Playerunknown's Battlegrounds (PC)

Olen voittanut Miramarissa 3-man squad -pelin, jossa kaikki pysyivät hengissä eikä kellään ollut yhtään tappoa. Viimeiset kaksi kuolivat alueeseen juostessaan rinnettä alas. Paljon ammuttiin, vähän osuttiin. :speak:
 
Harmi kun ei tullu videota siitä, mut varmaan hassuin voitto oli itellä ku lähin vaan perseileen jotai ku testailin asetuksia tms.

Sit huomasin olevani aika kärki kahinoissa ilman mitää järkeviä pyssyjä. Otin dacian ja lähin kaahailee loppu rinkiin. Ajoin vahingossa yhen puskajussin yli ja aloin ettii vikaa. Meni ehkä 3s ni se vika kuoli siniseen. xD
 
En tiedä onko kyseessä placebo tai silmäni muuten vain solmussa, mutta kun laitan Sanhokissa sumun aikana pelin grafiikoista brightness asetukseen minimiin, niin luulen näkeväni sumussa melko kauas.
 
En tiedä onko kyseessä placebo tai silmäni muuten vain solmussa, mutta kun laitan Sanhokissa sumun aikana pelin grafiikoista brightness asetukseen minimiin, niin luulen näkeväni sumussa melko kauas.

Pitää paikkansa. Varjokohdista tulee sumun hälvettyä vain melko tummia.
 
Kirjoittivat tuosta uudesta reward systeemistä, ja BP muutoksista.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


On kyllä kiva saada täysin maksuton jonkinlainen progressio, mistä saa jotain kilkettä.
Etenkin siis niin että sillä ei ole mitään pelillistä vaikutusta.

Best of all, the Survival Supply System is a semi-permanent Reward System, meaning that for the foreseeable future, there is no deadline to when you have to earn rewards by as there was with the Event Pass. We’re discussing long term plans to make the Survival Supply System a seasonal thing to keep rewards fresh and will keep you updated as these plans take shape.
:tup:

BP asiaan ei kyllä itsellä ole mitään mielipidettä.
Melko toissijainen asia ainakin mulle miten sitä tulee. Hiljalleen sitä tulee ja välillä voi craten tai muutaman ostaa.
 
Ihan hauskoja nuo päivän palkkiot on. Mulle tuli sellainen viikkotehtävä että syö 25 painkilleriä. Aloin tietysti etsimään killeripillereitä joka nurkasta ja söin ne heti kun sain käsiini, ettei vaan menisi kuollessa hukkaan. Homma muuttui siis omalaatuiseksi roolipeliksi, jossa "hahmoni" on toivoton narkkari, jolla ei pyöri mielessä muuta kuin seuraava annos :D

Harmi että palkkioista ei voi tienata. Ne harvat kamat mitä saa pysyvästi on myyntikelvottomia.
 
Ihan hauskoja nuo päivän palkkiot on. Mulle tuli sellainen viikkotehtävä että syö 25 painkilleriä. Aloin tietysti etsimään killeripillereitä joka nurkasta ja söin ne heti kun sain käsiini, ettei vaan menisi kuollessa hukkaan. Homma muuttui siis omalaatuiseksi roolipeliksi, jossa "hahmoni" on toivoton narkkari, jolla ei pyöri mielessä muuta kuin seuraava annos :D

Harmi että palkkioista ei voi tienata. Ne harvat kamat mitä saa pysyvästi on myyntikelvottomia.
Häh, ai niitä permanent kamiksia ei voi myydä? :S

No onneks ne sentään kai on jotain erilaisia. Noilla lainapaidoilla tee yhtää mitää ku löytyy kuitenki invistä jo permaversio :D
 
Onko tuo laskuvarjohyppääminen jotenkin nerffattu uusimmassa päivityksessa? Tuntuu, että tyyppi tulee alas kuin tiiliskivi kun koittaa jotain ~35km/h liidellä kun ennen sillä pääsi aika pitkälle.
 
Eikö ylipäätään koko liitelymekaniikka ole melko kauan sitten nerffattu, riippumatta mikä vauhti.
Ei ole päässyt pitkään aikaan niin pitkälle kuin aikoinaan.

Update #21 muutoslokista en löytänyt mitään mainintaa moisesta.
 
Siksi vähän ihmettelinkin asiaa kun en itsekään ollut lukenut mitään, en sitten tiedä oliko se joku hetkellinen bugi tai jotain mutta alas tultiin paljon nopeammin kuin tavallisesti. Olen kuitenkin aika aktiivisesti pelaillut viime päivät, ennen ja jälkeen #21 updatea.
 
  • Tykkää
Reactions: TML
NONII

Tuli si tehtyä vireo, otettiin kajautuksen kans kana-ateria ja 9 murhaa iskin, kaja vissii 5-7 ? ei voi muistaa. (Pahoittelut peliäänen ja alkumähinän puttuumista, oli säädöt hukkunu enkä ollu aikasemmi huomannut asiaa)

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Heh, hyvä ajotus. Ite tein kaikenlaisesta muusta paitti tosta matsista pätkää. :D
 
@Metssku Hieno video mutta voi herran pieksut sentään, miksi ihmeessä siihen on pitänyt työntää paska musiikki päälle niin että kaikki pelin äänet jäi pois?

En vaan tajua, en yhtään.

Niinku koitin kirjottaa nii nauhotuksesta oli jääny kokonaan äänet pois :( voin sanoo kyl itteeki harmitti... paree lyödä musaa mukaan ettei kokonaan mykkä ole.
 
Nyt tuli tehtyä soolo awikkailusta pätkä, on myös toinen mut en kyl tänne enää lisäile, joten jos haluu nähä nii kannattaa pistää kanavaa seurantaa, jossei jo ole ;)

vol 2 valmis ja videolla esiintyy myös suomalainen sikapete :nb: 8 murhaa ei riittäny voittoon, olis tarvinnu sen 9.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Viimeksi muokattu:
165 tuntia on tullut pelattua tätä peliä. Nyt tuli ensimmäinen kana first person yksinpelissä. Peli meni muutoinkin hyvin, koska sain 7 tappoa. Edellinen ennätys on kolme tappoa yhdessä pelissä.
 
Itsellä tuli tänään 11. voitto pelissä. Pelaan vain yksinpeliä FPP:llä Viimeinen ja voittava tappo oli muuten myös samalla ensimmäinen tappo polttopullolla!

Snipumies oli talon toisessa kerroksessa, itse ehkä n. 20m päässä hänestä aidan takana - kummatkin tiesimme, missä toinen sijaitsee. Vähän rätkimme toisiamme suojien takaa, jonka jälkeen heitin polttopullon talon katolle (!). Sieltä tuli ilmeisesti jollain tapaa levisi ja aiheutti sen verran damagea, että vein voiton.

Tuossa statseja: Javaq - PUBG Player Stats & Ranking | PUBG.OP.GG
 
Siellähän tuli sitten voitto komeesti polttopullon uudella mekaniikalla. :tup:
Leviää ainakin puupintoja. Molotovit on jopa hyödyllisiä nykyään.
 
ite tykkäsin ennenkin noista moloista :) aiva mahtavia kapistuksia jos haluat ettei vihu pääse jotain tiettyä kautta pois esim.
Nykyäänhän ne on taloihin aivan OP hyökätessä o_O
näkyykö jossain noi voittojen määrät? vai onko niin että pidätte itse kirjaa noista? :jd:
 
Tosta viikonlopun solojen "parhaita" paloja. En oikeesti edes osaa ampua rautatähtäimillä...

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Täähä ny män videokavalkaadiks, mut tuosta taas uutta tuotosta. :F

Paha ku pitää tehä jotai töitä muka et saa jotain aikuisten rahaa ni tuppaa videot pukkaan vähä tällei purskeina ku on vapaata.
 
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.
 
Hmmmmmm.
Täysin vapaa map selection tekee paluun? Toivottavasti.
Varmaan viimeistään huomenna saadaan infot.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.
 
Juu, näinhän Bluehole sitä map selectionin poistamista Sanhokin myötä perusteli.
Se voi olla että tietyllä alueella tietyllä kombolla (solo/duo/squad tpp/fpp kartta) on sitten ehkä pitkät odotusajat.
Jossain NA/EU en oikein jaksa tuohon uskoa, ainakaan vielä kolmella kartalla.
 
Siinä vissii on se ongelma ku ei riitä pelaajat täysin vapaasee mappivalikoimaan. Tai näin oon ymmärtäny.

Edit: mut siis joo olis kyllä helkkarin mukava.

Meidän peliporukka on lähteny Miramarin lobbysta joka kerta nyt noin kahden kuukauden ajan, tuskin ollaan ainoita.

edit: Ja toivon että ollaan oltu osana siinä että tällaiseen muutokseen on päädytty. Kyllä ne "leave match" statsit jossain näkyy.
 
Tulee kyllä itsekkin yleensä lähdettyä pois jos Miramar osuu kohdalle. Vaikka maan muotoja onkin ihan hyvin niin usein suojaa on kuitenkin melko huonosti ja se johtaa ikäviin kuolemiin. Hiekasta myös ukko loistaa aivan eri tavalla kuin Erangelin pitkähköstä nurmikosta. Muutenkin paljon aukeampia ja suojattomampia kohtia Miramarissa. Yleensä kun se alue vielä sattuu menemään aivan toiselle puolelle niin joutuu juoksemaan noiden avointen kenttien läpi. Kuolemahan siitä monesti seuraa. Mutta mielipideasioitahan nämä lienevät.

E:

No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
Jep, eilenkin taisi tulla viisi kertaa peräkkäin Miramar. Kyllä se mieltä lämmittää, jos saa taas kentän valita itse.
 
No sepä just, kun kaikilla omat suosikit. Onhan sen nyt ärsyttävää pelata väkisin muuta. :)
Sitten saatat saada sen saman monta kertaa putkeen. :btooth:
 
Jos tulee miramar niin se pelataan, mun muistin mukaan ei olla lähdetty kartan takia koskaan lobbystä.
 
Miramarin suojattomuudesta jaksetaan aina valittaa, mutta nähdäkseni tilanne on tällainen:

PJX70kX.jpg


Erangelissa on kyllä ruohoa ja puita enemmän kuin Miramarissa, mutta itse maaperä on täysin sileä ja viivasuora pannukakku. Vaihtelua ja kumpareita löytyy vain makrotasolla. Kaikki kuopat ja mäet ovat niin isoja, ettei niistä oikein ole piilopaikoiksi. Ruoho taas on epäluotettava piilopaikka, koska sen renderöinti riippuu vastustajan etäisyydestä ja se haittaa omaakin näköä.

Miramar taas on täynnä mikrotason kuoppia ja kumpareita, jotka antavat loistavaa suojaa ja ovat huomaamattomia piilopaikkoja. Se on myös syy siihen, että ajaminen teiden ulkopuolella on Miramarissa paljon vaikeampaa ja vaarallisempaa kuin Erangelissa tai Sanhokissa. Maaperä on kuin perunapeltoa eikä suojautumiseen aina tarvita puita tai kiviä.

Tykkään Miramarista myös temaattisesti, koska se herättää aina tämän fiiliksen:

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.


Pidän myös länkkäreistä ylipäätään.
 
Nyt on paljon kaikkea!
Update #22.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: PC 1.0 Update #22

Vapaa map selection tekee paluun! Mahtavaa.

Rankit, skinien trade up systeemi, ja wheel menu. Wheel menu vaikuttaa melko näppärältä, ainakin näin henkilönä joka ei tykkää bindaa kaikkea omiin nappeihinsa. :think:

Toisena asiana, huomenna alkavassa event modessa flare gun testausta. Pohtivat siis tuon tuomista normaaleihin peleihin, tosin hyvin pienellä drop chancella.

PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS :: Event Mode: Public Beta - Flare Gun
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka vaatteilla ei ole monien mielestä mitään mierkitystä, niin tänä aamuna ihan innostuin, kun sain claimattua niistä jostain uusista jutuista sellaisen hienon kypärän. Kun käyn laittamassa päähän sen gear-kohdasta, niin se näkyy, mutta eipä näy enää lobbyssä. Missähän vika? Kamppeen pitäis olla mallia permanent.
 
Vaikka vaatteilla ei ole monien mielestä mitään mierkitystä, niin tänä aamuna ihan innostuin, kun sain claimattua niistä jostain uusista jutuista sellaisen hienon kypärän. Kun käyn laittamassa päähän sen gear-kohdasta, niin se näkyy, mutta eipä näy enää lobbyssä. Missähän vika? Kamppeen pitäis olla mallia permanent.
Näkyy pelissä ykkösen kypärän tilalla kun laitat päähän.
 
Jep, eihän sulla pelin alussa saa olla mitään aseita ja panssareita. Kun löydät kentältä oikeantyyppisen roippeen niin se skini on siinä.
 
Onko tämä joku aasialainen juttu vai hä?
  • Added an option to hide the nicknames of players in the killfeed who downed/killed you or your teammates
 
Onko tämä joku aasialainen juttu vai hä?
  • Added an option to hide the nicknames of players in the killfeed who downed/killed you or your teammates
Veikkaan vaihtoehtoista asetusta niille, jotka haluavat vähemmän rojua ruudulle.
 
"You can select Quick Join or select maps individually"

Toivottavasti tätä ei pidä tulkita siten, että voit valita vain yhden kolmesta.
 
Eiköhän se meinaa että voi valita vaikka Sanhok + Erangel.
Se kun on niille vain etu matchmakingin kannalta jos pelaajat suostuu edes kahteen karttaan kolmesta.
 
Käsitin että se nimenomaan tarkoittaa että haluaa pelata vain yhtä mappia, ja niinhän sen pitääkin olla.
EDIT: EIkujoo... Niinjoo meinasitte että voi laittaa aktiiviseksi vaikka kaks kerralla.
 
Outoa. Virhe?

Luulisi sen olevan just hyvä myös Blueholelle ja muulle peliyhteisölle jos voit valita kaksi. Enemmän jengiä matchmaking eri variaatioille. Eikö se juuri vähentäisi sitä ongelmaa minkä takia ylipäätään tuon pois ottivat. :confused:

Ellei toki ajateltu niin että "one or all" on yksinkertaisempi kokonaisuudessa. Toki mitä eroa, jos valitset kaksi olet kahden kartan jonossa... Toki se ehkä on teknisesti hieman monimutkaisempi.....


Tuntuu virheeltä tai ns. purkalta kunnes on kokonaan koodattu.

Toki tämäkin parempi kuin random. Joka rundin välissä sitä kuitenkin lobbyssa ollaan ja valitsee sitten toisen.
 
En kyllä näe mitään järkevää syytä miksi tuo noin on tehty että kaikki kolme tai sitte vain yksi. Kaitpa heillä syyt siihen on...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
287 390
Viestejä
4 927 412
Jäsenet
79 364
Uusin jäsen
Lehkis

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom