Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Yhdessä pelissä hyppäsin koululle ja kovien mayhemien jälkeen selvisin voittajana.
Menin vielä uimahallin loottimaan, kun siellä ei ollut kukaan käynyt.
Vessassa tietty oli yks kaveri akn kanssa. Replaysta näin, että koko sen 15min mitä peli kesti niin oli istunut vessassa. Uimahallissa oli toinen vastaava, mutta harmittavasti en koskaan saanut selvyyttä kumpiko näistä selvisi voittajana vai kuolivatko zonen ulkopuolelle, kun ei ensinmäisten 15 minuutinkaan aikana uskaltaneet liikkua.
Toihan on taktiikkana kuitenkin ihan validi, että hypätään hotspottiin ja kämpätään hetki, jotta saadaan joku yllätettyä. Seuraavalla kerralla osaat varmaan liikkua varovaisemmin.
 
Tykätköön kukakin minkälaisesta pelityylistä vaan, mutta mieluummin oon se, joka koululta selviää 4-8 tapon kanssa, kuin se, joka saa sen yhden tapon siitä, kun kykkii piilossa ja tappaa sen joka koulun on saanut tyhjennettyä agressiivisella pelityylillä.
 
Tykätköön kukakin minkälaisesta pelityylistä vaan, mutta mieluummin oon se, joka koululta selviää 4-8 tapon kanssa, kuin se, joka saa sen yhden tapon siitä, kun kykkii piilossa ja tappaa sen joka koulun on saanut tyhjennettyä agressiivisella pelityylillä.

Itse olen mieluiten se, joka syö kanaa.

Tuon takia en tykkää hypätä keskeisimmille paikoille, koska siinä on hankala pysyä kärryillä, montako rakennuksilla vielä on (ja osa saattaa lähteä poiskin). Sitten 10 min. jälkeen siellä saattaa joku vielä istua nurkassa odottamassa ja siihen sitten kuolet. Helpompi hypätä vähän sivummalle vaikka 2 vihollisen kanssa, niin tietää aika tarkkaan, montako pitää ottaa hengiltä vielä sen ensimmäisen jälkeen ja missä vaiheessa kylän pitäisi olla tyhjä.
 
Eipä siitä voitosta mitään ole irti saanut vähään aikaan. Ei kyllä koko pelistäkään enää...
 
Toihan on taktiikkana kuitenkin ihan validi, että hypätään hotspottiin ja kämpätään hetki, jotta saadaan joku yllätettyä. Seuraavalla kerralla osaat varmaan liikkua varovaisemmin.

Niin on. Mikäs siinä jos jaksaa sen 15min kämppiä.
Harvoin noita tulee toki, ja singlenä pelannut enää pelkkää Sanhokia.
 
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.

Toisaalta normimapeissakin pelien fiilis on myös suhteellisen hit-and-miss. Mielenkiintoisimpia ovat pelit, joissa ehkä alussa sattuu yhden tiimin kanssa samaan sijaintiin, ja sitten etenee suurin piirtein alueella kohdaten suhteellisen tasavälein vastuksia ja loottipäivitystä. Tylsimpiä ovat ne, joissa ensin vartti lootitaan ja sitten alueiden kanssa osuu lähestymään juuri väärästä suunnasta jonkun täysin aukean pellon poikki.

Pakettihunttaus tuntuu myös toimivan ainostaan Erangelissa, ja etenkin nelinpelissä sen hyödyllisyys on aika kyseenalaista - paketista irtoaa kamat vaan yhdelle, eivätkä Groza/Aug nyt välttämättä edes ole niin ihmeellisiä verrattuna rynkkyihin lisäosineen. Lähinnä sinne menee sen varman kypärän ja armorin takia, ja sitten toissijaisesti ghillie/awp toivossa.

Olisi myös ihan mukava nähdä jostain kartasta, minne paketit pelin aikana tippuivat (en pidä tällä hetkellä replayta päällä, siitä kai näkisi?). Viime aikoina on turhan monta kertaa koko paketti vain mystisesti kadonnut, vaikka suunta on ollut hyvin selvä ja sitä on haravoitu koko tiimin voimin.
 
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.

Toisaalta normimapeissakin pelien fiilis on myös suhteellisen hit-and-miss. Mielenkiintoisimpia ovat pelit, joissa ehkä alussa sattuu yhden tiimin kanssa samaan sijaintiin, ja sitten etenee suurin piirtein alueella kohdaten suhteellisen tasavälein vastuksia ja loottipäivitystä. Tylsimpiä ovat ne, joissa ensin vartti lootitaan ja sitten alueiden kanssa osuu lähestymään juuri väärästä suunnasta jonkun täysin aukean pellon poikki.

Pakettihunttaus tuntuu myös toimivan ainostaan Erangelissa, ja etenkin nelinpelissä sen hyödyllisyys on aika kyseenalaista - paketista irtoaa kamat vaan yhdelle, eivätkä Groza/Aug nyt välttämättä edes ole niin ihmeellisiä verrattuna rynkkyihin lisäosineen. Lähinnä sinne menee sen varman kypärän ja armorin takia, ja sitten toissijaisesti ghillie/awp toivossa.

Olisi myös ihan mukava nähdä jostain kartasta, minne paketit pelin aikana tippuivat (en pidä tällä hetkellä replayta päällä, siitä kai näkisi?). Viime aikoina on turhan monta kertaa koko paketti vain mystisesti kadonnut, vaikka suunta on ollut hyvin selvä ja sitä on haravoitu koko tiimin voimin.

Itsellä samanlaisia fiiliksiä. Sen jälkeen, kun Sanhok on tullut, en ole montaakaan roundia pelannut muita mappeja singlessä. Siinä tuntuu vaan hermot olevan välillä tiukalla, kun ketään ei tunnu huomaavan ja liikkuessa sinut huomataan, mutta liikumattomana tulee aina Kar tai M24 otsaan. Kulkuneuvoa käyttäessä se on lähes aina kuolemaksi.

Oli mukava pelata viikonloppuna duoa kaverin kanssa, kun isommissa kartoissa jää isompi rooli ajattelullekin ja näköyhteys ei aina ole jommankumman (minä/me vs. vastustaja) kuolemaksi. Isojen karttojen vaihteleva sää on myös tehnyt erit. Erangelista paljon mukavamman pelata.

Saisivat lykätä taas uutta karttaa.
 
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.

Sanhokissa on välillä ihan hauskaa mennä veneellä cämppimään alueen reunalle jos se vaan sattuu sopivasti. Kerran sattui alueet niin, että siirsin venettä aina vaan hieman seuraavalle alueelle ja sain samalla 2 droppia noukittua helposti, ja sitten maihin kun oli noin 10 tyyppiä hengissä :D
 
Oma mielipide kanssa että jos haluu tässä pelissä hyväksi on pelattava agressiivisesti. Ja hakeuduttava tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka välillä niissä käykin ohrasesti :D Mut eikun uutta yritystä perään. Ja loppurinkuloissa itse aina vältän menemästä talojen yms sisään.
 
Oma mielipide kanssa että jos haluu tässä pelissä hyväksi on pelattava agressiivisesti. Ja hakeuduttava tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka välillä niissä käykin ohrasesti :D Mut eikun uutta yritystä perään. Ja loppurinkuloissa itse aina vältän menemästä talojen yms sisään.
Tosin jos just vasta alottanu ni ei kannata ehkä ihan hot droppeihi lähtee mähisee. Kerkee ikinä edes ampuu ku tulee pataa. :D
 
No kyllähän tuollainen vartin vessakämppi kertoo jo korkeamman tason pelkuruudesta. Jos ei pidä hallussaan strategisesti merkittävää paikkaa, niin kaikenmoinen istuminen on mielestäni luonteen heikkoutta ja pallien puutetta.

Sanhok on kyllä tylsähkö kartta pidemmän päälle, mutta toisaalta sitä pelatessa ei joudu dodgeamaan Miramaria jatkuvasti.
 
Sanhokissa on välillä ihan hauskaa mennä veneellä cämppimään alueen reunalle jos se vaan sattuu sopivasti. Kerran sattui alueet niin, että siirsin venettä aina vaan hieman seuraavalle alueelle ja sain samalla 2 droppia noukittua helposti, ja sitten maihin kun oli noin 10 tyyppiä hengissä :D
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Like dis? :D
 
Tosin jos just vasta alottanu ni ei kannata ehkä ihan hot droppeihi lähtee mähisee. Kerkee ikinä edes ampuu ku tulee pataa.

No toki myös pointti on tuokin. Itse sillon alkuun kun pelin hommasin niin olin tosi tosi varovainen ensimmäiset pelitunnit. Myönnän kyllä että itseänikin aina kuumotti liikkua tosi paljon :D Helposti sitä jäi aina paikalleen johonkin.Mutta pikkuhiljaa se siitä lähti sitten muuttumaan agressiivisemmaksi se pelaaminen. Nykyisin aina ääntä kohti vaan jos jossain kuuluu kunnon paukutusta :D
 
No toki myös pointti on tuokin. Itse sillon alkuun kun pelin hommasin niin olin tosi tosi varovainen ensimmäiset pelitunnit. Myönnän kyllä että itseänikin aina kuumotti liikkua tosi paljon :D Helposti sitä jäi aina paikalleen johonkin.Mutta pikkuhiljaa se siitä lähti sitten muuttumaan agressiivisemmaksi se pelaaminen. Nykyisin aina ääntä kohti vaan jos jossain kuuluu kunnon paukutusta :D
Itel nykyää vaihtelee, koitan yleensä valita fiksut fightit. Ja sit taas välillä ku joku ampuu autoa ku ajat ohi ni tulee sellanen agre "PERKELE MUN AUTOA EI AMMUTA!" liinat kiinni ja päälle xD
 
Itel nykyää vaihtelee, koitan yleensä valita fiksut fightit. Ja sit taas välillä ku joku ampuu autoa ku ajat ohi ni tulee sellanen agre "PERKELE MUN AUTOA EI AMMUTA!" liinat kiinni ja päälle xD

Joo toi on perus että jos joku ampuu kun ajaa autolla ohi niin vehkeet parkkii ja eikun päälle xD. Mut soolona mää aina meen vaan ääntä kohdi ja haen tappoja. Kyl määkii ennemmi tykkään saada vaikka joku 10 tappoa kun kana aterian jollain parilla tapolla. Mut sit duuona ja squadina tulo pelattua taktisemmin kyllä jne. Tai riippuen muusta porukasta tietysti myös että miten muut haluaa pelata.
 
Tuo Beryl tuntuu putoavan AKn ja Vectorin väliin. Tehoa ja tulinopeutta riittää. Mainio vehje, vaikka pidemmälle ammuttaessa on rekyyli aika kova. Tällä hetkellä Beryl > Vector > loput. Ja kyllä siitä lähtevä meteli tuntui yllättävän pari pelaajaa aika hyvin, sen verta ukot heilui ammunnan alettua :D
 
Itsellä vähän vaihtelee nämä mieltymykset.

Ennen Sanhokia: 1. M4, 2. Scar-L, 3. UMP, 4. AK... X. Vector/Micro-uzi

Sanhokin tultua: 1. Vector, 2. AK, 3. UMP, 4. M4 ... X. Micro-uzi

Nykyään: 1. AK, 2. Beryl/M4, 3.UMP/Vector... X. Micro-uzi

Tuntuu, että välillä jollain saa kaikki hengiltä, toisinaan taas häviää jatkuvasti 1v1. En tiedä, johtuuko nettiyhteydestä tai jostain, kun välillä tuntuu pätkivän. Tämän vuoksi nuo mieltymyksetkin vaihtelevat. Oikeastaan vasta Sanhokin tultua tutustuin Vectoriin. Sitä ennen olin ehkä 2 kertaa ampunut edes Vectorilla. Micro-uzi on tällä hetkellä ase, jolla olen ampunut vihollista ehkä 3 kertaa.

Vector on lähietäisyydelle helv. kova, jos löytyy gripit yms. Ilman jatkolipasta käyttökelvoton IMO. Jos puuttuu sopiva grippi ym., niin yli pariinkymmeneen metriin ihan onneton, kun ase seilaa sarjaa ampuessa miten sattuu. UMP taas käy vähän pidemmällekin, kun rekyyli on niin olematon.
 
Itsekin äsken yhden pelin kokeilin niin on se aika tykki, pitää vaan oppia rekyyli hallitsemaan paremmin (en tosin löytänyt oikeasti sopivaa grippiä koko pelin aikana...)
halffi tai pysty, oikeestaa käytä muita kahvoja ollenkaa. DMR aina pysty, rynsestereihi käy molemmat.
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tulipa ihan itelle hyvä mieli ku näki välillä tämmöstä pätkää, joka edustaa omaa pelaamistani :D
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Viimeinen oli aika kova. Piti itsekin miettiä, että mitä tuossa tapahtui.
 
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
 
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
Jotenkin ei yllätä yhtään. Kyllä se peli pitäisi saada kevyeksi jollain muulla tavalla kuin tuolla.
 
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
 
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays
 
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays


Itse huomasin ihan saman jutun tosta #1 pelaajasta. Ilmeisesti tuosta on valitettu jo pitkään, mutta asialle ei tehdä mitään.
 
Tuossa voi toki olla ongelmana se, että luultavasti pelaajan IP:llä ei ole mitään tekemistä DDoS IP-osoitteiden kanssa. Eli vaikka teko vaikuttaa selvältä, ei täysin konkreettisesti voi tekemisiä osoittaa?

Jos se nyt on DDoS, eli jos olisi keksinyt jonkun muun bugin. Tosin tuon luulisi selviävän nopeasti, eikä muutenkaan kuulosta kovin realistiselta.
Sitä mietin, että onko dedikoidun serverin kohdalla tosiaan verkkoliikenteessä jokaiselle näkyvillä jokaisen muun pelaajan IP? Luulin että dedikoiduissa näin ei olisi, mutta ilmeisesti ainakin voi sitten olla. Esimerkiksi VOIP osalta sitten on suorat yhteydet? Eikö tuossa kuitenkin ole pakko jotenkin sitä clienttiä DDoS:aa...... vai miten toi menee? Serverin jos DDoS:aa, niin ei kai toi pelaaja itsekään voisi siellä olla?
En oikein tiedä näistä asioista, joten ihan mutuilua. Ehkä joku muu tietää enemmän ja osaa spekuloida paremmin.
 
Onkohan ollut kauankin tämä ongelma? :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Korjattiin nyt samalla kun oli maintenance ja alkoi uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Miten tämä on näkynyt pelatessa?
Oletettavasti askeleet kuuluunut vääristä suunnista jos bugi sattui kohdalle.
HRTF:ää kun peli käyttää positionaalisen äänen tuottamiseen.

Ei toi bugi ole kyllä voinut kaikkia koskea, tai ainakaan kaikissa tilanteissa.
En ainakaan itse ole kokenut että askeleet kuuluisi väärin.
 
Oletettavasti askeleet kuuluunut vääristä suunnista jos bugi sattui kohdalle.
HRTF:ää kun peli käyttää positionaalisen äänen tuottamiseen.

Ei toi bugi ole kyllä voinut kaikkia koskea, tai ainakaan kaikissa tilanteissa.
En ainakaan itse ole kokenut että askeleet kuuluisi väärin.
Tämä selittänee miksi kaverit on sanoneet että viholliset kuuluu oikealta kun itse kuulee vasemmalta :D
 
Tämä selittänee miksi kaverit on sanoneet että viholliset kuuluu oikealta kun itse kuulee vasemmalta :D

Joo tätä on tapahtunut paljonkin. Useimmiten tuntuu, että ongelma on ollut kaverin puolella, kun olen replaystä tsekannut. Välillä äänet myös kuulostavat tulevan todella kaukaan, vaikka vihollinen on parissakymmenessä metrissä.
 
Uutta Battle(non)sense analyysiä liittyen FPS rajoitukseen.

RTSS luvut meinaa että FPS rajoitettu sieltä, eikä itse pelistä.

60Hz näyttö ja v-sync päällä on aika häiriintynyt input lag jo. :D

upload_2018-8-30_11-11-14.png

Yhtenä pointtina videossa oli semmonen, että vaikka RTSS (tmv) lisää n. freimin lisää input lagia, niin sen kautta FPS limit on paljon stabiilimpi kuin pelistä asetettuna. Eli voi siis tuntua hieman smoothimmalta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En ole lukenut topikkia läpi 148 sivue x_x.
mutta tein PlayerUnknown’s Battlegrounds peliin hahmon ja kannattaa valita tummahkot vaatteet ja tumma ihon väri, sillä kalpea naama loistaa kuin pietarin aurinko ruohon seasta scopeen.
Oma kana meni siinä, katsoin death camin niin pääkoppa loisti niin selvästi että ensikertalainenkin osuu helposti.
Yritin nyt jo luotua hahmoa muokata mutta tarvii jotain pisteitä.
 
En ole lukenut topikkia läpi 148 sivue x_x.
mutta tein PlayerUnknown’s Battlegrounds peliin hahmon ja kannattaa valita tummahkot vaatteet ja tumma ihon väri, sillä kalpea naama loistaa kuin pietarin aurinko ruohon seasta scopeen.
Oma kana meni siinä, katsoin death camin niin pääkoppa loisti niin selvästi että ensikertalainenkin osuu helposti.
Yritin nyt jo luotua hahmoa muokata mutta tarvii jotain pisteitä.
pro tip. Älä makaa ruohikossa.
 
Plz, tuoko on pro tippisi.. :lol:
Ihan oikea vinkki se on vaikkei heti tunnu siltä. Makuulta on hidas nousta ja se on oikeastaan varma kuolema jos vihu näkee ensin. Proneksi vain jos on kuoppa joka oikeasti suojaa tai rinkula on 100m jolloin ruoho piirtyy kaikille. Tehokkaampaa on liikkua pientä liikettä kyykyssä ettei vihu osu, ja jos vihu ampuu jostain niin yrittää kuunnella mistä suunnasta ase laukesi (eli unohtaa sen luodin kovan napsahduksen jota alkuaikoina luuli laukaisun ääneksi), siitä sitten kerkeää juosta suojaan tai jää haastamaan.
 
Korkeat puskat antavat hyvin suojaa varsinkin Sanhokissa, ase selkään ja liikkumattomana niin todella moni vihu voi kulkea parin metrin päästä huomaamatta. Protip: valitse puska mielellään kiven tai puun vierestä että pääset myös suojaan nopeasti.
 
Oli ruohikko alue ei puita 5pelaajaa ja 1 tai 2 hemmoa tulitti sivusta menin maihin ryömin piiloon paikkailin healttia. Jokainen odotti sinikehää tovin. Kohta oli 3 jäljellä näin edessä yhden joka seisoskeli ja alkoi ampua mun oikealla puolella olevaa, samalla aloin tulittaa sitä oman scopen läpi, sain sen hpn 50% kunnes hemmo kääntyi ja ampui jollai isommalla tykillä sattuman päähän.
Vara-aseena oli toinen m16 jossa oli holo kiinni jos olis joutunut pieneen rinkiin.

Olisin kuollut 5min aiemmin jos en olisi ryöminy loppu alueelle joka oli ruohikko aukealla. lv1 potalla ja lv1 liiveillä ja 4xscopella sekä jollai m16 tyyppisellä kiväärillä kolmannella pelikerralla sohvalta pelatessa.(arvelen että oli ensikertalaisen tuuria tai peli keskittää firsttimerit samalle servulle...)
Mutta kertokaa lisää kuinka kannattavaa on juoskennella aukealla endgame rinkiin.
Tottakai kuuntelen jos on oikeita neuvoja ja hyvät perustelut.

protip älä pronee ikinä pelissä on paska neuvo jota en aio uskoa että tulisi muka pro tippaajalta.
 
Viimeksi muokattu:
Oli ruohikko alue ei puita 5pelaajaa ja 1 tai 2 hemmoa tulitti sivusta menin maihin ryömin piiloon paikkailin healttia. Jokainen odotti sinikehää tovin. Kohta oli 3 jäljellä näin edessä yhden joka seisoskeli ja alkoi ampua mun oikealla puolella olevaa, samalla aloin tulittaa sitä oman scopen läpi, sain sen hpn 50% kunnes hemmo kääntyi ja ampui jollai isommalla tykillä sattuman päähän.
Vara-aseena oli toinen m16 jossa oli holo kiinni jos olis joutunut pieneen rinkiin.

Olisin kuollut 5min aiemmin jos en olisi ryöminy loppu alueelle joka oli ruohikko aukealla. lv1 potalla ja lv1 liiveillä ja 4xscopella sekä jollai m16 tyyppisellä kiväärillä kolmannella pelikerralla sohvalta pelatessa.(arvelen että oli ensikertalaisen tuuria tai peli keskittää firsttimerit samalle servulle...)
Mutta kertokaa lisää kuinka kannattavaa on juoskennella aukealla endgame rinkiin.
Tottakai kuuntelen jos on oikeita neuvoja ja hyvät perustelut.

protip älä pronee ikinä pelissä on paska neuvo jota en aio uskoa että tulisi muka pro tippaajalta.
On pronelle käyttönsä niinku tuossa just selitit. Alkuperäisestä viestistä varmaan muutkin sai käsityksen että siinä on tehty se sama virhe minkä jokainen tekee alussa, eli luulee olevansa suojassa kun makaa. Oikeasti tilanteet joissa kannattaa olla pronena on vähissä.
 
Juu, tuo mainitsemasi makuulta on hidas nousta on hyvä perustelu, joka kertookin paljon missä vähäisissä tilanteissa pronea voi käyttää.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 453
Viestejä
4 929 759
Jäsenet
79 368
Uusin jäsen
nexu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom