Playerunknown's Battlegrounds (PC)

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Death Camista katsoin niin tähtäin ei osoittanut kyllä laukaushetkellä kovin lähelle omaa päätä...Death Camin vika/epätäydellisyys vai jotain muuta? :tdown:
Juu, ei death camin tai replayn kannalta voi tehdä tarkkoja johtopäätöksiä. Ne ei myöskään näytä pelaaja rekyyliä.
Lähinnä noilla voi katsoa suurpiirteisiä liikkeitä yms. Eli jos hakkereita ajatellaan, voit nähdä ehkä sen että seuraa sun liikkeitä seinän läpi tms.

Nuo kummatkin kun ovat vain rekonstruktio pelidatan pohjalta, eli siinä häviää mm. viiveen yms. vaikutukset.
Heitto voi siis olla satoja millisekunteja, ja varmaan melkein aina onkin. Hahmot oikeasti eri kohdissa, yms.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Ensi yönä kello 03:30 piti alkaa update #20 maintenance, mutta joku ongelma iski.
Joskus aiemmin viivästyi vaan tunteja, toivottavasti nytkin.
Just kun piti huomenna tykitellä oikein kunnolla eli koko ilta yön tunneille asti, ja aiemmin tänään toivoin salaa että patchi tulisi ensi yönä liveen. :btooth:

Jotain pieni lisäyksiä verrattuna aiempaan muutoslokiin: PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #20

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
No percele, ei sitten vissiin tullut pätsiä.

Mikäs teaseri tämä on? Shooting/test range vihdoin tuloillaan?
Tommosia pömpeleitä mm. noiden konttien päällä. Varmaan pyörähtää ympäri osumasta, ja eri väristä näkee selvästi osuman.



Perään vielä melkosen pitkä tarinointi server performancesta.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
19.11.2016
Viestejä
4 234
Onko tähän tullut jotain muutoksia FPS optioimoinnin osalta? Jos laitan kaikki muut paitsi view distance (ultra) very lowlle, menetänkö jotain pelattavuuden suhteen? Tai siis toisin päin, kun minulla on nyt FPS:t luokkaa 140-170 (3440x1440) mutta vain 80hz monitori (60hz U3415W kellotettuna) niin kannattaako jotain grafiikoita laittaa paremmalle josta saisi jotain etua/apua pelatessa vai onko pelkkää silmäkarkkia ilman hyötyjä?
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Eli ensi yönä liveen se update #20. About 03:30 - 06:30 on maintenance.



Onko tähän tullut jotain muutoksia FPS optioimoinnin osalta? Jos laitan kaikki muut paitsi view distance (ultra) very lowlle, menetänkö jotain pelattavuuden suhteen? Tai siis toisin päin, kun minulla on nyt FPS:t luokkaa 140-170 (3440x1440) mutta vain 80hz monitori (60hz U3415W kellotettuna) niin kannattaako jotain grafiikoita laittaa paremmalle josta saisi jotain etua/apua pelatessa vai onko pelkkää silmäkarkkia ilman hyötyjä?
Paljon on noussut FPS lähiaikojen pätseissä.

Itse olen käyttänyt aika pitkälle asetuksia mitä WackyJacky tässä esittelee:



Tosin sillä erotuksella että en itse siedä noin korkeaa AA:ta, joten se mulla matalempi ja post-processing korkeampi eli medium. Skarpimpi kuva omasta mielestä, eli kuten wacky tuossa selittää PP preferenssiä.
Niin ja se uusi sharpen täppä on mulla päällä. Tuli jossain äskettäisessä pätsissä.

Ei varmaan mistään korkeasta asetuksesta etua saa, pl. ehkä noi AA/PP jotka terävöittää tai "sulavoittaa" kuvaa. Sulavoittamisella meinaan kun tuo wacky selittää AA:sta että ilmeisesti liikkeen huomaisi paremmin.
Omasta mielestä korkea AA on vaan puuroa.

View distance mediumikin riittää piirtää ukot niin kauas kuin näet. Sen alle en itsekään tykkää pitää, kun kaikki talot yms. niin perunaa. Eikä toi korkeampi asetus tunnu kovin osuvan FPS:ään.
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
Onpas tässä viimeaikoina talokämpperit sun muut epäpelaajat yleistyneet. Luulisi että saisi paljon paremmat kiksit, kun menee omaan vessaansa kykkimään.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316


Twitter kommenteissa luki että jossain kohtaa voi myös yksin mennä.
En tosin ymmärrä miksi se ei olisi se ensimmäinen iteraatio............ mikä ihmeen 5 pelaajan minimi?
Luulisi yhden pelaajan startti olevan se koko pointti. :confused:

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Onpas tässä viimeaikoina talokämpperit sun muut epäpelaajat yleistyneet. Luulisi että saisi paljon paremmat kiksit, kun menee omaan vessaansa kykkimään.
Mistä hitosta sä löydät talokämppereitä?? :D Ei oo meinaa näkyny varmaa 50 pelii yhtäkää.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Mistä hitosta sä löydät talokämppereitä?? :D Ei oo meinaa näkyny varmaa 50 pelii yhtäkää.
No joo, hyvin harvassa ovat. Ainakaan siinä mielessä mitä itse ymmärrän kämpperin olevan.

Tulee mieleen ehkä pikemmin tilanne että vihu(t) on selvästi kuullut sut ja kuulee missä menet. Tässä tilanteessa tuohan on vain ihan järkevä taku olla jonkin verran liikkumatta. En tosin näe tätä niinkään kämppäämisenä?

On varmaan melkosen harvassa ne, jotka muita tiedostamatta istuu jossain nurkassa.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
No joo, hyvin harvassa ovat. Ainakaan siinä mielessä mitä itse ymmärrän kämpperin olevan.

Tulee mieleen ehkä pikemmin tilanne että vihu(t) on selvästi kuullut sut ja kuulee missä menet. Tässä tilanteessa tuohan on vain ihan järkevä taku olla jonkin verran liikkumatta. En tosin näe tätä niinkään kämppäämisenä?

On varmaan melkosen harvassa ne, jotka muita tiedostamatta istuu jossain nurkassa.
Itsellä tuli sama mieleen; jos kuulen jonkun juoksevan suoraan taloa kohti, jota olen loottaamassa, niin kyllä se liike yleensä pysähtyy, jotta yllätysmomentti säilyy.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
No joo, hyvin harvassa ovat. Ainakaan siinä mielessä mitä itse ymmärrän kämpperin olevan.

Tulee mieleen ehkä pikemmin tilanne että vihu(t) on selvästi kuullut sut ja kuulee missä menet. Tässä tilanteessa tuohan on vain ihan järkevä taku olla jonkin verran liikkumatta. En tosin näe tätä niinkään kämppäämisenä?

On varmaan melkosen harvassa ne, jotka muita tiedostamatta istuu jossain nurkassa.
Yhdessä pelissä hyppäsin koululle ja kovien mayhemien jälkeen selvisin voittajana.
Menin vielä uimahallin loottimaan, kun siellä ei ollut kukaan käynyt.
Vessassa tietty oli yks kaveri akn kanssa. Replaysta näin, että koko sen 15min mitä peli kesti niin oli istunut vessassa. Uimahallissa oli toinen vastaava, mutta harmittavasti en koskaan saanut selvyyttä kumpiko näistä selvisi voittajana vai kuolivatko zonen ulkopuolelle, kun ei ensinmäisten 15 minuutinkaan aikana uskaltaneet liikkua.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
4 604
Yhdessä pelissä hyppäsin koululle ja kovien mayhemien jälkeen selvisin voittajana.
Menin vielä uimahallin loottimaan, kun siellä ei ollut kukaan käynyt.
Vessassa tietty oli yks kaveri akn kanssa. Replaysta näin, että koko sen 15min mitä peli kesti niin oli istunut vessassa. Uimahallissa oli toinen vastaava, mutta harmittavasti en koskaan saanut selvyyttä kumpiko näistä selvisi voittajana vai kuolivatko zonen ulkopuolelle, kun ei ensinmäisten 15 minuutinkaan aikana uskaltaneet liikkua.
Toihan on taktiikkana kuitenkin ihan validi, että hypätään hotspottiin ja kämpätään hetki, jotta saadaan joku yllätettyä. Seuraavalla kerralla osaat varmaan liikkua varovaisemmin.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Tykätköön kukakin minkälaisesta pelityylistä vaan, mutta mieluummin oon se, joka koululta selviää 4-8 tapon kanssa, kuin se, joka saa sen yhden tapon siitä, kun kykkii piilossa ja tappaa sen joka koulun on saanut tyhjennettyä agressiivisella pelityylillä.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Tykätköön kukakin minkälaisesta pelityylistä vaan, mutta mieluummin oon se, joka koululta selviää 4-8 tapon kanssa, kuin se, joka saa sen yhden tapon siitä, kun kykkii piilossa ja tappaa sen joka koulun on saanut tyhjennettyä agressiivisella pelityylillä.
Itse olen mieluiten se, joka syö kanaa.

Tuon takia en tykkää hypätä keskeisimmille paikoille, koska siinä on hankala pysyä kärryillä, montako rakennuksilla vielä on (ja osa saattaa lähteä poiskin). Sitten 10 min. jälkeen siellä saattaa joku vielä istua nurkassa odottamassa ja siihen sitten kuolet. Helpompi hypätä vähän sivummalle vaikka 2 vihollisen kanssa, niin tietää aika tarkkaan, montako pitää ottaa hengiltä vielä sen ensimmäisen jälkeen ja missä vaiheessa kylän pitäisi olla tyhjä.
 
Liittynyt
01.03.2017
Viestejä
314
Eipä siitä voitosta mitään ole irti saanut vähään aikaan. Ei kyllä koko pelistäkään enää...
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Toihan on taktiikkana kuitenkin ihan validi, että hypätään hotspottiin ja kämpätään hetki, jotta saadaan joku yllätettyä. Seuraavalla kerralla osaat varmaan liikkua varovaisemmin.
Niin on. Mikäs siinä jos jaksaa sen 15min kämppiä.
Harvoin noita tulee toki, ja singlenä pelannut enää pelkkää Sanhokia.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 476
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.

Toisaalta normimapeissakin pelien fiilis on myös suhteellisen hit-and-miss. Mielenkiintoisimpia ovat pelit, joissa ehkä alussa sattuu yhden tiimin kanssa samaan sijaintiin, ja sitten etenee suurin piirtein alueella kohdaten suhteellisen tasavälein vastuksia ja loottipäivitystä. Tylsimpiä ovat ne, joissa ensin vartti lootitaan ja sitten alueiden kanssa osuu lähestymään juuri väärästä suunnasta jonkun täysin aukean pellon poikki.

Pakettihunttaus tuntuu myös toimivan ainostaan Erangelissa, ja etenkin nelinpelissä sen hyödyllisyys on aika kyseenalaista - paketista irtoaa kamat vaan yhdelle, eivätkä Groza/Aug nyt välttämättä edes ole niin ihmeellisiä verrattuna rynkkyihin lisäosineen. Lähinnä sinne menee sen varman kypärän ja armorin takia, ja sitten toissijaisesti ghillie/awp toivossa.

Olisi myös ihan mukava nähdä jostain kartasta, minne paketit pelin aikana tippuivat (en pidä tällä hetkellä replayta päällä, siitä kai näkisi?). Viime aikoina on turhan monta kertaa koko paketti vain mystisesti kadonnut, vaikka suunta on ollut hyvin selvä ja sitä on haravoitu koko tiimin voimin.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.

Toisaalta normimapeissakin pelien fiilis on myös suhteellisen hit-and-miss. Mielenkiintoisimpia ovat pelit, joissa ehkä alussa sattuu yhden tiimin kanssa samaan sijaintiin, ja sitten etenee suurin piirtein alueella kohdaten suhteellisen tasavälein vastuksia ja loottipäivitystä. Tylsimpiä ovat ne, joissa ensin vartti lootitaan ja sitten alueiden kanssa osuu lähestymään juuri väärästä suunnasta jonkun täysin aukean pellon poikki.

Pakettihunttaus tuntuu myös toimivan ainostaan Erangelissa, ja etenkin nelinpelissä sen hyödyllisyys on aika kyseenalaista - paketista irtoaa kamat vaan yhdelle, eivätkä Groza/Aug nyt välttämättä edes ole niin ihmeellisiä verrattuna rynkkyihin lisäosineen. Lähinnä sinne menee sen varman kypärän ja armorin takia, ja sitten toissijaisesti ghillie/awp toivossa.

Olisi myös ihan mukava nähdä jostain kartasta, minne paketit pelin aikana tippuivat (en pidä tällä hetkellä replayta päällä, siitä kai näkisi?). Viime aikoina on turhan monta kertaa koko paketti vain mystisesti kadonnut, vaikka suunta on ollut hyvin selvä ja sitä on haravoitu koko tiimin voimin.
Itsellä samanlaisia fiiliksiä. Sen jälkeen, kun Sanhok on tullut, en ole montaakaan roundia pelannut muita mappeja singlessä. Siinä tuntuu vaan hermot olevan välillä tiukalla, kun ketään ei tunnu huomaavan ja liikkuessa sinut huomataan, mutta liikumattomana tulee aina Kar tai M24 otsaan. Kulkuneuvoa käyttäessä se on lähes aina kuolemaksi.

Oli mukava pelata viikonloppuna duoa kaverin kanssa, kun isommissa kartoissa jää isompi rooli ajattelullekin ja näköyhteys ei aina ole jommankumman (minä/me vs. vastustaja) kuolemaksi. Isojen karttojen vaihteleva sää on myös tehnyt erit. Erangelista paljon mukavamman pelata.

Saisivat lykätä taas uutta karttaa.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
957
Alkuinnostuksen jälkeen olen kokenut Sanhokin aikamoiseksi pettymykseksi. Tuntuu, että siitä puuttuu jotenkin samanlainen draaman kaari tai tahditus. Liian helposti se on alussa aseet kouraan ja sitten edetään alueelle päin koko loppupeli. Paketteja ei tule haettua ellei ihan viereen osu, ja autoja käyttää vielä harvemmin. Eniten tosin häiritsee varmaan se, että minä en tahdo erottaa Sanhokin viidakosta oikeastaan mitään, eikä kasvuston takia näkyvyys yleensä ole kovin kauas.
Sanhokissa on välillä ihan hauskaa mennä veneellä cämppimään alueen reunalle jos se vaan sattuu sopivasti. Kerran sattui alueet niin, että siirsin venettä aina vaan hieman seuraavalle alueelle ja sain samalla 2 droppia noukittua helposti, ja sitten maihin kun oli noin 10 tyyppiä hengissä :D
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Oma mielipide kanssa että jos haluu tässä pelissä hyväksi on pelattava agressiivisesti. Ja hakeuduttava tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka välillä niissä käykin ohrasesti :D Mut eikun uutta yritystä perään. Ja loppurinkuloissa itse aina vältän menemästä talojen yms sisään.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Oma mielipide kanssa että jos haluu tässä pelissä hyväksi on pelattava agressiivisesti. Ja hakeuduttava tilanteeseen kuin tilanteeseen. Vaikka välillä niissä käykin ohrasesti :D Mut eikun uutta yritystä perään. Ja loppurinkuloissa itse aina vältän menemästä talojen yms sisään.
Tosin jos just vasta alottanu ni ei kannata ehkä ihan hot droppeihi lähtee mähisee. Kerkee ikinä edes ampuu ku tulee pataa. :D
 

Alkuelio

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
28.08.2017
Viestejä
152
No kyllähän tuollainen vartin vessakämppi kertoo jo korkeamman tason pelkuruudesta. Jos ei pidä hallussaan strategisesti merkittävää paikkaa, niin kaikenmoinen istuminen on mielestäni luonteen heikkoutta ja pallien puutetta.

Sanhok on kyllä tylsähkö kartta pidemmän päälle, mutta toisaalta sitä pelatessa ei joudu dodgeamaan Miramaria jatkuvasti.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Sanhokissa on välillä ihan hauskaa mennä veneellä cämppimään alueen reunalle jos se vaan sattuu sopivasti. Kerran sattui alueet niin, että siirsin venettä aina vaan hieman seuraavalle alueelle ja sain samalla 2 droppia noukittua helposti, ja sitten maihin kun oli noin 10 tyyppiä hengissä :D

Like dis? :D
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Tosin jos just vasta alottanu ni ei kannata ehkä ihan hot droppeihi lähtee mähisee. Kerkee ikinä edes ampuu ku tulee pataa.
No toki myös pointti on tuokin. Itse sillon alkuun kun pelin hommasin niin olin tosi tosi varovainen ensimmäiset pelitunnit. Myönnän kyllä että itseänikin aina kuumotti liikkua tosi paljon :D Helposti sitä jäi aina paikalleen johonkin.Mutta pikkuhiljaa se siitä lähti sitten muuttumaan agressiivisemmaksi se pelaaminen. Nykyisin aina ääntä kohti vaan jos jossain kuuluu kunnon paukutusta :D
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
No toki myös pointti on tuokin. Itse sillon alkuun kun pelin hommasin niin olin tosi tosi varovainen ensimmäiset pelitunnit. Myönnän kyllä että itseänikin aina kuumotti liikkua tosi paljon :D Helposti sitä jäi aina paikalleen johonkin.Mutta pikkuhiljaa se siitä lähti sitten muuttumaan agressiivisemmaksi se pelaaminen. Nykyisin aina ääntä kohti vaan jos jossain kuuluu kunnon paukutusta :D
Itel nykyää vaihtelee, koitan yleensä valita fiksut fightit. Ja sit taas välillä ku joku ampuu autoa ku ajat ohi ni tulee sellanen agre "PERKELE MUN AUTOA EI AMMUTA!" liinat kiinni ja päälle xD
 
Liittynyt
28.11.2017
Viestejä
565
Itel nykyää vaihtelee, koitan yleensä valita fiksut fightit. Ja sit taas välillä ku joku ampuu autoa ku ajat ohi ni tulee sellanen agre "PERKELE MUN AUTOA EI AMMUTA!" liinat kiinni ja päälle xD
Joo toi on perus että jos joku ampuu kun ajaa autolla ohi niin vehkeet parkkii ja eikun päälle xD. Mut soolona mää aina meen vaan ääntä kohdi ja haen tappoja. Kyl määkii ennemmi tykkään saada vaikka joku 10 tappoa kun kana aterian jollain parilla tapolla. Mut sit duuona ja squadina tulo pelattua taktisemmin kyllä jne. Tai riippuen muusta porukasta tietysti myös että miten muut haluaa pelata.
 

Lyd

Liittynyt
13.04.2017
Viestejä
133
Tuo Beryl tuntuu putoavan AKn ja Vectorin väliin. Tehoa ja tulinopeutta riittää. Mainio vehje, vaikka pidemmälle ammuttaessa on rekyyli aika kova. Tällä hetkellä Beryl > Vector > loput. Ja kyllä siitä lähtevä meteli tuntui yllättävän pari pelaajaa aika hyvin, sen verta ukot heilui ammunnan alettua :D
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Itsellä vähän vaihtelee nämä mieltymykset.

Ennen Sanhokia: 1. M4, 2. Scar-L, 3. UMP, 4. AK... X. Vector/Micro-uzi

Sanhokin tultua: 1. Vector, 2. AK, 3. UMP, 4. M4 ... X. Micro-uzi

Nykyään: 1. AK, 2. Beryl/M4, 3.UMP/Vector... X. Micro-uzi

Tuntuu, että välillä jollain saa kaikki hengiltä, toisinaan taas häviää jatkuvasti 1v1. En tiedä, johtuuko nettiyhteydestä tai jostain, kun välillä tuntuu pätkivän. Tämän vuoksi nuo mieltymyksetkin vaihtelevat. Oikeastaan vasta Sanhokin tultua tutustuin Vectoriin. Sitä ennen olin ehkä 2 kertaa ampunut edes Vectorilla. Micro-uzi on tällä hetkellä ase, jolla olen ampunut vihollista ehkä 3 kertaa.

Vector on lähietäisyydelle helv. kova, jos löytyy gripit yms. Ilman jatkolipasta käyttökelvoton IMO. Jos puuttuu sopiva grippi ym., niin yli pariinkymmeneen metriin ihan onneton, kun ase seilaa sarjaa ampuessa miten sattuu. UMP taas käy vähän pidemmällekin, kun rekyyli on niin olematon.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
309
Itsekin äsken yhden pelin kokeilin niin on se aika tykki, pitää vaan oppia rekyyli hallitsemaan paremmin (en tosin löytänyt oikeasti sopivaa grippiä koko pelin aikana...)
halffi tai pysty, oikeestaa käytä muita kahvoja ollenkaa. DMR aina pysty, rynsestereihi käy molemmat.
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
1 142
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 666
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
Jotenkin ei yllätä yhtään. Kyllä se peli pitäisi saada kevyeksi jollain muulla tavalla kuin tuolla.
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.



Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays
 
Liittynyt
31.05.2017
Viestejä
4 384
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.



Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays
Itse huomasin ihan saman jutun tosta #1 pelaajasta. Ilmeisesti tuosta on valitettu jo pitkään, mutta asialle ei tehdä mitään.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Tuossa voi toki olla ongelmana se, että luultavasti pelaajan IP:llä ei ole mitään tekemistä DDoS IP-osoitteiden kanssa. Eli vaikka teko vaikuttaa selvältä, ei täysin konkreettisesti voi tekemisiä osoittaa?

Jos se nyt on DDoS, eli jos olisi keksinyt jonkun muun bugin. Tosin tuon luulisi selviävän nopeasti, eikä muutenkaan kuulosta kovin realistiselta.
Sitä mietin, että onko dedikoidun serverin kohdalla tosiaan verkkoliikenteessä jokaiselle näkyvillä jokaisen muun pelaajan IP? Luulin että dedikoiduissa näin ei olisi, mutta ilmeisesti ainakin voi sitten olla. Esimerkiksi VOIP osalta sitten on suorat yhteydet? Eikö tuossa kuitenkin ole pakko jotenkin sitä clienttiä DDoS:aa...... vai miten toi menee? Serverin jos DDoS:aa, niin ei kai toi pelaaja itsekään voisi siellä olla?
En oikein tiedä näistä asioista, joten ihan mutuilua. Ehkä joku muu tietää enemmän ja osaa spekuloida paremmin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Onkohan ollut kauankin tämä ongelma? :D



Korjattiin nyt samalla kun oli maintenance ja alkoi uusi season.

 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Miten tämä on näkynyt pelatessa?
Oletettavasti askeleet kuuluunut vääristä suunnista jos bugi sattui kohdalle.
HRTF:ää kun peli käyttää positionaalisen äänen tuottamiseen.

Ei toi bugi ole kyllä voinut kaikkia koskea, tai ainakaan kaikissa tilanteissa.
En ainakaan itse ole kokenut että askeleet kuuluisi väärin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 102
Viestejä
4 191 302
Jäsenet
70 864
Uusin jäsen
Joonas123

Hinta.fi

Ylös Bottom