Mikä on nvidia freestyle?onko toi nvidian freestyle blokattu tässä pelissä? jos sitä käyttää niin heittää pelistä pois noin 10minuutin jälkeen, ymmärrän täysin jos on blokattu koska kyllä tosta hirveen edun saa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on nvidia freestyle?onko toi nvidian freestyle blokattu tässä pelissä? jos sitä käyttää niin heittää pelistä pois noin 10minuutin jälkeen, ymmärrän täysin jos on blokattu koska kyllä tosta hirveen edun saa.
Mikä on nvidia freestyle?
eli siis reshade 2?
mä oon itseasias aika helevatun varma et toi sama jäbä murhas mut aivan hiton shadysti tossa joku päivä. Nice.
Toisesta ketjusta bongattua:
Playerunknown’s Battlegrounds rynnii televisioruutuihin – Yle järjestää turnauksen PUBG Finlandin kanssa - Eurheilu.com
Täytyy laittaa päivämäärä muistiin ja katsoa tuo. Iso peukku @copter + muut mukana olevat
Iltasanomien jutussa lisäksi maininta että karsinnat alkavat huomenna: PUBG-turnaus alkaa 29.–30. syyskuuta pelattavilla karsinnoilla, jossa 64 joukkuetta kisaa 14 paikasta tv-finaaliin.Toisesta ketjusta bongattua:
Playerunknown’s Battlegrounds rynnii televisioruutuihin – Yle järjestää turnauksen PUBG Finlandin kanssa - Eurheilu.com
Täytyy laittaa päivämäärä muistiin ja katsoa tuo. Iso peukku @copter + muut mukana olevat
Iltasanomien jutussa lisäksi maininta että karsinnat alkavat huomenna: PUBG-turnaus alkaa 29.–30. syyskuuta pelattavilla karsinnoilla, jossa 64 joukkuetta kisaa 14 paikasta tv-finaaliin.
En nähnyt mainintaa että karsinnat striimattaisiin, mutta olen 99% varma että ne tulevat viikonloppuna selostettuna PUBG Finlandin twitch-kanavalta. Matkassa on porukkaa myös io-techin discordista.
Pari päivää sitten tuli tämmönen: Community Weekly Post - September Week 4Oliko tosta patchista mitään tarkempaa tietoa millon tulee liven puolelle? Onkohan toi rankki systeemi muuten sama kun nykyään,mutta tulee vaan se iconi siihen viereen. Koska onhan nykyisikkin tuo overal rating arvo tuolla. En ole siis testin puolella käynyt testaamass itse tuota pätsiä.
Kyllä miramarissakin voi sataa, koska ainakin omalle kohdalle on osunut. Samoiten sumua on osunut. Viimeksi eilen mulla oli erangelissa sumua ja suht usein sitä on tullut vastaan.Kun eri säät tulivat Miramar/Erangel, olen päivityksen jälkeen nähnyt heti kahdesti sumua ja sadetta Erangelissa. Tämän jälkeen sitä ei ole näkynyt lainkaan. Onko patchi vähin äänin otettu pois käytöstä, vai onko todennäköisyys sumulle ja sateelle vain niin pieni? Miramarissa en ole sumua nähnyt kertaakaan, sadetta ei ilmeisesti edes voi esiintyä?
Alkaa ihan hyvin sujumaan tämä squadin kanssa, kun lähes joka iltaan tai joka toiseen iltaan mahtuu yksi voitto. Nytkin niitä on viimeisen 20 pelin aikana tullut 3. Third person -pelaajamme on ollut huomattavasti vähemmän linjoilla, joten siirtynyt lähes kokonaan FPP:n puolelle. Aika putkinäkö oli aluksi, mutta kyllä tähän tottui.
Sain myös vihdoin toimimaan pelin ilman tearingia ja ilman vsynciä. Fast Sync ei pelkästään toiminut, vaati kaverikseen pelin sisäisen fps-lukotuksen, kokeilemalla totesin että ~90fps niin kone ei ala huutamaan, mutta ei myöskään tearingiä ainakaan huomattavissa määrin (esim. ilman fps-lukkoa kuva repeili yhä fast syncistä huolimatta).
Sanhokia tai yksinpeliä en ole pelannut enää lainkaan, duoakin vain yleensä odotellessa osallistujia. Uusista aselisäyksistä en myöskään ole erityisemmin innostunut. Seiskoja käyttäviä aseita tuntuu nyt tulevan ovista ja ikkunoista...
Entä tuleeko laatikoista enää koskaan 15x scopea? Olen nähnyt sellaisen ~255h aikana vissiin kahdesti.
Kyllä miramarissakin voi sataa, koska ainakin omalle kohdalle on osunut. Samoiten sumua on osunut. Viimeksi eilen mulla oli erangelissa sumua ja suht usein sitä on tullut vastaan.
GTX 1070 menossa näillä näkymin vaihtoon. Kysytäänpä täällä, että ottaisitteko mieluummin (pääosin PUBG:ia silmällä pitäen)
a) käytetyn GTX 1080:n 400 eurolla,
b) uuden GTX 1080 TI:n 700-750 eurolla vai
c) odottaisitte Black Fridaytä/muita parempia tarjouksia?
Tuleekohan näyttisten hinnat paljon tippumaan parin seuraavan kk:n aikana, kun RTX-sarja julkaistiin ihan vasta?
GTX 1080 vs. 1070 tarkoittaa n. 25 % fps:n nousua 1440p/Ultra-asetuksilla. GTX 1080 TI taitaisi lisätä framejä n. 65 %. Nämä siis parin youtube-videon perusteella.
Odottele ainakin 2070 launchi, vaikkei sieltä nyt mitään kovin erikoista tod. näk. tulekaan hinta/tehosuhteessa. Sen jälkeen sitten käytettynä taikka black fridaysta uusi kortti.GTX 1070 menossa näillä näkymin vaihtoon. Kysytäänpä täällä, että ottaisitteko mieluummin (pääosin PUBG:ia silmällä pitäen)
a) käytetyn GTX 1080:n 400 eurolla,
b) uuden GTX 1080 TI:n 700-750 eurolla vai
c) odottaisitte Black Fridaytä/muita parempia tarjouksia?
Tuleekohan näyttisten hinnat paljon tippumaan parin seuraavan kk:n aikana, kun RTX-sarja julkaistiin ihan vasta?
GTX 1080 vs. 1070 tarkoittaa n. 25 % fps:n nousua 1440p/Ultra-asetuksilla. GTX 1080 TI taitaisi lisätä framejä n. 65 %. Nämä siis parin youtube-videon perusteella.
Odottele ainakin 2070 launchi, vaikkei sieltä nyt mitään kovin erikoista tod. näk. tulekaan hinta/tehosuhteessa. Sen jälkeen sitten käytettynä taikka black fridaysta uusi kortti.
Ja eihän sitä competitive pelejä täysillä asetuksilla pelailla Toki ymmärrän jos silmäkarkkia tähän rujoon peliin haluaa vähän enemmän, mutta heitä nyt ainakin foliaget minimiin.
Ilmeisesti se reward/progression systeemi nyt sitten siirtyy seuraavaan content päivityksen joka on muistaakseni loppukuusta. Alunperihän se julkaistiin tietona samaan aikaan kuin jutut mitä tässä patchissa.
niitä oli kolme symbolia, kertoo lagista, packet loss jne. Eli pubgissa palaa joku niistä kolmesta kokoajan servuista johtuenMikähän toi pätsin mukana näytön vasempaan laitaan ilmestynyt kirkkaanpunainen kellosymboli on?
niitä oli kolme symbolia, kertoo laista, packet loss jne. Eli pubgissa palaa joku niistä kolmesta kokoajan servuista johtuen
Oli kyllä hienoa kun vähän väliä vilkkuu silmäkulmassaAch so, ajattelin niiden näkyvän vain jos pitää verkkostatseja näkyvissä. Upea eikä yhtään häiritsevä ominaisuus, etenkin kun pingi näkyisi olevan 20ms
Missä se trade up systeemi on? Löysin sinne kerran ilmeisesti vahingossa koska en enää löydä sitä mistään....
Inventoryssä alhaalla.
Ei ollut, itse tradettelin useampia. Ilmeisesti otettu pois päältä nyt myöhemmin. Itsekin menetin varmaan 1-2k BP:tä sen jumittamiseen. Tradetettaessa välillä BP:t lähti, itemit ei vaihtuneet mihinkään vaan piti painaa restart lobby. Samoin Fall cratet jumitteli aamulla. Ei päivittänyt hintaa joten ostin kahteen kertaan 1200 BP:llä, BP:t kyllä lähti mutta laatikoita tuli tasan yksiEi löydy.. ilmeisesti se oli vain kertakäyttöinen?
Jaa, kappas. En mä suinkaan yhtään pihalle ole....mitä ne jo viime patchista tarjolla olleet daily/weekly questit ja leveleistä saatavat palkinnot sitten ovat, jos eivät tätä?
Ainakin puolituntia sitten löysi ihan hyvin yhdellä mapilla.