Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käykää kattomassa ne näppäimet hyppäämisen kontrolliin, varmaan update vetäny ne teillä solmuun, itellä lentää ihan normisti
Siis lähtösuuntaa ei voi päättää, ei kai tohon mitään erillisiä näppäimiä ole?
Katse siiven suuntaan, W pohjaan ja F -> Ukko hyppää koneen keulan suuntaan.
Siis lähtösuuntaa ei voi päättää, ei kai tohon mitään erillisiä näppäimiä ole?
Katse siiven suuntaan, W pohjaan ja F -> Ukko hyppää koneen keulan suuntaan.
Voidaanko tästä päätellä, että Miramaria pelataan erikseen valittuna vähiten?pikapelillä tuntuu löytävän äkkiä pelit, tosin miramaria 90%. erikseen tiettyä kartaa hakiessa ihan tuurista kiinni löytyykö peli vai ei.
Ite vetelen commandoa squadi peleissä, jos muualle ei pääse. Ihan hupasaa istua jossain hevon perseessä SLR + Silun kanssa ja napsuttaa jossain tetsaavaa Squadia
Onkos koneesta hyppääminenkin rikki? Mulla ei ainakaan enää sinkoa sinne minne pyrkii, vaan suoraan koneen menosuuntaan.
Oho! Tuota bugia ei ole näkynyt aikoihin ja luulin että se on jo korjattu. Kannattaa ilmoittaa virallisella forumilla ja linkata tuo video niin tietävät korjata.Siis tilanne vai video?
Jos tilanne niin olen siellä laatikon takana nurkassa piilossa kyykyssä, mua ei näy sieltä enkä itse näe mihinkään.
Vihu on kauempana ja se näkee mut ihan suoraan vaan siinä kyykkimässä - laatikkoja ei piirry ollenkaan ja voi ampua mut siihen (ne eivät edes suojaa mua kudeilta)
Mulla tais olla eilen vain hyvä tuuri sillä tänään tuntuu vähän kaikki olevan päin vittua.Ei tosiaan meinaa löytyä matsia ekalla painalluksella. Refreshin jälkeen taas löytyy välittömästi kartasta riippumatta, eli varmaan joku bugi.
Nuo valintarullat on ihan persiistä. Tänään huomasin myös, että 1-slotin aseessa ei näkynyt patruunamäärään ollenkaan inventoryssä, vaikka se oli ladattu. 1-slotissa oli AK ja 2:ssa SKS.
W T F
T
F
Nyt löytänyt pelejä hyvin tämän päivän aikana mut useimmissa pingi päälle sadan jonkun matkaa. Huomasin että ovat poistaneet sen valinnan että haluaako pelata esim eu tai na servuilla. Mikähän syy tuohonkin poistoon on? Eli välillä vissiin peli heittää jonnekkin na servuille ja siksi pingit välillä todella korkeat.
Squad pelissä valitaan servu automaattisesti parhaimman mukaan. Eli olisiko liian vähän pelaajia linjoilla -> heittää na pelaajien mukaan pelaamaan.Syy oli muutos matchmakingissa, eli EU-pelaajat pääsee vain EU-alueelle, koska peli automaattisesti tunnistaa regionin. Näin ollen kiinalaiset onkin kiltisti hävinneet peleistä, vaikka toki VPN:llä varmaan pääsee. Jos peli viskoo todistetusti NA-servulle, se on bugi. EU-serverit on kyllä kautta linjan olleet hyvinkin vaihtelevia, saksassa olevat toimii kivasti. Missä lie briteissä tai Maltalla olevat on ollu huonoja, 100ms pingi on anteeksiantamaton.
Mikä tuossa on ettei nuo muiden varjot piirry? Kiva kuulla että yhtä aikaa laskeutuu joku muu vaikka pyörität kameraa kuin sitä kuuluisa hullun mu...a mielettömän perseessä?