläilmoista rakennustyömailla ja piiloutuivat niiden taakse, joita vihollissniperit eivät koskaan nähneet ja ampuivat läpi. Bugin raportoinnin jälkeen korjaus tuli muistaakseni nopeasti.
 
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
196
Kaikkien edellämainittujen ongelmien lisäksi eilen tipuin kerran Sanhokissa maan läpi veteen kun kaveri juoksi minua päin, hetken päästä singahdin sieltä taas maan pinnalle. Seuraavassa pelissä Miramarissa lensin talon sisältä seinän läpi talon ulkopuolelle ja sitäkin edelsi se että kaveri juoksi minua päin dropatakseen jonkun itemin. :D

Matchmaking ongelmaan auttoi pelitiedostojen validointi Steamistä, ainakin hetkellisesti.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Hotfix auttoi matchmakingiin jonkin verran. Vihut sen sijaan näköjään nykyään hyppii jollain rakettirepuilla.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
162
Liittyminen peliin on välillä hitaampaa ja edelleen lobby restartin nopeuttamaa. Näin siis ihan Miramar only pelaajallekin.
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Pkt loss 3-14% ja pingi 80-100ms, kun toisessa matsissa 0/0 % loss ja pingi taas 30-40 ms. Ihan tuurista näköjään kiinni mihin yhdistää. Huomaa kyllä millon on tuota paket lossia kun ei osu yhtään mihinkään.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
156
Juurikin lopetin pelit siihen kun rupean ampumaan vihua suht läheltä ja yhtäkkiä vetää semmosen liitohypyn että siirtyy hyvinki äkkiä 5 metriä eteenpäin, ja en tiedä miten tää peli yrittää laittaa saman regionin pelaajat samaan kun ammun 6 osumaa vihuun ja se vetäsee jo kulman takana liipasimesta umpilla ja kuolo korjaa. Voisivat vetää rollbackin ja pistää vielä muhimaan ton uuden patchin.
 
Liittynyt
27.03.2017
Viestejä
2 736
Ei tosiaan meinaa löytyä matsia ekalla painalluksella. Refreshin jälkeen taas löytyy välittömästi kartasta riippumatta, eli varmaan joku bugi.
Mulla tais olla eilen vain hyvä tuuri sillä tänään tuntuu vähän kaikki olevan päin vittua.

Jo pelin käynnistyksestä lähtien huomaa ettei kaikki ole kohdallaan. Napit kyllä latautuvat mutta ukkeli ei ilmesty ruutuun ennen kuin painaa jotain nappulaa. Fps menussa on 1-40 (pelissä sentään perus 90), ukkeleiden vaatteet heiluvat pätkien ja hiirikin toimii miten sattuu. Matseja ei tahdo löytyä ja on hankala sanoa hakeeko se edes oikeasti matsia vaikka niin väittää, sillä peli tuntuu olevan täysin sekaisin ja ruutu päivittyy pahimmillaan kerran sekunnissa eikä menu edes aina lataudu.

Vitutusta lisää myös että uusi F1-F4 napeista toimiva pikavalintarinkula sotki muitakin pikanäppäimiä, enkä saanut heitettyä kranaattia top3:ssa ja kuolin. Valikon turha häipymisanimaatio myös ärsyttää ja sotkee "flown" vaikka kestääkin vain alle sekunnin.

Huono päivitys jälleen kerran. Silti tulee joka päivä pelattua ainakin pari tuntia. :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Nuo valintarullat on ihan persiistä. Tänään huomasin myös, että 1-slotin aseessa ei näkynyt patruunamäärään ollenkaan inventoryssä, vaikka se oli ladattu. 1-slotissa oli AK ja 2:ssa SKS.
 

BVK

Liittynyt
25.06.2018
Viestejä
161
Nuo valintarullat on ihan persiistä. Tänään huomasin myös, että 1-slotin aseessa ei näkynyt patruunamäärään ollenkaan inventoryssä, vaikka se oli ladattu. 1-slotissa oli AK ja 2:ssa SKS.
Valintarullat on tosiaan hämmentävän huonot. Kranua valitessa pitää liikuttaa hiirtä kymmenen senttiä ylös ja oikealle, suoraan ylös liikuttaessa ei tapahdu mitään. Sen verran mahdoton käyttää, että otin pois käytöstä.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 404
Minulla ja kaverillani toimi peli yleisesti ottaen jo aika hyvin sen viimeisimmän ison päivityksen jälkeen pari päivää sitten, mutta nimen omaan tämän päivän päivityksen jälkeen on taas osuminen ollut osittaista lottoa. Vastaavasti kummallekin tuli tilanteita, että vihollinen ampuu useampia kuteja ja sitä luuli olevansa jo vainaa, mutta eivätpä ilmeisesti rekisteröidy kudit perille. Ottelun löytämisessä ei ollut ongelmia aiemmin, eikä ollut tosin nytkään, mutten muista käytimmekö pelkkää pikahakua vai valitsimmeko kartan erikseen, varmaan vain pikaa. Jäi taas harmillinen tunnelma tästä päivityksestä ja toivon että saataisiin homma luistamaan mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Nyt löytänyt pelejä hyvin tämän päivän aikana mut useimmissa pingi päälle sadan jonkun matkaa. Huomasin että ovat poistaneet sen valinnan että haluaako pelata esim eu tai na servuilla. Mikähän syy tuohonkin poistoon on? Eli välillä vissiin peli heittää jonnekkin na servuille ja siksi pingit välillä todella korkeat.
 
Liittynyt
11.04.2017
Viestejä
187
Nyt löytänyt pelejä hyvin tämän päivän aikana mut useimmissa pingi päälle sadan jonkun matkaa. Huomasin että ovat poistaneet sen valinnan että haluaako pelata esim eu tai na servuilla. Mikähän syy tuohonkin poistoon on? Eli välillä vissiin peli heittää jonnekkin na servuille ja siksi pingit välillä todella korkeat.
Syy oli muutos matchmakingissa, eli EU-pelaajat pääsee vain EU-alueelle, koska peli automaattisesti tunnistaa regionin. Näin ollen kiinalaiset onkin kiltisti hävinneet peleistä, vaikka toki VPN:llä varmaan pääsee. Jos peli viskoo todistetusti NA-servulle, se on bugi. EU-serverit on kyllä kautta linjan olleet hyvinkin vaihtelevia, saksassa olevat toimii kivasti. Missä lie briteissä tai Maltalla olevat on ollu huonoja, 100ms pingi on anteeksiantamaton.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
3 185
Syy oli muutos matchmakingissa, eli EU-pelaajat pääsee vain EU-alueelle, koska peli automaattisesti tunnistaa regionin. Näin ollen kiinalaiset onkin kiltisti hävinneet peleistä, vaikka toki VPN:llä varmaan pääsee. Jos peli viskoo todistetusti NA-servulle, se on bugi. EU-serverit on kyllä kautta linjan olleet hyvinkin vaihtelevia, saksassa olevat toimii kivasti. Missä lie briteissä tai Maltalla olevat on ollu huonoja, 100ms pingi on anteeksiantamaton.
Squad pelissä valitaan servu automaattisesti parhaimman mukaan. Eli olisiko liian vähän pelaajia linjoilla -> heittää na pelaajien mukaan pelaamaan.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 336
Peli on kaatunut nyt pari kertaa tälle päivää (täydellinen jäätyminen ja työpöydälle ei ole edes mitään crash report -ilmoitusta). Työpöydällä odottaa alla olevan ilmoitus. Mikähän tätä konetta kaataa? Näyttistä on kellotettu, mutta testattu kyllä vakaaksi Kombustorilla.

 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
387
Cumbo asenna toi net framework? josko sitten toimisi - jos sulla ei sitä siis jo ole.

Jos se ei auta niin koita ilman kellotuksia ja kato mitä käy
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
@Cumbo Mulle tuli toi sama ilmoitus eilen kun peli kaatui. Mutta sen jälkeen pelannut ongelmitta. Tai ilman kaatumisia siis. Muuten kyllä välillä ongelmia esim pingien kanssa.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
1 553
Itse tykkään pelailla PUBGia, mutta jostain syystä ei vaan meinaa jaksaa. Jotenkin kudit ei muka osu yms...

Jos Finglish14-nimisen autistin kanssa olet pelannut niin olet pelannut minun kanssani. Menestyssuunnitelmat ovat joskus toimineet erinomaisesti, monesti ei niinkään. Itsehän olen huonolla keskittymiskyvyllä varustettu yksilö, joten monesti itsekkin lopetan pelailun kun tulee vain puhuttua ja pelaaminen menee niin ja näin.

Mutta itse PUBGista, eihän tuossa mitään aivan hillittömiä bugeja enää ole, lähinnä kudit ei aina ota osuakseen ja laskuvarjolla laskeutuminen, stna että se muuten toimii huonosti joskus. Saatat olla selkeästi keskellä kattoa, mutta peli ajattelee että olet liian hyvä pelaaja ja tiputtaa maahan, kunhan ensin saa vähän jumitella ilmassa vihollisille etumatkaa antaen.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309


Siittä viikonloppu käyntii ykkösosalla. Eiköhä kakkonen saada viikonlopun aikana eritootua!
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Mikä tuossa on ettei nuo muiden varjot piirry? Kiva kuulla että yhtä aikaa laskeutuu joku muu vaikka pyörität kameraa kuin sitä kuuluisa hullun mu...a mielettömän perseessä?
 

aPm

Liittynyt
15.01.2017
Viestejä
419
Oliskohan low, muttei very low. Edelleen de-sync ongelmaa näyttäs löytyvän, yllättääkö - no ei.:facepalm: :vihellys:
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 367
Viestejä
4 158 690
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom