Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.
Toisaalta normimapeissakin pelien fiilis on myös suhteellisen hit-and-miss. Mielenkiintoisimpia ovat pelit, joissa ehkä alussa sattuu yhden tiimin kanssa samaan sijaintiin, ja sitten etenee suurin piirtein alueella kohdaten suhteellisen tasavälein vastuksia ja loottipäivitystä. Tylsimpiä ovat ne, joissa ensin vartti lootitaan ja sitten alueiden kanssa osuu lähestymään juuri väärästä suunnasta jonkun täysin aukean pellon poikki.
Pakettihunttaus tuntuu myös toimivan ainostaan Erangelissa, ja etenkin nelinpelissä sen hyödyllisyys on aika kyseenalaista - paketista irtoaa kamat vaan yhdelle, eivätkä Groza/Aug nyt välttämättä edes ole niin ihmeellisiä verrattuna rynkkyihin lisäosineen. Lähinnä sinne menee sen varman kypärän ja armorin takia, ja sitten toissijaisesti ghillie/awp toivossa.
Olisi myös ihan mukava nähdä jostain kartasta, minne paketit pelin aikana tippuivat (en pidä tällä hetkellä replayta päällä, siitä kai näkisi?). Viime aikoina on turhan monta kertaa koko paketti vain mystisesti kadonnut, vaikka suunta on ollut hyvin selvä ja sitä on haravoitu koko tiimin voimin.