Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Itsellä vähän vaihtelee nämä mieltymykset.

Ennen Sanhokia: 1. M4, 2. Scar-L, 3. UMP, 4. AK... X. Vector/Micro-uzi

Sanhokin tultua: 1. Vector, 2. AK, 3. UMP, 4. M4 ... X. Micro-uzi

Nykyään: 1. AK, 2. Beryl/M4, 3.UMP/Vector... X. Micro-uzi

Tuntuu, että välillä jollain saa kaikki hengiltä, toisinaan taas häviää jatkuvasti 1v1. En tiedä, johtuuko nettiyhteydestä tai jostain, kun välillä tuntuu pätkivän. Tämän vuoksi nuo mieltymyksetkin vaihtelevat. Oikeastaan vasta Sanhokin tultua tutustuin Vectoriin. Sitä ennen olin ehkä 2 kertaa ampunut edes Vectorilla. Micro-uzi on tällä hetkellä ase, jolla olen ampunut vihollista ehkä 3 kertaa.

Vector on lähietäisyydelle helv. kova, jos löytyy gripit yms. Ilman jatkolipasta käyttökelvoton IMO. Jos puuttuu sopiva grippi ym., niin yli pariinkymmeneen metriin ihan onneton, kun ase seilaa sarjaa ampuessa miten sattuu. UMP taas käy vähän pidemmällekin, kun rekyyli on niin olematon.
 
Itsekin äsken yhden pelin kokeilin niin on se aika tykki, pitää vaan oppia rekyyli hallitsemaan paremmin (en tosin löytänyt oikeasti sopivaa grippiä koko pelin aikana...)
halffi tai pysty, oikeestaa käytä muita kahvoja ollenkaa. DMR aina pysty, rynsestereihi käy molemmat.
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tulipa ihan itelle hyvä mieli ku näki välillä tämmöstä pätkää, joka edustaa omaa pelaamistani :D
 
Kaikkihan täällä tietää että mä oon aivan god tier pelaaja, ainaki videoiden perusteella. :D Tein tollasen pätkän miten nää pelit oikeesti menee...
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Viimeinen oli aika kova. Piti itsekin miettiä, että mitä tuossa tapahtui.
 
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
 
Meinasin käydä testaamassa vähän beryliä, 2 peliä ja 2 kertaa näkymättömään viholliseen kuolema. Ilmestyi KESKELLE TIETÄ yhtäkkiä vaan toinen näistä, vissiin sääsivät jo sitä kuinka usein noita päivitetään servulle.. Jos koittais patch #21:sessä sitten uudelleen, on kyllä huvittavaa touhua tämä.
Jotenkin ei yllätä yhtään. Kyllä se peli pitäisi saada kevyeksi jollain muulla tavalla kuin tuolla.
 
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
 
Onko tuolla op.gg-sivustolla joku oma rankkisysteemi vai vastaako ihan virallista? Tsekkasin huvikseen omani ja eilen oli EU:n solo-FPP:ssä 160:n paikkeilla (top 0,053 %). Paljokohan tuossa on kaikenkaikkiaan sakkia.

Jos oikein laskin, niin tuossa on n. 300 000 pelaajaa mukana tuossa listauksessa.
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays
 
PUBG:issa on nykyään se API eli rajapinta mistä infot saa, joten en näe miksi ei olisi viralliset rankingit.

Seasoniin/rankingiin liittyen, tällä hetkellä servut on unranked ja ensi yönä maintenance jonka perään uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Jännä kaveri muuten tuo season 8 #1 eu solo fpp. TwitchLettninTV - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
Törmäsin tälläiseen ketjuun: EU FPP #1 TwitchLettninTV DDoS attacks server to climb in rankings. : PUBATTLEGROUNDS

Melkein kaikki muut pelaajat on jäissä kun toi pelaa. :D
Hieno tää systeemi, 2D replay yhdestä ton matsista: pubg.sh: 2D Match Replays


Itse huomasin ihan saman jutun tosta #1 pelaajasta. Ilmeisesti tuosta on valitettu jo pitkään, mutta asialle ei tehdä mitään.
 
Tuossa voi toki olla ongelmana se, että luultavasti pelaajan IP:llä ei ole mitään tekemistä DDoS IP-osoitteiden kanssa. Eli vaikka teko vaikuttaa selvältä, ei täysin konkreettisesti voi tekemisiä osoittaa?

Jos se nyt on DDoS, eli jos olisi keksinyt jonkun muun bugin. Tosin tuon luulisi selviävän nopeasti, eikä muutenkaan kuulosta kovin realistiselta.
Sitä mietin, että onko dedikoidun serverin kohdalla tosiaan verkkoliikenteessä jokaiselle näkyvillä jokaisen muun pelaajan IP? Luulin että dedikoiduissa näin ei olisi, mutta ilmeisesti ainakin voi sitten olla. Esimerkiksi VOIP osalta sitten on suorat yhteydet? Eikö tuossa kuitenkin ole pakko jotenkin sitä clienttiä DDoS:aa...... vai miten toi menee? Serverin jos DDoS:aa, niin ei kai toi pelaaja itsekään voisi siellä olla?
En oikein tiedä näistä asioista, joten ihan mutuilua. Ehkä joku muu tietää enemmän ja osaa spekuloida paremmin.
 
Onkohan ollut kauankin tämä ongelma? :D

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Korjattiin nyt samalla kun oli maintenance ja alkoi uusi season.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Miten tämä on näkynyt pelatessa?
Oletettavasti askeleet kuuluunut vääristä suunnista jos bugi sattui kohdalle.
HRTF:ää kun peli käyttää positionaalisen äänen tuottamiseen.

Ei toi bugi ole kyllä voinut kaikkia koskea, tai ainakaan kaikissa tilanteissa.
En ainakaan itse ole kokenut että askeleet kuuluisi väärin.
 
Oletettavasti askeleet kuuluunut vääristä suunnista jos bugi sattui kohdalle.
HRTF:ää kun peli käyttää positionaalisen äänen tuottamiseen.

Ei toi bugi ole kyllä voinut kaikkia koskea, tai ainakaan kaikissa tilanteissa.
En ainakaan itse ole kokenut että askeleet kuuluisi väärin.
Tämä selittänee miksi kaverit on sanoneet että viholliset kuuluu oikealta kun itse kuulee vasemmalta :D
 
Tämä selittänee miksi kaverit on sanoneet että viholliset kuuluu oikealta kun itse kuulee vasemmalta :D

Joo tätä on tapahtunut paljonkin. Useimmiten tuntuu, että ongelma on ollut kaverin puolella, kun olen replaystä tsekannut. Välillä äänet myös kuulostavat tulevan todella kaukaan, vaikka vihollinen on parissakymmenessä metrissä.
 
Uutta Battle(non)sense analyysiä liittyen FPS rajoitukseen.

RTSS luvut meinaa että FPS rajoitettu sieltä, eikä itse pelistä.

60Hz näyttö ja v-sync päällä on aika häiriintynyt input lag jo. :D

upload_2018-8-30_11-11-14.png

Yhtenä pointtina videossa oli semmonen, että vaikka RTSS (tmv) lisää n. freimin lisää input lagia, niin sen kautta FPS limit on paljon stabiilimpi kuin pelistä asetettuna. Eli voi siis tuntua hieman smoothimmalta.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
En ole lukenut topikkia läpi 148 sivue x_x.
mutta tein PlayerUnknown’s Battlegrounds peliin hahmon ja kannattaa valita tummahkot vaatteet ja tumma ihon väri, sillä kalpea naama loistaa kuin pietarin aurinko ruohon seasta scopeen.
Oma kana meni siinä, katsoin death camin niin pääkoppa loisti niin selvästi että ensikertalainenkin osuu helposti.
Yritin nyt jo luotua hahmoa muokata mutta tarvii jotain pisteitä.
 
En ole lukenut topikkia läpi 148 sivue x_x.
mutta tein PlayerUnknown’s Battlegrounds peliin hahmon ja kannattaa valita tummahkot vaatteet ja tumma ihon väri, sillä kalpea naama loistaa kuin pietarin aurinko ruohon seasta scopeen.
Oma kana meni siinä, katsoin death camin niin pääkoppa loisti niin selvästi että ensikertalainenkin osuu helposti.
Yritin nyt jo luotua hahmoa muokata mutta tarvii jotain pisteitä.
pro tip. Älä makaa ruohikossa.
 
Plz, tuoko on pro tippisi.. :lol:
Ihan oikea vinkki se on vaikkei heti tunnu siltä. Makuulta on hidas nousta ja se on oikeastaan varma kuolema jos vihu näkee ensin. Proneksi vain jos on kuoppa joka oikeasti suojaa tai rinkula on 100m jolloin ruoho piirtyy kaikille. Tehokkaampaa on liikkua pientä liikettä kyykyssä ettei vihu osu, ja jos vihu ampuu jostain niin yrittää kuunnella mistä suunnasta ase laukesi (eli unohtaa sen luodin kovan napsahduksen jota alkuaikoina luuli laukaisun ääneksi), siitä sitten kerkeää juosta suojaan tai jää haastamaan.
 
Korkeat puskat antavat hyvin suojaa varsinkin Sanhokissa, ase selkään ja liikkumattomana niin todella moni vihu voi kulkea parin metrin päästä huomaamatta. Protip: valitse puska mielellään kiven tai puun vierestä että pääset myös suojaan nopeasti.
 
Oli ruohikko alue ei puita 5pelaajaa ja 1 tai 2 hemmoa tulitti sivusta menin maihin ryömin piiloon paikkailin healttia. Jokainen odotti sinikehää tovin. Kohta oli 3 jäljellä näin edessä yhden joka seisoskeli ja alkoi ampua mun oikealla puolella olevaa, samalla aloin tulittaa sitä oman scopen läpi, sain sen hpn 50% kunnes hemmo kääntyi ja ampui jollai isommalla tykillä sattuman päähän.
Vara-aseena oli toinen m16 jossa oli holo kiinni jos olis joutunut pieneen rinkiin.

Olisin kuollut 5min aiemmin jos en olisi ryöminy loppu alueelle joka oli ruohikko aukealla. lv1 potalla ja lv1 liiveillä ja 4xscopella sekä jollai m16 tyyppisellä kiväärillä kolmannella pelikerralla sohvalta pelatessa.(arvelen että oli ensikertalaisen tuuria tai peli keskittää firsttimerit samalle servulle...)
Mutta kertokaa lisää kuinka kannattavaa on juoskennella aukealla endgame rinkiin.
Tottakai kuuntelen jos on oikeita neuvoja ja hyvät perustelut.

protip älä pronee ikinä pelissä on paska neuvo jota en aio uskoa että tulisi muka pro tippaajalta.
 
Viimeksi muokattu:
Oli ruohikko alue ei puita 5pelaajaa ja 1 tai 2 hemmoa tulitti sivusta menin maihin ryömin piiloon paikkailin healttia. Jokainen odotti sinikehää tovin. Kohta oli 3 jäljellä näin edessä yhden joka seisoskeli ja alkoi ampua mun oikealla puolella olevaa, samalla aloin tulittaa sitä oman scopen läpi, sain sen hpn 50% kunnes hemmo kääntyi ja ampui jollai isommalla tykillä sattuman päähän.
Vara-aseena oli toinen m16 jossa oli holo kiinni jos olis joutunut pieneen rinkiin.

Olisin kuollut 5min aiemmin jos en olisi ryöminy loppu alueelle joka oli ruohikko aukealla. lv1 potalla ja lv1 liiveillä ja 4xscopella sekä jollai m16 tyyppisellä kiväärillä kolmannella pelikerralla sohvalta pelatessa.(arvelen että oli ensikertalaisen tuuria tai peli keskittää firsttimerit samalle servulle...)
Mutta kertokaa lisää kuinka kannattavaa on juoskennella aukealla endgame rinkiin.
Tottakai kuuntelen jos on oikeita neuvoja ja hyvät perustelut.

protip älä pronee ikinä pelissä on paska neuvo jota en aio uskoa että tulisi muka pro tippaajalta.
On pronelle käyttönsä niinku tuossa just selitit. Alkuperäisestä viestistä varmaan muutkin sai käsityksen että siinä on tehty se sama virhe minkä jokainen tekee alussa, eli luulee olevansa suojassa kun makaa. Oikeasti tilanteet joissa kannattaa olla pronena on vähissä.
 
Juu, tuo mainitsemasi makuulta on hidas nousta on hyvä perustelu, joka kertookin paljon missä vähäisissä tilanteissa pronea voi käyttää.
 
Juu, tuo mainitsemasi makuulta on hidas nousta on hyvä perustelu, joka kertookin paljon missä vähäisissä tilanteissa pronea voi käyttää.

Kaikki pelaa peliä asetuksilla jossa ruohot piirtyy mahdollisimman lyhyen matkan. 100m päässä oleva kaveri luulee olevansa ruohossa (ja omalla ruudullaan onkin), mutta vihu näkee vain paljaan maaston.
 
Kaikki pelaa peliä asetuksilla jossa ruohot piirtyy mahdollisimman lyhyen matkan. 100m päässä oleva kaveri luulee olevansa ruohossa (ja omalla ruudullaan onkin), mutta vihu näkee vain paljaan maaston.

Onko olemassa joku asetus, mikä vaikuttaa nimenomaan ruohon piirtoetäisyyteen? Mielestäni ollut built-in since day one.
 
Tässä pitäs olla bolt on -asetuksia justiin nää tietyt jutut mitkä ois kaikille sama riippumatta omista säädöistä. Ruohikot yms muut haitakkeet. Itse vasta pelaamaan alkaneena kuvittelin keskellä heinäpeltoa makaamalla olevani täydellisesti näkymätön, ja mikä pettymys kun tulee kuula keskelle nenää. Killkamihan sen sitten kertoi, minä makoilemassa kaljulla rinteellä.
 
Kaikki pelaa peliä asetuksilla jossa ruohot piirtyy mahdollisimman lyhyen matkan. 100m päässä oleva kaveri luulee olevansa ruohossa (ja omalla ruudullaan onkin), mutta vihu näkee vain paljaan maaston.
Juu on tiedossa ja nähty sys0pin streameissä.
Upin videon juutuupiiin.

No nyt
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Tos näkyy ku mötköttelen puun edessä ja hemmo ei huomaa, tosin en huomaa minäkään ku sydän jyskyttää ku just ennen tota tapoin seläntakaa tulevan.
Koitan hiirellä näyttää missä pötkötin.
Olihan niitä puita näköjään, muistin väärin.
Tuosta ei voi kun parantaa, ois pitäny pitää pää viileempänä pitempään.
:D
ja ainahan on helppoa jälkeenpäin viisastella
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä itsellä ruoho piirtyy kauemmas kuin 100m. Ainakin siis Sanhokissa.100m on todella lyhyt matka.

Piirtyyko teillä ruoho vain näin lyhyelle matkaa? Vaikuttaako joku asetus tuohon ruohon piirtymiseen? Itsellä View distance on ultralla.

kvmtb06gcn801.jpg
 
Viimeksi muokattu:
On pronelle käyttönsä niinku tuossa just selitit. Alkuperäisestä viestistä varmaan muutkin sai käsityksen että siinä on tehty se sama virhe minkä jokainen tekee alussa, eli luulee olevansa suojassa kun makaa. Oikeasti tilanteet joissa kannattaa olla pronena on vähissä.
Ja joo, näin minäkin oletin.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Sattuiko missään silmään jotkut patch notesit liittyen noihin?
Vai onko videot vaan valunut aiemmin pihalle. :D

EDIT: Ei kyllä taida vielä missään olla moisia.
Uusimmat on vaan sitten Xbox hommia.
 
Sattuiko missään silmään jotkut patch notesit liittyen noihin?
Vai onko videot vaan valunut aiemmin pihalle. :D

EDIT: Ei kyllä taida vielä missään olla moisia.
Uusimmat on vaan sitten Xbox hommia.
Enpä löytänyt vielä muuta kuin nuo videot.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
295 942
Viestejä
5 057 511
Jäsenet
81 008
Uusin jäsen
karvaranne

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom