Olen voittanut Miramarissa 3-man squad -pelin, jossa kaikki pysyivät hengissä eikä kellään ollut yhtään tappoa. Viimeiset kaksi kuolivat alueeseen juostessaan rinnettä alas. Paljon ammuttiin, vähän osuttiin. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä onko kyseessä placebo tai silmäni muuten vain solmussa, mutta kun laitan Sanhokissa sumun aikana pelin grafiikoista brightness asetukseen minimiin, niin luulen näkeväni sumussa melko kauas.
Häh, ai niitä permanent kamiksia ei voi myydä? :SIhan hauskoja nuo päivän palkkiot on. Mulle tuli sellainen viikkotehtävä että syö 25 painkilleriä. Aloin tietysti etsimään killeripillereitä joka nurkasta ja söin ne heti kun sain käsiini, ettei vaan menisi kuollessa hukkaan. Homma muuttui siis omalaatuiseksi roolipeliksi, jossa "hahmoni" on toivoton narkkari, jolla ei pyöri mielessä muuta kuin seuraava annos
Harmi että palkkioista ei voi tienata. Ne harvat kamat mitä saa pysyvästi on myyntikelvottomia.
@Metssku Hieno video mutta voi herran pieksut sentään, miksi ihmeessä siihen on pitänyt työntää paska musiikki päälle niin että kaikki pelin äänet jäi pois?
En vaan tajua, en yhtään.
Varmaan noissa muiden tekemissä statsisivustoissa näkyy.näkyykö jossain noi voittojen määrät? vai onko niin että pidätte itse kirjaa noista?![]()
Varmaan noissa muiden tekemissä statsisivustoissa näkyy.
PUBG Stats, Matches, Leaderboards, Guides, Weapons - PUBG.OP.GG
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.
Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.
Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.
Meidän peliporukka on lähteny Miramarin lobbysta joka kerta nyt noin kahden kuukauden ajan, tuskin ollaan ainoita.
edit: Ja toivon että ollaan oltu osana siinä että tällaiseen muutokseen on päädytty. Kyllä ne "leave match" statsit jossain näkyy.
Jep, eilenkin taisi tulla viisi kertaa peräkkäin Miramar. Kyllä se mieltä lämmittää, jos saa taas kentän valita itse.No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta.![]()
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen.![]()
Jos tulee miramar niin se pelataan, mun muistin mukaan ei olla lähdetty kartan takia koskaan lobbystä.
Et voi käsittää mutta silti käsität sen olevan makuasia?Miramar on edelleen ylivoimaisesti oma lempikartta, en voi käsittää miksi sitä dissataan. Makuasioita toki.
Näkyy pelissä ykkösen kypärän tilalla kun laitat päähän.Vaikka vaatteilla ei ole monien mielestä mitään mierkitystä, niin tänä aamuna ihan innostuin, kun sain claimattua niistä jostain uusista jutuista sellaisen hienon kypärän. Kun käyn laittamassa päähän sen gear-kohdasta, niin se näkyy, mutta eipä näy enää lobbyssä. Missähän vika? Kamppeen pitäis olla mallia permanent.
Veikkaan vaihtoehtoista asetusta niille, jotka haluavat vähemmän rojua ruudulle.Onko tämä joku aasialainen juttu vai hä?
- Added an option to hide the nicknames of players in the killfeed who downed/killed you or your teammates
et o tosissas?Eipä voi valita kuin yhden kerrallaan tai kaikki.
No näin ainakin äsken Testi servulla totesin.et o tosissas?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.