Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saaren kokohan on tuon alemman kuvan perusteella noin 6x6km?Datamined new snow map : PUBATTLEGROUNDS
Tiedostot sanoo että koko olisi 8x8km.
Loppuvuodesta pitäisi tulla testiin, kuten on jokusen kertaa puhuttu.
Jos se tosiaan on 8x8km, niin tulee olemaan kyllä vähän rasittavaa ilman vapaata map selectiä.........
Saaren kokohan on tuon alemman kuvan perusteella noin 6x6km?
Tohon mappiin sopis joku sellanen, että uiminen kostautuis kylmästä johtuvalla hitaalla jatkuvalla damagella ennen kuin vaihtais vaatteet (vaatelootti pitäis palauttaa).
Eihän uiminen rankase nyt mitään? Se on oma valinta meneekö jostain yli uiden, autolla siltaa pitkin vai veneellä. Tulis vähän mielenkiintoa tohon mappiin, kun uimisen jälkeen ottais hidasta damagea (esim ekaan siniseen alueeseen verrattavaa) ellei saa kuivaa päälle. Vai meinaat, että on jotenkin todenmukaista uida vaatteet päällä lumisella säällä ja sen jälkeen ei oo mitään ongelmaa kylmyyden kanssa?Eikö sinun mielestä uiminen rankaise jo nyt tarpeeksi kovalla prosentilla?
Eihän uiminen rankase nyt mitään? Se on oma valinta meneekö jostain yli uiden, autolla siltaa pitkin vai veneellä. Tulis vähän mielenkiintoa tohon mappiin, kun uimisen jälkeen ottais hidasta damagea (esim ekaan siniseen alueeseen verrattavaa) ellei saa kuivaa päälle. Vai meinaat, että on jotenkin todenmukaista uida vaatteet päällä lumisella säällä ja sen jälkeen ei oo mitään ongelmaa kylmyyden kanssa?
Tossa mapissa pitäis olla myös toi kylmäelementti niin, että pitäs olla takki päällä (inventoryyn kaikille joku perustakki) ja hanskat kädessä, hattu päässä jne.
No jos tuo tavaran paino jätetään huomiotta, on tuo uiminen nopeudeltaan ja sukellusaikaisen hengityksenpidättämiskyvyiltään jo suht realistista. Tohon talvimappiin voisi tuon kylmän kelin tuoda elementtinä mukaan niin, että talvivarustus pitää olla ja jos ui niin pitää käydä loottaamassa kuivaa päälle. Esim uimisessa vois olla joku sellanen, että on 5min aikaa käydä vaihtamassa kuivat ennen kuin alkaa kylmä sakottamaan -> voi hoidella veden jälkeiset viholliset ja mennä sit loottaamaan.Realistisuuden nimissä en itse lähtisi koskaan uimaan kaksi asetta selässä ja reppu täynnä ammuksia. Pelissä on myös monta muuta asiaa mihin voisi realistisuuden nimissä kommentoida, mutta koska kyse on pelistä niin realistisuudesta täytyy jossain myös karsia pelattavuuden takia. Simulaattorit on sitten erikseen.
Omasta mielestä uiminen rankaisee jo sillä tavalla tarpeeksi, että se on älyttömän hidas tapa edetä, mahdoton puolustaa itseä, mahdoton suojautua varsinkin kun sukeltamismuutos tuli ja rng:stä johtuen aina ei vain ole sitä mahdollisuutta mennä sillä autolla tai veneellä vaikka kuinka haluaisi. Henkilökohtaisesti minun mielestä ei siis ole mitään tarvetta enää hankaloittaa uimalla etenemistä.
No jos tuo tavaran paino jätetään huomiotta, on tuo uiminen nopeudeltaan ja sukellusaikaisen hengityksenpidättämiskyvyiltään jo suht realistista. Tohon talvimappiin voisi tuon kylmän kelin tuoda elementtinä mukaan niin, että talvivarustus pitää olla ja jos ui niin pitää käydä loottaamassa kuivaa päälle. Esim uimisessa vois olla joku sellanen, että on 5min aikaa käydä vaihtamassa kuivat ennen kuin alkaa kylmä sakottamaan -> voi hoidella veden jälkeiset viholliset ja mennä sit loottaamaan.
No toi talvimappi ois yksinkertasesti hyvä mahdollisuus tuoda peliin jotain säätilaan liittyviä ominaispiirteitä, tässä tapauksessa esim kylmyys. Eihän sitä (toivottavasti) oo pakko pelata jos ei kiinnosta tollanen. Tossa pelissä nyt aika moni asia on kuitenkin pyritty tekemään realistiseksi jo nykyisellään vaikka toki esim jerrykannun tunkeminen reppuun ja moni muu vastaava asia tuossa ei täysin realistista olekaan. Uskoisin, että tuo kylmyys elementtinä voitaisiin tuoda kuitenkin ihan pelillisesti järkevästi messiin.Miksi uiminen ja talvimappi olisi ainoita asioita mistä pitää tehdä realistisia?
Ymmärrätköhän nyt lainkaan, miksi tuota aikaa pidättää hengitystä veden alla edes rajoitettiin entisestään? Uidessa et pysty ampumaan ja veden alla pystyt olemaan vain rajoitetun ajan kerrallaan. Sulla on taas näitä hyviä ideoita, jotka voisit pitää itselläsi.No jos tuo tavaran paino jätetään huomiotta, on tuo uiminen nopeudeltaan ja sukellusaikaisen hengityksenpidättämiskyvyiltään jo suht realistista. Tohon talvimappiin voisi tuon kylmän kelin tuoda elementtinä mukaan niin, että talvivarustus pitää olla ja jos ui niin pitää käydä loottaamassa kuivaa päälle. Esim uimisessa vois olla joku sellanen, että on 5min aikaa käydä vaihtamassa kuivat ennen kuin alkaa kylmä sakottamaan -> voi hoidella veden jälkeiset viholliset ja mennä sit loottaamaan.
Tossa pelissä nyt aika moni asia on kuitenkin pyritty tekemään realistiseksi jo nykyisellään
Niin, voit pidättää hengitystäsi rajoitetun ajan, etkä normaalistikaan uidessa varmaan rynkyllä voi ampua. Aina normaalia settiä. Kauankos viihdyt avannossa? Entäs kun käyt avannossa vaatteet päällä ja siirryt pakkasilmaan?Ymmärrätköhän nyt lainkaan, miksi tuota aikaa pidättää hengitystä veden alla edes rajoitettiin entisestään? Uidessa et pysty ampumaan ja veden alla pystyt olemaan vain rajoitetun ajan kerrallaan. Sulla on taas näitä hyviä ideoita, jotka voisit pitää itselläsi.
Pystyn ampumaan rynkyllä uidessa, pystyt kyllä sinäkin ellet ole täysin avuton. En kyllä osuisi samalla tarkkuudella 300 metriin, mutta sataan metriin osumatarkkuus olisi aivan riittävä.Niin, voit pidättää hengitystäsi rajoitetun ajan, etkä normaalistikaan uidessa varmaan rynkyllä voi ampua. Aina normaalia settiä.
Normaali ihminen ei viihdy avannossa kovinkaan kauaa ja ulkoilmassa märät vaatteet päällä vielä vähemmän. Mutta oletatko, että pubgin pelaajahahmot on tavallisia pulliaisia eikä jotain kovakuntoisia sotilaita? Lievää hypotermiaa vastaan toimii liikkuminen ja sitä pubgissa tapahtuu jatkuvasti. Siihen vielä energiajuoma päälle nostamaan verensokereita.Kauankos viihdyt avannossa? Entäs kun käyt avannossa vaatteet päällä ja siirryt pakkasilmaan?
Uskoisin että ampuminen vedestä olisi jo käytännön syistä mahdotonta jos aseen sisällä on vettä, koska ase voisi varmaankin pahimmillaan vaurioitua. Sen verran kun ajatusleikkiä jatkaa niin ylävartalon tai vähintään aseen saaminen pinnalle pelkästään jaloilla polskimalla lienee sen verran rankkaa ja hankalaa, että ampumisen estäminen vedessä on oikea vaihtoehto.Pystyn ampumaan rynkyllä uidessa, pystyt kyllä sinäkin ellet ole täysin avuton. En kyllä osuisi samalla tarkkuudella 300 metriin, mutta sataan metriin osumatarkkuus olisi aivan riittävä.
Normaali ihminen ei viihdy avannossa kovinkaan kauaa ja ulkoilmassa märät vaatteet päällä vielä vähemmän. Mutta oletatko, että pubgin pelaajahahmot on tavallisia pulliaisia eikä jotain kovakuntoisia sotilaita? Lievää hypotermiaa vastaan toimii liikkuminen ja sitä pubgissa tapahtuu jatkuvasti. Siihen vielä energiajuoma päälle nostamaan verensokereita.
Pelaat täysin väärää peliä, jos haluat realistisuutta.
Joo, itse olisin myös tämän kannalla. Tällöin esim pitkä taistelu ja siitä aiheutunut kiire sinisen alueen kanssa voisi kostautua niin, että kamaa pitäisi hylätä, jotta saa juoksunopeutta ylöspäin. Tällaisessa tilanteessa voisi siis säästää esimerkiksi vain toisen aseen, siihen panoksia seuraavaan pariin tulitaisteluun ja pari es+fak.Mun mielestä reppuun kerätyn kaman paino saisi vaikuttaa jotain. Vaikka niin, että maksimikantokyvyn lisäksi on alempi raja, jonka ylitettyään juoksu sujuu hieman hitaammin.
Tai oikeastaan paras voisi olla päävalikossa hahmokohtainen slideri, jolla saisi itselleen paremman kantokyvyn juoksunopeuden kustannuksella ja toisinpäin. Tämä auttaisi siihen hölmöön tilanteeseen, että kaksi tyyppiä laskeutuu samaan paikkaan, toinen saa melee-aseen ja toinen ei, aseeton juoksee karkuun, ja takaa-ajo jatkuu monta kilometriä koska juoksunopeus on täsmälleen sama.
Osumatarkkuutta varmasti löytyy, luodit vaan ei tykkää veden alla kulkea kovinkaan monta metriäPystyn ampumaan rynkyllä uidessa, pystyt kyllä sinäkin ellet ole täysin avuton. En kyllä osuisi samalla tarkkuudella 300 metriin, mutta sataan metriin osumatarkkuus olisi aivan riittävä.
Osumatarkkuutta varmasti löytyy, luodit vaan ei tykkää veden alla kulkea kovinkaan monta metriä
Esimerkkinä vaikka tämä:
Tosin kuten mainittu, pelit on pelejä, tuskin laastarilla ja eeässällä saa muutenkaan paikattua itseään 100% terveeksi ammutuksi tulemisen jälkeen
Tohon mappiin sopis joku sellanen, että uiminen kostautuis kylmästä johtuvalla hitaalla jatkuvalla damagella ennen kuin vaihtais vaatteet (vaatelootti pitäis palauttaa).
Onko porukka täällä niin nuorta, ettei armeija ole vielä käytynä ja siksi tuo vaikuttaa monille mahdottomalta tai todella haastavalta? Vai onko se muuttunut niin löysäksi, ettei siellä enää olla edes metsässä tai jaeta rynkkyjä? Tosin ei jokaisessa koulutushaarassa pääse täysvarustuksessa uimaan.Haastavaahan tuo joka tapauksessa olisi jos pitäisi samaan aikaan pulikoida pinnalla reppu täynnä ammuksia ja vielä yrittää tähdätäkin todennäköisesti tuon saisi jotenkin implementattua peliinkin asti, tuskin vain on kovin korkealla prioriteettilistalla..
Myönnän, en ole ampunut uidessa täysvarustuksessa. Mutta olen uinut vaatteet päällä.Onko porukka täällä niin nuorta, ettei armeija ole vielä käytynä ja siksi tuo vaikuttaa monille mahdottomalta tai todella haastavalta? Vai onko se muuttunut niin löysäksi, ettei siellä enää olla edes metsässä tai jaeta rynkkyjä? Tosin ei jokaisessa koulutushaarassa pääse täysvarustuksessa uimaan.
Miksei sitä olisi vuorattu vedenpitävällä kankaalla ja kaikki varusteet muovipusseissa? Jos jotain realismia haetaan niin pitääkö silloin kaikki järkevä realistisuus heittää romukoppaan?Ehkä sulla on oletus, että reppu on täynnä villasukkia ja vuorattu vedenpitävällä kankaalla/muovilla, jolloin siitä tulee kelluke. PUBG:ssä tuskin näin on.
Okei, lopultakin päästiin sun pointtiin, vaikket sitä ääneen aiemmin sanonutkaan.Miksei sitä olisi vuorattu vedenpitävällä kankaalla ja kaikki varusteet muovipusseissa? Jos jotain realismia haetaan niin pitääkö silloin kaikki järkevä realistisuus heittää romukoppaan?
Pieni offtopic, ainakaan 2001 Niinisalossa ei tarvinnut uida taisteluvarustuksessa Toki esim. Upinniemessä pääsee varmasti tutustumaan veteen tetsari päällä ja rynkky kädessäTosin ei jokaisessa koulutushaarassa pääse täysvarustuksessa uimaan.
Puol tuntia on sellanen aika ettei ehkä nestehukka iske, mutta 10minsaa on pakkasella uinnin jälkeen aika pitkä aika.. Kangastukset ei muuten liity nestehukkaan vaan ovat seurausta valon kaareutumisesta maanpinnan lähellä olevassa kuuman ilman pintakerroksessa, jonka seurauksena taivaan heijastuminen näyttäytyy esimerkiksi vesilammikon kaltaisenaMiramarissa sitte pitäs katkoa kaktuksia ja juoda vettä ettei nää kangastuksia?
No ei se ainakaan Aku Ankassa ihan noin mennyt. Siellä oli uima-allas, palmuja, aurinkotuolia ja baari, mistä sai kitusiinsa tuopillisen jääkylmää sihijuomaa. Mutta juuri kun taivaallinen nektari oli saavuttamassa nielun, se muuttuukin hiekaksi.Puol tuntia on sellanen aika ettei ehkä nestehukka iske, mutta 10minsaa on pakkasella uinnin jälkeen aika pitkä aika.. Kangastukset ei muuten liity nestehukkaan vaan ovat seurausta valon kaareutumisesta maanpinnan lähellä olevassa kuuman ilman pintakerroksessa, jonka seurauksena taivaan heijastuminen näyttäytyy esimerkiksi vesilammikon kaltaisena
Datamined new snow map : PUBATTLEGROUNDS
Tiedostot sanoo että koko olisi 8x8km.
Loppuvuodesta pitäisi tulla testiin, kuten on jokusen kertaa puhuttu.
Jos se tosiaan on 8x8km, niin tulee olemaan kyllä vähän rasittavaa ilman vapaata map selectiä.........
Jos olisi sellainen tilanne että pelintekijät haluaisivat että talvikentässä jääkylmä vesi jollain tapaa rankaisisi veteen menosta tai joutumisesta niin äkkiseltään mietittynä toteuttamiskelpoisin tapa olisi mielestäni se, että hp:ta alkaa kulumaan x määritellyllä nopeudella samalla tavoin kuin jos joutuisi ringin ulkopuolelle. Itse en kyllä lämpene edes tuollaiselle.
Brendanillehan voisi ehdottaa, että ukko saattaa satunnaisesti sairastua hypotermiaan ja kuolla pois talvimapissa. Päästään samalla eroon redzonesta, joten kaikki voittavat! Toki vain huonot pelaajat kuolevat hypotermiaan.
Jospa uudella patchilla saataisi tuo pelin sisäisen mikki pelittämään, on suhteellisen surkiaa pelata 4 hengen tiimillä ja mikki lakkaa toimimasta kun peli alkaa, pelittää ongelmitta ennenku lentsikkaan mennään....
Yökartat olis kyllä todella nannaa. Tunnelma varmasti huipussaan ja flash hidereistakin olisi jotain hyötyä.
Nyt kun mietit vaikka 10min enemmän tuota asiaa niin millaiseksi kuvittelet pelien muodostuvan?Tuo oikeasti pimeä metsä sopisi kyllä battle royaleen, olisi varmasti hauskaa.
nvidia control panelista night visioni päälle niinku rustissa?Nyt kun mietit vaikka 10min enemmän tuota asiaa niin millaiseksi kuvittelet pelien muodostuvan?